Én a Porsche-t sem temetném, mert valójában mindenki, akinek gondja volt, baleset és ütközés miatt szenvedett elsősorban, szóval jó ez a mezőny és még remélem sok epikus csata lesz.
Sajnos csak a szombati napot tudtam élőben követni, a vasárnapi eseményekbe csak bele-bele pillantottam meg szöveges élő közvetítést olvastam, de ez a Le Mans-i 24 órás frenetikus volt így is.
Hogy ez a BoP mennyire volt fair vagy nem fair egyik vagy másik csapattal az igazából csak azért nem érdekel, mert összességében nézve a verseny az végig verseny volt. Végig látszott, hogy a Ferrari erős volt, de egyáltalán nem mondanám, hogy könnyű verseny lett volna nekik.
A Camaroban az a durva, hogy néha a P2-esekkel is simán tartja a tempót.Egyik-másik elengedésnél simán ott horkol mögöttük (nyilván két kanyar között). Rohadt jó lehet Le Mansban a tükörben egy NASCAR autót látni, hát még hallgatni. :)
Kb én is így vagyok ezzel, kicsit bíztam a pözsóban, hátha nem egy ismert gyártó áll a dobogóra:)
Az azért egy érdekes összevetés lenne, hogy a camaro mennyi üzemanyag felhasználással vitte végig a napot, mert ha jól tudom, az összes osztályban van limit... (ha nem lenne, szerintem a büdös életbe nem lenne versenyképes egy napon keresztüli versenyzésnél a hibrid mezőny.
Nagyon jó csata volt ez Bourdais-val, végül Estre magát verte meg... :( de ez kell, tolni kell, különben nincs eredmény. 4-5-6. helyek nem számítanak, csak a győzelem.
Úgy látom éjszaka se volt kevesebb dráma, mint nappal.
#7-es Toyota baleset miatt kiesett (igazi tömegjelenet az egyik slow zone bejáratánál, felöklelték), az #50-es Ferrari bedig beállt a garázsba, fékcsere, kb. fél óra alatt végeztek vele, 7 kör hátrányban álltak vissza.
Aztán Menezes falazott a #94-es Peugeot-val, elbukva mindent, 8 kör hátrányban tért vissza a szerelés után.
Féltávnál:
The top three in Hypercar – the No. 8 Toyota, the No. 50 Ferrari, and the No. 2 Cadillac – are clearly defined. Further behind them, the No. 6 Porsche Team Penske 963 and the No. 3 Cadillac Racing V-Series.R are hanging on to the lead lap and could join the conversation if a well-timed safety car bunches the field. After losing eight laps in the pits, Menezes returned to the track in the repaired No. 94 Peugeot 9X8.
14 óra után, reggel 6-kor így áll a verseny az élen: