Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vucsa Creative Commons License 2017.04.15 0 0 5023

Sziasztok!

 

SII XJ6 bontódik. Egyenlőre teljesen komplett. Ha bármelyik alkatrésze érdekel írj vagy hívj, küldök róla képeket is ha szeretnéd. 06 harminc 9770756.

 

Kellemes ünnepeket Nektek!!!

Kergecsiga Creative Commons License 2017.03.20 0 0 5022

Köszi a választ! Az enyém újabb fajta, 2014-es modellév.

Az e-bayen nézegettem már, kb. 70-80E Ft körül láttam, de félek a minőségtől... mi van, ha valami olcsó szart küldenek? Hogy tudom kivédeni?

:(

Áááághhh... úgy utálom az ilyen meglepiket! Már félek lemosatni, hogy mi derül ki utána... :O

Előzmény: caskahu (5021)
caskahu Creative Commons License 2017.03.18 0 0 5021

Szia!

Nem tudom, hogy a tiéd mikori, de itt egy példa:

 

http://www.adamesh.co.uk/jaguar-xf-chrome-surround-grille-3554-p.asp

 

Ebayen is körbe lehet nézni, ott is árulnak rácsot és keretet.

Előzmény: Kergecsiga (5020)
Kergecsiga Creative Commons License 2017.03.16 0 0 5020

Sziasztok!

 

Hátha valakinek van használható ötlete.

 

XF-em van, pár napja ez a látvány fogadott... :(

Gondolom valaki beletolatott az elejébe.

 

Ahogy a mellékelt képeken remélem látszik, csak a krómozott műanyag keret sérült meg.

Utánaérdeklődtem, a gyári keret csak a csirkeráccsal együtt rendelhető meg, csak az anyag 200E+.

Nincs valakinek ötlete, ki tudná szépen megcsinálni, kijavítani, lefényezni?

Előre is nagyon köszönöm! :)

 

 

sons Creative Commons License 2017.01.27 0 0 5019

 Helló!

Egy korábban feltett kérdésemre" Valakinek volt már "Restricted Preformance " hibaüzenet? " megvan a válasz .

Nemzetközi jaguar forumokon sem találtam egyértelmű választ.Mivel a sárga motorhiba jelző soha nem jelzett hibát,gondoltam nincs nagy baj.

Kicseréltem az üzemanyagszűrőt,és láss csodát...jó lett. 

Üdv mindenkinek.

GrG Creative Commons License 2017.01.04 0 0 5018

Szia,

Nem értek hozzá, de szerintem nézd meg egy Peugeot csoportban is. A 2.7D emlékeim szerint egy Peugeot eredetű motor és ott sokkal nagyobb darabszám került beépítésre. Van rá esély, hogy több tapasztalat legyen vele. 

 

Előzmény: sons (5017)
sons Creative Commons License 2017.01.03 0 0 5017

Üdv mindenkinek :

Valakinek volt már "Restricted Preformance " hibaüzenet? Csak addig van csökkentett módban amíg hideg, ha leengedem a fordulatszámot alapjáratra akkor eltűnik a korlátozás,de ha gyorsítani kezdek előjön ismét.A motorhiba lámpa nem világít.

S-Type 2.7D.

 

GrG Creative Commons License 2016.12.03 0 0 5016

Sziasztok 

 

Elment az autó. További jó fórumozást. Talán majd egy másik élet(helyzet)ben visszajövök. Jó dorombolást mindenkinek.

G

Gergice- Creative Commons License 2016.11.30 0 0 5015

Szia!

 

Nekem is ismerőd volt a neved, aztán láttam, hogy a crx fórumról. Accord-om már nagyon rég volt.

 

Tudom, nagy a különbség, de pont azért írtam meg, mert én viszont kétszer vettem meg. Tapasztalatot kérdeztél, az én tapasztalatom ez volt...

Ezek nagy autók, nagy teljesítménnyel, a féknek is jónak kell lennie. Én le is cseréltem, mihelyst elkezdett rázni.

Bár nálam nem volt ekkora különbség:

 

Utángyártott első fékbetét: 17 870 Ft/pár

Utángyártott első féktárcsa: 38 754 Ft/pár

 

Gyári első fékbetét: 40 000 Ft/pár

Gyári első féktárcsa: 95 000 Ft/pár

Előzmény: Kergecsiga (5014)
Kergecsiga Creative Commons License 2016.11.27 0 0 5014

 

Szia Gerlice!

 

Emlékszem rád még a Honda fórumról, mindkettőnknek Accordja volt. :)

 

Köszi a választ.

 

Igen, ez a durva... Jó minőségű utángyártott 50E, gyári 220E. Elég durva különbség.

 

És persze ismerem a mondást: "Aki majmot tart, legyen pénze banánra!"...

 

De azért több mint 4x-es különbség. :O

 

Előzmény: Gergice- (5012)
Kergecsiga Creative Commons License 2016.11.27 0 0 5013

 

Cikkszámot sajnos nem.

 

Annyit tudok hogy a legnagyobb átmérőjű, 355mm-es tárcsa van rajta. Ez a biturbó dízel, 275 Le.

 

Előzmény: von Rypp (5011)
Gergice- Creative Commons License 2016.11.27 0 0 5012

Szia!

 

Nekem XJ8-am van, és én rakattam bele utángyártott, jó minőségű tárcsát előre, és valóban elkezdett rázni kb. fél év után, úgyhogy kicseréltettem a LandHorváth-nál gyárira. Úgyhogy én saját tapasztalatomon és káromon meg tudom ezt erősíteni.

De az enyémbe nem is volt ilyen drága a gyári tárcsa+betét.

 

Remélem tudtam segíteni.

Előzmény: Kergecsiga (5010)
von Rypp Creative Commons License 2016.11.26 0 0 5011

Cikkszámot tudsz esetleg?

Előzmény: Kergecsiga (5010)
Kergecsiga Creative Commons License 2016.11.24 0 0 5010

Sziasztok!

 

Nem XJ-m van hanem XF-em, de itt talán több a kompetens ember, remélem elnézitek nekem.

 

Az autó 2013-as XF biturbó dízel.

 

A probléma banális: cserélni kell a két első tárcsát, betétet és jeladó szálat.

 

Ami a gond:

 

Jaguar Palace- nál 299E ft.

 

LandHorváth-nál: 284E Ft

 

Murányinál: 245E Ft.

 

Ezek persze gyári alkatrészekkel.

 

Ami megdöbbentő, hogy utánanéztem jó minőségű utánagyártott alkatrészeknek ( Textar, Jurid, Ate, ) és 50E Ft + mondjuk 20E munkadíjba kerülne. Eddig Honda Accordom volt, és nem volt gond az utángyártott tárcsákkal, viszont két szervíz is azt mondja, nem szabad feltenni mást, csak a gyárit, mert pár ezer kilométer után hullámos lesz a tárcsa és beráz a kormány de durván. Azt mondják, csak az XF-fel van így.

A gyári Jaguar tárcsa és fék valami spanyol gyártóé, ők sem tudják, melyik, de a gyáriakkal sosincs gond.

 

Találkozott már esetleg valaki ezzel a problémával?

 

Érdemes esetleg valami külföldi, mondjuk angol web-áruházból megrendelni a tárcsákat, betéteket? Itt a szervízekben legalább 220E ft , és szerintem iszonyat drága.

 

Van ötletetek?

 

Előre is nagyon köszönöm a választ! :)

 

 

MUM.21 Creative Commons License 2016.11.20 0 0 5009

Sziasztok !

 

Hátha valakinek szüksége van egy XJ40-es 5 fokozatú manuális váltóra  ....

http://veteranapro.hu/sebesegvalto-alkatreszei/61648-jaguar-xj-40-manualis-sebessegva

Tudom , hogy nem XJ6-os .....

 

Üdvözlettel   MÜM.21

GrG Creative Commons License 2016.11.17 0 0 5008

/Szia,

 

Nincs semmilyen ismert hiba, én amikor megvettem másnap kiautóztam vele Párizsban (én ott élek) aztán Júliusban haza, mindezt gond nélkül. Közben néha megjárattam. Most az autószerető haverom néha megjáratja és ami egy-két apróság volt azt megcsinálta (pl. féklámpa relé csatlakozó pucolás).

Ami a japánokat illeti a Honda CR-V az nagyon más kategoria mind vezetési élményben, mind menetteljesítményben mind stílusban. 

Talán az egyetlen közös pont az autópályás fogyasztás, az kb egyforma lehet (a jag 10-11 között eszik 120-130 között).

 

Ami a megbízhatóságot illeti ez 1994/06-os forgalombahelyezésű autó (az utolsó 11.000 db egyike) ami főbb elemeiben megegyezik az X300as (következő szériával) és már az új gyártósoron készült (amikor a Ford átvette az Jaguárt akkor két lépésben modernizálták a termelést, 1 valamikor 1991/92 körül a munkaszervezéssel javították a minőséget, majd 1993 végére egy új gyártósort telepítettek, ami az utolsó szériás XJ40-eseket gyártotta és utána az X300ast).  

Este küldök még képet az autóról. 

 

Előzmény: ROGER1974 (5007)
ROGER1974 Creative Commons License 2016.11.17 0 0 5007

Szia!

Nagyon örülök, hogy így a fórum keretében írtál rám, hónapok óta nézegetem az autókat. Így kerül képbe az autód. Bevallom nem sokat tudok erről a tipusról, ezért is kérdeztem rá itt, illetve a neten a teszteket olvasgatom. Sajnálattal olvastam,hogy nem a megbízhatósága az erössége. Mivel munkám miatt keletre és nyugatra is kell mennem, óvatosnek,megfontoltan kell választanom. 

Valami hiba, javítani valóról tudsz, amit azonnal megkell orvosolni?

Több képet küldenél a csendesviz@ gmail.com címre.

köszönöm!

 

 Mindenkinek köszönöm a segítő válaszaitokat!

 A Lexus ls nagyon szép. Utánna olvastam, ismert előéletű autó, mondjuk az árát is megkérik....

A magasabb felépítésű autókkal is szemezgetek. 

http://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/honda/cr-v/honda_2_0i-10757811

 

Tudom,hogy ez egy jaguár fórum elnézést a nem ide illő kérdéseimtől!

Szép napot!

 

Előzmény: GrG (5005)
cincibácsi Creative Commons License 2016.11.16 0 0 5006

Sziasztok !

 

SR II és SR III - hoz való felújított klímakompresszorom kedvező áron eladó lett !

GrG Creative Commons License 2016.11.16 0 0 5005

Szia

 

Enyém az autó. Tavaly őszig napi használatban volt az előző tulajnál, aki 15 éven át használta. Én azért vettem meg, mert 10 éve ez volt az esküvői autónk, de sajnos a jelenlegi életembe nem fér bele, ezért adom el egy év után  (4 kmre lakom a munkahelyemtől és 4 km városi araszolás nem jó használat egy ilyen/semmilyen autónak, ezért motorral jártam dolgozni, de júliusban volt egy balesetem és ezért abbahagytam a motorozást). 

Egy autóhoz értő baratomnál van otthon, van rendes csápos emelő, alá tudsz nézni, ki tudod próbálni. A karbantartás eddig a Murányinál márkaszerviz minőségben. Ha van jó állapotú ilyen korú Jaguar akkor az ez. 

Előzmény: ROGER1974 (4999)
Gergice- Creative Commons License 2016.11.15 0 0 5004

Hát ha napi használatra kell, és megbízható autót keresel, akkor valóban nem ez a nyerő választás.

Imádom a Jaguar-t, nekem is van, de van mellette két másik megbízható (egy a páromnak, egy nekem), mert nem merem rábízni magam. És az enyém még fiatalabb is.

Vegyél egy autót napi használatra, egy Jag-et meg hétvégi kirándulásokra, hobbi célra.

Napi használatra nem javaslom. Sajnos nem a megbízhatóságukról híresek, még ha rendben is voltak tartva.

Amúgy a linkelt autó jónak tűnik, ha minden igaz, amit leírtak, jó vétel lehet, meg is kérik az árát ennek megfelelően. Csak akkor ér ennyit, ha tényleg ennyire rendben van, de azt hirdetés alapján nem lehet megállapítani.

 

Most már én is szinte csak találkozókra járok vele, meg néha megjáratom, hogy ne menjen tönkre az állásban, de inkább a másikkal járok napi szinten. Pedig úgy voltam vele, hogy napi szinten szeretném használni.

Előzmény: ROGER1974 (5001)
von Rypp Creative Commons License 2016.11.14 0 0 5003

Egy ilyen Lexus-nak is van baja, az alkatrész meg horror áron van hozzá (arról nem is beszélve, hogy korának legrondább luxus szedánja). Én inkább egy BMW E38 740i-t javasolnék. Megbízható, jó minőségű autó. Volt 2 E38-am is: egy 740i és egy 750i. Egyikkel se volt semmi komolyabb gondom. Bár nekem az X308-cal sincs. Ha Jaguarozni szeretne mindenképpen, akkor az X308-at javasolnám. Kinőtte már a korábbi típusok gyermekbetegségeit, viszont még klasszikus forma.

 

De igazából minden autóra lehet költeni... Én is rádobtam már a vétel ár közel felét 1 év alatt a sajátomra... Igaz, ez egy XJR, és 1 kis vízfolyáson kívül minden egyéb költés preventív jellegű volt, nem meghibásodás miatt kellett rá költeni. :)

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (5002)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2016.11.14 0 0 5002

nem, de nem is amiatt raktam be, mert ismerném.

a jaguar hobbizni, hétvégézni tök szerethető autó lehet, de mindennapra nem mernék megbízni benne.

egy ilyesmi toyotában meg igen.

jó, nyilván nem az a presztízs, bár egy huszonéves autónak miféle presztízse van, ugye, szóval biztosan máshogy gondol arra az ember, hogy jaguarom van, mint arra, hogy ez tulajdonképpen egy toyota, de majd megszokod.

:)))

Előzmény: ROGER1974 (5001)
ROGER1974 Creative Commons License 2016.11.14 0 0 5001

Igen napi használatra szeretném használni, és nagyköbcentis autómata benzinest szeretnék. Amibe beülve levezet az ember 1000km, persze a megbízhatóság az első. Nem szeretnék külföldi szervizek vendége lenni sűrűn. Az általad belinkelt autót ismered?

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (5000)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2016.11.14 0 0 5000

ha csak ez használnád, akkor szerintem inkább vegyél egy ilyent.

szeretni nem biztos, hogy szereted majd, de utálni legalább nem fogod.

Előzmény: ROGER1974 (4999)
ROGER1974 Creative Commons License 2016.11.13 0 0 4999

Sziasztok! Segitségeteket szeretném kérni, az alábbi autóval kapcsolatban.

http://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/jaguar/xj/jaguar_xj6_4_0_s-10597761

Pontosan mire figyeljek vásárlás előtt, eseleges tipushibák. Munkám miatt sokat utazok ,igy egy megbízható nagyköbcentis benzines autóban gondolkodok.

Köszönöm előre is a válaszaitokat!

von Rypp Creative Commons License 2016.11.13 0 0 4998

Sziasztok!

 

Átesett az autó egy teljes furómű felújításon (összes lengéscsillapító, hátsó rugók, féktárcsák, fékbetéek, szilentek, gömbfejek, motortartó bakok, bölcsőtartó bakok, stb...). Maradt pár alkarész:

 

2 db első lengéscsillapító szilent (nem tudtam, hogy gyárilag adnak a Bilstein lengéscsillapítókhoz is, úgyhogy potyára rendeltem be)

2 db hátsó rugó távtartógyűrű (2-2 db-ot kaptam a gyári rugóhoz, 2 db vékonyat - ez lett berakva, illetve 2 db vastagabbat)

 

Érdekel ez valakit? Az egész csomagot egy 10-esért odaadom.

Gergice- Creative Commons License 2016.10.17 0 0 4997

Általában szeretem a limuzinokat, és ez a kedvenc Jag típusom, de ez így ebben a formában nagyon idétlenül néz ki.

Előzmény: von Rypp (4996)
von Rypp Creative Commons License 2016.10.16 0 0 4996
Előzmény: Gergice- (4995)
Gergice- Creative Commons License 2016.09.30 0 0 4995

Mi itt vettünk más típushoz:

http://www.autoszonyeg.info

Honlap alapján van X308-hoz is.

Mi gumiszőnyeget vettünk, az jó minőségű volt.

Előzmény: von Rypp (4994)
von Rypp Creative Commons License 2016.09.30 0 0 4994

Nem tudja valaki, hogy hol lehet beszerezni méretpontos szőnyegszettet X308-hoz? Sehol nem találok normálisat, ami SWB/LHD verzióba jó lenne. Nekem jó az utángyártott is, csak legyen méretpontos, és minőségi.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!