Az illető megvenné a kocsit tőlem, hogy amikor jön magyarországra, akkor legyen mivel közlekednie. A sofőr én lennék, mert neki se jogsija, kedve nincs vezetni.
Úgyhogy amikor átírjuk a nevére a kocsimat, akkor egyúttal én mint üzembentartó lennék bejegyezve.
(Egyébként én eladnám a kocsit, mert nincs szükségem rá, de ő ezt a javaslatot tette.)
Viszont a lakcímkártyájára az van írva, hogy "külföldi lakcím".
Szóval azt nem tudom, hogy kell-e hozzá legalább egy tartózkodási helyet beíratni neki. Mert ha kell, akkor bejelentjük hozzánk. De nem szeretnénk ebből bonyodalmat.
Én sokszor utaztam úgy buszon, hogy a fékje nem fogott csak minimálisan, a sofőrnek meg kellett erőltetnie magát ha fékezni akart, ez többnyire ezeréves ikarus 200 asokon fordult elő. Nem a biztonságos utazás szinonímája, féltübk is utazás közben.Igy ki lehet hozni ? Ráadasul egyik buszon műszaki se volt, idővel le is kapcsoltak.
A rohadás se aggályos?az a kocsi total szétrohadt.Mondjuk sok másik is.
Velem történt sok razós dolog buszon , de nem kresz hatáskörébe tartoznak.
Azt nem tudom. Tegnap este jártam ezen a szakaszon, és mindkét sávban előttem a waze jelentésére tövig nyomták a féket, mert 60-as táblát láttak. A véda kamera konkrétan balesetveszélyt okoz. Egyébként ez a külön szintes csomópont benne volt azokban a teszt jelleggel "átépített" szakaszokban, ahol harántirányban vízelvezető árkot martak az aszfaltba.
Úgy mondjuk más a helyzet, de te el tudod képzelni, hogy elkezd esni az eső, erre valaki átállítja (csökkenti) a sebességhatárt a VEDA-ban és az alapján méri a sebességet? :))
Sosem találkoztam még ilyen büntetéssel, hogy az időjárás miatt valakit megbüntettek volna gyorshajtásért.
Az M7 is tele van ilyen esős időre vonatkozó sebességkorlátozó táblákkal. Szarul csinálták meg az utat és esőben vízátfolyás van, ezt kompenzálják a sebességkorlátozó táblákkal...
Ha van záróvonal, akkor a 3 méteres szabály él. Az esetleg így várakozó két autó közül meg az szegett szabályt, aki később érkezett. Hogy ez mennyire betartatható közterületfigyelő kamerák hiányában, az egy másik kérdés...
Az m3-m30 csomópont Miskolc irányába kapott egy szelfi kamerát, amit a waze is jelez már,, és sokan balesetveszélyesen nyomják a féket, mert bevillant, mintha egy 60-as táblát látott volna megelőzőleg.
Mármint ahol van már szemben lévő jármű... Csak egy oldalon álló járművekkel, záróvonal hiányában ez nem tilt.
És persze feltételezed a jrművek szélességét, kétkerekű kerékpár, motorkerékpár, segédmotorkerékpár elfér szűkebben is, de gondolom nem erre gondoltál :)