Nem tudom mikor adták át az újjáépített drótkötélpályát, de az átadás után voltunk fenn egy-két hónappal. A felvonóval mentünk fel-le, de láttuk, hogy fenn van parkoló, és kocsik is álltak fenn.
felmentünk a tetejére, volt hely megállni (már nem emlékszem tisztán, most néztem meg a képeket, de a parkoló nem lett lefényképezve, és majdnem tíz éve volt. Megdöbbentő, azt hittem csak néhány éve). A felvezető út viszont nagyon szűk, éppen egy autó fér el, és aki felmegy az le is akar jönni, úgyhogy van szembe forgalom, tolatni kell a szakadék peremén (persze korlát semmi, ha lemész az útról, akkor semmi nem fog meg Dubrovnik óvárosáig)
Biztos meg lehet állni valahol a város szélén is,ahol nem kell fizetni.Én biztos felmennék gyalog,ha egyedül lennék ott.Ez jó program,nem kell mindent rögtön megnézni.
Ja persze de arra nem gondoltál hogy ki az a hülye aki kifizeti lent a 10euros óránkénti parkolómanit. Meg nincs rá idő mert sok a neznivalo és 4kor sötétedik így ez lehetetlen.
Szerintetek a pályán mit kell figyelembe venni a közlekedési sebességhatároknál? És meddig tart?
Pl A4-en van 100-as tábla. Majd 20 km-en át ennyivel kéne menni, mert feloldást nem látok. De amúgy ilyen 110-es is van az A1-en.
De ami még ennél is fontosabb út mellett A1 oldalt 100-as tábla piros kőrben, de fent a fényújságon meg 80-as van. Hétfőn Sveti Rok hosszú alagút után 40-es tábla volt fent és a szélzsák. Elég röhejesnek találtam a 40-et, 80-nal jöttem, mellettem meg húztak el 120-szal. Most akkor szerintetek mit kéne nézni?
Mérés amúgy itt is úgy megy mint nálunk, valahány százalékig nem büntetnek? Hétfőn a zágrábi kőrgyűrűnél mértek 2x is. Igaz nem igazán láttam értelmét, mert iszonyat nagy volt a forgalom és 100-zal sem lehetett jönni.