Sziasztok,üdv mindenkinek! Szeretnék vásárolni egy 2008 as Xj 2.7 dizelt magamnak,ki is néztem egy szépet! Esetleg írhatnátok pár szót a tipus hibáiról,ha valakinek van ilyen! Köszönettel,Tibi
1994-től volt a Jaguarnak megfelelően biztonságos gyári figurája, de csak az amerikai piacra engedélyezték. 1999-től, az S-type bevezetésekor lett általánosan elérhető minden piac számára.
Már a régebbi szériákra sem raktak gyárilag emblémát, főleg nem ezt a típust, mert ez nem is gyári, hanem az Arden cég emblémája, amely tudomásom szerint az egyetlen, amely engedélyezett, mivel ez megfelel a vonatkozó szabványnak, elfordul ütés hatására. Nekem is ilyen van rajta.
S-type 2.7D sport autóm van ,és az lenne a kérdésem,miért nem állítgatja a xenon fényszórókat bekapcsoláskor.Ezt régebben csinálta,míg egyszer úgy kellett hazamennem éjjel hogy két méterre világítottak.
Később jó lett,de mikor bekapcsolom nem billegteti meg a foncsort. Most normális,vagy most nem az?
A külső hőmérőm 10fokkal kevesebbet mutat,ez a nyáron lett ilyen. Ha az érzékelője elromlik attól még mérhet változó értékeket? Arra is gondoltam hogy vhogy kalibrálni kellene. Lehet ilyen megoldás ?Hiszen mér csak kevesebbet.
Nagy érintőpaneles navigáció van benne,láttam u2bee-n hogy számkód megadásával be lehet jutni valami rendszerbeállításokba.Nekem nem fogadta el a kódot . Valakinek van vmi tapasztalata ezzel kapcsolatban?
A britishparts-tól rendeltem két szondát, ott FAE 88185 típusút árulnak (nincs feltüntetve az oldalon). Sajnos az egy hibás szondát kaptam a kettőből, így ugyanazt prudukálta mint a régivel. (alacsony terhelésen nem üzemel a szonda, nagyobb sebességnél/terhelésen viszont elindultak) Elvittem diagnosztikára, és ott megállapították, hogy ha az egyik szonda fűtése hibás, akkor mindkét szonda fűtését 1%-ra állítja az ECU. Emiatt volt az, hogy alacsony sebességnél/terhelésen nem volt elég meleg a szondának, viszont magasabb terhelésnél elérte már az üzemi hőfokot a szonda és mutatott. Az egyik régi működőképes szonda lett visszarakva a hibás FAE helyére, így lett jó az autó.
Küldhetem vissza a rossz szondát, és cseréltethetem ki másikra.
Csak tanulságként írtam le, hogy ha valakinek ilyen hibája lenne, ne kelljen végigjátszania ugyanezt.
Ha valakinek szüksége lenne szondára, akkor a felesleges darabot "beszeráron" odaadom (persze miután kicserélték :) ).
Ha nem jó a szelep, átfolyik a benya. Lehet, hogy ott is van belőle pár liter. A kondenzvizes megállapítással egyetértek.
Az enyémben van egy vákumcső a benzinnyomásszelephez (mi ennek a magyar neve?), de ha arról lehúzod a vákumcsövet sztem folyamatosan több benzin ad mint kéne. meg van egy másik a pillangó környékén, de az az alapjáratra van hatással.
A fogyasztáshoz nem szólnék hozzá, mert nem értek a befecskendező rendszerekhez, én csak annyit említenék meg, hogy használd mind a két tankot, mert a nem használtban megül a kondenzvíz, és szép lassan kirohad a tank.
Elvileg ezek a szondák " szabványosak", 0-1V közötti feszültséget kell adniuk a lambda függvényében, így a nem gyári is jó lehet, maximum a gyártás minőségében lehet különbség.
A Murányiéknál ugyanezt mondták, hogy nincs tapasztalatuk az utángyártottakkal, de a gyárit ajánlják. (de a gyárit sem a Jaguar gyártja, hanem egy külső cég...)
Kértem ajánlatot egy BOSCH szervíztől a lambdaszondára meg szerelésre, még várom az ajánlatukat. Ha valami horribilis összeg lesz, akkor rendelek valahonnan, valami olcsót, aztán lesz ami lesz, majd leírom a tapasztalataimat. :)
Nekem azt mondták a Land Horváth-nál, hogy nem javasolják az utángyártottat, mert csak baj lesz vele, azt mondták, hogy berakják, ha megrendelem, de semmi garanciát, felelősséget nem tudnak rá vállalni, és lehetséges, hogy nem is fog működni vele. Van amiből lehet utángyártottat venni, de ezek végül is beleszólnak a teljes vezérlésbe, nem biztos, hogy itt érdemes spórolni.
Nekem végül gyári került bele, de valóban egy vagyonba került, de ezzel legalább megszűnt a probléma.