Keresés

Részletes keresés

Mijo Creative Commons License 2006.03.25 0 0 1

 

Na kérem!

Pedig nem is gyanítottam, hogy folyik egy ilyen per.

Talán valóban meg kéne próbálni Baján is!?

Kedves Zsigó Róbert, vajon ti támogatnátok-e jogi segítséggel egy ilyen kezdeményezést?

Vagy amennyiben jogerőre emelkedik az elsőfokú ítélet, az kihatással lehet bármely magyar településre is? Úgy lenne korrekt és logikus.

 

Birtokháborítást követ el a főváros egy nem jogerős bírói döntés szerint, amikor nem hozza rendbe az utakat. A kátyúzás elmaradása akadályozza az autósokat birtokuk használatában.

 

 

Mijo Creative Commons License 2006.02.19 0 0 0

 

Izgatottan várom, vajon Várhalmi Miklós önkormányzati képviselő választ fog-e adni arra, hogy Városunknak összességében hány kilométer hosszában találhatók olyan utcák, közutak, melyek nem rendelkeznek szilárd útburkolattal.

Neki tettem fel a kérdést, lévén szinte egyedül ő bizonyul az utóbbi időkben közlékenynek a nagy nyilvánosság előtt.

 

Na most, az alábbi írás adta az ötletet arra (forrása: HÍR TV), hogy vajon hasonló alapokon miért is ne lehetne elképzelni egy hasonló próbapert Városunkkal szemben, mely az állami tulajdonú utakon kívüli úthálózat felelős gazdája?

 

Fogalmam sincs arról, hogy egy települést kötelezi-e bármiféle törvény is jó gazda módjára történő viselkedésre, abban viszont biztos vagyok, hogy a XXI. század hatodik évében mindenképpen jogos elvárás kéne, hogy legyen a lakosságnak e téren is az egyenlőség elvén alapuló bánásmód.

Lévén ma mindazok, akik nyakig érő sárban, tengelytörő kátyukban kényszerülnek közlekedni (gyalog, vagy járművel, teljesen mindegy), kemény diszkrimináció áldozatának kell tekinteni önmagukat.

Vannak az infrastruktúrának olyan elemei, melyek hol vannak, hol nincsenek, de egy rendeltetésszerű közlekedésre alkalmas út a mai időkben, alapigényű kérdés kell, hogy legyen.

 

Az ötlet adott, még hosszan filozofálhatnék felette, de most így hirtelen minek, mindenesetre a magam részéről körbe fogom a kérdést járni, és tovább fogom a fonalát gördíteni.

Közvetlen hozzászólásoknak örülnék legjobban, tudván azt is, hogy a mai megfélemlített időkben erre nevüket adva nem igazán sokan akadnak.

Ennélfogva kezelhető ötleteket a bajairegioforum@index.hu címre is szívesen fogadok, ha nyomdafestéket tűrő, ígérem, hogy itt közreadom.

 

Annyit már volt szerencsém megtanulni ebben a tetves életben: ha nem vesszük kezünkbe saját sorsunkat, az életben nem jutunk egyről a kettőre!

Ez a Város, már többszörösen levizsgázott!

Ami egyébként senki másokon nem múlik, mint annak azon lakóin, kik mindenfléle politikai lózungokra tagyogó orcával hallgatva, önmagu(n)knak teremtették ezt a helyzetet.

 

Muity Mijo

Baja

 

 

Előzmény: Mijo (-)
Mijo Creative Commons License 2006.02.19 0 0 topiknyitó

 

"Próbaper az állam ellen

 

Próbapert indít Győrújfalu önkormányzata az állam ellen, hogy az újítsa fel a településen átvezető balesetveszélyes közutat.

 

A település polgármestere hangsúlyozta: a kormányt törvény kötelezi arra, hogy 5 évenként felülvizsgálja és kijavítsa az állami tulajdonú utakat, ennek ellenére az utóbbi 10 évben ez nem történt meg. A Győrújfalun átvezető út pedig az elmúlt években a nehéz teherautóforgalom miatt rendkívül balesetveszélyessé vált. A felújításhoz 200 millió forintra volna szükség, de Kóka János közlekedési miniszter a közelmúltban levélben értesített a települést arról, hogy a költségvetésben erre nincs pénz. A falu képviselőtestülete ezután döntött úgy, hogy pert indít az állam ellen és így kényszeríti rá arra, hogy felújítsa az utat."

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!