Nagyon helyes! Hála az égnek hamarabb megkellett volna lépni. Élhetetlen ez a kibaszott város már évek óta se közlekedni se megállni nem lehet sehol. Ennek tényleg véget kell vetni!
Sőt a Hungária körgyűrün belül még szigorúbb intézkedést kellene életbe léptetni. A dolgozó embereknek meg nem céges autót kellene biztosítani hanem ingyenes bérletet!
Az átmenő forgalom miatt az MO-ást meg ingyenessé kéne tenni ha a fővárosban lesz dugódíj!
Ja, már tudom, ahol a vegyészmérnök végzettségű volt munkatársam a főnök!!!!!! Amikor én jártam 1etemre, az volt a szólás, tyúk nem madár, vegyész nem mérnök:DDDDDD
A Levegő Munkacsoport javaslatára a Fővárosi Közgyűlés úgy döntött, hogy 2019. április 1-jétől Budapesten bevezeti a behajtási díjat, köznapi nevén dugódíjat. A Főváros első lépésben matrica vásárlását írja elő minden olyan gépjármű számára, akik a közigazgatási határon belül közlekednek. A helyi lakosok kedvezményes összegért juthatnak hozzá matricáikhoz. Akik pedig vállalják, hogy hétköznap a csúcsidőkben nem használják gépjárműveiket, csak jelképes összeget kell fizetniük. Az ellenőrzést a forgalmasabb kereszteződésekbe telepített rendszámtábla felismerő kamerák és járőrök együttesen végzik. Második lépcsőben előre láthatóan 2020-tól bevezethetővé válik a szennyezés- és használatarányos közúthasználati díj, mely felárér a gépjárművel igénybe lehet venni egy útszakaszt a városban olyan időszakokban, amikor a forgalmi igény enélkül meghaladná az útvonal kapacitását, és elviselhetetlenül lelassítaná a forgalmat. Mindez egyformán jó a közlekedő autós és a városban élő, vagy ott dolgozó emberek számára is. A városi útdíj bevezetését megalapozó részletes tanulmányunkat a képre kattintva olvashatjátok.