Ha bármikor-bárkinek valami előkerülne a témában...
A hazai kisvasutak postaszakasszal ellátott keskeny nyomtávolságú kocsijai
AEGV F 1 > MÁV Fa 61 > 1960.IX.17. Sárospatak - ?
AEGV F 2 > MÁV Fa 62 > 1956.VIII. felajánlva GVI – 1958.III. még Békéscsaba
GyVHÉV DF/s 11 – 1906. Orenstein & Koppel
GyVHÉV DF/s 12 – 1906. Orenstein & Koppel
NSzHÉV DF 83 – 1911. Magyar Belga
NSzHÉV DF 84 – 1911. Magyar Belga
NyVKV DF 301 – 1911. Weitzer János, Arad > MÁV DFk 751
NyVKV DF 302 – 1911. Weitzer János, Arad > MÁV DFk 752
NyVKV DF 303 – 1913. Roessemann & Kühnemann > MÁV DFk 753
BkGV CF 51 – 1913. Weitzer János, Arad (21 üh.) > 1923. CDF 51 > MÁV CF 571
BkGV CF 52 – 1913. Weitzer János, Arad (21 üh.) > 1923. CDF 52 > MÁV CF 572
DVEV 250 > MÁV DFka 700
MÁV DFk 705 –
MÁV DFx 710 –
MÁV D 753 > Rev. 1971.IX.30. Db. - Cegléd
Gyártva: Roessemann & Kühnemann
Önsúly: 4 870 kg
Raksúly: 5 t
Tengelytávolság: 3 000 mm
Fűtés: kályha
Világítás: villany, 4 db izzó
Kocsiszekrény hossza: 5 500 mm
Ütközők közötti hossz: 6 200 mm
Lapos bádogtető, deszka poggyásztartó