Keresés

Részletes keresés

giszik Creative Commons License 2020.11.11 0 0 4

1927: a közbeeső vonatjáratokhoz igazodva indul a Körmend-Sárvár autóbuszjárat: https://kugi.blog.hu/2020/10/19/1023_a_kormend-rabamolnari-sarvar_autobuszjarat_indulasa

SchiSa Creative Commons License 2020.07.21 0 0 3
Előzmény: Vata967 (1)
Vándorvese Creative Commons License 2020.07.21 0 1 2

A Göcsej IC tavaly sem volt 5 és fél óra.

Előzmény: Vata967 (1)
Vata967 Creative Commons License 2020.07.21 0 0 1

Namost, a cikket olvasva elsô felháborodásomban, plusz tavalyi élményem alapján nyitottam a topikot. Most megnéztem a MÁV idei menetrendjét, itt már látszik némi fejlődés.

Tavaly Karácsony előtt( mármint az ünnep, nem a politikus előtt) valami 5 és fél óra volt a Zalaegerszeg - Budapest út vonattal, ugyanez busszal 3 és fél.

Nagykanizsa-Budapest vonalon valamivel jobb volt a helyzet vonaton (3 és fél óra). Viszont a busz itt is ennyivel gyorsabb volt (végig autópályán 2 óra 40 perc,a Zalakarost is érintő járatokon 3 óra).

A mostani MÁV menetrend már kínál 3 - 3 és fél órás utakat (csak a zalaegerszegit néztem meg), ez már majdnem olyan gyors mint a Volán. Ha még egy órát faragnak a menetidőn, felőlem selejtezhetik a buszokat. De addig ne!

pipppen. Creative Commons License 2020.07.21 0 0 0

 

 

hatóságilag nullázva

 

 

 

Vata967 Creative Commons License 2020.07.21 0 1 topiknyitó

Magam is félig-meddig érintett vagyok ezért nyitottam ezt a topikot. Ezt most hogyan, kedves MÁV? A több mint két évtizede hatékony, rugalmas és ami fő, relatív gyors buszközlekedést valóban fe kell váltani, a mocskos, büdös, tetűlassú vonatokra. A MÁV eyeken a vonalakon alig valamivel teljesít jobban, mint száz éve. Azt sejtem, hogy a döntés politikai volt inkább, mint gazdasági. Első blikkre eszement ökörségnek tűnik.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!