Keresés

Részletes keresés

altenberger Creative Commons License 2024.03.25 0 0 35

Az elektromos bringák cellái pont olyanok, mint az elektromos autóké.

Előzmény: XNC (34)
XNC Creative Commons License 2024.03.20 0 0 34

Nem tűzveszélyes.

Magdi60 Creative Commons License 2023.09.29 0 0 33

Így van. És ha valaki éhes, akkor tök fincsi.

Előzmény: altenberger (32)
altenberger Creative Commons License 2023.09.21 0 0 32

A kerékpározás előnyei:

 

Pár szikkadt pogi bringás reggelire! :-)

 

(Tudom ajándék lónak ne nézd a fogát!)

altenberger Creative Commons License 2023.06.01 0 0 31

Én először Donkey-ztam, majd amikor lett Bubi állomás a környéken, akkor arra váltottam, de most már 99%-ban saját bringát használok, mert még a Bubiig sem akarok gyalogolni! :-)

Előzmény: XNC (29)
henngergely Creative Commons License 2023.02.09 0 0 30

Szintén, napi 1 órát nyerek a biciklizéssel.

Előzmény: altenberger (28)
XNC Creative Commons License 2023.02.09 0 0 29

Mondjuk én pont azért vettem a bringát, mert elegem lett a gyaloglásból........

Előzmény: Magdi60 (26)
altenberger Creative Commons License 2023.02.08 0 0 28

Nálam az előny a munkába járás idejének felezésében jelentkezik.

 

Persze ehhez az kell, hogy ezen az útvonalon béna a tömegközlekedés és két metróállomás között van az egyik végpont, tehát gyalogolni, vagy kerülve átszállogatni mindenképp kellene.

főgóré Creative Commons License 2023.02.04 0 0 27

akkora bevásárlást is hazacipeltem már vele , amely egy kisebb autónak is a becsületére válna.

négy-öt megtömött szatyor a kormányon+ a hátsó csomagtartóra is lett pakolva.

erős emelkedőnél  le is szálltam róla és inkább toltam, mert a nagy súly miatt úgyis csak lépésben tudtam 

haladni, hatalmas erőkifejtéssel+ borzasztóan megterhelve a hajtásláncot.

Előzmény: XNC (25)
Magdi60 Creative Commons License 2023.02.04 0 0 26

Szerintem a gyereket elvinni és hazahozni (ideális esetben ugye a legközelebbi óvoda, iskola) csakis gyalog!

Hogy lehessen közben beszélgetni végig. Legalábbis így kellene. Viszont amit tapasztalok..., szomorú.

Vagy egymáshoz sem szólnak, vagy cssk mobilozik a szülő, vagy ráordít mindenért, sokan ordenáré káromkodással. A héten is tanúja voltam :-( 

Előzmény: XNC (25)
XNC Creative Commons License 2023.02.04 0 0 25

"hazafelé pedig egy bevásárlást megvalósítani lehetetlen, gyerek elhozása bárhonnan mission impossible"


Hát én viszont ezt másképp gondolom.
Szerintem ezeket mind meg lehet csinálni kerékpárral,
még ha nem is olyan kényelmesen, mint mondjuk 1 autóval.


Ha kicsi a gyerek, lehet neki ülést rakni rá.
Ha meg már nagyobb, akkor kaphat saját bicajt.


A bevásárlást is ezzel intézem.

Előzmény: Törölt nick (2)
XNC Creative Commons License 2023.02.03 0 0 24

"És ha van bérlet, minek biciklizzen a jóember?"

 

Elég sok mindenért. Én azzal együtt biciklizek, hogy a BKV-n ingyen utazhatnék.

 

Előnyök:
- háztól házig visz
- egészségesebb
- könnyebb vele súlyt szállítani

 

És akkor ott van még a tömegközlekedés szörnyen nyakatekert nyűgjei.
Pl. 2 buszmegállónyira van tőlem az áruház. Ha ehhez hozzáteszem, hogy 2 busszal kéne 1-1 megállót menni átszállással; akkor valószínűleg nem sokan vállalnák be a BKV-zást.

 

De ha itt egyenesen akarnék végigmenni az utcán, amiben lakok, az se menne BKV-val.
A busz először elvinne NY-i irányba, aztán vissza kéne villamosozni ide Keletre.

 

És még sorolhatnám.....

Előzmény: henngergely (22)
Törölt nick Creative Commons License 2023.02.03 0 0 23

Nem mindenki olyan szerencsés valóban ,hogy 1 jeggyel megoldható a munkába járás. Nekem egy 10-es gyűjtőjegy 2-3 hónapig elég átlagosan. Ha 2-3 jegy kell akkor már nem biztos, hogy nem jár jobban bérlettel. Ill. Ha csak heti egyszer kell bemenni mert Home Office megoldható, akkor van 5/30-as bérlet is olcsóbban, 5 alkalmas napijegy / hó. 

 

 

Napijegy viszont akokr éri csak meg ha 5-nél több jegy kellene. Nekem ha vlaami miatt kiesik a bicikli egyik vagy másk irányban akkor egy jegy oda egy vissza, úgy 700 ft. De ha épp van a közelben Lime akkor azzal még olcsóbb is lehet megyek vele ha nem is a kapuig de pár meágllónyi távot utána már a maradékot könnyűszerrel lesétálom. Ha a Hungáéria Kr-ton lenne Bubi lefedettség akkor saját helyett járnék Bubival, az érné meg a legjobban

Előzmény: henngergely (22)
henngergely Creative Commons License 2023.02.03 0 1 22

Kíváncsi vagyok, meddig marad a kb. 10 éve "ársapkás" BKK bérlet, mert tavaly még 6 napijegy (1650) ára volt, most 4 (2500). Vagyis tavaly heti 1-2 utazós nap belefért pl. ügyintézés vagy esős idő miatt, az most redukálódik havi 3 napra- 4 tervezett nap (és valljuk be, havi 4 nap nem sok) esetén már a bérlet a nyerő. És ha van bérlet, minek biciklizzen a jóember?

Előzmény: XNC (21)
XNC Creative Commons License 2023.02.02 0 0 21

Hát itt Pesten meg sokan azt csinálják, hogy megveszik a BKV-bérletet, aztán részükről a probléma le van tudva.

A problémák akkor kezdődnek, amikor valakinek nem kell minden nap utaznia, így gazdaságtalanná válik a bérlet vásárlása.

Akkor lehet buszjegyezni, ami rohadt sokba kerül. Pl. 1-1 alacsonyabb árú termék megvásárlásakor már aránytalanul sok az utazási költség. Ha 2 járművet kell használni, akkor annyi pénzből már megrendelheted a cuccost házhozszállítással is.

Előzmény: Törölt nick (20)
Törölt nick Creative Commons License 2023.01.31 0 0 20

Vidéken már évtizedek óta így megy. 8-tól 80 éves korig jártak és járnak vele bevásárolni, csomagtartóra gumipókkal felrögzítve a zsák takarmány, oldalt a tartóban a gázpalack, és a kormányon lóg még pár szatyor amiben a boltban vett áruk vannak stb.

Előzmény: Magdi60 (19)
Magdi60 Creative Commons License 2023.01.30 0 0 19

Így van! De, ha pl. gyalogolni van kedvünk, a bicikli mellett gyalogolhatunk, viszont, ha meggondoljuk magunkat, akármikor felszállhatunk rá. Cipekedni nem kell, a bicikli kosara, csomagtartója sok mindent elbír.

Előzmény: XNC (18)
XNC Creative Commons License 2023.01.30 0 0 18

Nem kell gyalogolni a buszmegállóhoz, és nem kell átszállni.....

Előzmény: Magdi60 (16)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2023.01.30 -1 0 17

Kevésbé lélegzed be mások patogénjeit.

Előzmény: Magdi60 (16)
Magdi60 Creative Commons License 2023.01.30 0 1 16

Nem kell megállókban várakozni, nem kell tömött járműveken utazni, rövidtávon sokkal gyorsabb mindenhova.

Előzmény: XNC (-)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2023.01.28 0 0 15

Buszná meg a jegyárakat. Mást bezárnak a rablásért, itt megszervezve hajtják végre.

Előzmény: XNC (14)
XNC Creative Commons License 2023.01.28 0 1 14

Ha piaci áron menne, még többe kerülne.

Ha így lenne, gyanítom többen választanák az egyéni közlekedés valamelyik fajtáját.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (11)
XNC Creative Commons License 2023.01.27 0 1 13

Ebben is van igazság.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (11)
főgóré Creative Commons License 2023.01.27 0 1 12

a szél mindig szembe fúj 

ezt cáfolom, mert nekem soxor volt már hátszelem, is!

 

      nicht  ugribugri

Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2023.01.27 0 0 11

Sajnos ez nem tölteni olcsó, hanem tömegközlekedési jegy túlárazott állapot.

Előzmény: XNC (10)
XNC Creative Commons License 2023.01.27 0 0 10

"Meg tölteni is, ugye, most már az se olcsó az új árakkal."

 

Azért nem fogyaszt az olyan rengeteget.

Meg ha megnézed 1 buszjegy vagy 1L benzin árát;

akkor jópár kWh kijön belőle....

Előzmény: Törölt nick (8)
Törölt nick Creative Commons License 2023.01.27 0 1 9

Munkahelyen kell tölteni ott nem te fizeted. :) E-rollert nálunk sokan töltik irodákban

Előzmény: Törölt nick (8)
Törölt nick Creative Commons License 2023.01.27 0 0 8

4-5? Hát, azért 20-21-nél azért már más a leányzó fekvése.  Dunai szembeszélben. Az átkozott szél mindig szembefúj. Reggel szembe, akkor estére megfordul. Nehogy jobb legyen. :)

+ Se öltöző, se semmi.

Az e-bike nem opció, mivel nincs már könnyen kirabolható bank. :) Meg aztán hol tárolni? Meg tölteni is, ugye, most már az se olcsó az új árakkal. Na.

Előzmény: Törölt nick (6)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2023.01.26 -1 1 7

Mozgás,egészség, 100Wtal 18km/h. Kis légellenàllással kisebb energiaigény.

Előzmény: XNC (-)
Törölt nick Creative Commons License 2023.01.26 0 1 6

ÉN egész jól tudom erre használni évek óta. KB. 4-5 km a munkahely otthon táv van végig kerékpárút BKV-val kb. ugyanannyi beérni mint biciklivel. A munkahelyen van öltöző és mélygarázs, ahol tarthatod. De belvárosba is simán jártam vele régebben ( Hold utca - Örs Vezér tere).  Másik előnye ha túrázni mész. Gyorsabb mint gyalog és ha vonattal mész tudod vinni. 

 

Közlekedésre ha nagyobb távot kell megtenni vagy nagy az emelkedő akkor opció az elektromos rásegítéses is, ha a munkahelyeden tudod tölteni fenntartása is olcsóbb lesz. 

 

Alföldön nyilván népszerűbb közlekedési eszközként mint hegyvidéken. Pesten is többen tekernek mint Budán. 

Előzmény: Törölt nick (2)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!