én most, a hétvégén mentem egy Bp-Trogir-Szarajevo-Bp 1700 km-t egy K16 GTL-en, "Normal" ESA-val, semmi bajom nem volt a rugózási kényelmével. Mivel nem kanyarvadásztunk, ezért át kellett volna állítanom "Komfort"-ra is próbaképpen, de ezt elfelejtettem.
Mármint a Goldwing rosszabbul rugózott rossz úton , mint K16-os ?"
Valahogy úgy. A goldwing egy ringatózó vízágy, de nem bírja rossz utat. A K16 feszesebb, de az mindenhol jó, bírja a göröngyös utat. De ahogy ismerlek, neked az kell, hogy lágyan működjön, ezért írtam, hogy a GW a te motorod.
Mármint a Goldwing rosszabbul rugózott rossz úton , mint K16-os ?
GS-ből , motor szempontjából , vagy a léghűtéses 1200-as , vagy az 1250-es ami bejön . Rugózni mindegyik jobb a K16-osnál . Sajnos más szempontokból meg rosszabb . Majd kialakul , ha megélem...
Az elején én is izzadtam a GW-el, de az automata váltó miatt. Kellett pár órát motorozni mire megszoktam. A lengéscsillapitás puhább lényegesen, mint a K1600-é, úgy suhan mint egy gésa, de amint szarabb útra érsz, sokkal durvábban felüt, mint a K.
Ha GS és a hintalovazás a lényeg, akkor 2015-16-os LC-ben gondolkodj, mert azon még van soft beállítási lehetőség és alapból kicsit puhább a futóműve, mint az 1250-nek.
Egyébként párommal egymás után mentünk a GS-el és a Goldwinggel és egybehangzóan megállapítottuk, hogy a GS futóműve több nagyságrenddel komfortosabb, amint kicsit rosszabb az aszfalt, szóval kábé Magyarország 95%-ában. :-)
A legtöbb helyen , 90- a megengedett . A forgalom ritmusát szoktam tartani ( nem tartom fel ) A totojákat , teherautókat , ha kényelmesen lehet , ki is előzöm . Pályán meg megyek a kamionok előtt... Alkalmanként tényleg volna kedvem hunyni egyet , de hát csukott szemmel nem látom az utat :) Ennyi idősen , már nem sietek sehova...
Hamvasat
Próbáltam a Goldwingot . Még nem kellett szűk helyekre menni vele , addig elvoltam , de megforduláskor már paráztam . Mondjuk ez lehetett attól is , hogy a próbamotort féltettem . A K16-os egy jó kompromisszum , bár a rugózás miatt , már egyre többször agyalok a GS-en is .
Tudom, hogy mondtad, hogy kapun nem fér be a Goldwing, de eddig sejtettem, most meg már tudom biztosan, hogy a Goldwing a Te motorod! Nem akartam elhinni, hogy a közel 400 kilós dögöt úgy kapod fel középállványról, mint egy kisbiciklit és lábletétel nélkül, utassal úgy fordulok meg vele lépésben, ahogy a GS-el sosem :-) Igazi krúzolós motor, ami megy is, ha azt akarod, de igazából elkirándulgatni az élvezetes vele és úgy van hangolva, hogy alacsony fordulaton olyan állat hangja van a hathengeres boxernek, hogy ihajj. Van econ mód is direkt rád szabva :-)
Azért még kedden kipróbáltam az új autópályát Sopronig, illetve ettem egy Apfelstrudel-t, a megfelelő helyen, és Wildalpent is végigjártam úgy, hogy talán három személyautó jött szemben összesen.
Fél éve , kezdődött a tél... Előtte meg korona volt :( Nem csoda hogy nem sokan járnak ide :( Nekem is két évem , ment a levesbe :( Talán most , ha a mai havazás nem tart sokáig , van esély újra túrázni . Mivel régen nem írt ide senki , gondoltam , kezdem én...
Részemről , ha minden jól megy , Április 15.-én , vagy 16.-án elmegyek Lednicére megnézni nyílnak-é már a tulipánok !?
Ha mégis olvassa ezt valaki , és van kedve , lehet csatlakozni is...
Lenne egy kérdésem. Sokat bérlek motort külföldön. Szeretek utazni. Szeretnék magammal vinni egy motoros légzsák mellényt. Tudja e valaki, hogy az ilyen túlnyomással működő patront, hogyan lehet felvinni repülőre? Esetleg hogyan lehet előre küldeni, ha nem lehet repülővel szállítani.
Azért ez kisteherautó függő.. :-) Rázósabb az enyém is, de az ülés nagyon kényelmes, én szeretem. A vontatást sem igen érzi meg, még a fogyi se nagyon változik.
Motor még nem volt a platón, mióta kölkök vannak nincs motorom, amíg nem tudom feltenni őket magam mögé (benzinvérű mind, nem lehet kihagyni egyiket sem a buliból). Vontatni meg csak 2 tengelyest szoktam, mer akkor cibálok, ha kell a kapacitás.
Amúgy egy nyitott platós kisteherrel lehetne gyorsabban haladni, de abban meg az utázási komfort kifogásolható. Volt kisteherautóm, rühelltem vele a többszáz kilóméteres etapokat is, nemhogy egész nap abban sínylödni :-)