Nem tudja valaki, hogy hol lehet beszerezni méretpontos szőnyegszettet X308-hoz? Sehol nem találok normálisat, ami SWB/LHD verzióba jó lenne. Nekem jó az utángyártott is, csak legyen méretpontos, és minőségi.
Amennyire keménységet tudtam vizsgálni a régiekhez mérten egészen egyező a keménységük. Ahhoz hogy ilyen mértékben lazuljon tized milimétereket kéne nyúljon és ez még a 20 cm feletti hosszúság esetében is rengeteg.
Nem kisebb? Egy Peugeot motornál volt ilyen nemrégiben. Az új készlet - elvileg belevaló - 0,1mm-el kisebb volt és a tőcsavar lötyögött hengerfej nélkül. Nem is mertem beletenni, maradtak a használtak.
XJ6 SII 4,2 beindítás után 1-2 perccel fellazulnak a hengerfej csavarok. A középső részen (2.-5. henger közt) 3-4 darab nem mindig ugyanazok. Annyira lazák lesznek, hogy kézzel tekerhető. Tőcsavarok és anyák újak az SNG-től. Találkozott már valaki ilyennel?
Ennek eredményeként persze nyomja ki a vizet még szinte hidegen.
Az X300 nem akar indulni, szerencsére nem messze, a barátom háza előtt mondta be az unalmast.
Elmegyek a helyi Jaguar szervízbe motorral, majd a következő párbeszéd hangzott el:
- Jó napot, nem indul a Jaguarom. (Átadom a forgalmit közben, abból látják az adatokat, egyébként is, benne vagyok a számítógépükbe, hozzájuk hordom zöldkártyáztatni a gépet)
- Mindjárt megnézi egy szerelő!
- Asszonyom, mondom, nem indul. (És közben nevetve mutatok a motoros ruhámra.)
A kocsit már beszállították a szervízbe, várom a diagózist. Szerintem az indít motor adta meg magát, kíváncsi vagyok, mi is lesz a pontos probléma. Sajnos most nincs időm rá, hogy elbabráljak vele, kell a gép, bár valószínűleg ott fogom hagyni egy akkora összeget, amely meghaladj a kocsi tényleges forgalmi értékét. Már tervezem egy ideje a cseréjét, most kaptam egy újabb lökést...
úgy tűnik, már el is kelt... Tényleg jó árban volt, ha olyan, ahogy leírták. 2 hónappal előbb látom, akkor rá is repültem volna, de már belevágtwm az XJR felújításába.
Land-Horváthnál van az autó, és a héten lekerült a kompresszor, és meg lett a bűnös. A kompresszor alatt van két gumicső, és ebből az egyik szétrepedt. Inkább cseréltem mindkettőt. A lényeg, hogy nem hengerfejes. Öröm, bodottá'!
Ha már így szét van kapva, kap egy teljes vezérlés cserét az eggyel újabb XJR-hez való, erősített láncfeszítőkkel, 8 új NGK gyertyát, szelepfedéltömítést.
Eladó pár darab ( XJ6 ser2 (1977) felújítása után) megmaradt alkatrész: homokfújt, alapozott gépháztető, jobb és bal oldali első sárvédők, csomagtartó fedél, 2-2 db új kipufogó dob (középső és hátsó).
Ha valakit érdekel, keressen itt: anetis@anetis.hu (a cuccok Miskolcon vannak)