Üdv!Keresem ennek a motornak a tulajdonosát,(vagy ha valaki ismeri a tulajt) 2020. Alsógödön volt veterános találkozón, beszélni szeretnék vele. rokakrisz@invitel.hu címen keressen.Köszönöm!
Én, amíg CB 400-aztam, addig a német Ebay-en keresgéltem ilyet (végül nem lett). Csak az a gond, hogy kb. minden tizedik vezérműtengely a fojtatlan verzióé, és az ára is 100 euró körül mozgott mindig. A 27 LE-s vezérműtengelyek meg 15-20 eurókért voltak fent ...
Ha minden igaz, akkor a CB 450-é jó bele, nekem is azt ajánlgatták. Csak pont olyan ritka volt az is, mint a CB 400-é ... :o(
Szia! Kipufogó könyököket tudok adni, közösítő dobom is van 2 db, de erősen rozsdásak, esetleg egy jó lakatos megpróbálhatja rendbe tenni, de a felújított motoromhoz inkább én is rendeltem Angliából viszonylag olcsón egy utángyártottat. Üdv.
Szia. Érdeklődnék,h milyen alkatrészeid maradtak...Vettem egy 250N gépet,s ahhoz szeretnék tartalék alkatrészeket... Egyébként szerelőt tudsz ajánlani ? Vagy Te magad szerelted?
Van egy Honda Cb 400N motorom,teljes felújításon esett át,olyan problémám van,hogy alapjáraton indítás után szépen megy a motor,de mikor bemelegszik mintha valami meg akadna hirtelen megáll,vagy visszaesik a fordulat és megy tovább.
Már szétszedtem a blokkot és nem találtam semmi rendellenességet.
Menet közben nincs ilyen probléma,a hengerfely is fel lett újítva,Én már csak arra tudok gondolni.
Kérlek bennetek ha már valakinek volt hasonló gondja,vagy valakinek jó tanács ossza meg velem.
Csak érdeklődnék, mert majdnem kiolvastam a fórumot és nem nagyon tudtam választ lelni, hogy CB 400 vagy CB 400 SF-et vennék, 1990 utánit, ingázni, napi 50 km-t.
Mennyire lenne lenne ez működöképes szerintetek?
Mármint egy szezont elviselne komolyabb cserbenhagyás nélkül, ha egyszer előtte rendesen rendbe lett rakva?
(Tényleg komolyan gondolom, tavaly egy MZ TS 125/150-nel tettem meg ezt csak untam már heti 1x lepukkadni valami miatt, illetve hetente kéthetente kicsit komolyabban törődni vele.)
Van egy Honda Cb 400 N tipusu motrom. a fotengely elegge mozog benne...ugy vettem eszre hogy a motor elegge rezeg, mozog alapjaraton.Ezert lelett szerelve az oldalso dekli es megmozgatva a fotengelyt mozog. kb. olyan masfel milimeter mozgasa van. ebben azok a csuszocsapagyak vannak ismereteim szerint. a kerdesem az hogy ilyen esetben meg szerelheto e a gep vagy sem. MErt hallottam olyant is hogy ha a csapagy atforog akkor megserul a blokk es akkor kuka az egesz...mennyire legenda ez vagy mennyire igaz. Honnan tudom hogy meg a fotengely esztergalhato/csiszolhato e? Es ha igen akkor csuszocsapagyakat csiszolt meret szerint hol tudnak belevalot vasarolni?! Koszi a valaszt!
Beteszem ide is a linket, hátha ... Sajnos mennie kell, annyira nem használom, hogy felesleges tartogatnom. Ha a gyerekeim nagyobbak lesznek, és nem kell hordozgatnom az iskolából őket, akkor lesz megint motorom, de most csak áll a ponyva alatt: ha nagy ritkán előveszem, akkor előtte akkut töltök, meg gumit fújok ... inkább használja valaki, minthogy nálam álljon.
Van egy 1999-es japán belpiacos CB 400 S version típusú motorom. Tud esetleg valaki segíteni, hogy lehet-e kapni itthon olyan doboztartó konzolt, ami jó rá?
Vagy esetleg tudtok valakit, aki egyedileg gyárt ilyet?
Van egy CB400N-em 1981-ből, ami olaszországból érkezett. A forgalmi szerint fojtatlan. Vennék rá hátsó dobokat, mert a rajta lévő "herélt" és 4000-es fordulaton vékony gáznál enyhén "rángat". Húz is, meg nem is...
Szóval tennék rá gyári dobot, hátha segít és hátha örülnek a szomszédok is :)
Van különbség a dobokban a 250-es, a 400-as fojtott és fojtatlan között? Karbim is két pár van. Abban van különbség?
BP-en hol tudok megfizethető áron tömítéseket venni (pl szelepfedél).