Ezt a Démász szabályzatban találtam, gondolom ilyenről van szó:
"A kikapcsolást követő 30 napon túl, a szerződést felmondjuk, a fogyasztási helyet megszüntetjük. A mérő ismételt kihelyezéséhez (30 napon túl, de 1 éven belül) partnerszerelőtől kivitelezői nyilatkozat szükséges a mérőhely állapotáról. A kikapcsolást követő egy éven túl jelentkező ügyfelek a bekapcsolási feltételeket teljesítve új felhasználóként nyújthatnak be igénybejelentést Társaságunkhoz."
Rendes dolog tőled, hogy segíteni próbálsz a nénin. Nem tudom hol éltek, de nem tudsz a néninek az önkormányzatnál segítséget kérni? Szerintem vannak helyek, ahol az idősgondozás nem merül ki az ebédszállításban, hátha tudnának ebben az ügyben is segítséget adni. Ha a kikapcsolás szerintetek jogtalan volt, tegyetek panaszt.
A történet tipikus és szomorú, számomra csupán egy dolog nem derül ki belőle: konkrétan miben várnád a segítséget?
(A méltányos igazság győzelméért egy nagy szolgáltatóval szemben sikerrel csak egy sztárügyvéd vehetné fel a harcot, az ilyenek viszont ingyen nem nagyon tesznek semmit, pont ellenkezőleg.)
Üdv. Ha van itt valaki aki tud segíteni azt nagyon megköszönöm előre is.
Történt,hogy egy hete felhívott egy idős néni,hogy vegyem be a menhelyemre a macskáit mert Ő nemsokára megfagy a saját lakásában mert az émász nem akarja visszakapcsolni neki az áramot mert valami villanyszerelő nyilatkozatot kérnek tőle amit nem tud kifizetni (mnt megtudam a kikapcsolás is azért törént mert a néni nem tud sehova menni és akire bízta a csekkfeladást az lelépett a pénzével), Én már voltam az émásznál az összes befizetett csekkel és a néni által írt meghatalmazással amit nem fogadtak el mert nem az ő nyomtatványukra lett írva egyszerűen elküldtek,de annyit megtudtam hogy állítólag 30napon túl kell ilyen papír DE mivel a némi nem tud se telefonálni (mivel lemerült a telója)se menni ezért írt nekik levelet amire Ők 30nap múlva azt válaszoltákhogy csak személyesen intézkedhet ...Újabb levél után már azt válaszolták hogy jó lesz a meghatalmazás is de azt nem írták,hogy csak az ő papírjukra lesz jó. A másik érdekessége a kikapcsoláskor be se csengettek a nénihez egy szó nélkül levágták a vezetéket az oszlopról (a szomszéd biztonsági kameráján ez jól látszik) holott akkor már be volt fizetve a tartozás a másik érdekesség az hogy sehol nem találom az említett 30napos szabályt a szerződésben csak 1év után ír ilyet.
Voltam az ELMŰ ügyfélszolgálatán, utolsó 5-6 befizetett számlával, visszautalt összeg utalványával.
Májusi éves leolvasás után szerintük leolvasták augusztusban is az órát (lehetetlen, mert nem tud bejönni, ha be is jön nem látja az óraállást, mert a műanyag burkolat annyira bemattult a napon, hogy lézeres fénysugárral szoktam leolvasni én is)
de leolvasott óraállás nincs a rendszerben, viszont havi számlát küldenek, amit le is sztornóznak, mert ugye befizettem.
Visszahívást ígért az ügyintéző, de még nem hívtak.
Be kell menni egy ELMŰ-s ügyfélszolgálatra (a papírokkal), és ott kell tisztázni a dolgot.
(Kivéve, ha valakinek internetes ügyintézésre, online számlára van szerződése, mert akkor személyesen ügyet intézni tilos, az szerződésszegésnek számít.)
Nálunk itt a kerületben (XVII.) a leggyorsabb személyesen bemenni az ügyfélszolgálatukra. Viszonylag kevesen vannak, úgyhogy félóra az egész, várakozással, ügyintézéssel együtt.
Persze, ha valaki online-szerződést kötött, és vállalta, hogy mindent neten intéz, az nem mehet be oda, és nem is telefonálhat nekik, mert szigorúan szankcionálnak. :)
Tud valaki abban segíteni nekem hogy az ELMŰ-nek nincs e másik ügyfélhívószáma a :06 40-38-38-38-on kívül?napi 3 szor próbálom őket hívni 2 órát várok és egyszerűen nem lehet elérni őket!!Nagyon fontos lenne elérnem őket!!Köszönöm előre is.
Régebben regisztráltam, de már nem emlékszem mit adtam meg, jelszó emlékeztető nem működik, a vevőkódot azonosítóként visszadobja h regisztált a rendszerben, hahha én regisztáltam... gondoltam akkor reklamálok, de neeeem leheeet, panaszt tenni csak ha beléptem!
Hogy Chorme-mal nem megy azt már nem is mondom...
Most komolyan, egy ekkora cégnek csak ennyire futja?
Mintha ovisok írták volna a programot. (De ez lehet h sértő az ovisokra nézve)!
Ne haragudj, nem értem, mi a problémád ezzel a mérővel... Miért ne lehetne feszültség alatt, ha úgyis csak nullán áll, akkor téged kár nem ér... Persze fáj nekik? Mintha haragudnál rájuk...
Sziasztok! Hallottatok olyanról, hogy az óra előtti kapcsolót, amit talán hivatalosan „áramvédő kapcsolónak” hívnak, nem szabad lekapcsolnom, mint fogyasztó!?
Egy éve nem lakom az ingatlanban, le van kapcsolva az áram. Erre 3 hónapja felszereltek egy „intelligens” órát, ami ma is nullán áll. De közben irgalmatlan összegeket számláznak, mint kiderült hasra ütés szerűen. Reklamáltam és ma felhívott egy szerelő, aki azt állítja, hogy szerződést szegek azzal, hogy lekapcsoltam azt a bizonyos kapcsolót. Persze fáj nekik, mert nem tudják távolról leolvasni az órát, lemerült az intelligens mobiljuk az órában.
Azt szeretném megtudni,hogy hol lehet az elmű ellen panaszt tenni?Ugyanis kikapcsolta az áramomat annak ellenére,hogy minden számlám bevan fizetve.
Mikor bementem hozzájuk elsőre más számlát mondott,hogy nem fizettem be,mint másodjára.
Tavalyi számláim tiszták.Az idén 9 hónapot fizettem az e havi nincs befizetve 10 hó.
Azt állitsák,hogy elvan csúszva a számlám,de ez mit jelent nem tudom.Egy áprilisi számlát követelnek rajtam ami most került kikapcsolásra.Bevittem a számlát,csekkeket az összeset,és mégis azt állitsák,hogy nincs befizetve.
Mit tudok ilyen esetben csinálni?Ja és védett fogyasztó vagyok. Elvleg:((
Köszönöm.
Aki teheti az a malandalag@gmail.com-ra írjon mert azt hamrabb megtalálom.
Múlt héten bevezetett éjszakai áram elmű álta (alvállalkozót küldtek)l, régi kapcsolón át, amit nem cseréltek ki, mert még nincs itt az ideje...a kapcsoló is le van blombázva, de állítólag ennek ellenére nem az elmű tulajdona. Éjszakai áram bekapcsolása után majdnem kigyulladt a ház, szétégett a kapcsoló. Felhívtuk az elmű által megbízott céget, hogy ej már, de szar munkát végeztek. Erre közlik a kapcsoló nem az elmű tulajdona és amit ők blombáztak, nem javíthatják. MI VAN? Szóval úgy döntöttek küldenek egy harmadik embert, hogy kicserélje azt, ami nem is az elműé majd szétblombázza újra, de persze ezért fizetni kell.
Ilyen létezik? Most ez a kapcsoló az elműé vagy sem és ha nem, akkor miért van blombázva? Nem kellett volna az alvállalkozóknak szólniuk, hogy esetleg leéghet a ház, nem fogja bírni a régi éjszakai áram kapcsoló?