Keresés

Részletes keresés

dulla Creative Commons License 2009.03.19 0 0 26
A "kell a proli" még érdekessé válik, ha nem homokba dugott fejjel, és nem utasítások megszegésével tesznek eleget egy szükséges belső szolgáltatásnak az érintettek.
Kérem tartsuk meg a szabályokat!
dulla Creative Commons License 2009.03.08 0 0 25
Biztos vagyok benne, hogy ma este is megoldotta volna az eljutási lehetőségeket nemcsak a negatív cziffer miatti megállás a vasutasok számára, hanem a mindenki számára nyilvános menetrendben meghirdetett átszállási lehetőségek.
Persze a Keletiből induló kinai taxi ami V43-... továbbra sem nyilvános és ha csak mozdonyvezetőket szállít ami több mint 8 fő akkor hogy lehet közük hölgy is hát NO COMENT!
dulla Creative Commons License 2009.03.05 0 0 24
Igaz a mozdonyvezetők szakmailag kénytelenek nagyon odafigyelni, mert az elindulás és a megállás szabályozása náluk van. Egyetértek, hogy nem kellene ellátási, juttatási, kényelmi problémák miatt nap mint nap nehéz helyzetbe hozni őket.
Előzmény: Törölt nick (23)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.01 0 0 23
Szia Kollégosz!

Had fűzzek hozzá egy-két sort.
Az ok. hogy nem ők tehetnek róla, hogy rá vannak kényszerűlve az ilyen "prolikra", de nekem tudod mivel van tele a tököm??
Azzal, hogy nekünk kell figyelni arra hogy a geló ne menjen a mozdony és kocsi közé ha rájárunk, a kocsivizsgálónak Te mond meg hogy csinálja a fékpróbát és ne írja a fékpróbabárcára hogy "R+Mg", a forgalmistának meg hogy miről kéne adni rendelkezést és miről ne, valamint hogy egy írásbeli rendelkezésre mit kell ráírni ha a térköz használhatatlan és tehervonattal vagy, a vill. fűtési lakatost győzködd hogyha nála a reteszkulcs nincs fesz. alatt a vill. fővezeték, gyakorlatilag mindenki munkájára neked kell figyelni mert ha vmi baj van mindjárt rád verik és ezek a kedves kollégák egyedűl hagynak a szarban hogy csakúgy zörög!
Ilyenkor meg kuncsorognak, hogy ugyanmár Te vállald a felelősséget, végezd utasításellenesen a munkádat csakhogy ők eljussanak A-ból B-be! Ja és ha neaggyisten valami baleset történik természetesen Te mész majd a bíróságra, ahol a bíró az utasítás pontjait a fejedre fogja olvasni teljesen jogosan.
Úgyhogy teljesen egyetértek /sáska/ kollégával és Én is követni fogom az Ő általa felvázolt hozzáállást! Kivétel természetesem a mv. kollégák!
Előzmény: MÁV alkalmazott (19)
nighttrain Creative Commons License 2009.02.27 0 0 22
Igen. Az az egy v kettő vonat van nyáron. Meg azt hiszem télen egy. Meg vannak a "kambodzsai" személyvonatok, köki és fradi közt. De Ferihegy felől Kelenföldre nem sok van. Mondjuk ha leszállok Kelenföldön, BKVzhatok vissza 15 percet. Fradi még jobb lenne valamivel.
Előzmény: dulla (21)
dulla Creative Commons License 2009.02.27 0 0 21
Nyáron van Köki - Kelenföld viszonylat az úgynevezett fürdő vonat ami természetesen??? nem áll meg Ferencvárosban.
Előzmény: nighttrain (20)
nighttrain Creative Commons License 2009.02.27 0 0 20
Nekem is az a problémám, ami már fel lett vetve. Semmi értelme nincs számomra a mostani egyesített bérletnek, mivel-hiába vagyok vasútbarát- a közlekedési eszközöket, ha épp nem kirándulok- általában arra használom amire más is: hogy a "munkahelyemre" eljussak. Hobbiból városban vonatozgatni nem sok időm van, sajnos. Szívesen járnék be vonattal pl az egyetemre, amelynek déli tömbjétől kb 200 méterre futnak a sínek, mégsem lesz sosem megálló, és a már javult MÁV-BKV csatlakozásokat sem tudom kihasználni, pedig, ha lenne pl. egy Ferihegy-Kelenföld járat, (akár lehetne Monor-Érd járat is és az szabályszerű is lenne) egy óra helyett max 25 perc lenne számomra a bejutás.. és még vonatozok is egy jót reggel. Meg kéne szüntetni azt a szabályt, hogy a MÁV nem üzemeltethet személyszállítás céljából BP-en belülről induló és oda érkező vonatokat. (Persze ez a BKV-nak sem jönne jól, de ha az egyéni céges érdekeken túlemelkedünk, akár még le is lehetne faragni 1-2 párhuzamos járat megszüntetésével/ritkításával). Jelenleg még az olyan vonatokat is igencsak nagyítóval kell keresni ami Kökiről Kelenföldre megy, azt hiszem, olyan meg egy sincs, ami még a Fradinál is megáll közben.
MÁV alkalmazott Creative Commons License 2009.02.27 0 0 19
Szia!


"Azt hiszem, hogy a kollégák majd rá döbiznek arra,hogy utasítás ellen dolgoznak, csak baleset ne legyen mert akkor nagy gáz lészen."

-igen ezen már én sokat filóztam az E1-es utasítás 7.3.1. pontját olvasgatva... és arra jutottam, hogy lehet holnap "lesz egy kis problémám" és meg lehet oldani minden galiba nélkül.


-én amióta létezem csak vasút, mozdony, szili stb.... már rég nyugdíjba ment kollégák kik így utálták úgy utálták pedig imádták... No persze, gondoltam én, sosem imádta mert amit imádok s élvezetből csinálok nem lehet megutálni.
Tévedtem, nagyot tévedtem és pont eme dolgok miatt amit írtál s az egymásnak való ugrás olyan dolgok miatt ami le van írva.

Azzal a ténnyel -remélem- minden kolléga tisztában van, hogy mit vállal (t) s hogyan ugrik bele bizonyos szituációkba. De amíg 10-15 kolléga megáll s nem indul el mert nincsenek meg a leírt feltételek addig a többi viszont húzza s nem lehet elérni vele semmit csak problémát magunk számára.

És igen én is csak abban bízom, hogy semmi ne történjen mert a vasút nem fog kihúzni a sza...ból, mert fasza gyerek voltál s elhúztad a vonatot. Inkább még ő nyitja ki neked az utasítást és sorolja a pontokat amiket megszegtél nem kis szankciókat alkalmazva.

Üdvözlettel
Előzmény: Törölt nick (15)
MÁV alkalmazott Creative Commons License 2009.02.27 0 0 18
Szia!

Teljes mértékben osztom a nézetedet Tisztelt Kollégám viszont az, hogy ilyen helyzetbe kerültek dolgozók, nem ők tehetnek róla. Ugye mint minden adok kapok alapon működik s ez egy teljes körforgást tesz ki, aminek sajnos a 205-ös gépe esett áldozatul. Mint lentebb írtam az 5208-1 et akkor járt ki a 43-1066 Kelenföld irányába a jobb átmenőről. Mivel reggel láttam az IC200-at eme paripával gondoltam, hogy ő jött vissza a 205-el. Igen, nekem is beugrott, hogy még mit keres itt. Tán 100-at késett a Maestral :-))) Oké most már tudom, hogy taxinak van visszatartva.

Tehát azt szerettem volna kihozni, hogy -persze utasítás, előírás, stb- csak egymással próbálunk kiszúrni és semmit nem oldunk meg vele aminek a fentiek csak örülnek. Most hiába osztom a nézetedet, ha esetleg talizunk Fc-ben mikor mész át a 204-ért (ha még van ilyen) és én maradok hoppon, én is keserű szájízzel megyek -amivel tudok- haza x idővel később.

Függetlenül én nem vagyok azon fajta aki most nekiáll fújtatni de mint minden fűtőházban van oly nézetű kolléga aki ezen esetben nem azt a tényt próbálja megérteni, hogy volt s nincs hanem te leszel a hibás mert, mert, mert stb.

Amikor 2004-ben jártunk Kanizsára a 852-8505 el, nem egyszer kerültem olyan helyzetbe Nk kollégákkal, hogy nem elég Hegyeshalom? Őszintén még hova akarunk mi járni s még ennél cifrább beszólogatások a III-as torony környékén. Na persze hiába mondtam, hogy nem én találtam ki de akkor is én voltam a hibás... Amiből persze előbb utóbb csak a sorozatos kellemetlenségek adódnak.


Remélem nem sértettelek meg, nem állt szándékomban. De sajnos amit már nekem is mondtak annó, hogy Pest az Pest... és úgy is az van amit ők akarnak s még az atyaúristent is meg tudják igazolni...


Üdvözlettel
Előzmény: Törölt nick (13)
MÁV alkalmazott Creative Commons License 2009.02.27 0 0 17
Szia!

Nem csak a 9203 hanem ezen időben közlekedő vonat csak egy sárgával jár be. Pl ott van az 5208-1, az összes dolgozó aki a 80-asról jár arra a vontra száll fel ( szemtanúja voltam 25.-én)

Menetzsuga elbírja a többit meg nem jegyzi senki.

Üdv

-ja és ameddig ez működik senki nem fogja hiányolni a prolit-
Előzmény: dulla (9)
dulla Creative Commons License 2009.02.27 0 0 16
Ez a téma nagyon a helyén van, ha VBO és az Elhárítás is foglakozik vele!
Lehet így is, de ez a járatok megszüntetői alá hajtaná a vizet.
A szolgálatot biztosító(valamennyi MÁV ...al kezdődő nevü) és szolgáltatók(u.a. valamennyi MÁV ...al kezdődő nevü) közös érdeke volna, hogy a budapesti állomások között közlekedtetett szolgálati vonatok az utasforgalomra megnyitva akár és kiterjesztve is közlekedjenek. A szolgáltatási szint növelése, célszerűség ésszerűség
és ha úgy tetszik hagyomány is szükségesé teszi.
Előzmény: Elhárítás (14)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.26 0 0 15
Az a baj, hogy Lentiben nix VBO. Bocsika ez magyar nyelv adta humor.

Azt hiszem, hogy a kollégák majd rá döbiznek arra,hogy utasítás ellen dolgoznak, csak baleset ne legyen mert akkor nagy gáz lészen.
Minden vasutas kolléga értelemszerűnek tartja azt, hogy "megy a gép én is megyek vele szolgálatba, vagy haza" Hát ez nem így van!

Emlékeztető: kiemelt vonat ( IC)önköltség: nem a vonatban, hanem a gép vezetőállásán mivel a START kikéri magának a bevétel kiesést.
OK: de a START se a géppel irányítsa a személyzetét, vagy a kocsivizsgálóját mivel a TRAKCIÓ is kéri a szolgáltatás megrendelését és annak megfizetését is!
Előzmény: Elhárítás (14)
Elhárítás Creative Commons License 2009.02.26 0 0 14
Kedves ízeltlábú barátom!

Teljesen jogos a felháborodásod és a hozzáállásod is.

A javaslatom az lenne, hogy a lenti VBO-s úr vizsgáltassa azt, amiről itt szépen leírta, hogy mi történik teljesen szabálytalanul Ferencvárosban, ne egy mozdonyvezetőnek kelljen ezzel felhívni magára a figyelmet.

Tisztelettel:
(-Elhárítás-)
Előzmény: Törölt nick (13)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.26 0 0 13
Beérkezik a Keletiből a Délibe tartó gép a 205 és a 858 között.
Sajnos a Keleti már PROLI járatnak tartja vissza, pedig menetrendje és menetvonal engedélye van! Nem tudom a mozd.vez kollégák milyen utasítás szerint engedik fel az "utasokat" a gépre? Egyszer én is eljutok oda ( közel van) akkor jó lenne, ha már vizsgálnák az alternatív eljutás lehetőségét, mivel én senkit nem fogok felengedni a vezetőállásra, csak ha hivatalosan tudja igazolni az ottlétét. Sőt vizsgáltatni fogom a KINAI járat menetrendszerűségét.
Tessék máshogyan megoldani.
Előzmény: dulla (9)
RadiX Creative Commons License 2009.02.26 0 0 12
és hány percenként járnak a reggeli csúcsban ezek a csodajáratok?
Előzmény: dulla (11)
dulla Creative Commons License 2009.02.26 0 0 11
Az általános bérlet teljes körű kihasználása és a választék bővítése miatt is célszerű lenne a MÁV használatának menetrend szerinti biztosítása

Szolgáltatásai szintben a MÁV az eljutási idő tekintetében verhetetlen.

Ferencváros -Keleti BKV 40 perc+transzfer. ugyanez MÁV max. össz. 15 perc.
Ferencváros -Kelenföld BKV 20perc+transzfer, ugyanez MÁV max. össz. 10 perc.
Ferencváros -Rákos BKV 45 perc+tarnszfer, ugyanez MÁV max.össz. 15 perc
Előzmény: 1347 (10)
1347 Creative Commons License 2009.02.26 0 0 10
Van egy cég amit úgy hívnak BKV.
Kelenföldre jár a 103-as busz,Keletibe pedig az 1-es villamossal és metróval vagy trolival lehet eljutni!
dulla Creative Commons License 2009.02.26 0 0 9
Tegnap esti helyzetkép FERENCVÁROS, 17,20 harmadik vágány megérkezik egy szili, mintha kínai lett volna annyian szálltak le róla. Mindenki ment a maga dolgára természetesen!
9203 a negyedikre érkezik letesz felvesz és elhúz. A bemondás -érkezés- az indulási bemondás -indul- a külsős meneszt, Keleti rendesen érkezik mindez belefér "feketén" akkor miért nem fehér?
Kinek és miért jó, hogy csaljanak, szabálytalanul végezzék munkájukat vasutasok azért amit meg lehetne tenni és meg is kéne tenni nem csak maguknak mindenkinek.

Három mozdonyvezető beszélget a peronon a az egyik az mondja, no mikor fognak fényképezni.
Nem kell! Az állomás be van kamerázva minden visszanézhető ami történik.

Keressük a megoldást, hogy valamennyi utas célszerűen eljusson céljához Budapesten is S Bahn nélkül a meglevő lehetőségek szabály szerinti kihasználásával.
Állomásfőnök Creative Commons License 2009.02.20 0 0 8
A hirtelen észrevett helyesírási hibákat javítottam, a további változtatásokra a javaslatot a moditopikba kérem...
Előzmény: RhB (6)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.20 0 0 7

Szia!

Bocsi mi lenne ez a "Kell a " nevű topik? meg mi lenn a téma? legközelebb ha nyítod a topikot gondold át előtte érdemes e megnyitni, utánna ha megnyitod foglald össze röviden miről fog szólni, és nem ártana egy rendes nevet adni a topicnak!

(Én ezért nem nyitok meg szerintem van már elég.)

RhB Creative Commons License 2009.02.20 0 0 6

OFF

Ahogy eddig elnézem, a mostani megjegyzésem még nem számít OFF-nak, ezért húztam át. Szóval igen szép teljesítmény, hogy a topknyitó szövegben egy-két plusz betű és mínusz vessző mellett az egész mondatnak nincs értelme, na meg még a topik címét is elcseszed...

 

Biztos olyan sok topikot nyitsz egy nap, hogy nem volt időd átnézni...

 

Előzmény: dulla (-)
dulla Creative Commons License 2009.02.20 0 0 5
A nyitó szöveghez kiegészítésként, a vasutasok mindig tudják és tudták, hogy mi a leg célszerűbb eljutási elehetőség, ez a célszerűséget a napi gyakorlatba kellene beépíteni, hogy mindenki hasunára váljon.
dulla Creative Commons License 2009.02.20 0 0 4
Köszi!
Előzmény: Törölt nick (3)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.20 0 0 3
Akkor írasd át a modival!
Előzmény: dulla (2)
dulla Creative Commons License 2009.02.20 0 0 2
Valamit el Sz...tam a címből a lányeg lemaradt a " PROLI" boccs
dulla Creative Commons License 2009.02.20 0 0 1
Köszi Te vagy az első !!!!
Előzmény: RhB (0)
RhB Creative Commons License 2009.02.20 0 0 0
Nulllllllllllllllllllllllla...
Előzmény: dulla (-)
dulla Creative Commons License 2009.02.20 0 0 topiknyitó
Nap mint nap látom, hogy kell eze neküknk kérem, hogy aki használja, aki szeretné, akinek fontos írjon:

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!