Mai keserű tapasztalatom.
Élő fogadást tettem volna.
Japán kosár utolsó negyed, auszi rögbi ( NRL ), és auszi foci, az egyik 08.30, a másik 08.35-ös kezdéssel. 08.37-től 12 percen át próbálkozott a zrt saját kirendeltségén a dolgozó, de egyszerűen képtelen volt játékba küldeni a szelvényt, mert folyamatosan fel volt függesztve a kosár, v a rögbi.
Az lett a vége, h nem tudtam feladni a fogadásom.
Haza jöttem, és mindhárom eseményt kitettem a monitorra. A japo kosár pontszámát simán eltaláltam volna mind az 5 próbálkozásommal, de ugye nem tudtam megtenni.
És ekkor jött a fekete leves.
A rögbin a 2. percben szerzett a hazai csapat egy 4 pontos "célt", majd a 12. percig nem történt semmi a meccsen, ami miatt értelme lehetett folyamatosan felfüggeszteni a fogadást, ellenben pont uúgy nem engedte megtenni az eseményt, mint a kosarat. Hol az egyik, hol a másik volt PIROS a zrt saját gépén ...
Megejtettem a kb 60. telefonomat a zrt ügyfélszolgálata felé, ahol SZERENCSÉMRE egy ffi dolgozóval találtammegem szembe, aki AZONNAL tudta, értette a problémám mibenlétét ..., igaz, a szokásos módon ő SEM TUDOTT normális magyarázattal szolgálni ...
Nem mellesleg a zrt-s kislányt millió éve ismerem, profi, tehát em a tudásával volt a baj.
De, amikor azt látta, h a sor már az utcán állt, ideges lett (nem először jártunk így egymással!!!), ráadásukl a sorban állók többsége nem értette, h mi történik a sor elején.
A hab a tortán az volt, h 1 (egy) dolgozó ült a kirendeltségen!!!
Az ünnepek előtt, amikor várható volt, h sokkal többen fognak fogadni, lottókat, egyebeket feladni!!!
VICC?
Vagy inkább tragikomikus, amit egy monol helyzetben lévő, belőlünk élő cég megenged magának?!
Várom a tapasztalataitokat.