Hehe :-) én már csak az emlékeimre hagyatkozom, eladtam ezt a félkész.... Inkább hogyjuk.
Egyetlen értékelhető program van, aminek 7110explorer a neve, és olyan elengedhetetlenül fontos dolgokra jó, mint csengőhangot töltögetni, meg op.logot. A telefonkönyvet is leveszi, de névbejegyzésenként csak egy számot... A nokianak pedig sajnos még nem volt ideje csinálni valamit, pedig nagyon fontos nekik a sok pénzt kifizető vásárló...
Amit tehetsz: átlövöldözöd a dolgaidat infrán ("My Received files" -ban lesznek talán). Egyetlen pozitívuma az n7110nek, hogy korrekt vCard és mittoménmi (vNaptárbejegyzés :-) formátumot használ, tehát amit átlőttél, azt egyből megnyitja és kezeli a MS Outlook. Ebből következően vissza is megy, tehát a prog.-ból el tudsz .vcf vagy .vcd file-okat menteni, amit "sendto: infra recipient" Itt aztán megint jön a n7110 zsenialitása: egyet tudsz csak átküldeni, a másodikra lefagy a telefon. Vagy várni kell 2 küldés között, amíg abbahagyja a telefon az infra-aktivitást, vagy akku le-fel, dehát ez már gyorsan megy egy n7110 használónak ;-)))
a problemam az, hogy semmi ertelmes applikaciot nem talaltam meg ehhez a telcsihez.
Kabel es infra ( ;-) ) van, szamitogep van, osszekottetes van, csak valami progi kene, amivel a gepem es mondjuk a telcsiben levo naptar osszehozhato.
Van valakinek valami otlete/tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Szerintem felejtsd el addig, amíg tudatosul a legkevésbé sem tisztelt w900-csapatban, hogy _ők_vannak_az_ügyfelekért_és_nem_az_ügyfelek_vannak_értük.
Ilyen picin múlik (mutatom, csak nem látjátok), hogy jó sokan beintsenek nekik, átigazolva a PGSM-hez. A "jó ügyfél" az, aki jól tejel. Aki pedig sokat költ a szélhámos* w900-ra, az megengedheti magának azt is, hogy fejbedobja őket a telefonjukkal szerződésestől, kifizetve egyösszegben (-röhögve-) amit még akarnak esetleg tőle. Bár a magam részéről kétlem, hogy a 7110 esetében, ahol a szolgáltató képtelen szolgáltatni, tartozom-e bármivel, ha elegem lesz a tehetetlenségükből...
1 szó mint 100, várj még 1 kicsit a 7110-zel, aztán majd _később_ vegyél 1et a Pannonnál!
Én is vettem egyet. Szerencsére a Pannonnál. Lehet, hogy Lacinak antipatikus, de mivel nekem van Westelem és Pannonom is, igencsak látványos a két cég közti különbség innovatívitásban, ügyfélkiszolgálásban, az ember emberszámba vételében stb stb. De azt kell, hogy mondjam, hogy a szolgáltatások színvonalában is.
A WAP sebessége a Pannonon érezhetően nagyobb, a kapcsolat is gyorsabban létrejön. Fagyás egyelőre csak egyszer volt, amikoris a Westel hálón mentem fel, és nem volt hajlandó lebontani a kapcsolatot addig, amig az aksit le nem téptem a készülékről.
Maga a telefon egyébként gagyi, az aksija hamar merül, és bármit akarok csinálni, egy csomó gombot kell megnyomni. Az Ericsson T10-esemhez képest a két pozitív tulajdonság a WAP és a naptár (én használom). Egyébiránt a T10-et jobban szeretem, mert kicsi. Biciklizni azzal járok, tárgyalni a 7110-zel :-)
A Wstel900 készülék supportja kriminális. Én direkt nem estem megint abba a hibába, hogy veszek egy legújabb szériás telcsit. Annak idején amikor a 6110-es bejött rohantama boltba, és vettem egyet. Aztán amikor kijöttek rajta a hibák rohantam a Nokiás barátomhoz, hogy milyen vacak, mondta, hogy tudja és az értékesítő cég feladata a kijavítás (mert a Nokia már kiadta a patch-t hozzá). A Westel ehhez képest nem csinált semmit, hanem megtisztította a telefonomat egy szoftver upgrade helyett, és egy akumulátor csere helyett. Egy ideig próbálkoztam, de hiába. A végére már lejárt a garancia is, úgyhogy most már minek? :)
Szóval gagyik, de a szolgáltatásuk legalább szerintem a legjobb, meg a Vodát utálom ugye, a Pannon meg unszimpatikus. Egyelőre maradok náluk.
Bocs a lamerkedésért, de hogy kell megnézni a sw verziószámot? Nekem is sikerült már lefagyasztanom, de azért nem vagyok elégedetlen, kiforratlan, az tény. A Wap nem egy nagy durranás, viszont a modem jó (én Psionnal netezek)
Bocs a lamerkedésért, de hogy kell megnézni a sw verziószámot? Nekem is sikerült már lefagyasztanom, de azért nem vagyok elégedetlen, kiforratlan, az tény. A Wap nem egy nagy durranás, viszont a modem jó (én Psionnal netezek)
Én 4.77 -es szoftververzióval vettem, az azóta eltelt időben az alábbi észrevételeket tettem:
-Elsősorban az egész 7110-sztori egy nagy szélhámosság. A vevő, az ügyfél tökéletes semmibevétele.
-A szoftverhibák miatt a telefon alkalmatlan a rendeltetésszerű használatra (is); javítani nem tudják, kicserélni nincs mire. Ennek megfelelően az a - szerintem - elfogadhatatlan helyzet áll élő, hogy a szolgáltató, mivel "természetesen" szolgáltatást is kapcsol a készülék vásárlásához, egyoldalúan nem teljesíti a köztünk fennálló szerződést. (Bezzeg nekem lassan a rossz fogaim számáról is számot kell adnom a szerződéshez; ez a kínos prezicitás miért egyoldalú ?!?!?!)
-Mindezeket megkoronázandó, a szoftver-frissítés alkalmával képzett szakértőik keze alatt eltűnt a tárolt tel.számok kb. 60%-a, az összes naptár-bejegyzés, valamint a külön folderben tárolt fontos SMS-ek.
Mindezért a sok kellemetlenségért, jelentős erkölcsi és anyagi kárért nagyon hálás vagyok a Westel900-nak.
Én Pannonon próbáltam. Ott nem volt baj. Milyen a Westel Support? Őket kellen boldogítani. Volt ilyen a 9000-zel, arra a sw upgrade volt a gyógymód, de az régen volt. Én tavaly nyáron teszteltem, megelégedésemre.
Azert nyitom ezt a topicot, hogy tapasztalatot tudjunk cserelni a 7110-rol. En kb 3 hete hasznalom, es nem vagyok teljesen megelegedve. Az Internetre valo csatlakozas kozben gyakran lefagy, es csak az elem levetelevel lehet ujra hasznalhatova tenni. Volt olyan is, hogy rendesen kileptem a net-rol, es a telefon egyszeruen nem mukodott(nem volt elerheto, ill. nem kapcsolt).Nektek mi a velemenyetek ?