Nem tudom, mi számít jó árnak, de a Murányi által ajánlott 110 ezer / gömbfej biztos, hogy nem az :) Illetve a lengéscsillapító (sport) 90ezer sem olyan jó ár.
X308-hoz hol tudok jó áron alkatrészeket szerezni? Egyelőre az SNG Barratt-ot néztem. Tudtok esetleg más webshopot, ahonnét lehet rendelni, és jó minőségű cuccokat árulnak?
Most akciósan 1.000.000 Ft-ért vihető. Olajcsere esedékes rajta, a jobb első kerékcsapágyam búg, és a bal oldalon elkezdett kottyani valami a futóműben. Külső esztétikai hibái vannak, de belül szép. Murányiékhoz hordtam, leinformálható szervízkönyves, motor váltó és kábelkötegek tökéletesek. Vannak plusz cuccaim, azok külön alku tárgyát képezik.
Az tudja a megtréfálni az embert , hogy a válto olajteknője 22 db torx fejű csavarral van felfogatva. Ráadásul 27-es torx megy bele, ami nincs az egyszerűbb készletekben. Ha régen nem volt levéve a kartel, az oxidáció miatt a csavarok vas alátétei olyan szinten hozzá rohadnak a szintén vas teknőhöz, hogy inkább a bitfej törik el, mintsem meglazuljon. Nekem mind a 22 csavart vágó-kalapács módszerrel kellett megindítanom, persze minden ütésre potyog a kocsi aljáról az ember arcába a kosz. Egyébként a csavarok M6x22 méretűek. Én M6x20-as imbuszra cseréltem őket. Az olajteknő kijátszása a két kipufogó között külön mutatvány, érdemes előtte a még benne maradt olajat billegtetéssel kiönteni, különben nyakon önti magát az ember (ahogy én)! Feltöltéskor pedig különösen ügyelni kell a kipufogó csőre, a rendkívül gyorsan melegszik, nem árt komolyabb, könyékig érő védőkesztyüt beszerezni . Az olajcseréhez szükséges készletet az intercars - tól szereztem be, cikkszáma 8700002. Tartalmaz 7 l olajat, szűrőt+Ogyűrűt, tömítést , valamint a töltő és leeresztő csavart, viszont a 22 db kartel felfogató csavart nem.
Tegnap megejtettem a váltóolaj cserét az xj8-on. Mit ne mondjak, esedékes volt! Ha valakinek van kérdése, most még friss az élmény 😊! Tömény szopás tud lenni, főleg ha régen volt cserélve!
Van valakinek beszerelve car media interface nevű kütyü? Nekem a csomagtartóban van,gondolom dvd-t kötöttek rá,én tolatókamerát kötnék rá,de nem találok bekapcsológombot.
Csak nem az Árpa Attila féle s2-es? Olvastam a blogodat a felújításról. Szerintem itthon tuti nem fogják megadni az árát. Érdemes lenne egy német kereskedésbe eljuttatni, mert nekem az a tapasztalatom, hogy lusták eljönni ide a potenciális vevőjelöltek, viszont a középnémet régióba már szívesebben látogat el akár egy Svájci, svéd, Benelux, vagy francia honpolgár, és persze a németek. Ha a magyar piacot nézed, a nepperek 500-600 ezres ajánlatokkal fognak bombázni, a komoly érdeklődő viszont ritka, mint a fehér holló.
Hát, ha olyan állapotú, mint ahogy a kép sugallja, akkor lehet, hogy nem Magyarországon, hanem inkább nyugat-Európában, pl.: Németországban kellene próbálkozni az eladással. A Mobile.de alapján be lehet lőni nagyjából a kinti árakat.
Magyarországon talán a Jaguar klub segítségével lehet olyan vevőt találni, aki megbecsüli a jó karban tartott autókat, és nagyjából meg is fizeti. Kérdés, hogy valaki keres-e épp ilyen autót.
Először is gratulálok az új autóhoz. Mindig jó érzéssel tölt el, amikor egy klasszikus autó megmenekül az enyészettől. A gàzpedál egyébként a sima xj-ben is állati kemény. Vicces amikor az elektromos gàzpedálős merciből átülök! 😀 Emelkedik az eleje, mint a motorcsónak orra!
Az xjr fantasztikus egy autó. Már már skizofrén. Egyszerre elegáns, és sportos. Sunnyog a forgalombam alapjáraton, de ha odalépsz neki leszakad az ég.. :D A pedál meg olyannyira kemény, hogy amikor másik kocsiból ülök át én se nyomom a gázt, hanem csak kúszik a kocsi, mire kapcsolok, hogy ennek oda kell taposni.