Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

altimus Creative Commons License 2017.05.29 0 0 5044

prima, kosz a linket!

 

bosszanto hiba, ahogy az interneten latom ez tipushiba, a ragaszto gondolom eloregszik es "leszakad" a teto. eleg vicces, foleg annak a fenyeben, hogy mas, komolyabb hibam idaig nem volt az autoval. a kopo alkatreszeken kivul egy vizpumpat kellett az elmult evekben cserelni, meg fektarcsakat.

Előzmény: von Rypp (5042)
Gergice- Creative Commons License 2017.05.28 0 0 5043

Ő foglalkozik tetőkárpit javítással:

 

http://www.autokarpitos.hu/

 

Nem gyári, de állítólag majdnem olyan minőség, sőt a ragasztás tudtommal jobb is. Neki is Jaguar-ja van/volt. Nem tudom eladta-e azóta. Egy XJ40-ese volt. Azon is megcsinálta, láttam, szép munka volt.

Én is el akarom vinni az enyémet Hozzá, de még nem jött eddig össze.

 

 

 

Előzmény: von Rypp (5040)
von Rypp Creative Commons License 2017.05.26 0 0 5042
Előzmény: altimus (5041)
altimus Creative Commons License 2017.05.25 0 0 5041

udv,

 

tudnal egy linket kuldeni a tetokarpitra, aminek a logasarol irsz a hahu-n a hirdetesben? nekem egy 2003-as xk8-om van es ugyanez a problema elojott. gugliztam a neten es ez ugy latszik egy tipushiba, valoszinuleg eloregszik a ragaszto. keresgeltem a neten, de nem nagyon talaltam megbizhatonak tuno helyet a rendeleshez.

 

kosz a segitseget!

Előzmény: von Rypp (5035)
von Rypp Creative Commons License 2017.05.06 0 1 5040

Nikasil para is egy rohadt nagy hülyeség... Volt Nikasil-os BMW-m is (740i) 280.000 km-rel, és kutyabaja nem volt a motornak. A Nikasil para kb egyedül a briteket érintette, mert náluk sokáig elég sok kén volt az üzemanyagban (szarabb minőségű benzinük volt, mint Európának). De amikor kijöttek a nikasil-es motorok, akkor már Kelet-Európában is olyan jó minőségű volt a benzin, hogy gyakorlatilag teljesen kénmentes volt, szóval ez is csak egy túlparázott valami. Sose hallottam még olyan motorról, ami emiatt ment volna szét.

Előzmény: caskahu (5037)
von Rypp Creative Commons License 2017.05.06 0 1 5039

Enyém is korai V8, de soha nem hallottam, és nem is tapasztaltam semmi gebaszt ezekkel a motorokkal. Egyedül a láncvezetők szoktak elöregedni, de azokat ki lehet cserélni az utolsó szériás fém feszítőkre (ahogy megtettem én is - bár az enyémnek semmi baja nem volt, de jobb félni mint megijedni). A láncfeszítőkön kívül kb teljesen ugyanaz a motor, mint az utolsó évjáratokban. Szóval nyugodtan kijelenthetjük, hogy ez hülyeség.. :)

Előzmény: caskahu (5037)
Gergice- Creative Commons License 2017.05.05 0 0 5038

Nekem volt egy Nissan Maximám, az rövidebb volt valamivel, abban is V6-os motor volt, de a vezető rész, a hátsó rész is hatalmas volt, konkrétan nekem beállítva a vezető ülést (viszonylag hátul ülök), be tudtam lépni kényelmesen a hátsó ülés elé, és be tudtam kötni kényelmesen a gyerekülést. Ebben alig fér el a gyerekek lába, nemhogy belépjek és ott babráljak. És ezen felül a Maximának volt egy 540 literes csomagtartója, ami sedan-hoz képest hatalmas volt. Ahhoz képest ez egy 2 személyes autó :-)

De nem a tágasságáért és a jó helykihasználásáért szeretem a Jaguart

Előzmény: caskahu (5037)
caskahu Creative Commons License 2017.05.05 0 0 5037

Olvastam, hallottam, nem tudom már, hogy honnan tudom :) Elvileg a korai szériák 97-2000-ig eléggé érintettek voltak, utána variáltak valamit a konstrukción. Valószínűleg ezért is került el a balszerencse :) (és kerüljön is!) Én 97-es V8at nem vennék az tuti, amúgy is bele lehet futni elég drága javításokba, nem kellene még a lerohadás is.

A V8 annyival jobb, hogy könnyebb, és kevesebbet fogyaszt, és 5 sebességes a váltója. Elvileg jobban is gyorsul, és jobban is megy, de nekem a S6 előadásmódja meggyőzőbb volt. Nagyon sokáig vaciláltam hogy lecserélem az x300-asomat x308-ra, de maradtam a réginél :)

Úgy tudtam, hogy az x308 már alu, ezért is könyebb.

Ez a Nikasil-os probléma nem csak a jaguaroknál volt, hanem a hasonló korabeli autókon is, ahol alkalmazták (pl:BMW).

A hátsó lábteret meg tudom erősíteni, nincs benne túl sok hely, de a csomagtartót okosan elrendezve, azért kicsinek nem mondanám (persze nem kombihoz mérve). Többször utaztunk 4 személlyel plusz csomagokkal, és hazafele azért befértek még a szuvenírek is :)

 

Előzmény: Gergice- (5033)
von Rypp Creative Commons License 2017.05.04 0 0 5036
Előzmény: von Rypp (5035)
von Rypp Creative Commons License 2017.05.04 0 0 5035

Urak!

 

Eladó az X308 XJR-em. 370 lóerős változat, V8.

Hahu-n is hirdetem már. Vettem egy másik autót így muszáj mennie, beleértve a kb 1 milliót is, amit két év alatt rátapsoltam... :) részletek a hirdetésben.

 

Leinformálható, átnézhető és valmennyire az ár is alkuképes.

Gergice- Creative Commons License 2017.05.03 0 0 5034

Ja még valami:

X308: első sorban kényelmesen el lehet férni, de a hátsó ülés inkább gyerekeknek való, talán a long verzió jobb lehet, azt nem ismerem. Csomagtartója szinte nincs is, röhej, hogy egy ekkora autóba ilyen kevés hely van hátul, de elfoglalja a pótkerék és a tank az ülés mögött.

DE EZ NEM CSALÁDI AUTÓ!

Nem ezzel kell sátorozni menni, meg hasonlók. Ez hobbiautó. aki meg tud barátkozni ezzel, az szeretni fogja. Az X350 tudtommal sokkal élhetőbb (magasabb, tágasabb, stb.), de szerintem pont ezzel veszti el kicsit a varázsát.

Én könnyen beszélek, mert van mellett másik autó is, de ez is lehet szempont.

Előzmény: Gergice- (5032)
Gergice- Creative Commons License 2017.05.03 0 0 5033

Nem tudom honnan veszed ezeket, sokan dicsérik a V8-ast, nekem vegyesek az érzelmeim, de ennek más oka van, ezt a hülye magyar szerelőknek köszönhetem...

Az XK-ban ugyanez a motor van (4.0 és 4.0 kompresszoros), azokkal sincs sok gond tudtommal (sőt azoknak keményen megkérik az árát).

A Jaguar klubban is van/volt többeknek, és meglepődve hallják, hogy nekem volt gondom vele.

Nem mondom, hogy a sor6 rossz, régi kiforrott konstrukció, sokan dicsérik azt is, de azért a V8-ast sem kellene talán ennyire leírni. Más világ azt elismerem, és nem illik bele a Jaguar korábbi időszakába (sor6 ill. V12), de nem mondanám "pocséknak".

Előzmény: caskahu (5030)
Gergice- Creative Commons License 2017.05.03 0 0 5032

Hát olvasom itt a hozzászólásokat, és kicsit meglepődtem...

Talán jogos, ha hozzászólok, mert nekem pont 3.2 V8-asom van, 2001-e évjárat.

 

Egyrészt ezek nem alu kasztnisok, az a X350, az X308-nak gyakorlatilag ugyanaz a kasztnija, mint az X300-nak, sok elem csereszabatos is vele. Ez sajnos nem előny, mert hajlamos  rohadásra, nagyon meg kell nézni, de sok rohadás csak szétszedés után derül ki (én már túl vagyok rajta), de javítható. Ügyes lakatos emberi pénzből meg is tudja csinálni. A lényeg, hogy nem alukasztnis.

 

Megbízhatóság: enyémben 275e km van, és motor, váltó rendben. Motorral volt gond, de az a korábbi kókler szerelésnek volt köszönhető, de javítható volt, bár gyári alkatrésszel nem olcsón.

 

Ez a Nikasil-os dolog szerintem hülyeség. Ha ez gondot okozott volna, már rég kihullott volna a motor. Ha eddig elment, most már nem lesz gond vele, már jó ideje sokkal kedvezőbb a benzinek kéntartalma.

 

A váltó ZF váltó, ami állítólag elég jó, sok más márkában is van. Ha rendben volt tartva, nincs vele gond (enyém is gyári még benne!).  Olajcserén nem szabad spórolni!

 

Felszereltségben, minőségben szerintem jobb, mint az X300, viszont ebből valóban csak V8 van. Ez a V8 nem az amerikai autóknál ismert V8, ne is várj hasonló élményt tőle. Alacsony fordulaton csendes, magas fordulaton van egy öblösebb hangja, de ne várj egy amerikai feelinget. Valaki a sor6-ra esküszik, valaki erre. Én ezt jobban szeretem, de sor6-osban csak utasként voltam. Az a srác mindenáron meg akarta venni az enyémet.

 

Én nem tartom gyengének, szépen mozgatja az autót, de nem versenyautó. ha nagy teljesítmény kell, akkor XJR, ezek kellemes utazóautók, ami azért elég jól elmegy.

 

Ki lehet fogni sz*rt is, jót is bármelyikből, sok múlik azon mennyire tartották karban, ez meglátszik nagyjából az állapotán, de ez sem garancia.

 

Biztos, hogy kell rá költeni, többet, mint egy hétköznapi autóra, spórolni nem érdemes, mert meg lehet szívni (én pl. megjártam utángyártott féktárcsával....).

 

Ahogy a többiek írták, ha nincs megfelelő keret, nem szabad belevágni, mert csak keserűség lesz belőle.

Az olcsóbbak általában elég zűrösek, annó megnéztem sokat, nem szabad belevágni (legfeljebb ha van sok alkatrész, és tudsz magad szerelni). A drágábbak általában nem véletlenül drágábbak, azokra volt is költve rendesen talán.

 

Írtad az árakat: első komplett fékcsere gyári alkatrészekkel: kb. 160e Ft. Utángyártottal én megjártam, cserélhettem ki.

V8-asban katalizátorral szokott gond lenni, darabja 300e Ft, és 2 db van. Mondjuk ezt fel lehet újíttatni, nekem az bejött, úgy kicsit olcsóbb (kb. 130e a kettő)

Lambda szondából is gyárit javasolnak, ahogy írták a többbiek, 4 db van benne, gyári 83e Ft/db

Tudnám még sorolni, de ez szerintem érzékelteti. Ilyenekkel számolj, nem Suzuki...

3,5 fél éve van nálam, a vételár többszöröse ment el rá, de én igyekszem teljesen rendbe rakni, és lehetőleg gyári alkatrésszel javíttatni. Még nincs kész  teljesen ;-)

 

Utángyártott alkatrész nem mindenből van, gyári van, de drága, bontott ehhez viszonylag kevés van, az is inkább angol, ami nem mindig kompatibilis.

 

Ha érdekel valami kérdezz nyugodtam, szívesen segítek, elmondom a tapasztalataimat, pár éve nálam van, ne bántam meg, de sejtettem mire számíthatok.

 

Ja, a '97-es lehet nem X308, hanem X300, akkor volt modell váltás.

Előzmény: Kimiki (5024)
Kimiki Creative Commons License 2017.05.01 0 0 5031

Köszi mindenkinek, azt hiszem puhatolózok még  egy kicsit, nem akarok valami pénztemetőbe belefutni. 

caskahu Creative Commons License 2017.05.01 0 0 5030

A kérdező, még a x308-as széria 3.2 és 4.0-es V8 motorjairól kérdezett, azok elég pocsékok lettek. Az újabb V8-asokon már javítottak, valószínűleg azért lett jó :)

Előzmény: Hooshee (5028)
caskahu Creative Commons License 2017.05.01 0 0 5029

Elvileg a V8-al szerelt autók alu karosszériások. (viszont nem tudom, hogy az "alváz" miből ban, sajnos a V8-asokat nem ismerem ennyire) Az újabb típust onnan ismered fel legkönnyebben, hogy az indexek nem szögletesek, hanem oválisak, illetve a lökhárítókon lévő díszléc nem ér végig rajtuk. A belső tér pedig teljesen más. A S6-nak kissé szögletesebb, régiesebb (??? :D) a belseje, a V8-é pedig gömbölydedebb, csőműszerekkel.

97 körül volt a váltás, előtte S6 és V12 no meg S6 kompresszorral :), utána meg csak V8 és V8 kompresszorral.

Nekem annyira nem adta a V8 élményt, elég lagymatag a hangja, ki lehet hallani a "rotyogást" de nem az igazi (3.2-est próbáltam, lehet a 4.0-es jobb egy kicsit ebből a szempontból). Viszont a S6 hangja kiváló és adja is az élményt!

Nem merném megvenni, max akkor ha újonnan vette és tényleg annyi a km benne, és rendszeresen hordta valami jobbfajta szervízbe, ott ahol értenek is hozzá... és akor lehet hogy van benne még 50e km... :D

Ezek a V8-asok Nicasil bevonatot kaptak, ami rendkívül érzékeny az üzemanyag kéntartalmára (1997-ben milyen üzemanyagot lehetett itthon kapni szerintetek? Ne 2017-hez viszonyítsatok!), így elkopik pillanatokon belül. Ráadásul a rájuktett automata váltó (ZF5 ha jól tudom) sincs a helyzet magaslatán, az is szereti megadni magát, nem olyan tartós mint a régi ZF4-es. A Murányi szervíz vezetőjének is V8as-a volt, megkapott mindent amit egy autó megkaphat, így is megkotlott a motor, majd a váltó is rá nemsokára. Ő beszélt le róluk. (mondjuk, a szervízben is "halmokban áll" a kiszedett V8 motor, míg S6-ot egyszer sem tudtam megnézni kiszedve, pedig szerettem volna, ez azért jelent valamit)

Amit a kolléga ír, az x308 utáni x350-es széria 4.2 motor már átdolgozott, elhagyták a Nicasilt is, de azokról nem tudok semmit :) Ha jaguarozni akarsz akkor x300 S6-tal. Többé kevésbé fenttartható, van hozzá bontott, új, gyári, utángyártott, mindenféle. Ha magadnak tudod szerelni, akkor hozass Angliából egy jobbkormányost alkatrésznek semmi pénzért kb.

Előzmény: Kimiki (5027)
Hooshee Creative Commons License 2017.05.01 0 0 5028

Na akkor most kicsit ellentmondanék a korábbi kollégának.

 

Azt abszolút nem tudom mire alapozza hogy a V8 az max 200kt bír.  Az enyémben (igaz az már x350 XJR) most van 230, motorikusan tökéletes, de úgy általában sincs ezzel a motorral a világon semmi baj. Persze, nem a klasszik sor6, meg v12, hanem egy Jaguarban nem túl jellemző hengerelrendezés, de amúgy mindkét Jag szervíz (és a külföldi fórumok szerint) az egyik legjobb motor a 4.2 V8, az 5.0nál is jobbnak tartják.

 

Az én tapasztalataim az x350re korlátozódnak, aminek főle az az oka, hogy mikor elmentem egy korábbi szériát nézni, nem tudtam hogy nevessek vagy sírjak, annyira nincs benne hely még a long verziókban sem, a csomagtérbe meg a közmondásos golfzsák se fér bele, annyira lapos. Ha keretileg belefér, az x350 sokkal jobb használati értékű autó, majd minden szempontból, megbízhatóság szempontjából is. Annak egy igazán drága hibája tud lenni: a légrugó. 180 körül cserés, felújítottak szarok mind. Szóval ha négyet cserélsz, az kb 1 millió (én megtettem). A váltója is sokkal jobb mint a korábbiaké (ZF 6 sebességes, ami azért is előny, mert sok BMWben, Saabban és más egyébben is szerepelt ez a váltó, úgyhogy van hozzá minden, és nem is horror, csak az olaj bele (az viszont elég húzós).

 

Szóval V8 forever, ha tiszta az előélete, nyugodtan vegyél olyat (ízlés dolga, én sokkal jobban szeretem a V8 hangját mint a sor6ét). Amivel még a V8 miatt számolni kell (nem tudom persze, a S6nál hogy van), két katalizátor és 4 lambdaszonda...

 

Nálam eddig ami kijött 3 év alatt:

4 légrugó (elfáradt a gáltószár, mint légrugó még tökéletesen működött, elővigyázatosságból akkor már kompresszor is)

1 előtétellenállás a belső ventillátornál

2 katalizátor (sikerült nagyon keveset futott bontottat lőni 100 dollárért)

1 termosztát

1 termosztátházra csatlakozó vízcső

1 másodlagos vízpumpa (ez drága, ha nem sikerül ebayen lőni egyet)

 

Meg a normál karbantartás, tárcsák, betétek, stb, nekem csak a gyári tárcsa vált be, a drága utángyártott se volt jó, a gyári viszont szép összeg.

 

Előzmény: Kimiki (5027)
Kimiki Creative Commons License 2017.04.30 0 0 5027

Huh, köszi a kimerítő választ. 

V8 két okból vonz, az egyik, hogy ilyet tudnék most ismert előélettel ismerőstől, aki folyamatosan szervizeltette, bár Ő pl azt se tudta hány hengeres motor van benne... (Ügyvéd). A másik ok a gyerekkori álomhoz kötődik, hogy a V8 az mégiscsak V8. Viszont ez a 200 ezer km elriaszt, ugyanis kb ennyi van most az autóban. Tudtommal elég karbantartott példány, de ezek szerint akár végstádiumban is lehet? 

Szerelni általában én szerelem az autóimat, bár egyik sem Jaguár, de gondolom ezt is emberek rakták össze. :) 

Feltűnt, hogy írtad a súly különbözetet, ezek szerint 1997-től alumínium kasztnisok? Ha igen akkor gondolom ezere a rohadás már annyira nem jellemző, vagy, ha igen hol nézzem a gyenge pontját?

Még valami, 97 előtt sor 6-os, és V12-es motorokkal szerelték, utánna meg V8-al, vagy ez így nem igaz? És köszönöm mégegyszer!

Előzmény: caskahu (5026)
caskahu Creative Commons License 2017.04.30 0 0 5026

Szia! Én a helyedben a V8-as jaguárokat elfelejteném. Sajnos az a motor és váltó kevésbé megbízható. Ha jót akarsz akkor az előző széria (94-96) X300-asokat nézegesd, még a soros 6 hengeres motorokkal, 4 sebességes automatával. Ezekkel a motorokkal nem szokott nagy baj lenni, a 3.2-es automatája (ZF4HP22) teljesen buta, nem szokott normál esetben tönkremenni, a 4.0-es váltója is jó (ZF4HP24), de az már elektronikusan vezérelt. Difi gyenge pont, 160e körül megadja magát, a felújítása húzós. Lambdaszonda is 160e km-t bír kb. A kábelezése ennyi idősen már el lehet öregdve, így anomáliázhat. A futómű elég strapabíró, észre sem lehet venni, ha egy kicsit lógna is. Az alkatrészárak nem annyira vészesek, persze jaguarhoz mérve :) érdemes Angliából beszerezni hozzá az alkatrészeket, sokminden van még gyári. Sajnos rohadnak is rendesen, arra figyelni kell. Nekem egy 3.2-esem volt 1996-os automata Sport változat (sport ülés, sperrdifi, stb). Ami hibáim voltak: lambdaszonda, difi, lengéscsillapítók, egy szett fékbetét (nem elkopott, hanem elöregedett...), kerékcsapágyak, egy két gumibizbasz a futóműben, meg még elég sok apróság, de azokra nem emlékszek már így :) 95e-rel vettem (valós!) és 180e-rel adtam el. 

Itt nézz körbe az árak után:

http://www.sngbarratt.com/Home.aspx

https://www.britishparts.co.uk

 

Gyári első tárcsa szett 60e ft, hátsó 70e ft utángyártott első 15e ft hátsó 20e ft. Kompletten első hátsó tárcsa plusz betétek 50e ft az utángyártott a britishpartson. Szerintem a gyári sem egy nagy tétel, 180e-ből megvan a gyári szett tárcsástól betétestől. Azért csak 1,8 tonnát kell megállítani :)

 

Az olajcsere sem annyira olcsó mulatság ~9l kell bele 17e a csereperiódus, az automata csereperiódusa szigorúan 60e km! Abba is 10l körüli olaj kell bele. Hűtővíz is 10l körül kell. (pontosan már nem emlékszek) Szűrőkből gyári kell (gyári olajszűrő 3700 ft). Ha sikerül kifognod egy szép és jó állapotút, akkor évi 2-300e ft-ot nyel el, ha sikerül belenyúlni valami tutiba, akkor meg végtelen mennyiségű pénzt el tud nyelni :D Persze ha kevesebbet mész akkor lehet kevesebb is. Nekem asszem az 5 év és 85e km alatt olyan ~3M ft-ot nyelt el, és az enyém viszonylag jó volt, gyakorlatilag olajcsere és kopó fogyó dolgok. Nagyobb művelet a difi felújítás volt (~300e) Igaz én mindenből a gyári, vagy a gyárival megegyező minőségű alkatrészt rakattam bele. Cserébe sosem kellett görcsölnöm, hogy hol fogok lerobbanni vele, bárhova el mertem vele indulni, de ennek ára van.

 

Persze lehet úgy is üzemeltetni, hogy teszkós olaj meg szűrő, meg húzza a belét, mert bírja, de úgy nem fogja visszaadni az élményt.

 

Fogyasztása a 3.2-esnek: ha mindent beleadsz akkor lehet 10 alá bekerülni, ami 9,8l/100km fogyasztást jelent. Ez a legeslegalja. Ha tényleg óvatosan mész akkor 10-11, ha normálisan mész akkor 11-13, ha lövöd neki akkor végtelen :D ezek városon kívüli adatok, városban nem használtam, nem odavaló.

 

És akkor a V8-asokról: élettartamuk legjobb esetben is 200e km, utána kuka a motor és a váltó. Én is akartam annó cserélni, de mindenki lebeszélt róla. 3.2-est próbáltam, ami ~20LE-vel erősebb a 6hengeresnél, és 100kg-mal könnyebb a karosszériája (alu a vas helyett), de valahogy nem éreztem erősebbnek, sőőőőt. Nem adta azt a gyorsulási érzést, mint a 6 hengeres.

 

Végszó: kell hozzá pénz bőven, ha karban akarod tartani, de vannak utángyártott alkatrészek is korrekt áron. Viszont mivel 20 éves luxusautó, így bármikor beüthet egy jópárszázezres javítás. Ha problémát okoz (lelkit és/vagy fizikait) holnapután javításra 500e-ret kiadni, úgy hogy lehet hogy 3 hét múlva újra bele kell rakni 300e-t, akkor nem ajánlom. Sajnos elég lutrik a használt autók, ha szerencséd van akkor simán lehet, hogy mehetsz, sok boldog km-t csak olaj és szűrőcserével. :)

Ha tudod magad szerelni, akkor jobb a kép, mert anyagárban tudod javítani, de ha szerelőhöz viszed akkor készülj fel arra hogy ha a suzukiban 5000 munkadíjért cserélnek olajat, akkor ebben 20e-ért fognak mert jaguar :D (pedig pont ugyanolyan bonyolult mind a kettő...)

Előzmény: Kimiki (5024)
Kimiki Creative Commons License 2017.04.29 0 0 5025

Természetesen XJ.

Előzmény: Kimiki (5024)
Kimiki Creative Commons License 2017.04.29 0 0 5024

Sziasztok Urak

 

Csak tapogatózás szintjén mit érdemes tudni egy 1997-es 3.2-es Jaguárról? (az adatok alapján V8 kell, hogy legyen gondolom) Mire érdemes figyelni megvételkor, kb mennyi a fenntartása egy ilyen autónak, nagyon horror? stb... Egy gyerekkori álmom teljesülhetne, de kétségeim vannak, hogy be merjem-e vállalni. Vissza olvasgattam itt, és elég vegyes a kép. Példának mondjuk egy első komplett fékcserére 60-70 ezret rátudok szánni, de 200 ezret biztos nem. Tehát nagy átlagba melyik árkategória jellemző inkább? Köszönöm!

Előzmény: Vucsa (5023)
Vucsa Creative Commons License 2017.04.15 0 0 5023

Sziasztok!

 

SII XJ6 bontódik. Egyenlőre teljesen komplett. Ha bármelyik alkatrésze érdekel írj vagy hívj, küldök róla képeket is ha szeretnéd. 06 harminc 9770756.

 

Kellemes ünnepeket Nektek!!!

Kergecsiga Creative Commons License 2017.03.20 0 0 5022

Köszi a választ! Az enyém újabb fajta, 2014-es modellév.

Az e-bayen nézegettem már, kb. 70-80E Ft körül láttam, de félek a minőségtől... mi van, ha valami olcsó szart küldenek? Hogy tudom kivédeni?

:(

Áááághhh... úgy utálom az ilyen meglepiket! Már félek lemosatni, hogy mi derül ki utána... :O

Előzmény: caskahu (5021)
caskahu Creative Commons License 2017.03.18 0 0 5021

Szia!

Nem tudom, hogy a tiéd mikori, de itt egy példa:

 

http://www.adamesh.co.uk/jaguar-xf-chrome-surround-grille-3554-p.asp

 

Ebayen is körbe lehet nézni, ott is árulnak rácsot és keretet.

Előzmény: Kergecsiga (5020)
Kergecsiga Creative Commons License 2017.03.16 0 0 5020

Sziasztok!

 

Hátha valakinek van használható ötlete.

 

XF-em van, pár napja ez a látvány fogadott... :(

Gondolom valaki beletolatott az elejébe.

 

Ahogy a mellékelt képeken remélem látszik, csak a krómozott műanyag keret sérült meg.

Utánaérdeklődtem, a gyári keret csak a csirkeráccsal együtt rendelhető meg, csak az anyag 200E+.

Nincs valakinek ötlete, ki tudná szépen megcsinálni, kijavítani, lefényezni?

Előre is nagyon köszönöm! :)

 

 

sons Creative Commons License 2017.01.27 0 0 5019

 Helló!

Egy korábban feltett kérdésemre" Valakinek volt már "Restricted Preformance " hibaüzenet? " megvan a válasz .

Nemzetközi jaguar forumokon sem találtam egyértelmű választ.Mivel a sárga motorhiba jelző soha nem jelzett hibát,gondoltam nincs nagy baj.

Kicseréltem az üzemanyagszűrőt,és láss csodát...jó lett. 

Üdv mindenkinek.

GrG Creative Commons License 2017.01.04 0 0 5018

Szia,

Nem értek hozzá, de szerintem nézd meg egy Peugeot csoportban is. A 2.7D emlékeim szerint egy Peugeot eredetű motor és ott sokkal nagyobb darabszám került beépítésre. Van rá esély, hogy több tapasztalat legyen vele. 

 

Előzmény: sons (5017)
sons Creative Commons License 2017.01.03 0 0 5017

Üdv mindenkinek :

Valakinek volt már "Restricted Preformance " hibaüzenet? Csak addig van csökkentett módban amíg hideg, ha leengedem a fordulatszámot alapjáratra akkor eltűnik a korlátozás,de ha gyorsítani kezdek előjön ismét.A motorhiba lámpa nem világít.

S-Type 2.7D.

 

GrG Creative Commons License 2016.12.03 0 0 5016

Sziasztok 

 

Elment az autó. További jó fórumozást. Talán majd egy másik élet(helyzet)ben visszajövök. Jó dorombolást mindenkinek.

G

Gergice- Creative Commons License 2016.11.30 0 0 5015

Szia!

 

Nekem is ismerőd volt a neved, aztán láttam, hogy a crx fórumról. Accord-om már nagyon rég volt.

 

Tudom, nagy a különbség, de pont azért írtam meg, mert én viszont kétszer vettem meg. Tapasztalatot kérdeztél, az én tapasztalatom ez volt...

Ezek nagy autók, nagy teljesítménnyel, a féknek is jónak kell lennie. Én le is cseréltem, mihelyst elkezdett rázni.

Bár nálam nem volt ekkora különbség:

 

Utángyártott első fékbetét: 17 870 Ft/pár

Utángyártott első féktárcsa: 38 754 Ft/pár

 

Gyári első fékbetét: 40 000 Ft/pár

Gyári első féktárcsa: 95 000 Ft/pár

Előzmény: Kergecsiga (5014)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!