Keresés

Részletes keresés

popMARTin Creative Commons License 2001.01.04 0 0 16
Hol lehet op logot letölteni???
(nem a westel oldalról!)
Netpostman Creative Commons License 2000.08.01 0 0 15
Hehe :-) én már csak az emlékeimre hagyatkozom, eladtam ezt a félkész.... Inkább hogyjuk.

Egyetlen értékelhető program van, aminek 7110explorer a neve, és olyan elengedhetetlenül fontos dolgokra jó, mint csengőhangot töltögetni, meg op.logot. A telefonkönyvet is leveszi, de névbejegyzésenként csak egy számot... A nokianak pedig sajnos még nem volt ideje csinálni valamit, pedig nagyon fontos nekik a sok pénzt kifizető vásárló...

Amit tehetsz: átlövöldözöd a dolgaidat infrán ("My Received files" -ban lesznek talán). Egyetlen pozitívuma az n7110nek, hogy korrekt vCard és mittoménmi (vNaptárbejegyzés :-) formátumot használ, tehát amit átlőttél, azt egyből megnyitja és kezeli a MS Outlook. Ebből következően vissza is megy, tehát a prog.-ból el tudsz .vcf vagy .vcd file-okat menteni, amit "sendto: infra recipient" Itt aztán megint jön a n7110 zsenialitása: egyet tudsz csak átküldeni, a másodikra lefagy a telefon. Vagy várni kell 2 küldés között, amíg abbahagyja a telefon az infra-aktivitást, vagy akku le-fel, dehát ez már gyorsan megy egy n7110 használónak ;-)))

Sok sikert.

Előzmény: Törölt nick (14)
Törölt nick Creative Commons License 2000.06.28 0 0 14
Hali,

a problemam az, hogy semmi ertelmes applikaciot nem talaltam meg ehhez a telcsihez.
Kabel es infra ( ;-) ) van, szamitogep van, osszekottetes van, csak valami progi kene, amivel a gepem es mondjuk a telcsiben levo naptar osszehozhato.

Van valakinek valami otlete/tapasztalata ezzel kapcsolatban?

Elore is koszi,

G.

Netpostman Creative Commons License 2000.04.25 0 0 13
Szerintem felejtsd el addig, amíg tudatosul a legkevésbé sem tisztelt w900-csapatban, hogy _ők_vannak_az_ügyfelekért_és_nem_az_ügyfelek_vannak_értük.
Ilyen picin múlik (mutatom, csak nem látjátok), hogy jó sokan beintsenek nekik, átigazolva a PGSM-hez. A "jó ügyfél" az, aki jól tejel. Aki pedig sokat költ a szélhámos* w900-ra, az megengedheti magának azt is, hogy fejbedobja őket a telefonjukkal szerződésestől, kifizetve egyösszegben (-röhögve-) amit még akarnak esetleg tőle. Bár a magam részéről kétlem, hogy a 7110 esetében, ahol a szolgáltató képtelen szolgáltatni, tartozom-e bármivel, ha elegem lesz a tehetetlenségükből...
1 szó mint 100, várj még 1 kicsit a 7110-zel, aztán majd _később_ vegyél 1et a Pannonnál!
Előzmény: Egységsugár (12)
Egységsugár Creative Commons License 2000.04.21 0 0 12
De jo, hogy van ez a topic, mostanaban kezdtem gondolkodni egy 7110-es fejlesztesen, es Westel halozaton vagyok...
hkr Creative Commons License 2000.04.21 0 0 11
Én is vettem egyet. Szerencsére a Pannonnál. Lehet, hogy Lacinak antipatikus, de mivel nekem van Westelem és Pannonom is, igencsak látványos a két cég közti különbség innovatívitásban, ügyfélkiszolgálásban, az ember emberszámba vételében stb stb. De azt kell, hogy mondjam, hogy a szolgáltatások színvonalában is.

A WAP sebessége a Pannonon érezhetően nagyobb, a kapcsolat is gyorsabban létrejön. Fagyás egyelőre csak egyszer volt, amikoris a Westel hálón mentem fel, és nem volt hajlandó lebontani a kapcsolatot addig, amig az aksit le nem téptem a készülékről.

Maga a telefon egyébként gagyi, az aksija hamar merül, és bármit akarok csinálni, egy csomó gombot kell megnyomni. Az Ericsson T10-esemhez képest a két pozitív tulajdonság a WAP és a naptár (én használom). Egyébiránt a T10-et jobban szeretem, mert kicsi. Biciklizni azzal járok, tárgyalni a 7110-zel :-)

-hkr

Laci Creative Commons License 2000.04.21 0 0 10
A Wstel900 készülék supportja kriminális. Én direkt nem estem megint abba a hibába, hogy veszek egy legújabb szériás telcsit. Annak idején amikor a 6110-es bejött rohantama boltba, és vettem egyet. Aztán amikor kijöttek rajta a hibák rohantam a Nokiás barátomhoz, hogy milyen vacak, mondta, hogy tudja és az értékesítő cég feladata a kijavítás (mert a Nokia már kiadta a patch-t hozzá). A Westel ehhez képest nem csinált semmit, hanem megtisztította a telefonomat egy szoftver upgrade helyett, és egy akumulátor csere helyett. Egy ideig próbálkoztam, de hiába. A végére már lejárt a garancia is, úgyhogy most már minek? :)

Szóval gagyik, de a szolgáltatásuk legalább szerintem a legjobb, meg a Vodát utálom ugye, a Pannon meg unszimpatikus. Egyelőre maradok náluk.

anteus Creative Commons License 2000.04.21 0 0 9
Bocs a lamerkedésért, de hogy kell megnézni a sw verziószámot? Nekem is sikerült már lefagyasztanom, de azért nem vagyok elégedetlen, kiforratlan, az tény. A Wap nem egy nagy durranás, viszont a modem jó (én Psionnal netezek)
anteus Creative Commons License 2000.04.21 0 0 8
Bocs a lamerkedésért, de hogy kell megnézni a sw verziószámot? Nekem is sikerült már lefagyasztanom, de azért nem vagyok elégedetlen, kiforratlan, az tény. A Wap nem egy nagy durranás, viszont a modem jó (én Psionnal netezek)
Netpostman Creative Commons License 2000.04.21 0 0 7
Én 4.77 -es szoftververzióval vettem, az azóta eltelt időben az alábbi észrevételeket tettem:

-Elsősorban az egész 7110-sztori egy nagy szélhámosság. A vevő, az ügyfél tökéletes semmibevétele.

-A szoftverhibák miatt a telefon alkalmatlan a rendeltetésszerű használatra (is); javítani nem tudják, kicserélni nincs mire. Ennek megfelelően az a - szerintem - elfogadhatatlan helyzet áll élő, hogy a szolgáltató, mivel "természetesen" szolgáltatást is kapcsol a készülék vásárlásához, egyoldalúan nem teljesíti a köztünk fennálló szerződést. (Bezzeg nekem lassan a rossz fogaim számáról is számot kell adnom a szerződéshez; ez a kínos prezicitás miért egyoldalú ?!?!?!)

-Mindezeket megkoronázandó, a szoftver-frissítés alkalmával képzett szakértőik keze alatt eltűnt a tárolt tel.számok kb. 60%-a, az összes naptár-bejegyzés, valamint a külön folderben tárolt fontos SMS-ek.

Mindezért a sok kellemetlenségért, jelentős erkölcsi és anyagi kárért nagyon hálás vagyok a Westel900-nak.

Oracle Creative Commons License 2000.04.06 0 0 6
Nézd meg a software verziószámát, az újabbakban 4.8-as van, azzal működnie kell, a régebbi verziók tényleg sokszor lefagytak.
Törölt nick Creative Commons License 2000.03.12 0 0 5
Én Pannonon próbáltam. Ott nem volt baj. Milyen a Westel Support? Őket kellen boldogítani. Volt ilyen a 9000-zel, arra a sw upgrade volt a gyógymód, de az régen volt. Én tavaly nyáron teszteltem, megelégedésemre.
Előzmény: lah (4)
lah Creative Commons License 2000.03.12 0 0 4
Westel
Előzmény: Törölt nick (3)
Törölt nick Creative Commons License 2000.03.12 0 0 3
Én egy hétig teszteltem. Nekem semmi bajom nem volt vele. Melyik szolgáltató?
bzsolt Creative Commons License 2000.03.12 0 0 2
mennyibe is került? 120-150? és nem működik? az kellemetlen. annyira sajnállak :))))
Zsolt
ddani Creative Commons License 2000.03.12 0 0 1
varázsszavak, varázsszámok... háromjegyű lettem :)))
tosh Creative Commons License 2000.03.12 0 0 0
sajna nekem csak nokia 0-m van :-)
lah Creative Commons License 2000.03.12 0 0 topiknyitó
Azert nyitom ezt a topicot, hogy tapasztalatot tudjunk cserelni a 7110-rol. En kb 3 hete hasznalom, es nem vagyok teljesen megelegedve. Az Internetre valo csatlakozas kozben gyakran lefagy, es csak az elem levetelevel lehet ujra hasznalhatova tenni. Volt olyan is, hogy rendesen kileptem a net-rol, es a telefon egyszeruen nem mukodott(nem volt elerheto, ill. nem kapcsolt).Nektek mi a velemenyetek ?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!