Keresés

Részletes keresés

kéremszépen Creative Commons License 2000.12.13 0 0 21
nem kéne összegyűjteni a matávellenes topikokat valahova?
originalqszi Creative Commons License 2000.01.11 0 0 20
Ez a qrva matáv:(((((PPPPPP
figyelek Creative Commons License 2000.01.10 0 0 19
Tényleg elég 1 telefon,de ha valami beindul... Nekem például már 4 van,a fele matáv-madzagos. Egyébbként nem is értem miért panaszkodtok. A matávban pont az a jó,hogy lassan reagál. Én átlagban 5 havi számlámmal vagyok elmaradva.Csak a 30e forintos határra figyeljetek, azt max 3 héttig tűrik.Lehet nagyobb tartozásod is,de akkor már 2 hónap múlva szólítgatnak.
Szerény véleményem szerint a mobilosok sokkal szemetebbek-főleg a pannon.Velük még alkudoznom sem sikerült.Már másfél éve várnak is a pénzükre,illetve már a behajtójuk. Érdekelne mások kalandja is a pannon-westel duóval kapcsolatban.
Örülök,hogy itt lehettem...
Előzmény: Újlaki (18)
Újlaki Creative Commons License 2000.01.06 0 0 18
Nem is értem, miért panaszkodunk itten. Hiszen elég egy telefon...

Küldj egy képeslapot!

Előzmény: Kalóz Pepi (17)
Kalóz Pepi Creative Commons License 2000.01.05 0 0 17
Sziasztok!
Pár napig tartott csak az egyiránysítás,egyszercsak hipp-hopp, lett vonalunk.....(megtalálták volna a fizetményünket?) Viszont azóta kiderült, hogy titkosított a vonalunk....Azt, hogy ki titkosította,nem tudták megmondani...Na de ne legyünk telhetetlenek...
Hayloft Ezekiel Creative Commons License 1999.12.28 0 0 16
azért annyit tegyünk hozzá, hogy az előfizetői szerződést el kellene olvasni, mert benne van, hogy mennyi idő után egyirányúsítanak, ill. kikapcsolnak. Ez minden szolgáltatással így van, de érdemes megnézni a mobilszolgáltatók ugyanilyen dosijait. Szerintem a 9 hónap ezen bőven túl volt, de mindegy.
Viszont az ügyfélszolgálat nem megfelelő modora vagy hozzáállása tényleg abszolút elitélendő.

Kalóz Pepi Creative Commons License 1999.12.28 0 0 15
Az én történetem a következő:
Még ősszel kaptunk egy levelet a Matávtól,miszerint tartozásunk van, és egyirányusítanak minket.Csekkek elő,1212 tárcsáz,egyeztetés, hál'isten megtalálták.Lekönyvelték.Csekkek elpakolása-bombabiztos helyre(itt követtem el az első hibát).
Újabb levél,én magabiztosan kikukázom. Mert befizettem mindent.A telefonszámla alján lévő egyenleg feltűnt, valami nem stimmel.1212 újra.
Kedves női hang tájékoztat, hogy van egy befizetetlen számlánk.De nincs.De van.Előveszem a csekkeket. A fele hiányzik.Természetesen AZ is köztük van.Őrülési jelenet(Ofélia ipari tanuló mellettem...)Jó,rebegem,befizetjük mégegyszer.Kérek csekket.Mire megjön,és befizetjük,egyirányusítják a vonalunkat.December 23-án.Köszi. A lekönyvelés állítólag 4-5 munkanap.Jövőre lasz csak telefonunk.....:(
icecube Creative Commons License 1999.12.28 0 0 14
Nos, amennyiben az operátor tényleg ilyen stílusban válaszol, akkor kérdezd meg a nevét ill. a számát, ez már önmagában hatásos szokott lenni.
Ha nem mondja meg - amit kétlek, mert a hívásokat rögzítik - akkor a hívás időpontját
jegyezd meg, és a kapcsolási számod alapján panaszt tehetsz.

p.s: nem tudom, de az ilyen "kádárista" módszer, meg hasonló szövegek annyira nem
jönnek már be...

Előzmény: Újlaki (11)
icecube Creative Commons License 1999.12.28 0 0 13
PTZ:

ha megírod e-mailben az azonosítódat, ennek utána tudok járni.
A probléma a következő lehetett:
A MatávPont kvázi független a matávnettől, csak értékesítenek. Mint írtad jó sokan voltak,
szerintem a MatávPont-os nő vagy elfelejtette az egészet, és megtalálta 3 hét múlva,
vagy eleve rosszul ütötte be a leszerelési dátumot a gépbe.Sajnos előfordul néha, hogy
páran melléütnek, stb..

Elviekben 23-án is lemondhattad, mert a zöldszám ill. a helpdesk ment akkor is, de gondolom
5-én mondtad le, ahogy írtad.

üdv
ice

Előzmény: PTZ (6)
icecube Creative Commons License 1999.12.28 0 0 12
Hi stro-B!

A fizetési felszólításon rajta van, hogy ha továbbra sem fizetsz, egyirányúsítják...
A türelmi idővel kapcsolatban, elég sokat szoktak várni, mostanában van az év végi
zárás, és gondolom sorban megnézték a nemfizetőket.

A visszakapcsoláshoz egy tipp: 06-80-200-198-on mondd el a problémádat.

ice

Előzmény: stro-B (5)
Újlaki Creative Commons License 1999.12.27 0 0 11
Velem a Matáv kétszer eljátszotta azt a játékot, hogy péntek délután, nem sokkal az ügyfélszolgálat munkaidejének vége után egyirányúsította a telefont. Ez azt jelenti, hogy hétfőig még csak nem is tudsz intézkedni vagy panaszkodni.

Az első eset ráadásul egy számlapanasz miatt kezdődött vita lezárása volt jó kis kádárista módszerrel: majd mi megmutatjuk, öcskös, hogy kinek van igaza!

A második esetet kicsit elszúrták: elfelejtkeztek róla, hogy nemesfém-szombat lesz, és szombat délelőtt be tudtam mutatni a csekket, ami a kikapcsolás idején már egyébként be volt fizetve. Minden könyörgés hiábavaló volt, csak hétfőn voltak hajlandók visszakapcsolni. Azt mondták, nincs emberük. Nem azért, de tudom, hogy csak egy pipát vagy ikszet kell átállítani egy képernyőn. Na mindegy. Mintha örömüket lelnék benne, hogy sanyargathatják az ügyfeleket.

A legjobb most jön: felhívtam a vezérigazgatót, a titkárnője persze letagadta, de átkapcsoltak valami más magas rangúhoz. Elmondtam, mi a helyzet, nem hagyta végigmondani:
- Rendben van, visszakapcsoltatom!

Aznap óránként, másnap már ritkábban próbálgattam, természetesen nem kapcsolták vissza. Amikor felhívtam a 03-at, és elmodntam, hogy Dr. X. Y. a vezérigazgatóságtól azt mondta, hogy visszakapcsolják, akkor a kiscsaj gúnyso hangon csak ennyit mondott: Ja, hogyha ő azt mondta, akkor majd ő visszakapcsolja magának!

Nem csak az ügyfelet, a saját főnökségüket is hülyének nézik.

Amint lesz másik telefon-szolgáltató, átmegyek hozzá. Ha az ukrán maffia alibi-vállalkozása, akkor is. Ennél csak tisztességesebb lehet.

rebecca Creative Commons License 1999.12.27 0 0 10
Szerencsés vagy, hogy neked mondott valamit. Én felhívtam, végigvártam a 3 sípolást, majd néma csönd. 30 Ft-ért megérte. És ez nem egyszer előfordul, így én leszoktam erről a szolgáltatásról.

Matáv kábel tv: 3 hónapja vannak itt a lakótelepen eddig kétszer küldtek csekket, egyszer egyhavit, másodszor kéthavit egyben. Mindkét csekknek hiányzott a sarkából egy jó nagy falat, mindkettőn ugyanott. Egyszer elfogadták a postán, másodszorra nem. 16.-án felhívtam, küldjenek másik csekket. Azóta sem érkezett meg, mert nincs aki át tudja írni rajta a fizetési határidőt és így nem küldhetik, mert akkor gond lenne a késedelmes fizetés miatt. Hűűű!
Arról már nem is beszélve, hogy az adás minősége olyan gyenge hogy hihetetlen, a videón már napok óta be sem jön a kép, csak a tv-n, az is mákos, Inter Ferences.
Igaz hogy ők csak a nevet adták hozzá, továbbra is az a cég csinálja (ill. nem csinálja) aki eddig. De azért a díjat megemelik januártól.

cyber.greg Creative Commons License 1999.12.27 0 0 9
Új fejlemény!
Felhívtam a Hangos számlát, és most már mondott forintot is, és azt mondta, hogy dec 24-én telefonáltam először.
cyber.greg Creative Commons License 1999.12.27 0 0 8
Akkor mondok én is valamit!
Tegnap felhívtam a Hangos Számlát az 1700-as számon, és tudjátok mit mondott a géphang?
Hogy a telefonomról a feldolgozott adatok szerint NEM VOLT kezdeményezve hívás!

Ha ezek után a számla több lesz, mint nulla forint, akkor hazudtak!!!! :-)))

evica Creative Commons License 1999.12.27 0 0 7
stro-B

meg orulhetsz, hogy egyiranyusitottak es nem a teljes vonalat kapcsoltak ki

PTZ Creative Commons License 1999.12.27 0 0 6
Nekem ugyan nem Matáv, hanem MatávNet, de szintén MatávPont... október 5-én személyesen megjelentem, hogy (fax hiányában) ott helyben lemondjam az előfizetésemet.

...másfélóra sorban állás...

Majd aláírok egy papírt amire ráírom az azonosítóimat, a hölgy közli, hogy a többit majd ő kitölti. Nem vitatkoztam.
Novemberben kijön a TELJES október havi számla.
Reklamálok. Közlik, hogy csak okt. 23-án lett lemondva az előfizu. (Akkor nincs is ügyfélfogadás)
Reklamálás faxon (nem otthonról:), amin kifejtem nekik, hogy 5-én lemondtam.

Aztán kapok egy levelet, amin szívélyesen közlik, hogy a 7500 Ft-ből jóváírnak 2000-et, mert 23.-án lemondtam...

5500 Ft 5 napi internetért? Ha a szolgáltató szeretne pénzt látni tőlem akkor legyen korrekt, különben a pénz nálam marad...

stro-B Creative Commons License 1999.12.27 0 0 5
Srácok!

Igazatok van tényleg ott van a számla alján DE:

Fizetési felszólítás biztos, hogy jött.

Arra viszont nem szólított fel senki, hogy egyirányúsítják a vonalat!

A másik : 9 hónap türelmi időt kaptunk volna? Miért pont karácsonykor kapcsolták ki?

És nem csak nekünk, hanem sok más előizetőnek!

Az utolsó: A mai napig nem működik a telefon.....

De, ha úgy gondoljátok védjétek a MATÁVot, míg nem találtok jobbat....

stro-B

freeze flash Creative Commons License 1999.12.27 0 0 4
Ismerem, a MATÁV egy hullahopp. Nekem csak másfél évembe került, míg az általam /!!!!!/ indított vonaláthelyezésből lett valami.
Nem laktunk a régi címen már másfél éve, hivatalosan is megszüntettük, írásban lemondtuk, stb.

Minden ______ le volt mondva, meg volt szüntetve, erre a MATÁV nevű csodaintézmény úgy l egy után _újra_ kiküld egy számlát a nem létező régi számunkra.... Kit üssek agy helyett?!!!!! Bocsánatkérés: no; elintézzük: no; menjek be???!!! talán el bírom sikálni....mondta a MATÁV-os maca a telefonban.... Ne sikálja el!!! INTÉZZE EL! KORREKTÜL! Nem én b@sztam el, ne én húzzam már helyre!!!!! Valami hihetetlen!!!!

Ezúton szeretnék a MATÁV dolgozóinak annyi kedvességet kívánni, mint amennyit ők is kívánnak nekünk, fogyasztóknak.

evica Creative Commons License 1999.12.27 0 0 3
Nem vagyok Matavszimpatizans, ezt elore leszogezem. Se Westel, se Pannon.

De ha tartozasa van valakinek egy ceg fele, es nem fizet, akkor egy ido utan termeszetes hogy buntetoszankciot alkalmaznak. Egyszeruen nem ertem a felhaborodasodat. Mindent meg kell fizetni, mint ahogy teged is megfizetnek a munkadert. Ez igy mukodik.

A marciusi szamla nem volt befizetve, 9 honap alatt sem potoltatok, ezek utan mit varsz?
Egyebkent meg tudtommal a telefonszamla aljan mindig kiirjak az aktualis egyenleget, tartozast, egyebeket. Tehat min. 7-8 szamla aljan ott kellett viritania annak a marciusi osszegnek. (Egyszer mi is kesve, 1 het keses fizettuk be a szamlat, s a kovetkezo havin meg ugy jelent meg, hogy tartozunk, plusz kamatokat is felszamitottak.)
Mas kerdes, hogy a burokracia miatt ezt nem tudtatok a kikapcsolas utan azonnal rendezni.
Az meg megint mas kerdes, hogy karacsonykor nem volt ugyfelszolgalat.

icecube Creative Commons License 1999.12.27 0 0 2
Kedves stro-B!

1. Most nem azért, hogy kötekedjek, de a telefonszámlákon található egyenlegközlőből
szerintem eléggé világosan kiderülhetett volna, hogy valamelyik számlát nem fizetted be...

2. Ha mondjuk valaki poénból megrendelte volna az összes létező digifon szolgáltatást a vonaladra, akkor most azon anyázhatnál, hogy miért nem csak az előfizetővel állnak szóba.

3. Ha a MatávPontban befizethetnéd, akkor még lassabban érne be a pénz mint a bankból.

4. Hát az, hogy pont karácsony előtt tiltották le a vonalat, tényleg kellemetlen, bár ilyen esetekben minimum két fizetési felszólítás ki szokott menni. Egyet sem kaptál?

ice

Előzmény: stro-B (-)
kevi Creative Commons License 1999.12.27 0 0 1
Bocsi nem szellemes,de igaz a Matáv egy nagy nulla szolgáltató.
Zer Creative Commons License 1999.12.27 0 0 0
Matav R000lz:)
stro-B Creative Commons License 1999.12.27 0 0 topiknyitó
Kedves MATÁVELLENES Barátaim!

A MATÁV a minap egy szép kis karácsonyi ajándékkal kedveskedett!

22-én este kb.20 óra után a MATÁV (karácsonyra való tekintettel) egyirányúsította a forgalmat a vonalunkon. Felhívtam a csodálatos 1212-t,( ami egy NAGY NULLA) és rákérdeztem a dolgokra, hogy HOGY IS VAN EZ?
Elregéltem a telszámot, majd a kedves hangú uriember kérte, hogy az előfizetővel beszélhessen! ÉN UGYANIS NEM VOLTAM NEKI JÓ! (könnyen rájött, mert édesanyám az előfizető,és hát neki nem férfias a hangja - kérdemén, mi van, ha adpám érdeklődött volna, neki sem mondják meg?)

Szóval közölte, hogy nincs egy számla befizetve, véletlenül pont előttünk volt az összes számla, a legutolsó is befizetve. közölték, hogy egy MÁRCIUSI számla van elmaradva, amit tényleg nem találtunk, utánnanéztünk.

Tényleg elkerülte figyelmünket ez a számla, másnap, 23-án be is mentünk a szintén csodálatos MATÁVPONT boltba, ahol személyesen nem lehetett befizetni, csak csekken, SŐT: ha visszavittem volna a csekket, azt sem fogadták volna el mondván AZ EMBEREK BEMUTATJÁK A CSEKKET, és most jön a poén A POSTÁN VISSZAKÉRIK A PÉNZT!!!
EKKORA BAROMSÁGOT HALLOTT MÁR VALAKI?
Az ügyfélszolgálati iroda tele volt emberekkel, akik hasonló problémával voltak ott, és volt olyan akinek az UTOLSÓ számla maradt el, és az is csak pár ezer forint volt!

MEGVAN A KARÁCSONYI AJÁNDÉK A MATÁVTÓL!!!

23-án még nem működött a telefon, gondoltuk, rendben várunk egy picit, idő kell mig visszaállítják.

A sztori slusszpoénja most jön!

24.-e SEMMI - A KÉRT SZOLGÁLTATÁST AZ ÖN KÉSZÜLÉKÉRŐL NEM VALÓSÍTHATÓ MEG
Felhívtuk ismét a csodálatos 1212-t.

"Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kivánunk minden kedves ügyfelünknek!"

Ja, és persze az 1212 csak munkanapokon 8-22-ig működik. Igy hát nem tudtunk reklamálni!
SŐT 25-26-án se, és a szolgáltatást sem állították vissza, sőt a mai 1212-nél tett reklamációnk után sem, azaz dec.27-én!

Lehet, hogy megvárják, míg a csekk befut? Az azt jelenti, hogy talán jövőre lesz újra telefonunk!

Még szerencse, hogy van mobil ami szigoruan MATÁV tulajdonmentes PANNON és ezen le tudtuk bonyolítani az Ünnepi jókívánságainkat, az ünnepi beszélgetéseket, mert még vannak cégek, akiknek fontos az előfizetőjük és kapnak is valamit azért amiért fizetnek!

Úgy mellesleg jegyzem meg, hogy a PANNON GSM-nél, az ünnepek alatt senkit nem tiltottak le, késedelmes számla miatt, tisztelettel az ünnepekre!

Kérlek benneteket, hogy akinek hasonló problémája akadt, az írjon!

BOLDOG KARÁCSONYT MATÁV!!!

stro-B

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!