Keresés

Részletes keresés

Zsivany2 Creative Commons License 2015.10.14 0 0 47

http://www.railcolor.net/index.php?nav=1000006&id=8137&action=dview

 

Érdekes dolgokat rendel a sógor. 

 

"2x4 or 6 axles - minimum: 450 kN / 120 kph / 5.6MW + 1.8MW diesel" 

Nem is vagyok benne biztos, hogy a topic címébe ez a téma még belefér. :)

daniel81 Creative Commons License 2014.02.20 0 0 46
kasmat Creative Commons License 2013.07.07 0 0 45

A 80-ason próbázó Vectron, Vámosgyörk állomáson:

Pu-pi-pa-pó Creative Commons License 2013.06.26 0 0 44

Köszi!

 

Előzmény: semmeringbahn1 (43)
semmeringbahn1 Creative Commons License 2013.06.20 0 0 43
  • Længde over puffere: 19,38 meter.
  • Akselfølge: Bo-Bo
  • Strømsystem: 25KV, 50Hz.
  • Ydelse: 4000KW (ca. 5000HK)
  • Maksimal hastighed: 175 km/t
Előzmény: Pu-pi-pa-pó (37)
LTE28 Creative Commons License 2013.06.19 0 0 42
Takács_László Creative Commons License 2012.04.24 0 0 41
Takács_László Creative Commons License 2012.04.21 0 0 40
alkotasu Creative Commons License 2011.12.29 0 0 39

Na, ez nem egészen olyan lett, mint amilyennek szerettem volna! A lényeg:

 

Előzmény: alkotasu (38)
alkotasu Creative Commons License 2011.12.29 0 0 38

Ez ugyan nem európai, hanem észak-koreai, de az ottani viszonyok között biztos nagy teljesítményű :-)))  :

http://www.hirado.hu/Hirek/2011/12/29/12/Mint_a_hangyak__fotok_az_eszak_koreai_gyasz.aspx#

Pu-pi-pa-pó Creative Commons License 2010.07.07 0 0 37

Félve teszem fel a képet, mert nem tudom a gép sebesség/teljesítmény adatait, lehet, hogy off-topic, de hogy európai villamosmozdon: az biztos.

 

 

Curtici
RastaPeti Creative Commons License 2010.05.10 0 0 36
szóval...
RastaPeti Creative Commons License 2010.05.10 0 0 35
Füzesabonyban a gorijja.
daniel81 Creative Commons License 2010.01.21 0 0 34
Na ezért szeretem a fórum személytelenségét, így csak itt csinálok hülyét magamból...
Előzmény: Törölt nick (31)
GaGe Creative Commons License 2010.01.21 0 0 33

"Szilin tényleg nem szabályoz vissza a perdülésvédelem, hisz az kimerül egy 1,25 bar-os gyors fékhengerfeltöltésben."

 

Sztem meg 1156 -tól felfelé ha 300A-nél nagyobb a külömbség a két forgóváz árama között akkor visszevezérli 5 fokozattal a fokozatkapcsolót.

Amiről te beszélsz az a perdülésgátló, vonatra járáshoz illetve a vonat helyben tartásához tökéletes, másra nem nagyon jó ...

Előzmény: daniel81 (30)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.21 0 0 32
"perdülésvédelem, hisz az kimerül egy 1,25 bar-os gyors fékhengerfeltöltésben."-:-ez a perdülés gátló.
Előzmény: daniel81 (30)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.21 0 0 31
307/36
Előzmény: daniel81 (30)
daniel81 Creative Commons License 2010.01.21 0 0 30
Ha már hallod, akkor pörög. Lehet, h nem nagyon, DE pörög és az nem igazán jó.
Szilin tényleg nem szabályoz vissza a perdülésvédelem, hisz az kimerül egy 1,25 bar-os gyors fékhengerfeltöltésben.
Majd tavasszal megnézem ezeket az E412-eseket közelebbről!
Előzmény: GaGe (29)
GaGe Creative Commons License 2010.01.18 0 0 29

A szili ha sikít is akkor se sokág, de ott még nem pörög, a perdülésvédelem se szabályoz akkor még vissza. Ha ilyenkor adsz neki pár fokozatot, akkor tényleg elkezd pörögni, meg ugrálni is mellé, mint a bakkecske.

Ezenfelül a videón szvsz csak az első kerék pörög, ami uye a vezetőállás alatt van. AZ E412-es gépeknek meg legendásan szar a hangszigetelése.

Kb ugyanezt hallod lehúzod ablkanál a Tauruson is, amikor Tatabányáról indulva gyorsítasz ki SZárligetnek felfelé, az is síkit végig, bekapcsolt AFB-vel is ...

Előzmény: daniel81 (28)
daniel81 Creative Commons License 2010.01.17 0 0 28
Szerintem nem normális dolog, h hagyja így pörögni.
Egy rossz Szilin sem hallgatod a "magas C-t"...
Előzmény: GaGe (27)
GaGe Creative Commons License 2010.01.17 0 0 27

Na álljunk meg.

Te kezdtél el kóstolgatni minden mozdonyvezetőt ezzel a mondatoddal:

"Letörném a kezét ennek a f@sznak."

Antimosz kolléga erre reagált.

És soha nem mondtam, hogy a Traxxok nagy ismerője vagyok, jártam velük 1.5 évet, és ennyi.

Egyébként láttam a videót.

A mozdonyvezető azt tette, amit tanítottak neki.

AFB be, kontroller elfektet.

Ha figyeled a kilóméter órát is, látod, hogy a perdülésvédelem tökéletesen teszi a dolgát, a mozdony egyenletesen gyorsul, nem ugrál a kilóméter óra fel-le.

Az meg, hogy sikít a kerék, szakadő esőben, mint ami a filmen is van, teljesen normális jelenség.

Ha figyelmesen hallgatod, hallatszik ahogy időközönként alá is homokol.

Nem értem, mi a problémád vele.

 

Előzmény: daniel81 (26)
daniel81 Creative Commons License 2010.01.17 0 0 26
Nincs kedvem személyeskedni, így személytelenül.
A nagy múltú kolléga kóstólgatott, mondjuk nem olyan durván, mint most te...
TRAXX-ok nagy ismerője láttad-e a videót?!?
Előzmény: GaGe (25)
GaGe Creative Commons License 2010.01.17 0 0 25

"A másik meg, h fingod nincs ki vagyok..."

 

Hát, így a nicked alapján nálam 1 évvel vagy idősebb. A kolléga akit fikázol meg 20 éves mozdonyvezetői tapasztalattal rendelkezik ...

 

A stílusod alapján nem nagy valaki lehetsz, így saccra van kb 90-es IQ-d ...

Előzmény: daniel81 (19)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.17 0 0 24
Láttam. Nap mint nap találkozom ezzel a jelenséggel, és az általad inteligensnek nevezett mozdonyoknak ezt tudni kell kezelni. Egyébként, amikor a kerék "fütyül",az a csúszósúrlódási tényező határértékén történik, és még nem drasztikus a perdülés.
Előzmény: daniel81 (23)
daniel81 Creative Commons License 2010.01.17 0 0 23
Sok értelmes hozzászólásod még nem volt itt!
Láttad a videót?!?
Mesélj, miben nincs igazam!
Előzmény: Törölt nick (21)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.16 0 0 22
És tényleg nem tudom ki vagy, mert nem mutatkozol be.
Előzmény: daniel81 (19)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.16 0 0 21
Azt látom, hogy nincs sok közöd a témához, és azt hiszed hogy nagyon okos vagy.
Előzmény: daniel81 (19)
daniel81 Creative Commons License 2010.01.16 0 0 20
Az első Prima helyett kellett volna vmi ilyesmivel előrukkolniuk.
Előzmény: Dynax 7 (17)
daniel81 Creative Commons License 2010.01.16 0 0 19
Láttad a videót?!?
A másik meg, h fingod nincs ki vagyok...
Előzmény: Törölt nick (18)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.15 0 0 18
Kedves vasútbarát topictársak! Ezt azért nem kéne így előadni, mikor fingotok nincs a "nagyon erős mozdony"-ok hajtásvezérléséről.
Előzmény: daniel81 (16)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!