Keresés

Részletes keresés

ablak11 Creative Commons License 2007.03.25 0 0 90
Ezt a szlát valszeg azoknak a cégeknek, vállalkozóknak csinálták, akiknek így is megéri, valszeg az apeh utalásokon kívül nem végeznek tranzakciót.
Előzmény: johevi (89)
johevi Creative Commons License 2007.03.23 0 0 89

Most megy ez a CIB kisvállalkozói 299 Fts csomag reklámja ( állatorvosos csávó ), megnéztem, mert érdekelt....

Nos valóban olcsó a havidíj, de baromi drága az utalás ( 250-300 Ft) és ami érdekes, nem találtam, hogy limitálva lenne a felső határ. Amit megspórolhatnánk ott, elmegy itt.....

kissanpentu Creative Commons License 2007.02.04 0 0 88
Megkérhetlek, hogy ne hazudj?

1. Nem húz le a bank senkit, akinek jelzi, hogy több került elszámolásra, annak jóváírja.
2. A rosszul elszámolt forint tranzakciókat azonnal jóváírják, tapasztalatból tudom, nem kell rajta fél évet ülni. Csak épp nem emailben kell jelezni anyázva, hogy azonnal írják jóvá.
3. Nem a bank teszi zsebre a pénzt, hanem az elmegy az elfogadóhelynek, és ilyenkor a különbözetet, amit neked szépen jóváírnak, azt a bank bukja be.
4. A téves elszámolás csak néhány elfogadóhelyen van, nem mindenhol, így nem általános a probléma.
5. A tévesen terhelt összegek utáni kamatot is jóváírja a bank.

Ezeket vésd jól az eszedbe, ez már mind vagy 20-szor le volt itt írva, de te nem fogtad fel, és azóta is itt sírsz, mindig csak ugyanazt szajkózod, holott értelme nincs. Ha nem akarod kifizetni a telefondíjat, mely a helyi hívás díjával kerül elszámolásba, akkor menj be egy bankfiókba, és kérd el, hogy úgy magyarázzák el a dolgot, hogy te is megértsd, és reméld, hogy nem kell ott ülnöd egy napig, mert neki személyesen sem fogod fel, hogy mi van.

Engem már nagyon untat, hogy folyamatosan nyomorogsz egy olyan problémán, amit az egyik legegyszerűbben lehet elintézni. Szerintem már nem sok olyan ember van itt, aki szerint ne lennél szánalmas.

De többet már én sem fogom koptatni az ujjaimat, mert látom, hogy értelmetlen. Neked annyi, csak a szegény bankügyintézőt sajnálom, akinek veled kapcsolatba kell lépnie. :))
Előzmény: HA-SLN (84)
kano27 Creative Commons License 2007.02.04 0 0 87
Vicc ez az egész Magyarország! Aki fiatal és teheti menjen innen a fenébe.
Előzmény: HA-SLN (86)
HA-SLN Creative Commons License 2007.02.03 0 0 86

Na most nézem épp....

 

A negaív kártyaegyenlegem után (amit utána elismertek, és jóváírtak) kamatot állapítottak meg. Igaz nem sokat, de hogy az ő hibájukból létrejött minuszra ők kamatot számoljanak.....

 

Na erről beszélek!

 

Ez is jogos....

 

Vagy jogos, de ha mégsem, akkor sincs baj, hisz a 28 forintomat telefonálás után visszakaphatom?

 

Vicc ez az egész!

 

Laci

HA-SLN Creative Commons License 2007.02.03 0 0 85

Megoldást te tudsz?

A megoldás az, hogy kussolok, és még én vagy az idióta amiért elhittem amit mondanak, és amit írtak. Én vagyok az idóta amiért nem kérdeztem meg, hogy az általamismert papírokon kívül vannak e még másik papírok amik felülbírálják az általam ismerteket?

 

Lehet! Lehet nekem kellene elnézést kérnem amiért tranzakciónként kell telefonálnom. Lehet, de szerintem nem!

 

Aztán megtehetném azt is, hogy kussolok, és bankot váltok, valamit azt mondodm egye fene mit számí nekem az a 30 ronyga amivel tartoznak.

 

Az anyázás pedig azért van, mert 6 hónapja nem tudják elintézni, hogy ne így legyen.

 

Meg nektek, akik engem fúrtok. Egy szolgáltató szolágltatásáról van szó ami szar! Szar, mert nem számolnak rendesen, igaz ha ezt tudom, és minden tranzakciónál telefonlok visszakaphatom. ha ez így rendjén van, akkor valóban én vagyok a segg.

Te ha segg vagyok biztosan az is rendjén van, ha romlott árút adnak nektek a boltban, és ha visszaautóztok azt kicsrélik.

 

Szerintem alap a csere, és a visszaadása a pénznek, de nem elég. nem szabad, hogy az átverés a becsapás, és a lehúzás eluralkodjon mindenütt.

Márpedig ha a többség belenugszik abba, hogy ez a világ már csak iylen lehúzó inkorrekt, akkor megette a fene.

nekünk ügyfeleknek kellene nem eltürnünk, hogy banki rendszerek hibásan működjenek. nekünk kellene bojkottálnunk azokat a szolgáltatókat akik nem teljesítik a szerződésben írtakat.

Mert ugye tudjuk, hogy a forintbani vásárlásnál tuti lehúznak mindenkit.

Ez azt jelenti tömören, hogy nem tudnak eleget tenni a szerződésben rögzítettnek.

Ehhez lehet jópoft vágni, és fizetésenként 200 forintért telefonálni.

Lehet, de nehogy azt mondjátok, hogy ez a logikus!

 

Logikus az lenne, ha a hibát kijavítanák, és minenki kapna egy körlevelet, hogy ha előfordult ilyen téves könyvelés akkor jelezzék.

 

Mindannyian tudjuk, hogy erről szó sincsen!

Aki ezt a fórumot olvassa, talán megnézi őt lehúzták e, és ha igen talán visszakapja.

És ha így lesz 2 esetben, már megérte.

És hitelrontásért pereljenek be! Én ide csak azt írtam ami valós tény, és ami megtörtént velem. Semmi többet!

 

Arra a kérésemre, hogy egy ügyfélnek jogos követelése a pontos tájékoztatás azt a választ kaptam személyesen egy fiókvezetőtől, hogy sajnálja, de ő sem ért a bakkártyákhoz.

 

Laci

 

Én beáltom, hogy idióta vagyok amiért azt várnám el, hogy rendesen kezeljék a bankszámlákat, és a költségeket tüntessék fel a konstrukciós táblázatukban.

 

Erre reagáljatok.... Mért irreális ez?

Előzmény: balu01 (81)
HA-SLN Creative Commons License 2007.02.03 0 0 84

Ha valamit elolvasol, azt jól teszed!

De ha a kondíciós listát olvasod, az mást mond, mást mond az ügyintéző is!

 

Ergó nem az a lényeg, hogy melyik papíron van ez a szabály, hanem az, hogy melyiken nincs!

 

Nem szabad elfelejteni, hogy nekem csak a korrektséghez van igényem.

Függetlenül attól, hogy minden bank ilyen e.

Korrekt tájékoztatás, korrekt elszámolás, és kussban is vagyok.

A bank mint tudjuk hibázik, és ezt úgy teszi, hogy sok embert lehet akaratlanul is lehúz.

Ha nem a banké amit lehúznak engem az sem érdekel. lehúznak és kész!

 

Továbbá azért őrülök meg, mert ti támadtok azért, mert szerintem jogom van a pontos elszámoláshoz, és a pontos tájékoztatáshoz.

 

Ha a bank nem tehet erről akkor én miért?

 

Nekem is elegem van belőletek, de nekem azért mert engem hibáztattok amiért felhúzom magam a hibán.

Tudom, hogy ez nem megoldás, de erre megoldás nincs. Vagy hagyom, vagy ezzel élek együtt. Engem személyszerint rettenetesen felháborít, hogy megteheti ezt egy pénzintézet.

 

Laci

Előzmény: Solyaria (83)
Solyaria Creative Commons License 2007.02.01 0 0 83
Egyetértek az előttem szólóval.
Minden le van írva az ÁSZF-ben. Most lehet azt mondani, hogy az jó hosszú, meg ki az aki elolvassa, stb.
Hát közlöm, hogy pl. én, mivel megvan az a jó szokásom, hogy mindent elolvasok, mielőtt aláírom.
Miért nem mondtad számlanyitáskor, hogy külföldi vásárlásokra fogod használni a kártyát, és
kéred, hogy mutassák meg az ide vonatkozó összes tudnivalót? Állítom, hogy a csaj/srác a fiókban
örömmel eléd tette volna a pontokat, és akkor még csak keresgélned sem kell!
Nem kérdezted meg, hogy hogyan zajlik az átváltás, mikor tudtad, hogy ezért kell a kártya?!
Hát ez szívás! Ezen valóban megéri utólag háborogni.
Félre ne értsd, értem én az elveket, amiket megfogalmaztál, de sajnos erről szól a szolgáltatóipar.
Ennek ez a menete, ennyibe kerül, így működik. Pár "kurvaanyázó" levéllel nem fogod
megváltoztatni a rendszert. Ez most az idegen devizanemben végzett tranzakciókra vonatkozik. A "HUF-os standard hibánál" én is remélem, hogy hamar meg lesz javítva, mert most én is kértem egy jóváírást.
Mivel elég nagy a verseny, kapjál magadon, és váltsál bankot. Van egy csomó lehetőséged!
Uff, én beszéltem. :)))
kissanpentu Creative Commons License 2007.02.01 0 0 82

Szerinted megoldasz bármit is a hőbörgéseddel? Szerinted emiatt a kártyatársaság csak a te kedvedért megváltoztatja az átváltási rendszerét? Tök felesleges, amit csinálsz, nem veszed észre? Nem is érekelnek téged a tények, csak vered a nyálad, és teszel magasról arra, hogy mi a dolgok háttere. Értelmetlen az egész, amit csinálsz. A te problémádat nem oldja meg, hiszen nem a banknak mondod a problémádat, így ők meg sem tudják oldani, hanem itt osztod az észt, hogy szar a bank. De szerinted, akinek tetszenek a bank szolgáltatásai, az emiatt ott fogja hagyni őket? Nem. Akinek meg nem tetszik, az ettől függetlenül is bankot vált. Lehet, hogy neked is azt kellene, mielőtt hitelrontás miatt egyoldalúan megszüntetik a számládat...

Előzmény: HA-SLN (79)
balu01 Creative Commons License 2007.02.01 0 0 81

"bazdmeg, gennyes, gecik, köcsögök, geciládák, kibaszunk" ---> és Te beszélsz hozzáállásról??? Látod szerintem inkább ez a baj ezzel az országgal. Ez a hozzáállás. Ha van valami probléma, akkor a helyett hogy megoldást próbálnánk találni anyázunk, köcsögölünk stb...

Csak ismételni tudlak: Gáz...

Na azt hiszem nekem ennyi elég volt ebből a topikból. További jó 'vitatkozást' a témán.

Előzmény: HA-SLN (79)
nyman Creative Commons License 2007.01.31 0 0 80
Mert mit lehet vele csinalni? Utaljak neki 1 ft-ot,"huje HA-SLN" kozlemennyel?
:o)

Bar az nem jo, mert akkor megtudja az enyemet es visszautalja.
Előzmény: ujsagiro (78)
HA-SLN Creative Commons License 2007.01.31 0 0 79

Bazdmeg ti mindenre figyeltek, csak  problémára nem.

 

Ki lehet engem röhögni, mert szenvedek az általatok létrehozott gennyes világtól.

 

Undorító mennyire nincs igényetek a korrektségre, és hogy az inkorrektség mennyire nem háborít fel senkit.

 

Na de lásd az egész ország ebből áll, és a geci lehúzó köcsögök élnek jól.

 

Jeee geciládáké a világ, de azért én hagy ne éjjenezzek ehhez!

 

Én útálom, hogy azért mert mindenki geci, mindent meg lehet tenni!

 

Hányok az egsz gerinctelen világtól, főként az a gáz, hogy még engem néz mindenki hülyének, és én vagyok a hibás amiért felhúzom magam a geciségeken.

 

Mért ez a normális?

 

Vagy majd én is húzzak le embereket?

 

Hát nem fogok, mert szerintem az nem járja.

Bár lehet senkit sem bántana, hisz itt az a társadalmilag elfogadott norma, hogy ahogy tudunk kibaszunk a másikkal mondván velünk is ezt teszik!

 

Gáz....

 

Laci

Előzmény: ujsagiro (78)
ujsagiro Creative Commons License 2007.01.31 0 0 78

Most már jobban érzed Magad, hogy ország-világ tudja a bankszámlaszámodat??? :)))))

 

Előzmény: HA-SLN (59)
nyman Creative Commons License 2007.01.31 0 0 77
Na tegnap jova irtak. Kivancsi vagyok, ha azzal a kb 2000 fortintal kevesebbet fizetek vissza a hataridore vajon akkor raverik a hitelkamatot?

Ugyanis mar volt 1x, hogy szallast foglaltam es 2x terheltek meg a kartyamat 4 euroval. Igaz en is 2x futottam neki, mert az elso alkalommal nem jott fol az oldal, se a visszaigazolasrol az e-mail. Aztan irtam a szolgaltatonak, par nappal kesobb jovairtak az osszeget, de ez mar a zaronap utan volt. Ugyanakkor a jovairasoknal szerepelt es latszolag a hitelkartya attekintonel visszafizettem a teljes hiteltartozast, akkor rendbe is volt, illetve par szaz forintal volt tobb. Aztan a kovetkezo zarasnal hozzacsaptak 5000 forint koruli hitelkamatot. Megreklamaltam, azt mondtak, hogy az ilyen teves tranzakcios jovairasait nem veszik jovairasnak, csak ami kulso szamlarol erkezik, igy ugye szerintuk nem fizettem vissza az osszes tartozast, jott a kamatterheles.
kissanpentu Creative Commons License 2007.01.30 0 0 76
Szerintem keversz két dolgot: ha HUF-ban vásárolsz, és több terhelődik, akkor az első szavadra kötelesek jóváírni, de ha más devizanemben vásárolsz, akkor az árfolyamkülönbözetet neked kell állnod, arról ne is álmodj, hogy ott jóváírnak valamit...
Előzmény: HA-SLN (74)
HA-SLN Creative Commons License 2007.01.30 0 0 75

Valóban csak annyi a lényeg, hogy eza bank idióta, és a fórum nem azért van, hogy megoldja a gondot.

 

A fórumok valóban csak azért vannak, hogy beszéljünk róla, és hogy mások is tudják mi a szitu!

 

Laci

Előzmény: balu01 (73)
HA-SLN Creative Commons License 2007.01.30 0 0 74

Hm! Az a vicces, hogy van akinek van amikor egy telefonra jóváírják, de van amikor 100 telefonr sem hajlandóak!

 

Meg van amikor akinek jóváírták, nem is kellett volna jóváírniuk...

 

Ergó lehet a tolvaj szó már nem épp aktuális a bank jelzőjeként. Az idióta szó kezd kicsit találóbb lennia problémára, hisz ha jól nézem és ha jól gondolom most, kaptam vissza engem nem megillető összegeket is.

 

Vicc!!

 

Laci

Előzmény: balu01 (73)
balu01 Creative Commons License 2007.01.30 0 0 73

Szerintem csak az nem veszi észre, akit abszolúte nem érdekelnek a saját pénzügyei. Egyébként meg írtam, hogy valóban a Banknak kellene javítani a hibát, de továbbra is tartom, hogy az egész cirkusz csak azért van, hogy írogathassunk a fórumba. Ami végül is nem baj, mert én szeretek a fórumba írogatni... :-))))

Nekem az is hihetetlen, hogy egy csomó embernek egy pillanat alatt jóváírják, de van akinek 10 telefonra, meg 20 személyes megjelenésre nem sikerül elérnie semmit...

Előzmény: nyman (70)
IWAS Creative Commons License 2007.01.29 0 0 72

Sajnálom, hogy pórul jártál. Szerintem először is nyugodj meg: ha idegeskedsz, nem kerülsz jobb pozícióba. Majd fordulj a PSZÁF-hez (ha még nem tetted volna meg), hiszen - ahogy jelezted is -  valószínűleg rendszerhibáról van szó ez esetben, és az ilyenek kivizsgálása kifejezetten a PSZÁF feladatai közé tartozik.

Én készpénzzel szoktam vásárolni (így nem tartom fel a sort, nem lesi meg a mögöttem álló a PIN kódomat, egyéb módon sem tudják meg a kódot /vannak sajnos speciális készülékek/, nem lopják el, nem veszítem el a kártyámat).

Internetes vásárláshoz dombornyomott MC kártyát javaslok használni. Célszerű egy olyan banknál igényelni, amelyikkel semmilyen más kapcsolatod nincs; csak egy bankszámla és a hozzá tartozó MC kártya. Nem bölcs dolog rajta nagy összeget tartani, csak aznap, amikor szeretnél valami drágábbat venni (pl. egy navigációs rendszert 100 eFt-ért), fizesd be a pénzt az egyik bankfiókban (ez díjmentes), majd lépd meg az internetes vásárlást.

Én nem ítélném el a CIB-et úgy általában, mert én pl. a GBP lekötésem kezelésével, ill. GBP külföldre utalásával kapcsolatban teljesen elégedett vagyok. (Maradok is náluk nem-HUF ügyeim intézésével.) Köszönöm ugyanakkor magam és mások nevében, hogy felhívtad a figyelmünket az CIB "internet kártya üzletágának" elégtelenségére és hamisságaira.

Előzmény: HA-SLN (67)
kano27 Creative Commons License 2007.01.29 0 0 71
Szia!
Egyetértek veled, hogy ez oltári nagy pofátlanság.
De miért nem fordulsz ügyvédhez? A bizonyítás
pofon egyszerű és az összeg tekintetében kamatot
is kérhetsz (jegybanki kétszerese).
Én már rég egy ügyvéd haveromnál csücsülnék.
Előzmény: HA-SLN (64)
nyman Creative Commons License 2007.01.29 0 0 70
"Nos javíts ki ha tévedek, de szerintem ez csak egy műbalhé. Nekem eddig minden ilyen vásárlásomat jóváírták. Pedig hidd el nem kevés volt. Havonta egy telefon és kész"
A hibat ismerik, de nem javitjak. Szerinted hany ember nem vett eszre ilyesmit. Meg nem volt idom vegignyalazni a szamlakivonatokat, de mar talaltam par ilyet.

Az OTP-nel is rendszeresen voltak apro elteresek, pl. a 55 Ft helyett, mondjuk 10x 56 Ft-ot terheltek, majd 2x 54-et egy evben. 1 Ft-ert nem reklamal csak a huje mint en, persze kerekitesekre hivatkoztak mindig meg arra, hogy volt mikor kevesebbek terheltek.

Engem nem az osszeg nagysagrenje bosszant, hanem az elv.

Probalj meg 1 ft-al kevesebbet visszafizetni a hitelkartyadnal, rogton raverik a hitelkamatot a kolteseidre visszamenoleg.
Előzmény: balu01 (62)
agente Creative Commons License 2007.01.29 0 0 69

CSak megerőscteni tudom. Sőt ez úgy működik, hogy van egy HUF számlád, ahhoz visa kártyád, akkor előaször az eur vásárlás átváltóduk usd-re visa árfolyamon, majd az usd eur-ra és az HUf-ra. De ez csak az eur-zónában van így,jelentősége van annak hogy usa-ban vagy az eur zónában vásárolsz. és még hosszan ragozhatnánk

 

Előzmény: törögszultán (40)
agente Creative Commons License 2007.01.29 0 0 68
Ne hidd, hogy csak a CIB jár így el. Az esetek többségében csak akkor térítenek,ha  a PSZÁF-al fenyegetőzöl. Anna ellenére hogy nem a CIB-nél vezetem a számlámat, tudom hogy más bankoknál is így van. A magyarázat: ilyenkor a bank fizet rá a kártyás vásárlásra., így érthető hogy nem verik nagy dobra a témát.
Előzmény: HA-SLN (67)
HA-SLN Creative Commons License 2007.01.29 0 0 67

Én meg már a végét járom...:-(

 

Ma én hívtam saját költségemen a cib-et, aki a kérdés pontos megválaszolására a legközelebbi bankhoz küldött személyes egyeztetésre.

 

A soroksári bank vezetője lehetett az úr valószínűleg aki fogadott végre.

A válasza: "Hát nem tudom, kérem írja le ezt nekem levélben, és majd továbbítom a bankkártya osztálynak!"

 

Aztakurvaéletbe!

 

Immár a kérdés régen nem az van e árfolyamkockázat, hisz a telefonos segtséget kérő ügyintézők utólag rájöttek, hogy a kérdéses időpont közt épp erősödött a forint.

 

Megdöbbenésemre kizárták a kétszeres váltási költséget, majd még mélyebb meggyőződésemre később kizárták az árfolyamkockázatot is.

 

Végül én/mi már tudjuk mi a van a dolog mögött, de azért tulzásnak tartom, hogy nem tudnak felvilágosítást adni!

 

A CIB fiókvezetőjének nézett egyén azzal dicsekedett, hogy igen a CIB fizette a legtöbb birságot mult évben a PSZAF-nek!

 

Majd arra is kitértünk, hogy ha jogosan vonták le az összegeket, akkor is rosszul van felvezetve a számlára tehelésként, hisz az adatok alapján nem derül ki, hogy az adottt kártyaelfogadóhelyen, vagy egyéb módon vontak le többletet, és adott esetben furán nézhet ki az SMS szolgáltatáson is, ha vásárlosz, és már a pénztárnál az érkeő sms-eden 4-500 forintal több terhelés van. Jogosan kérdeznénk az eladótól, hogy nem vett e le véletlen több lét....

 

Minden esetre akármi ai zgazság, és akármi lesz a végeredménye, a CIB megbukott információszolgáltatásilag, reklamáció kezelésben, és fény fog derülni mindenképp legalább 2 szabálytalanságra.

 

De a kondíciós lista mindenképp rossz!

 

Laci

Előzmény: balu01 (66)
balu01 Creative Commons License 2007.01.29 0 0 66
Bocs ha hitetlen vagyok, de számomra kicsit furcsának tűnik, hogy veled negatívan kivételeznek...
Előzmény: HA-SLN (63)
HA-SLN Creative Commons License 2007.01.29 0 0 65
A képek meg azért vannak, mert egyesek bizonyítékokat kérnek!:-(
Előzmény: balu01 (62)
HA-SLN Creative Commons License 2007.01.29 0 0 64

Szerintem ha egy boltban rosszul számol a pénztárgép, és történetesen a vevőket csapja be, még akkor is szemétládák, ha ezt később kitartó reklamálóknak visszaadják.

 

A gépet le kell cserélni, és legkevesebb minden vásárlót figyelmeztetni, hogy figyeljen, nehogy akaratukon kívül átverjék.

 

Nem műbalhé ha egy bank rosszul számol, és ezzel semmit sem kezdenek abból az okból, hogy ez jó sok pénzt hoz a konyhára.

 

Nem műbalhé! Óriási probléma, és az mégnagyobb, hogy az emberek ingerküszöbe ily magas.

Bőven nagy társadalmi felháborodásnak kellene követnie egy ilyen dolgot, hisz meg kell bíznunk a bankban.

 

A bank sem műbalhézik, ha én véletlen tartozom nekik, és negatívba megy az egyenlegem. Nem elégednek meg annyival, hogy majd sokadik levé után visszakapják.

 

Egyből jogi útra terelik, és óriási díjakat számolnak fel!

 

Én meg ha felháborodom azon, hogy lehúznak egy fél országot, hiztizem, de legkevesebb műbalhézom?

 

Nekem nemtom mennyivel, de 30 ezren felül tartoznak. És nem adják meg 1 hónapja!

 

Ha idegesnek tűnök az azért van, mert az is vagyok!

 

Laci

HA-SLN Creative Commons License 2007.01.29 0 0 63

Igen igaz! Részben!

 

De nekem 6 hónapig átverték a fejem, addig megvezettek!

CIB 24-et hívtam ma 3 szor is. Semmi! Pénteken is, csütörtökön is, és személyesen is voltam bent. Ma is fogok menni!

 

Nekem nem írják jóvá visszamenőleg, mondván már nem tudnak utána nézni!

 

Ha egy bank rosszul csinál valamit, értesítse az ügyfeleket a hibáról!

 

Ha vannak standard esetek arra amikor a töbletköltség jogos, akkor sem korrektek, mert sehol sem tüntetik fel.

 

Van egy bank aki nem szól ha nem jól könyvel, van egy bank aki nem tájékoztat, és ugyanezen bank az elismert hibáit nem javítja, és sajna nekem jóvá sem írja!

 

A fórum azért van, hogy mások is tudják mi van, és ők is reklamáljanak!

Hisz én is át vgyok verve, más ne legyen, illetve nem tehetünk semmit, csak azt, hogy hírbe hozzuk az ilyen szemét társaságokat.

 

Sajnos más nem áll módomban!

 

Laci

Előzmény: balu01 (62)
balu01 Creative Commons License 2007.01.29 0 0 62

Nos javíts ki ha tévedek, de szerintem ez csak egy műbalhé. Nekem eddig minden ilyen vásárlásomat jóváírták. Pedig hidd el nem kevés volt. Havonta egy telefon és kész. Volt olyan hogy egy hónapban több mint negyven tétel. Most felnyomhatnék én is néhány képernyőprintet, hogy hányszor vásároltam neten, de minek??? Egyszerű megoldás, hogy felhívod a CIB24-et, és megkéred, hogy nézzék vissza az elmúlt fél évre a tranzakciókat. Ez persze sokkal egyszerűbb mint a fórumba oldalakat írogatni, és nem is annyira publikus, ezért nem fog a fórumozók tömege sajnálni. Persze nyilván a problémára a Banknak kellen valamilyen megoldást találnia, ebben egyetértek, (hiszen azért is írják jóvá a különbözetet, mert jogos a reklamáció), de addig szerintem nem olyan nagy a probléma, mint amekkorára fel van fújva. De lehet, hogy én tévedek és ez a megoldás. Ez esetben mea culpa.

 

U.i: kicsit lejjeb megírtam a magyarázatot is ha az is érdekel esetleg.

HA-SLN Creative Commons License 2007.01.28 0 0 61

Végül arra bizonyíték, (sajna 2 fér a képre) hogy mindazoknak jóváírják ezeket akik reklamálnak, igaz reklamálni költséges, időigényes, és mindíg figylned kell a száládat!

 

Na de kérem aki nem reklamál? Azzel ezt megetetik....

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!