Keresés

Részletes keresés

elchy Creative Commons License 2005.02.16 0 0 30

Gondoltam megosztom Veletek is a tapasztalatom.

Budapesten bérelek irodát, PGSM üzleti előfizetésem van.

Csodák csodája nincs térerő a Móricz Zsigmond körtér

környékén. Nosza ügyfélszolgálat, szalajtanak embert

aki konstatája a tényt. Erre jön az ajánlat hogy 12ezer

forintért a PGSM alvállalkozója szerel fel valami antennát

két héten belül...

 

Azt hittem rosszul hallok. Ez aztán piaci magatartás.

Én '98ban azért válsztottam a Pannont mert szerintem

professzionálisan szolgálta ki azt a szűk réteget akiket

alért. Amióta Bee-getnek mint a birkák valahogy eltűnt

mindaz amitől régen ügyFÉLnek éreztem magam.

 

Fizetem az előfizetést, nincs térerő, nem tudom igénybevenni

a szolgáltatást és még plusz díjat fizessek? Mindezt az

ügyfélszolgálatra is elment. Két hete nincs válasz.

Telefonban aranyosak de ez nem vigasztal...

 

Szatmári Elemér

20 / 583 3737

kalambo Creative Commons License 2004.09.24 0 0 29
JÉ, úgy látszik én tudtam valamit anno, lehet mégis jós vagyok... Főleg, hogy most a topik címében lévő kérdőjel felkiáltójellé változott, mert tény, ami tény a Pannon ássa a sírját!
Előzmény: kalambo (-)
Törölt nick Creative Commons License 2003.08.17 0 0 28
Nagy dolog. Nálunk a "körzetinél" mindenki VIP ilyen alapon.
Ugyanis a recepteket a nővérke intézi soron kívül, míg a doktornő a beteggel foglalkozik. :-)))

(hüje moderátorok még arra sem képesek, hogy egy letiltott nick, letiltott másolatának utódját töröljék)

Előzmény: magneto (25)
cyber.greg Creative Commons License 2003.08.16 0 0 27
Csak a tények kedvéért, a Westelnél sorszámos rendszer van, a platinakártyások külön számot húznak, amit a gép rögtön a sor elejére tesz.
És akkor nincs apelláta! Akit a gép szólít, az jön, kész.
Előzmény: Tam7 (26)
Tam7 Creative Commons License 2003.08.16 0 0 26
Azt képzeljétek el, amikor 140 VIP ügyfél verekszik a pultnál, hogy de én VIP vagyok, nem fogsz beállni elém :)))
magneto Creative Commons License 2003.08.16 0 0 25
bár úgy sem hiszed el, de azért elmondanám, hogy utálok élni az ilyen helyzetekkel. Én pl. a körzeti dokinál vagyok VIP :). Mindig mondja ha kell recept vagy valami, csörögjek rá ha ott vagyok és külön beengednek, de még egyszer sem hsználtam ki a lehetőséget. Valahogy nincs pofám az ilyenhez. Mindig abból indulok ki, hogy én is mennyire utálok várni.
Előzmény: cyber.greg (24)
cyber.greg Creative Commons License 2003.08.16 0 0 24
De amúgy te is leszarnád a köznépet, ha valahol VIP lehetnél, nem igaz? :)
Előzmény: magneto (23)
magneto Creative Commons License 2003.08.15 0 0 23
"Ez azt jelenti, hogy bármelyikünk bemegy ezzel a platinakártyával az üzletbe vagy a javítóhoz, SORBANÁLLÁS NÉLKÜL kiszolgálják!
Múltkor bementem antennacserére, hát hihetetlen érzés volt, ahogy mintegy ezer embert "kikerülve" jutottam a pulthoz! :-)))"

gondolom hogy örültek neked a többiek. Tudom, jár, de mégis.
Ha más nem, én biztos beszóltam volna neked! :)

Előzmény: cyber.greg (17)
Törölt nick Creative Commons License 2003.08.15 0 0 22
És most mit hőbörögsz? A számla azért van, hogy befizessék. Ha nem fizeted ki, akkor pedig igenis joggal tiltsanak le. Nem értem a felháborodásodat!
Előzmény: pint (21)
pint Creative Commons License 2003.08.15 0 0 21
hogy a pannon szar, az rendben, de hogy a westelnél az ügyfél az első ... hát izé

ha elfelejtesz befizetni egy havi számlát, akkor x idő múlva egyszercsak kikapcsolják a telefonodat minden figyelmeztetés nélkül. még a következő havi számlával se küldenek egy levélkét, hogy izé má. ügyfélcentrikus eljárás, mondhatom!

Előzmény: Törölt nick (19)
NTHAM Creative Commons License 2003.08.15 0 0 20
Csökkentő percdíjak, viszont 30 másodperces időszámítás a Praktikum és Bee tarifákban

A Pannon GSM egyre inkább hátat fordít a másodperc alapú időszámításnak, pedig nemrég még éppen evvel büszkélkedett (8 másodperc!). 2003. szeptember 1-től minden Praktikum és Bee tarifacsomagban ismét megkezdett 30 másodpercenként számítják a beszélgetési időt, ennek ellensúlyozására némiképp csökkentették a percdíjakat és egyszerűsítették a díjtáblázatokat, mindössze négy belföldi percdíj lesz tarifacsomagonként (csúcsidős és csúcsidőn kívüli, illetve hálózaton belüli és kifelé irányuló hívások). A hivatalos indokolás: "Annak érdekében, hogy a kártyás szolgáltatások előnyei a piacon megtalálható egyéb szolgáltatásokkal egyszerűen összevethetőek legyenek, a Pannon GSM szeptember 1-étől a kártyás tarifacsomagjaival folytatott beszélgetéseket a korábbi másodperc-alapú számlázás helyett 30 másodperces egységenként számlázza. Mivel a piacon hozzáférhető további szolgáltatások túlnyomórészt így kerülnek elszámolásra, e váltás teszi lehetővé, hogy az egyes díjszabások a legegyszerűbben összevethetőek legyenek egymással." A Pannon GSM számára tehát fontosabb, hogy a díjcsomagok jobban összevethetők legyenek a vetélytársakéival, mint a meglevő sokmillió kártyás előfizetőjének érdeke, akik közül sokan éppen a tiszta másodperc alapú elszámolás miatt választották a Praktikum- és Bee csomagokat. A főoldalukon még kint van a 8 másodperc díjáról szóló image-film, gratulálunk!

/www.gsmport.hu/

Törölt nick Creative Commons License 2003.04.19 0 0 19
A Pannon hozzáállásáról:

Mivel a neten több jót, mint rosszat hallottam eddig a Pannon GSMről úgy döntöttem, hogy következő telefonomat ott veszem meg. Ezuttal a kiválasztott a Nokia 7650es készülék. Annak ellenére, hogy nem is olcsó a készülék az ügyfélszolgálat hozzállása katasztrofális volt. Felhivtam őket, elmondtam mit akarok, nem igazán akaróztak segítőkésznek mutatkozni. Mikor valamit kérdeztem a nő mindig azt mondta, hogy nézzem meg a honlapjukon. És ha nem lenne nethozzáférésem?
A csúcs az, hogy mig a honlapojn úgy szerepel, hogy hálófüggetlen a telefon, a nő azt mondta, hogy hálófüggő.

Annak idején Pannonnal kezdtem, akkortájt nem ilyenek voltak. Mind műszakilag, mind ügyfélszolgálatilag kiválóak voltak még az én kritikus szememben is. Aztán Westelre váltottam, mert üzleti ügyeim miatt jobban megérte. Most nem tudom, hogy hálózatilag milyen lehet a Pannon, de ügyfélközpontuságból leszerepelt előttem.
Multkor másmiatt beszéltem velük, akkor is ilyen volt a hozzáállás.
El vagyok keseredve, hogy az egykor jó szolgáltató mivé vált! Úgy döntöttem, hogy nem veszek a Pannonnál telefont, nem fogok bedőlni a neten levő istenítéseknek, hanem maradok a jelenlegi szolgáltatómnál a Westelnél, ahol még mindig az ÜGYFÉL AZ ELSŐ!!!

Vagy ti nem ezt gondoljátok?

Feri.

v_peti Creative Commons License 2002.02.13 0 0 18
Szerintem nem lehet véletlen, hogy a Westel-nek van a legtöbb előfizetője.
Igaz, volt egy időszak, amikor a Pannon nagyon belehúzott, de a Westel sem akart lemaradni.
Előzmény: cyber.greg (17)
cyber.greg Creative Commons License 2002.02.06 0 0 17
"mint 5 eves elofizeto (8-900K)"

Akkor én mint westeles, hadd mondjak pozitívumot!

A mi családi vállalkozásunk (benne én is) 1999 óta Westel-előfizető, és az egyik kártya (apámé) már majd' egy éve elérte a platinakártya szintet!
(Az enyém még "csak" aranykártyás, pedig alig használom.)

Ez azt jelenti, hogy bármelyikünk bemegy ezzel a platinakártyával az üzletbe vagy a javítóhoz, SORBANÁLLÁS NÉLKÜL kiszolgálják!
Múltkor bementem antennacserére, hát hihetetlen érzés volt, ahogy mintegy ezer embert "kikerülve" jutottam a pulthoz! :-)))

A kártyán persze elejétől fogva gyűlnek a pontok, így a javításért vagy tartozékért fizethetünk pontlevonással is, nemcsak pénzben.

Ez nem Westel-reklám akart lenni, csak azt akartam megmutatni, hogy a Westelnél megbecsülik az előfizetőt.

Előzmény: uhly (3)
adamn Creative Commons License 2002.02.05 0 0 16
Hello!

Na itt a legújabb húzása a PGSMnek:

"Három részből áll a Praktikum-egyenleg Amint az emeltdíjas SMS-ek bevezetése óta sejthető volt, a Pannon GSM egymástól elválasztva tartja nyilván a feltöltésekből szármezó kedvezményt, így a 7.200 forintért árult feltöltőkártya 8.100 forintos összegéből a 7.200 forint kerül az "általános" egyenlegre, 900 forint pedig a az egyenleg "kedvezmény" részére. A PannOnline rendszerében már elkülönülten láthatóak az egyes egyenlegfajták, és innen derül ki, hogy az egyenlegnek létezik egy harmadik része is: "kezdő" egyenleg, amely nyilván az új kártyákkal adott bruttó 3.600 forintot tartalmazza. A háromféle egyenleg megkülönböztetésének oka az, hogy a "kezdő" egyenleg nem használható emelt díjas szolgáltatások igénybevételére, a "kedvezmény" rész pedig ezen felül nemzetközi hívásokra és roamingra sem. A január közepe előtt feltöltött kártyáknál még csak egyféle egyenleg jelenik meg a 172-t hívva lekérhető egyenlegközlő SMS-ben, a következő kedvezményt is tartalmazó feltöltés után a szöveg így néz majd ki: "Utolsó feltöltés: éééé.hh.nn Egyenleg: XXX Ft, melyből YYY Ft a kedvezmény." A változás a Praktikum és Bee kártyatulajdonosokat egyaránt érinti. Külföldre indulás előtt tehát azt kell megnézni, hogy az egyenlegből a "kedvezmény" részt kivonva is marad-e elég pénz."

B*****ák meg!
Hülye, aki nem hagyja ott ezt a szemét céget!

adamn

v_peti Creative Commons License 2002.01.29 0 0 15
Vodafon=VivendiÉn azt hallottam, hogy egy érdekeltségi körbe tartozik. Lehet, hogy tévedek, de majd utánanézek.

Előzmény: matchbox (14)
matchbox Creative Commons License 2002.01.28 0 0 14
Vodafon=Vivendi

Na ezt gyorsan felejtsük el. Semmi köze a két cégnek egymáshoz.

Előzmény: v_peti (13)
v_peti Creative Commons License 2002.01.28 0 0 13
A magyar Vodafon vezér egyébként kb. egy-másfél éve már megjósolta a tendenciákat, és eddig teljesen bejött az, amit mondott.
Azért ne felejtsük el:
Vodafon=Vivendi
Westel=Matáv
OFF
Amúgy a Vodafont is szidhatjuk: Az idén a Vitamax City csomagban már fél percenként ugrik a számláló, és nem 10 mp-enként. Ezt nem verték nagydobra, bár benne van a tájékoztatóban apró betűkkel.
ON
Viszont van különbség a cégek között:
A Vodafone elsősorban a fiatalokat szólította meg. Ezt követte a "Birka-csomag", a PGSM-nél.
A Westel nem ment ennyire alá a kártyás készülékek árával. Olvastam róla, hogy ők más üzletpolitikát képviselnek. Nem akarnak minden kisiskolásra rásózni egy mobiltelefont.

Előzmény: Dark Future (7)
ZedIzDead Creative Commons License 2002.01.28 0 0 12
Nem rossz, nem rossz, de a kedvezményeket nézve nem igazán díjazzák a hűséget. Az árak tényleg ugyanazok, mint ha tök új előfizetést vennél, és úgyszintén alá kell írnod újabb két évet. Ennél jobb kedvezményt csak akkor érsz el, ha kiemelkedően magas havi számláid vannak vagy évek óta nem vettél semmit hűségakcióban (ami nonszensz, a mobilt 2-3 évente azért lecseréli az ember egy modernebbre, kisebbre, kevésbé kopottra stb., és a használt vagy kártyafüggetlen új telók árai az egekben vannak).
Szerintem vagy adják érezhetően olcsóbban, mint az új előfizetőknek, vagy ne kelljen ugyanannyi időt aláírni, mert a jelenlegi állás szerint ugyanaz, mintha most fizetnél elő, csak nem kapsz új számot...

[ZedIzDead]

Előzmény: Pavel (5)
BB007 Creative Commons License 2002.01.28 0 0 11
Fő at, hogy nem szól semmiről, de mégis szól valamiről!
Előzmény: sz (10)
sz Creative Commons License 2002.01.28 0 0 10
szerintem is, ez tok igaz...
konstruktivitás rulez!

0.

Előzmény: BB007 (8)
BB007 Creative Commons License 2002.01.28 0 0 9
Bármi, amit szívesen mondanál a PGSM-ről
BB007 Creative Commons License 2002.01.28 0 0 8
Dark Future Creative Commons License 2002.01.28 0 0 7
Én 71 másodperc = 3691 Ft (PannonGSM) címen indítottam egy topicot egy kisebb nyári afférunkról...

Alapjában az a baj, hogy telítődött a piac, a főnököknek meg eredményt kell felmutatniuk (némely cégnél nem elég a növekedő árbevétel, hanem növekedő mértékben kell növekedni az eredménynek (azaz a második deriváltnak is pozitívnak kell lennie), különben ugrik az extra prémium. Úgy látszik, ez más eszközökkel nem biztosítható...

A magyar Vodafon vezér egyébként kb. egy-másfél éve már megjósolta a tendenciákat, és eddig teljesen bejött az, amit mondott.
Az volt a dolog lényege, hogy globálisan a legnagyobbként nyugodtan lesöpörhették volna a két magyar szolgáltatót, viszont kiszámolták, hogy jobban járnak akkor, ha egy darabig csak jelen vannak a hazai piacon, kivárnak, aztán amikor a két konkurens cég csökkenti a kedvezményeit, akkor ők majd előjönnek valamivel.
Lehet, hogy eljött az ő idejük?

Dark

Törölt nick Creative Commons License 2002.01.27 0 0 6
És még egy adalék:

Ha Matávról hívod a mobilosok ügyfélszolgálatait, akkor:
1. 0660 - kék szám hívása
2. Westel - kék szám hívása
3. Vodafone - DÍJMENTES
4. Pannon - Mobilhívás

No comment....

Pavel Creative Commons License 2002.01.26 0 0 5
Nekem semmi bajom nincs a Pannonnal, habár azt nem értem, hogy miért a legdrágább előfizetésnek lett most a legrosszabb a díjszabása.

Az ügyfélszolgálat nekem pl. ingyenes, pedig csak pár éve vagyok pannonos.

A Partner-programban előfizetés nélkül adnak "olcsón" telefont, szerintem az se rossz...

Pavel

Előzmény: VonBraun (4)
VonBraun Creative Commons License 2002.01.26 0 0 4
Igaz, nagyon igaz.
Partner-program (bár asszem az idézőjel kimaradt): ha már elég régen és elég sokat fizetsz a panyonnak, akkor vehetsz náluk telefont úgy, mint bárki, aki befordul az utcáról.
Nekem is már bőven iskolás lehetne a kártyám, de kezdek kiszeretni.
Előzmény: uhly (3)
uhly Creative Commons License 2002.01.26 0 0 3
Sziasztok !

En 1996 ota vagyok elofizetojuk, mar 5 honapja nem tettem be a telefonomba a pannon kartyamat, lemondanam de nem erek ra... En alapvetoen ket dolgon haborodtam fel, az egyik hogy olyan dolgokert kell fizetnem ami az eredeti szerzodesemben nem szerepel (ugyfelszolg pl), a masik hogy mint 5 eves elofizeto (8-900K)arra vagyok csak jo nekik hogy a bee-bee be baromsagra penzt szedjenek be. Ha nagyon jol viselkedem kaphatok toluk ugyanolyan konstrukcioban mint barki az utcarol beeso emberek kozul uj keszuleket.

Janibacsi Creative Commons License 2002.01.26 0 0 2
Szerintem is gáz lehet.

Tavaly évvégén egyszerűen nem volt sehol térerő, már aszittem dobhatom ki a telefonom de nem, most megint jó.

Most viszont 2-3 perc után megszakad a beszélgetés...

Mi a franc lesz itt??

JAno

Előzmény: kalambo (-)
kivi Creative Commons License 2002.01.26 0 0 1
Hmmm... 3 év alatt összesen annyi problémám volt velük, hogy egyszer 50 percig kellett várnom az Astoriánál lévő boltban, mert kevesebb pult működött mint kellett volna.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!