Új vagyok ebben a topikban. Most vásároltam egy 2001-es évjáratú Mazda Premacy gépkocsi, turbódiesel motorral. Az lenne a kérdésem, hogy van-e valahol olyan oldal, ahonnan javitási útmutatót lehetne leszedni hozzá?
Megmaradt gyári új alkatrészeimet eladnám jó áron. Érdeklődni a mazda121db kukac gmail pont com címen lehet. A képek között mindent megtalálsz. Ha valami érdekel, keress meg! További új alkatrészeket nem tudok rendelni. Csere érdekel Mazda 121 DB (90-96) és Honda Civic 4. generációs (88-91) alkatrészekre.
Segítséget szeretnék kérni! Adott egy Mazda Premacy 2.0DITD 101LE, hiba a következő , a turbó felöl nyávogás szintű hang hallatszik . Hideg motornál erősebb melegen némileg halkabb lesz. Tapasztalt már valaki ilyesmit?
Reggelt ! uhh emberek mi lett a vége :S Én csak tanácsot szerettem volna kérni! :D Nem kell így egymásnak esni fölösleges. itt még nem fórumoztam
,de mondjuk máshol már sokat.... Ismerős ez a dolog ha valaki új ír ide fel akkor grrrrr meg váááá megy az adok kapok a végén már nem is a téma a téma... Mindegy is :)
Csak annyit szerettem volna megtudni ,hogy melyiket érdemesebb megvásárolni , A kevesebbet fogyasztó Dieselt vagy a többet fogyasztó benzinest :D A választásom maga az autó kialakítása külső formája hatalmas tere, hátsó ülések kényelme miatt esne a Mazdára(illetve az egyterű autókra)! Ebben a kategóriában és persze árban is csak a Renault Senic és a Citroënen Xara Picasso t találtam de azok franciák Az olaszoknál a Fiatot meg sem néztem. :S és háttttt nem szívesen vennék olyat...
Akkor ha jól értem eddig az információk alapján a benzines Jobbnak bizonyulna, de a Diesel sem elvetendő... mondjuk alkatrészt (vezérlést) és mást is nem 90 ért hanem kb vízpumpával 70 ért tudok már... van ismeretségem...
Azért várok még Benzin kontra diesel érveléseket..
A sárvédő rohadás látom betegség lehet mert 5-6 általam képről megvizsgált autón is 4 en rohadt a hátulja :(
A vakságod újabb bizonyítéka, mert ez nem önkritika.
Hidd ezt, de tévedni emberi dolog.
"Mivel pocsék helyresíró vagyok, amit nem tagadok, sajnos az iskolában már nem úgy tanítottak mint például téged régebben. Ezért a hibámat kiküszöböléséré használok segítséget az írásaimhoz. Ezért(emiatt) a hatályos érvényben lévő helyesírási szabályai(ok) szerint nincs az írásomban hiba."
Ha tévednék: Hidd azt, de tévedni emberi dolog...:))
A vakságod újabb bizonyítéka, mert ez nem önkritika.
Mivel pocsék helyresíró vagyok amit nem tagadok, sajnos az iskolában már nem úgy tanítottak mint például téged régebben. Ezt a hibámat kiküszöböléséré használok segítséget az írásaimhoz ezért a hatályos érvényben lévő helyesírási szabályai szerint nincs az írásomban hiba.
Csusztatás? Mert a rengeteg autóscikkben nincsenek csúsztatások a linkeltben is például.
Na akkor elárulom a rekord itt készült Európában ahol nyomatják és istenítik a dízelt az eladások miatt. És a másik ez sebesség rekord nem tartóssági és megbízhatósági rekordkísérlet volt. Ja és azt meg nem reklámozzák, hogy már jó pár reped blokkos Skyaktiv dízelben gariban cserélgetik a motort.
Ha esetleg rám is érted ez:...nem esetleg, pontosan :))
Rengeteg csúúsztatás van a véleményeidben.
Tán 96-tól kezdődik a DITD motorok beépítése és 2005- ben vége mert jön a 6-os(az időpont nem vitaalap)
Több mint 10 éves autókról van szó, amit még nálunk nem dobnak el.
Én már túl a 6x-en, nem számít a gyorsulás, a + dcb, kívánom , hogy Te is éld meg ezt a kort , (sokan nem teszik)meg + x-et, és tán változik a véleményed egy pár dologban.
Ha esetleg rám is érted ez: "Mert aki a körtét(fan) szereti, az az almáról nem mond jó véleményt."
Akkor annyit elárulok magamról, hogy kicsit több tapasztalatom van mint bármelyik tulajnak, mert ők csak egyetlen egy példányról ami a sajátjuk tudnak véleményt mondani addig én már 13 éve nap mint nap Mazdákat szervizelek és javítok. Sőt mivel bontóként is működünk nem telik el 2 hét, hogy DITD motorhoz nem keresnének valamilyen motorikus alkatrészt.
Sorry, de rossz a kérdésfeltevésed, tán így kéne:Sziasztok kedves diesel Mazdások!
Mert aki a körtét(fan) szereti, az az almáról nem mond jó véleményt.
Nekem a 90 lovas van, 6 éve vettem ,semmi különösebb meghibásodás ami ne férne bele egy lassan 15 éves autó életébe.
Az adagolóval semmi baj,nincs kettős tömegű lendkerék, se a porlasztókat, sem izzítógyertyát nem kellett néznem, igaz 170 E vel vettem és most van 218 e Km benne.
A vezérműszíj szakadás nem jellemző,ha van is azt az aktuális csere elmulasztása okozhatja.A hátsó ívek rohadnak 10 év után.
Használtan(8+ év) vett autónál eltűnik a benzin kontra diesel fenntarhatósági külömbség(sztem), magyarul nincs jelentősége.
A dízelekkel van a legtöbb gond, rendszeres adagológond, rendre szakad a vezérműszíj, hangos elégé rázkódva jár...stb. Japán autóban a benzines a megbízhatóbb és az olcsóbban javítható is.
Nem tudom az árakat hol nézted ki, de ha vízpumpát nem kell cserélni vezérlés cserekor. A szíj a 2 görgő és feszítő patron munkadíjjal kb 90e Ft.
A DITD még sima lendkerekes nem kettős tömegű.
Amúgy ha nem mész évi 30e-40e km minimum akkor egyáltalán nem gazdaságos egy dízel.
Sziasztok kedves Mazdások! olyan kérdéssel fordulok felétek,hogy kinek milyen tapasztalatai vannak a Mazda PREMACY ugye nem kell mondani egy terű családi autóval kapcsolatosan a DITD 101 lóerős 2000-es diesel motorral kapcsolatban szeretnék kérdezni róla. Ami érdekelne ,mennyire megbízható és ha van köztettek olyan akinek ilyen motorú autója van mennyibe fáj a fenntartása volt már komolyabb meghibásodása jellemző erre az autó motorra? amit tudok ,hogy a vezérműszíj csere görgőkkel feszítővel vízpumpával horror nekem az... kb 130 ezer ft... most egy Seatom van igaz régi kocsi de itt mindössze 10000ft a cserealkatrész... A kettős tömegű lendkerék meghibásodás jellemző és mikor jelentkezik ha igen? porlasztócsúcsok hogy bírják a dolgot? egyelőre köszönöm ha mindenre kapok választ az kezdésnek kimerítő volna :) szép napot mindenkinek várom a hozzászólásokat.