Az a műanyag ház az a tempomat, és az nekem is el van törve és gyorskötözővel összekötve.. :) Szerintem szériahiba, a melegtől repedhet el, de azt kizártnak tartom, hogy ott bármi is megszoruljon, hiszen ha befog a tempomat, akkor is oldania kell gázadásra. Az, hogy leáll a motor elég érdekes, nekem ilyet még soha nem csinált. Eladót nem kérdezted erről? Szerintem ez még nagyon is az ő hatásköre, főleg ha nem szólt erről a hibáról.
-persze az csak úgy megy ha élő kötelezője van......na most azért is lett kivonva,hogy ne kelljen fizetni....
-2 óra alatt megoldották.....
-öröm bódógság.....elindulunk....egészen a falu határig amikor is ledadog gázra nem reagál...
kútra még üresben begurulok.....
-a gázbowden ahova becsatlakozik ott egy müa.ház van .....na az eltörve oszt gyorskötözővel összetákolva......egyem a lelkét a nagyon vidékszerelőnek....
valamikor nem mükszik a gáz csak alapjárat van
valamikor meg megakadva mintha szívatón lenne
kicsit basztergáltam oszt úgy ahogy jó lett....(még 6x állt le a legszarabb helyeken; vasutí átjáró előtt 40 m.....autópálya......
persze közben telefon lemerült táblák alapján próbáltam feljutni a pályára -elcsesztem+120km
- ócska negyed rendű tanyaútón persze 80 -al fácánt sikerült elcsapnom a jobb elejével.
szólt olyat szegény......
Kocsinak nem lett baja csak piros lett....csirke ....kampo
Azért hazahozott....leállítottam hogy a kapukulcsot lehozzam....
mimor beinditottam megint nincs gáz csak alapjárat....(emelkedő a kocsibeállónk)
Gratula az autóhoz! Bármi kérdésed van szívesen válaszolok. Én az xjr-be 10w40-es Castrolt öntök évente, mondjuk az néha 2000km-es futásteljesítményt jelent, mivel hobbyautó. Szerintem a sűrű cserére helyezd a hangsúlyt ne a márkára. Kompresszorban én még nem cseréltettem olajat, de lassan aktuálissá válik. Elvileg nem olcsó mulatság. Amúgy az autó elég megbízható, egyik típushiba a leömlők elrepedése. A szilentek sem bírják sokáig itthon.
milyen olaj a hozzávaló(ez ugye sor6 nem a nikasil v8)bár az asszony celicája is nikasilos,kérdeztem castrolban van e hozzá külön olaj....-néztek rám mint hülyére...
pedig tudásom szerintem a nikasil halála a kén,ami a benzinben volt most már kevesebb.....
asszem a molnál van a kénmentes(többért)azt szoktam tankolni
olajban vajh van e eltérés kéntartalomban...?
milyen olaj kell a kompresszorba,és abban hol és,hogy van az olajcsere
Legyen szerencséd vele. Reméljük nincs valami "csontváz" ez a gyanúsan jó ár mögött. XJR-ek jó állapotban nem ennyiért szoktak lenni. De hátha vannak csodák.
valóban szép, és az ár is több mint jó, ha az állapot tényleg olyan mint a képeken. Tölti igen, de ha valakinek van egy ilyen autója és nem kereskedő akkor én nem hiszem el, hogy nem ismeri az autót. aztán bármi lehetséges
Ezeket az adatokat a HAHU tölti is, és könnyen össze lehet keverni az X300 és az X308-as XJR-eket, amikor kiválasztják a listából a hirdetés feladásakor.
Amúgy nem rossz ár érte. Képek alapján jónak tűnik.
Se az évjáratot, se a klímát, se a teljesítményt, se a hengerelrendezést, se a váltót és se a gumi méretét nem találta el, bár tudnám ilyenkor mit vár... :D
A ködlámpák közül a bal első (vezető oldali) érdekelne esetleg. Az enyém is működik, csak hiányzik a hátsó műanyag kupak róla és be tud ázni. Ha megvan még, privátban itt meg tudjuk beszélni: orosigyorgy@gmail.com
Pár év kihagyás után újra itt, és végre megszületett az elhatározás (na meg persze az anyagiak is... remélem...), hogy az XJ40-be ismét életet lehelek. Végigbogarásztam ez elmúlt év hozzászólásait (sajnos többre nagyon nincs idő). Ennek tükrében, ha vannak valakinek linkek egy csokorban összegyűjtve szerelési útmutatókról, alkatrész beszerzési forrásokról, azoktól kérem, hogy segítsenek ki vele. Vásárolok továbbá XJ40 bontott alkatrészeket is, akinek van valami, írjon rám bátran, hátha pont az kell, amitől más meg szeretne szabadulni :)
Mindenesetre most kicsit jól érzem magam, hogy találtam valami célt az idei évnek :)
Sziasztok! Van néhány alkatrészem, 1996 Jaguár XJ6-hoz. Első ablakok, ködlámpák, ablakemelő motor. Olcsón adom, nekem nem kell! Zsolt, Budapest és környéke f9dekor@freemail.hu
Köszönöm, bár most nem igazán van komplett autóra pénzem, meg kicsit sokallom is 400e-ért ha nem indul. Pedig a leírtak alapján pont olyan mint az enyém.
Ha nem gond, és írsz részletek, tallonban tartom.
Olcsóbbért volt már törött balkormányos, annak idején meg is vettem volna, de nem akart engedni az árból.
Mostanra már vettem egy csomó alkatrészt külön, nem biztos, hogy megéri egy komplett autót venni. Majd, ha kicsit jobban állok, talán ismét elkezdek nézelődni alkatrészautó után. Most inkább csak külön vennék egy-két apróságot.
A szigethalmi Tescoval szemben van egy autókereskedők. Van bent egy x308. 3.2es sport, fekete díszlécekkel. Valami miatt nem indul. Jobbkormányos. Úgy tudom 400000re tartják, de szerintem alkuképes. Ha gondolod szerzek telefonszámot.
Ezeknél elvileg a motorszámból kiderül a gyártás időpontja.
A 0008181043 az 2000. 08. 18. 10:43-kor készült. És azt hiszem ez volt az első, ami már nem a NIKASIL motorral készült. Már V8-ban persze, mert hat hengeresben nem gyártották.
Üdv. Mindenkinek ! Sajnos félre rendeltünk egy S type első felső bal lengőkart gyári eredetiben. Szívesen eladnánk valami baráti vagy utángyártott árban. XF-be is jó
Lassan de bizonytalanul:) Le nem állt, de nagyon kevés időm maradt rá, mióta megszületett a lányom. Talán kap idén egy nagyobb lendületet a project, de ez még nagyon bizonytalan, emiatt nem is írok róla a blogban.
Ez nem csak valszeg az XJ40-es utódja, ez egy, hogy pontosak legyünk, az X300 feltöltött változata, az X306. Én a gyártási évet egy kicsit megpiszkálnám, hogy stimmel-e a VIN számmal, mert '94 végén már volt ez a típus, de akkor még nem volt kesztyűtartó benne. (Mint például az én '95 eleji X300-asomban sincs.) Ez azonban olyan sokat nem jelent, mert később árultak hozzá gyári kesztűtartó beépítő készletet, de egy bontott darabból is átrakható.
Az évjárat és a ccm alapján ez valszeg még az xj40-es közvetlen utódja, az X300-as.
ABS hibalámpát gyújtó autót nem szabad megvenni, az ABS computer drága, sokszor ez az eladás oka. Ezt a típust sokan barkácsolták, célszerű a márkaképviselettől adatot kérni az alvázszám alapján, mert a gyári nyilvántartásból elég érdekes dolgok tudnak kiderülni, pl totálkár. Nem mondom, hogy ez épp ilyen, egyszerűen csak óvatosság. Ebben a típusban már immobiliser is van, tehát két működőképes kulcs és rádiókód is kell a sikeres vásárláshoz.