Hááát, ha minden oké, akkor beleteszed úgy, hogy pontosan illeszkedjen a helyére és küllőkulccsal addig tekered amíg egyenes nem lesz újra a felni és nem üt.
Kör alakú sokbevágásos küllőkulcsot vegyél azon lesz olyan lyuk ami pont jó lesz rá.
Kedves ENGWE T14 problémához szólók! Gázkaros a a T14, Induláskor laposan szépen megy, de ha 5'-nál picit nagyobb az emelkedő, lépsi sebességre lassul. Mint említettem a térdeim miatt nem tudok pedálrásegíteni, (vagyis a szenzor beszerzése vagy fabrikálása nem alkalmazható tipp) ezért kérek olyan segítséget, hogy esetleg erősebb motort betenne valaki, vagy másképp hogy lehetne erősíteni a motor erején...
Szia! Ez a "fabrikáltam pedálszenzor jeladót" érdekelne. Sajnos nem találtam a vezérlőn a gázkar csatlakozásához kimenetet. Emelkedőn elindulni lehetetlen vele.
Üdvözlet Mindenkinek! E hónap elején vettem egy ENGWE T14-es 48 volt 250 wattos kis összecsukható elektromos kerékpárt. Megyek is vele szinte mindennap a városban, de ma reggelre a jobb pedál alatt találtam egy5 kis mgnest tartalmazó műanyag korongot összetörve a földreesve (ez szerintem a pedálsenzor lett volna) minek ezutn sem tudom majd használni az előnyét, mert bal térdem nemrég volt műtve, körbetekerni a pedált eztután sem bírom... eddig nem is volt probléma, csak véletlenül olyan meredek utcába kellett végigmennem, ahol nem bírta a partot...Kérek szépen jótanácsokat, hogy mi a legjobb megoldás hogy ne kelljen gyalogoolnom mellette ? (motorcsere 350-esre, vagy kell-e erősebb vezérlő, stb.)
A hátsó szíjkerék is többféle láncvonal kialakítással létezik, tudod tolni ott is jópár milit. Sőt van olyan hátsó szíjtárcsa is ami aszimetrikus, kétirányból is fel lehet rakni, és máshová fog esni a láncvonal. Persze ez agyváltó függő is lehet, hogy van-e adott váltóhoz ilyen, meg emiatt venni kell lehet még egy szíjkereket.
Illetve előre is szokott lenni mindenféle ilyen olyan amolyan távtartó stb hogy a láncvonal jó legyen.
Köszönöm.. Közben utánakérdeztem, a legnagyobb baj, hogy az átszereléssel kicsit kiljebb kerül az első fogaskerék, azt meg a szíjhajtás nem viseli el, a lánc igen.. Ez akkor zsákurtcának tűnik..
Jó napot! Olyan kérdésem lenne, hogy szíjhajtásos agyváltós kerékpár is átépíthető bafang középmotoros rendszerűvé? Létezik hozzámegfelelő lánckerék? Köszönöm!
Sziasztok! Beszereltem egy új vezérlőegység-kezelő párost a kerékpáromba, de sajnos fennáll egy érdekes hibajelenség. A kerékpár felemelt állapotában minden funkció tökéletesen működik, azonban a próbaút során, terheléskornem húz érezhetően a motor. Dolgozik ugyan, ez bár halkan, de bizonyossággal hallható, viszont kicsit sem segíti a kerékpárt egyik fokozatban sem. A beszerelés precízen, pontosan és szakszerűen történt meg, tehát bármi olyan beavatkozás, vagy figyelmetlenségből eredő téves bekötés, ami károsíthatta volna a vezérlőt, teljesen kizárt. A programozást is alaposan elvégeztem, a lehetséges variációkat kipróbáltam.
Van-e valami, amit még megpróbálhatok a helyes működés érdekében? Mi lehet az oka a hibajelenségnek?