Hali. Cargosnak lenni jó dolog, csak annyi a bibi, hogy a "végző állomás" kitudja hol... Szóval oda kell érni meg persze haza ami nem mindíg kellemes egy Kelebia-Záhony út után.
Ebből azt értsem, hogy a 00-s Gigantok, 001-007-ig erősebbek? Jobban használatosak tehervonatokra? 436KN. Nem tudtam. Azt igen, hogy az M63-as 330KN, M62-es 298KN. Összehasonlitásként. Akkor a 100-as Gigant-tól 310KN, többet birt az M63-as 330KN? És a M62 sem marad annyira le 298KN. Pár 100 t különbségekkel. ( Mondjuk a Lengyel szélesnyomtávú LHS Szergejek birósabbak, de ez már nagyon OFF ide.)
Volna szíves Valaki megszüntetni? Nincs még elég, gyerekek? Nyissunk egy "A magyar vasúton használt, 1960 és 1980 között gyártott nyomatékkulcsok és a velük töltött munkaórák" című topicot, jó? :DDDD
Nem tudom! Nézelődtem, aztán erre akadtam, valahol a sorvégén! Valaki? Olóm téma? Most lehet, hogy hülyeséget irok, (a végén javitsatok ki!), de az lehet, hogy a forgóvázba "olvasztottak" 1 kis olót?