Olyan előfizetőket keresek illetve azok véleményére vagyok kíváncsi, akik már használják Szegeden vagy Hmvhelyen a T- kábel által nyújtott telefonszolgáltatást. Amire kíváncsi lennék: bekötési idő, folyamatos elérhetőség, hangminőség ...? Köszi a segítséget.
A tarifaimplzus helyett hivasindito es _hivaszaro_ impulzust lehet kerni. Az ezek kozt eltelt idot fogja szamlazni a MATAV, es ha eked ez megvan, akkor te is ki tudod, szamolni, hogy mibe' van a hivas. A kerdesem viszont a kovetkezo: a hivaszaro ugye akkor keletkezik, amikor a hivo bont. Tehat, a hivo, ha mar bontott, hogyan kapja meg a hivaszaro impulzust. Nos ?
"Várhatja mindenki a liberalizációt, mint a messiást ! Úgy is a MATÁV-nál maradtok ! Az árak lemennek kb. 30%-ot, de a MATÁV-ot - egyéni előfizetőkről beszélek - nem lesz érdemes elhagyni. "
Butasag! Ausztriaban kb. alternativ telefon szolgaltato van.
Becsben a TELEKOM AUSTRIA havonta tobb mint 5000 magan elofizetot veszit.(ugy, hogy szerzodes bontas van es a komplett vonalat vissza adjak) Itt ugyanis beindult egy komoly ellenfel a PRIORITY TELEKOM, es ez kabel TVn kinal telefon szolgaltatast. Ja es a dijak messze a TELEKOM AUSTRIA arai alatt van...
Várhatja mindenki a liberalizációt, mint a messiást ! Úgy is a MATÁV-nál maradtok ! Az árak lemennek kb. 30%-ot, de a MATÁV-ot - egyéni előfizetőkről beszélek - nem lesz érdemes elhagyni.
Nemzetközi tapasztalat.
Természetesen, mivel én is 4 programpontban támadom őket, nem kerül nagy erőfeszítésbe újabb témát bevenni. Ha van problémád velük, jelezd nekem és csatlakozz...
Minden állami, állami részesedésű cég, vállalat szopjon le !!! (hú de üres leszek), ott a legegyszerűbb csalni-lopni-hazudni, lógós alkalmazottakat fizetni, igazgatók hiper-szuper fizetéseit-prémiumait fizetni, szeretnék, imédnék állami alkalmazott LENNI !!!!!!!
Tudom, most páran felkapják a vizet: NA TI AZOK VAGYTOK AKIK SZÍVJÁTOK AZ ÁLLAMOT (NEM SZOLGÁLTOK !!!!!, HANEM SZOPATJÁTOK !!!!), úgyhogy KUSS !!!!!!!!!!!!!
Működik ez Magyarországon, Szlovákiaban :-))), Amcsiban, Afganisztánban: MINDEHOL !!!!!!
Elmarasztaló ímélek és indulatok kíméljenek, úgyis nekem van igazam !
1. Inkorrekt ügyfélszolgálati magatartás. Ennyi pénzből tessék normálisan bánni azokkal, akik a pénzt adják =az ügyfelekkel!
Ráadásul még hülyének is néznek. Az egyik ügyfelem teljesen jogos kötbérigénnyel lépett fel náluk, mire visszaírtak, hogy OK, bocs -- és kifizették pontosan az 1/3-át.
2. Parasztvakítás. Nálunk pl. az ISDN még mindig valami drága csodaszer, ami csak a gazdaságilag kiváltságosaknak jár, ráadásul erre való hivatkozással még a szolgáltatási feltételek is lényegesen rosszabbak, mint a normál vonalon. Kérdezzetek meg egy német vagy osztrák szakembert. Erősen fog rázkódni a röhögéstől.
3. Az alvállalkozók gyakran minősíthetetlen munkavégzése. Az én telefonomat 3. kísérletre sikerült úgy bekötniük, hogy működjön, ráadásul nálam működjön, és csak az enyém működjön nálam. És még ők voltak megsértve (Fázis Rt.).
4. Ténylegesen nem tesz a vonallopások ellen, bár a saját fülkéit remekül védi. Hiába, a biznisz az biznisz... :-(
Régebbi emlékeim szerint a részletes számla a bíróság szerint nem bizonyítja azt, hogy a rajta szereplő hívásokat az előfizető bonyolította le. (Egy régebbi 7kérdésben mindezt ölég alaposan kiveséztük. Érdemes előkeresni!)
Amúgy jövőre szerintem nem csak az időarányos számlázás jön, hanem egy csomó más újdonság is, pld. különdöző előfizetői díjcsomagok.
Na, azt ugye tudjuk, hogy egy ténylegesen nyereséges cégnél igazából a management izlésén-arcbőrvastagságán, és a főkönyvelőn múlik, hogy az eredmény mennyire közelíti a nullát. Most vagy nagyon erkölcsösek, vagy nagyon rossz a könyvelőjük. Vagy elképzelhetetlenül nyereségesek.
A Matávnál nem a sima előfizetői távbeszélésen van már elsősorban a hangsúly, (bevétel szempontjából)hanem a telekommunikáció egyéb módjaiben, ill. a telekommunikációt egyáltalán nem is érintő beruházásokban (részvények, ill. szponzorálások). Amellett meg nézz el az oldalukra, büszkén mutogatják eredményeiket,
a sajtóközlemények között te is megtalálhatod.
Azon mindenesetre el lehet tünődni, hogy mi kerül a telefonáláson annyiba. Tartok tőle, hogy itt rendkívüli mértékben el van szakadva a tényleges költségtől a szolgáltatás ára. Én egy akkora telefonközpontot üzemeltetek itt, amivel egy-két kisebb falu jól ellenne. Havonta kb. egyszer kell hozzányúlnom, mert át kell írni egy mellék nevét, merthogy ISDN, és ezt is tudja. Szerintem a jellemző költség a MATÁV-nál azoknak a bére és a munkájukal járó egyéb ráfordítások, akik megállapítják-kiszámlázzák-begyüjtik a beszélgetési időtől függő díjakat. Szerintem ha csak az alapdíj lenne, amit átalányban számláznának, a költségük jobban csökkenne, mint a bevételük. Igaz, akkor pár párnás szék is kiesne a fenekek alól...
Éjjen a Ma-még-Táv! Dicsértessék! Ja, és fényeskedjék! Az összes vezetéket és madtagot elvágtam, hogy nyugodtan ihassak, mindenféle csörgések és berregések nélkül! Semmi bajom a Ma-még-Távval!
A MATÁV már most is sok helyen az időalapú számlázást használja.
Viszont az LTO-k még szívni fognak egy darabig.
Az ISDN meg ugye digitális, az időimpulzust nem igényli.
Egyébként nemcsak a POS, sok modem is lebontott az időimulzustól.
A számlázás (házilag ) már most is majd mindenhol időalapú. Ahol pl. hotelekben a Matáv tarifaimpulzusán alapul a dolog, ott több gond van, mint a saját, időalapú méréssel.Az impulzus néha kimaradt, zajos volt, néha meg nem is jött !
Hali
Azt hallottam, hogy azért szüntetik meg a 12 khz-es tarifajelet, mert az új számlázási rendszerben idő alapú elszámolás lesz. (valahol itt olvastam a Neten én is :-))
De hogy akkor mi kerül majd 13 Ft-ba ?!
Pohi
Biztos lehet majd igényelni külön díjazásért impulzust, monnyuk havi 10eFt-ért. Szerintem ez lesz, ahogy a MATÁV korrektségét ismerem, de jő még 2002!!!
ez szásszázalék, hogy nem lesz tarifaimpulzus? Ennek sok POS terminál örülni fog, amelyik eddig lebontott a 12 kHz-től, de mi lesz a szállodákkal és egyéb népekkel, akiknek nagyon kell számolni az impulzusokat?
Ne kezdjetek túlzottan lelkesedni. Ugyan precedens értéke van a dolognak, gyakorlati jelentősége annál kevéssbé, ugyanis arról van szó, hogy a MATÁV nem tudta részletes számlával alátámasztani a követelése jogosságát. Mindez bő 2-3 évvel ezelőtt fordult elő. Ma már a digitális központok korában a MATÁV 30 percen belül elkészíti vitás esetben a részletes számlát akár másfél évre visszamenően. (Tapasztalati tény :(( )
Azzal szemben pedig a jelenlegi szabályozás mellett nincs apelláta.
Ha láttátok este a TV-ben, az eset egy olyan helyen történt ahol az utcai fülkében még mindig a régi "kék" dobozos tekerőtárcsás, pénzbedobós készülék figyel. Ilyet majdnem egy éve nem is láttam. Na és persze a régi 3 polusú dugalj ami a falon volt az sem a mai kor technikája. Úgyhogy senki nem tápláljon a MATÁV mai szintje mellett illúziókat...
Ezzel a szinttel nem a "szolgáltatás" szintjére céloztam, lásd PCM, RLL... :((
Ami a legdúrvább: 99. januártól megszüntetik egy rendeletre hivatkozva a megrendelő által igényelhető 12KHz-es impulzus jeleket, melyekkel kontrollálható volt a számlázás egy megfelelő készülékkel. Hogy ez után honnan fogják tudni ellenőrizni a számla valóságtartamát az ügyfelek? Kit érdekel? Hogy a fene essen beléjük...