Keresés

Részletes keresés

a0079 Creative Commons License 2001.03.30 0 0 52
"Amúgy meg a Westel részben a MATÁV tulajdona."

Amúgy meg a MATÁV részben a Deutsche Telekom tulajdona.

Előzmény: v_peti (51)
v_peti Creative Commons License 2000.02.11 0 0 51
"Amúgy meg a Pannon részben a Westel tulajdona."

Amúgy meg a Westel részben a MATÁV tulajdona.

Előzmény: putyi (42)
qwertz Creative Commons License 2000.02.11 0 0 50
Kajádaröcsöge-felsőn 0660-as Westelt kell használni.
Térerő van, SMS van a Pannon és a W900 felé is és a csúcsidő 17-óráig tart...

üdv
qwertz

Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.02.11 0 0 49
Kedves Ghanima!

Nem tudom, mi a valódi motivációd vagy indítékod, de ha felteszed a kérdéseidet, szívesen segítek bármiben, amiben tudok.
Annyit nem tartok fölöslegesnek megjegyezni, hogy kellő mennyiségű háttéradat nélkül senki a kerek világon nem képes mobiltarifákat összehasonlítani, tekintettel arra, hogy a szolgáltatók nem törekednek az összehasonlíthatóságra. Semmiféle Nagy Tarifatábla, meg efféle nem segít, mert hiányzik mögüle az a - szolgáltatók által üzleti titokként kezelt - adatbázis, ami az egyes díjcsomagok költségeit átlagos szinten modellezhetné.
Hogy kinek szeretnél hinni, természetesen Rajtad múlik. Sok vad hírt olvastam már a neten olyan meggyőzően tálalva, hogy bárki, aki nem a pult túloldalán áll, könnyen bevehette. Ha úgy érzed, nem érted némely dolgok hátterét a tarifákban, könnyen segíthetek rajta. Azt is meg tudom mondani, hogy mely szolgáltató mely díjcsomagja való Neked - beleértve a Matávot is.
Egyszóval ez itt a valódi érdeklődés helye.

Előzmény: Ghanima (48)
Ghanima Creative Commons License 2000.02.11 0 0 48
Kedves Utolsó Európai!
Tudod, ha igaz, és miért ne volna, amit itt nekem a korábbiakban az olvtársak leírtak, akkor a mobil cégek által létrehozott helyzet színtiszta átverés, ráadásul tönkreteszi - minimum látvány-szinten az országot. Egyszóval, jöjjön a Hajtás Pajtás, vagy az öreg vezetékes, pedig már majdnem le akartam mondani, mert hogy az is meglehetősen aljadék banda az új elszámolásával!
Ja, közösségi szinten ráadásul iszonyatos pazarlás is ez a rengeteg kütyü és a beléjük fektetett energiák.
üdv,
Ghanima
Előzmény: Az Utolsó Európai (32)
jaguar Creative Commons License 2000.02.11 0 0 47
Nekem működik.
max 5-10 perc alatt, sőt van, hogy pár másodperc.
Előzmény: Khelben (46)
Khelben Creative Commons License 2000.02.11 0 0 46
Hi

A Westelre az internetes SMS küldők nem működnek, vagy csak minimum fél napos késéssel. Ez tény, tapasztalatokon alapul.

Előzmény: putyi (45)
putyi Creative Commons License 2000.02.11 0 0 45
Hurka vagy ?

Westelre is lehet SMS-t küldeni netről...
3 féleképpen is.

1, Westeles e-mail cím
2, www.mailsurf.com
3, www.quios.com

Erről ennyit
Csak tájékozottnak kell lenni fiacskám, nem okoskodni.

Előzmény: noidea (43)
Törölt nick Creative Commons License 2000.02.11 0 0 44
Na, ez pl. nagy előny Westelnél. Aranytárskártyára is vonatkozik, nyilván.
Aztán nézem ám, hogy Pannonnál az email postaláda sem ingyenes, ami Westelnél teljesen az. Se havidíj, se forgalmi díj, és újabban neten keresztül is letöltheted a leveleidet. Ez azért marhajó, mert feleslegesen nem kukucskálsz a postaládádba, ugyanis ha jött valami, akkor kapsz egy GSM táviratot feladóval és tárggyal együtt. Tulajdonképp ez valahol megtestesíti az internetről SMS kategóriát, mert azért az a subject 78 karakteres lehet.
Előzmény: Khelben (40)
noidea Creative Commons License 2000.02.11 0 0 43
Ellentmondasz szerintem magadnak.

Melyik az a szar szolgáltató, amelyik nem engedi be Internetről az SMS-eket? Nem a Pannon :-( Nálam ez alapozta meg, hogy W900 felejtő egy életre...

Előzmény: petxa (31)
putyi Creative Commons License 2000.02.11 0 0 42
Fiacskám!!!

1. Ajándék lónak ne nézd a fogát!
2. Hurka vagy, pár forinton lovagolsz.

A Westel úgy aránylik a Pannonhoz mint a Coca Cola a Pepsihez. A Yodafon meg valami Starcola vagy Tesco gazdaságos cola...

Amúgy meg a Pannon részben a Westel tulajdona...

Előzmény: Bellinda (-)
Khelben Creative Commons License 2000.02.11 0 0 41
My Jector:
igen jól tudod, azt akartam irni
Előzmény: myjector (39)
Khelben Creative Commons License 2000.02.11 0 0 40
Hi

Ha jól tudom egyik sincs...

Előzmény: Törölt nick (37)
myjector Creative Commons License 2000.02.11 0 0 39
Bocs,de a PannonGSM csúcsideje 8-18-ig tart!
Remélem jól tévedek Khelben?!
zsombi Creative Commons License 2000.02.11 0 0 38
Yodafonról csak rosszat vagy semmit - sem hallottam.
Pont azt, amit te is írtál. Mindenféle jövedelemigazolásokkal pöcsölnek. Az ilyenek a szabad piacon úgy kellene járjanak, mint a mosónők, nem?

Tetü banda, még a reklám filmjük is plagium!

Előzmény: Khelben (35)
Törölt nick Creative Commons License 2000.02.11 0 0 37
A tárgyilagosság kedvéért:
-Email-re SM-t a Westel is tudja.
-Szervusz díjcsomagnál is 8-16 a csúcsidő, és azon túl ott is óccsó.

Kérdés: Pannonnál van ez az egy előfizető több száma közötti jóváírásos vicc? Valamint a 'Te+Én'-hez hasonló havidíjas fix alacsonyabb tarifa adott számok között?

Előzmény: Khelben (35)
Khelben Creative Commons License 2000.02.11 0 0 36
Ja, az előző petxa-nak volt válasz.
Khelben Creative Commons License 2000.02.11 0 0 35
Hali!

Szerintem nincs teljesen igazad. Ugyanis nézzük a Pannon előnyeit:

1. olcsóbb (Praktikum privát, napközben nem beszélek, csak este meg hétvégén)
2. emailre sms-t alapból tudja, azaz sms-t küldhetek annak is, akinek nincs mobilja, de este otthon elolvassa az emiljeit
3. csúcsidő 8-16-ig, azon kívül nekem már nagyon olcsó a beszélgetés
4. működnek az internetes sms küldők, westelre csak fél-1 napos késéssel mennek ezek, pannonra pár sec alatt.

Hátrány

1. Kajádaröcsöge felsőn nincs térerő, de én nem járok kajádaröcsögére.

4-1. Ennyi.

Ui.: Yodafon tarifáit nem ismerem, de eddig három munkatársam volt ott telefonért, mindhármuknak 100E Ft feletti netto jövedelme van, és mindhármukat indoklás nélkül elutasították. Azóta kettőnek már van Pannonja...

Törölt nick Creative Commons License 2000.02.11 0 0 34
Na, az az igazi lutri, hogy elmegy-e egyáltalán. Ha mégis, akkor is lehet, hogy egy-két nap. Persze, ha tudsz egy tutti címet, akkor igazán be is írhatnád ;)))
Előzmény: petxa (31)
Káposzta Creative Commons License 2000.02.11 0 0 33
A Westel, Voda, Matáv, internet... használókról nem is beszélve.
Előzmény: petxa (30)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.02.11 0 0 32
Sziasztok,

Én az egyik mobilszolgáltatónál dolgozom ( marketing osztály). Szoktam figyelni a mobillal kapcsolatos topicokat, de csak ritkán szólok hozzá. Ha van valami konkrét kérdés árakkal kapcsolatosan (itt elsősorban tarifális kérdésekre gondolok), szívesen megválaszolom őket - ha nem érintenek üzleti titkot. Olyan kérdésekben is tudok segíteni, amik egyes díjcsomagok közötti árkülönbségekre vonaktoznak; ehhez lehetőleg minél pontosabb telefonálási szokások megadására van szükség.

petxa Creative Commons License 2000.02.11 0 0 31

Másik dolog SMS-t miért nem küldtök Netről? Az valamivel olcsóbb...
petxa Creative Commons License 2000.02.11 0 0 30
Szerintem aki pannont vesz annak valamelyik kereke nincsen működőben.
Törölt nick Creative Commons License 2000.02.11 0 0 29
Az egy dolog, hogy a telefonodról elment az üzenet. Még az is egy dolog, hoyg beérkezett az üzenetközpontba (ekkor kiszámlázzák, ez világos). Szerintem azt sehol sem garantálják, hogy meg is fog érkezni. Egyébként én még egyszer sem tapasztaltam ilyet a Westelnél. Azt nem feltételezem, hogy esetleg már nem létező, vagy kikapcsolt számokra írtál, de ahogy ezek az előfizetések jönnek-mennek, még az is megeshetett.
Kezdd az üzeneteket három darab !-lel, és akkor kapsz visszajelzést, ha megkapta a címzett.
Előzmény: Laci (28)
Laci Creative Commons License 2000.02.11 0 0 28
Nekem az a bajom, hogy múlt hónapban küldtem egy halom SMS-t, ezeknek a felét a Westel nem küldte el, de pofátlanul kiszámlázta! Én a helyükben behúznám fülemet-farkamat, hogy nehogy bepereljenek (mert kiírta, hogy elment, de nem kapták meg. Mi van azokkal a károkkal, amiket ez eredményezett??), de nem még van pofájuk kiszámlázni.

Ej ej

myjector Creative Commons License 2000.02.11 0 0 27
Bizony-bizony,a telefontársaságok államként vannak jelen kis társadalmunkban,akik szabadon képzik áraikat.Ezért érdemes elgondolkodni azon,hogy a pali tud-e több évig előfizetni egy ilyen készülékre.(Alapdíj+beszélgetés+sms+net havonta bizony kedvező csomag mellett is üti a 10000 ft-ot.)A reklámok által sugallt -játékszer,nem nagy dolog- meg -olyan olcsó mint az állat- előfizetői magatartást aki felveszi az korán csalóni fog.Az árzuhanásokat hírdető szolgáltatók pedig betanítják a vásárlókat bizonyos szolgáltatások reflex szerű használatára,pl.:20 sms ingyen egy darabig.Miután már a nagymama is tud küldeni,megszűnik a kedvezmény,de a szokás hatalom,továbbra is pötyög az ebberfia dominó csomagnál is 37.50 ft/üzenet áron.Ez csak ötven üzenet esetén is 1875 ft havonta.........
Törölt nick Creative Commons License 2000.02.11 0 0 26
Kb. ez a helyzet, ahogy leírtad. Ezért van az, hogy Pannon és Westel lefedettségek nem egyformák, tehát van ahol az egyik nem mukkan meg, van ahol a másik (a Westel jobb). És ezért lesz még több torony, mert a két 900-as szolgáltató év vége felé tervezi beindítani az 1800-as rendszerét, aminek a rációja annyi lesz, hogy a sűrűbben lakott területeken nagyobb sávszélességet tudnak majd nyújtani, merthogy ennek az 1800-as frekvenciának ilyen tulajdonsága van. Azaz, több jelet tud egyszerre továbbítani, ám fele olyan távolságra (sűrűbb tornyok). A Vodafone elsődlegesen 1800-as, tehát ők jó sok oszlopot telepítgettek az utóbbi hónapokban, viszont a jog nekik biztosítja, hogy ahol nincs lefedettségük, ott használhassák előfizetőik a Pannon és a Westel 900-as hálózatát. Ezen a ponton nem stimmel azzal, amit leírtál, egyébként igaz. Tehát per pillanat a Vodafone adja a legjobb lefedettséget a legjobb sávszélességgel, de ez múlandó.
Előzmény: Ghanima (24)
Laci Creative Commons License 2000.02.11 0 0 25
Eccerű: az úgy kezdődött, hogy biztonsági okokból a telefonokba be tettek egy olyan védelmet, hogy be lehetett állítani, hogy csak egy adott kártyáról működjön. Na ezt kihasználva a szolgáltatók úgy szereztek ügyfeleket, hogy alacsony árakkal adták a telefont, és kikötötték, hogy náluk kell maradni x évig, és ezt megerősítendő (hogy ne az legyen, hogy megvette a telcsit, nem fizet, és senki sem tudja tőle visszavenni, és használja más szolgáltató kártyájával, vagy eladja) belerakták ezt a védelmet, amit (elvileg) csak a szolgáltató tudott feloldani. Ez normális egyébként, mert ő fizette a telefon egy részét (kb az önköltségi ár 70-80%-áért adhatják őket). Erre kitalálták a mobilgyártók, hogy emiatt betesznek egy hálózatvédelem dolgot, ami arról szól, hogy csak adott szolgáltató hálózatáról lehet használni a gépet, így minden meg lesz oldva (ha esetleg elveszik a sim kártya, vagy ilyesmi). Na és ma is ez van.

Érted?

Előzmény: Ghanima (24)
Ghanima Creative Commons License 2000.02.11 0 0 24
Emberek, én tökhülye vagyok ehhez az egész mobilmániához, nem is nagyon szeretnék venni, de szeretném megtudni, hogy jól értem-e: az ember csak úgy mobiltelefonálhat, ha valamelyik ilyen társaságtól vesz egy, valamilyen telefonkészülékgyártó cég által legyártott készüléket és abba a teltárs. beletesz vmi izét, és azon túl csak az ő infrastruktúrájuktól/ról működik az egész kacat??
Ez így nem olyan, mintha pl. a TV2 adását csak spec. TV2 antennával lehetne venni, a Dunát dettó, és így tovább??
Ha igen, hát az borzasztó, ezért van akkor az a sok lób. torony mindenfelé??
Kérek egy analfabétának is érthető választ,
köszönöm és üdv,
Ghanima
Törölt nick Creative Commons License 2000.02.11 0 0 23
Azért, mert ma az a menő, ha 70-es mobilod van. Megy 1800-as. Ja, és a Yodafone is kepeszt nagyon, hogy minél többen legyenek előfizetők minél hamarabb, mert jó lenne, ha elkezdene megtérülni a sok beruházás. Ezért vannak a három éves szerződések, sokan pedig beleszaladnak rendesen az alacsony kezdőárak miatt.
Előzmény: Oborzil (22)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!