Keresés

Részletes keresés

sorozatos Creative Commons License 2020.06.12 0 0 12329

bocsánat, rájöttem!

Előzmény: sorozatos (12328)
sorozatos Creative Commons License 2020.06.12 -1 0 12328

februári indulás, juliusi indulás, ez hogy van?

Előzmény: POtti0113 (12327)
POtti0113 Creative Commons License 2020.06.11 -1 0 12327

Az MSC most fizeti a februári indulásokat,júliusban utaztam volna,karácsonyra talán visszakapom.Gusztustalan.

Janos32 Creative Commons License 2020.06.11 -4 0 12326

MSC esetén ne nagyon reménykedj, legfeljebb soha véget nem érő igéretekben. 

A többiek 1-2 héten belül visszautalnak vagy future cruise creditet adnak. 

 

Előzmény: POtti0113 (12325)
POtti0113 Creative Commons License 2020.06.09 -3 0 12325

Valaki.....átfoglalás,vissza térités,voucher,idén,jövőre,soha többet.......stb

Janos32 Creative Commons License 2020.05.12 -3 0 12324

Mondjuk 2OOO ember egy 5OOO-re tervezett hajón, vagyis sehol nem lesz számottevő tömeg. 

A belső kabinok, ablakos kabinok szerintem ezügyben egyáltalán nem számitanak. Egy adott csoport használ egy kabint és nem járnak oda be naponta mások, kivéve a takaritószemélyzet, de a folyamatosan 7-8 hónapig a hajón tartózkodó személyzetet védeni egyszerűbb mint az ismeretlen helyeken járó és ismeretlen személyekkel érintkező utasokat. 

Az utasokat pedig egyszerűen tesztelni kell beszállás előtt. Mivel magas a profit, igy a hajóstársaságok simán meg tudják oldani a beszállás előtti tesztelés finanszirozását arra a kb egy évre, amig egy használható védőoltás a piacra kerül. 

 

Előzmény: Lingar22 (12323)
Lingar22 Creative Commons License 2020.05.11 0 0 12323

A félház nagy hajón ezer fölötti embert jelent. A nem nyitható ablaktalan kabinokat el lehet felejteni. Nem lesz lift? Színház? Szabadidős program? A levegő szűrését hogy oldják meg? A járvány gócai a kis helyen tömegben összezsúfolt emberek.(pláne öregek)

Előzmény: Janos32 (12322)
Janos32 Creative Commons License 2020.05.11 -3 0 12322

Nagyon “magyarul” gondolkodtok. Ha ma bejelentenè egy társaság, hogy holnap elindul, kb ma estére elfogyna az összes hely. 
Abban egyetértünk, hogy megváltozik az egész iparág. Pontosabban nem is megváltozik, hanem arra a szintre, szinvonalra tér vissza ami 10-15 évvel ezelőtt volt. 
A legnagyobb 5-6 ezer fèrőhelyes hajók valószinuleg csak jó félházzal fognak járni. ujra az 1500-2500 személyes hajók lesznek leginkább preferálva. azokon jóval nagyobbak a közösségi terek, tágasabb, “szellősebb” a belsőtér és kevesebb az utas, kisebb a személyzet létszáma. 
Az önkiszolgáló étterem elsôsorban az msc/costa féle fapados hajókon divat, a komolyabb helyeken kérni kell az ételt/italt (nincs is annyi pazarlás mint az önkiszolgáló verzióban).

a kevesebb utas magasabb jegyárakat jelent majd, mivel kevesebb utasból kell kihozni ugyanazt a profitot, de ezzel egy olyan szelekció is elindul ami már amugy is ráfért az egészre. A magasabb árért magasabb lesz az elvárás is a szinvonallal kapcsolatban, igy jó eséllyel eltűnik majd a fapadosokról is a kopott műanyag tányér és a vizezett üdítő. páran pedig majd hajózás helyett ujra felszállnak a buszra és visszatétnek az apartmanhoz Paralia-ba és Neo pori-ba. 
kb minden ugyanugy lesz mint 15 éve. kisebb, kevesebb de jobb. 
aztán majd lesz védőoltás és lassan visszatér minden a tavalyi szintre. Nem tart ez örökké és a pénz rövid úton felülír minden mást. 

Előzmény: jazzcool1,2 (12321)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2020.05.10 0 0 12321

azért én nem vagyok ennyire optimista... sok idős ember... a büféasztalokat jó eséllyel megtiltják, plusz a 2 méteres távolságtartás, plusz a kikötők idegenkedése a hajós turistáktól. és ez az év a nagy hajók számára minden bizonnyal már elveszett. 

Előzmény: Janos32 (12319)
Lingar22 Creative Commons License 2020.05.10 0 0 12320

A tömegben nem lehet megoldani a járványok terjedését. Hiába a fertőtlenítés, a több ezer fős hajókra nem fognak menni, pláne a fő utazóközönség, a tehetős idősek. Én csak egy norovírust kaptam el, de ellenségemnek se  kívánom.

https://index.hu/kulfold/2020/05/09/japan_kiserlet_koronavirus_svedasztal_terjedes/

Előzmény: Janos32 (12319)
Janos32 Creative Commons License 2020.05.10 -2 0 12319

Túlélik. A legkisebbek mint pl a Celestyal esetleg bedőlhetnek, de a nagyok nem egy-egy céget jelentenek, hanem 6-10 cégből álló cégcsoportokat, megfelelő tőkeerővel. 

Az MSC meg nem véletlenül olyan olcsó (a szinvonal és az ügyfélkezelés most más téma), ott nem az utasokból származik a bevétel hanem "egyéb" cargo tevékenységekből. Akiknek meg csak az MSC-re futja és a legfontosabb, hogy legyen elég arcoskodó fotó a közösségi médiában, a faluban az alpógármesternek a fedélzetről ellopott ajándék kávésbögre meg törölköző, azt nem fogja eltántoritani még az ebola sem attól, hogy a citibankos hitelkertyával megvegye az utazást. 

A legtöbb kikötő ahová a hajók járnak, főleg a karib térség, óceánia, ez az egyetlen bevételforrás. Vagy, ha nem is az egyetlen, a legnagyobb és a legkiszámithatóbb, állandó bevétel. A másodlagos gazdasági okokról meg már ne is beszéljünk (pl a legtöbb hajó Nassau-ban rakja le a szemetet és a hulladékot, nem véletlenül számit a hulladékkezelés óriási üzletnek, vagy nézzük azt, hogy Puerto Rico-ban a tankoló hajók kb egy hét alatt vásárolnak annyi üzemanyagot mint a teljes lakosság 5 év alatt - és most ez többszörösen igaz, mivel a benzin már szinte ingyen van, de a gázolaj ára nem változott lényegesen - a hajó meg azzal megy).

Ugyanez igaz az olyan helyeken is mint pl Miami. Napi 8-10 hajó kikötő használata, ugyanennyi hajó tankolása, kiszolgálása. Hajónként 25-30 kamion áru a helyi kereskedőktől - és ennek az adótartalma most kiesik. 

Igy lesz elég lobbiereje a hajóstársaságoknak ahhoz, hogy mihamarabb elérjék azt, hogy normális, vagy ahhoz közeli "üzemmódban" működhessenek tovább. 

Az észak-amerikai emberek hozzállása elve más mint az europai. Nem fognak otthon maradni ha lehet utazni, vásárolni, költeni. A hajós utasok 80%-ka pedig még mindig észak-amerikai, még az európai hajókon is. 

 

 

 

 

Előzmény: jazzcool1,2 (12318)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2020.05.08 -1 0 12318

szerintetek mi lesz a hajós turizmussal? Costa, MSC stb törzsközönsége a nyugdíjasok, akiknek jelentős része akár évekig is aligha merészkedik zárt közösségbe, továbbá a kikötő városok sem fogadnák örömmel a pár ezer turistát, akik ráadásul nem laknak, nem fogyasztanak. egyáltalán, túlélik-e a nagy cruise cégek ezt a beláthatatlanul hosszú időszakot? 

oszi100 Creative Commons License 2020.04.05 0 0 12317

Kedves Vip Törzsutas.

Én nem biztam meg benne nincs semmiféle üzlei kapcsolatom a hölgyel.Viszont csak kiváncsiságból probáltam a hölgy rendes nevét megtudni de nem akadtam rá.Igen ezeket a cikkeket én is láttam még az elött hogy ön iderakta,de annyi eszem van hogyha a holgy nevét sem tudom akkor nem vádolom mert még a végén beperel rágalmazásért,ha mondjuk nem Ö ez is lehet az is lehet.Engem igazábol marhara nem érdekel.egy biztos én veluk a budös életben nem fogok utazni,tök mindegy hogy ki ő,mivel a csoprotjában irtakbol én levontam a konzekvenciát.és én itt be is fejeztem az adott Hölgyröl a párbeszédet.Nem vagyok és nem is leszek az utasa!

Előzmény: VIP törzsutas (12316)
VIP törzsutas Creative Commons License 2020.04.05 0 0 12316

"Mondjuk elég súlyosak a vádak hogy a Hölgy büntetett előéletű csalás miatt"

Érdekesek az emberek. Megbíznak egy olyan fészbúk profilban, ahol az illető még csak nem is a rendes nevén szerepel...

 

https://zug.hu/allatbarat-allatvedelmi-posts/2738/Magyar-kutyacsempesz-halozatot-lepleztek-le?fbclid=IwAR3SjuRhL-PR1gumqTc78KnFJGltxc6lnS5mWmTKMfeFaGCF1d-FHhLCj50

 

https://www.lanazione.it/pistoia/cronaca/2011/06/10/521616-traffico_cuccioli_dall.shtml?fbclid=IwAR0xa45hQ-ORtUcZbTFcMGxeGg-y0LSiBND85AVGadyRB1-jutRM0jCLoIo

Előzmény: oszi100 (12304)
POtti0113 Creative Commons License 2020.04.04 0 0 12315

És álmodozom tovább.

POtti0113 Creative Commons License 2020.04.04 0 0 12314

Nem tehetek mást.Várok.

oszi100 Creative Commons License 2020.04.04 0 0 12313

Sajnálom (((

Előzmény: POtti0113 (12312)
POtti0113 Creative Commons License 2020.04.04 0 0 12312

Igazad van.A saját utamra gondoltam,ha nem marad más választásom kompromisszumra kényszerülök.

oszi100 Creative Commons License 2020.04.04 0 0 12311

Kedves Potti.nem gondolnám hogy mindenkinek megfelel a voucher.és két dolog közt különbség van hogy pénz vagy voucher választási lehetöséggel vagy egyszerüen kényszer.Nem mindenki tudja megoldani és nem is akarja.Mi van akkor ha éppen ugy számolgat hogy szuksége lesz arra a 1,5 millára és nem kell a voucher!!Föleg ugy ha értelemzésem szerint a hölgy március 16 án mondott le augusztusi utat nem is értem itt miféle voucherről beszélhetünk.Egyértelmü KP jár vissza.

Előzmény: POtti0113 (12310)
POtti0113 Creative Commons License 2020.04.04 0 0 12310

Biztos vagyok benne ,hogy túléli minden hajótársaság,az Msc is.Túl sokan utaznak velük,legfeljebb az ultramaxi hajó osztályát 1 év késéssel indítja útra.Biztos vagyok benne,hogy visszautalja a pénzt az irodának.A utazási irodákkal vannak fenntartásaim.Magyar beidegződés.....Ez van.Ha vouchert kapok az is jó.Leutazható.Rugalmasnak kell lenni.

oszi100 Creative Commons License 2020.04.04 0 0 12309

Mondjuk én sem gondolnám hogy jo sok idövel ne adná vissza a pénzt az Msc hanem inkább azt sejtem hogy az iroda ráül a pénzre mint az elöttünk lévő hozzászólásban olvashato utas sztorija.És itt van nesze neked egy voucher és csakis nálam utazhatod le és pénz meg nuku vissza.

oszi100 Creative Commons License 2020.04.04 0 0 12308

Idézném Hunamecáékat.

4) Az osszes tobbi hajostarsasagnal precizen, gördülékenyen megy az egész probléma kezelése. A többiek minden esetben felajánlják, hogy vagy visszaadják a részvételi dijat, vagy FCC-t adnak, de abban az esetben 125-2OO%-ot irnak jóvá az eredeti összeg helyett. 
A normális társaságoknál az egész procedura 1-2 nap alatt lemegy, a visszatéritések egy héten belül megérkeznek. 
Olcsó hajóstársaságnál mint az MSC, a szervezés és a lebonyolitás is ilyen.

 

és ezt nekem el is mondták az én ugyemben is .Ha kicsit gonosz lennék akkor megjegyezném hogy Nápoly azt hiszem a cég székhelye a érdekeltségi kört pedig mindenki fantáziájára bizom,vannak mendemondák ,de még mielött perre akar vinni valaki ezért ezt én nem állitom.tehát az Mscnál olaszos "lazasággal"kezelik az ügyet.

Előzmény: POtti0113 (12307)
POtti0113 Creative Commons License 2020.04.04 0 0 12307

Ne legyen igazam,de nem az Msc visszafizetésivel lesz gond,amit visszautal az irodának,hanem az utazási irodákban lesz korrektség és azonnal szólnak,ha visszaadhatják a pénzt.

oszi100 Creative Commons License 2020.04.04 0 0 12306

Én sem fogadnám el a feltételeket.inkább  megbiznák egy nemzetközi ugyvédet meg ha az ut árába is kerulne.Hunameca jol irta nincs pénze visszafizetni az msc meg szarakodik a visszafizetéssel neki.de nem gondolnám hogy ő kötelezö ervényú csak nála leutazhato voucher ad.de nem baj megjegyezzuk az irodát és egy petákot sem költünk nála.

Előzmény: Akoka25 (12305)
Akoka25 Creative Commons License 2020.04.04 0 0 12305

Sziasztok!

 

Utoljára szólok hozzá a tèmahoz. 

Elkeserítő ez az egèsz, hogy a kis emberek mindig megszivják, a nagyok meg megússzák.

Helyesbitenèk. Tènyleg erős volt a cèlzás, de vègső elkeseredèsemben, mivel az utazási irodám nem segít, az internet segitsègèt hívtam, beütöttem a google-ba az illető hölgy nevèt, ami kiadott egy olasz cikket,  ami  vagy igaz vagy sem.

Lehet, hogy nem, úgyhogy akkor elnèzèst kèrek!

Nem tettem feljelentèst ès nem is tervezem megtenni.

Nyugodtan szeretnèk èlni ès majd egyszer utazni, de megválogatom majd, hogy melyik utazási irodával vagy melyik hajó társasággal.

 

Az új fejlemény az ügyben, hogy a nagy nyilvánosság miatt megkaptam ugyanazt az állítólagos szerződèst, amit foglaláskor ès abban már módosították a foglalás rèszleteit.

Levontak a befizetett előlegből 100 eurót a lemondási díjra, vamint a 74 eurót ami a biztosítás volt ès kaptam egy igèretet, hogy  majd 2020.04.30-ig elküldik a vouchert, amit ennèl az utazási irodánál lehet felhasználni.

Egyenlőre nem fogadtam el a feltèteleket.

 

Úgy megtudják vezetni az embert ahogy nem szègyenlik.

De bizom benne, hogy ez a járvány ráèbreszti sok dologra az embereket ès a jövőben máskèpp állnak hozzá.

Bízom,egy szebb ès jobb jövőben!

Szèp Napot Mindenkinek!

oszi100 Creative Commons License 2020.04.04 0 0 12304

Üdv Mindenkinek.Hunameca jol beszél az én ugyemet is korrektul intézik tegnap is beszéltem velük.Én is benne vagyok a facen a 2 csoportba és csak pislogok a storin.Komolyan gondolkodtam hogy irok egy bejegyzést hogy a Hölgy tisztázza magát a másik oldalrol is,mert az lenne a fer ha a másik oldal is nyilatkozna és tisztázná magát a tagok elött akár utas akár leendő utasa. Megdöbbentö egyébként a story.Mondjuk elég sulyosak a vádak hogy a Hölgy buntetett előéletü csalás miatt stbbi,ez ha nem valos akkor ez a kijelentés sokba kerulhet,és én aztan nem védem öt.Egy biztos amit látok én is hogy foklyamatosan gyözködte az utasokat hogy várjanak és ne mondjanak le.Sajnálom Önt a kálvária miatt.Mondjuk éngem még nem tiltott ki pedig tegnap is azt irtam ott hogy az Msc a legszarakodósabb stbbi

 

POtti0113 Creative Commons License 2020.04.04 0 0 12303

Folyt.köv

moncika7 Creative Commons License 2020.04.03 0 0 12302

Nem tudom ki vagy, mi a kedvenc utazási irodád. Szerinten nagyon nem volt időszerű ez az írás. Sem a stílusa. Ezért írtam. Több utazási irodával utaztam már, volt lemondásom és törlésem is. Voltak problémák, mindig megoldódott. Részemről nem kívánok itt ezen a fórumon tovább hozzászólni... jo utazásokat kívánok Neked a jövőben és örülj annak, hogy van munkád és lesz miből utazni. 

Előzmény: Akoka25 (12300)
Akoka25 Creative Commons License 2020.04.03 0 0 12301

Kedves Humanica Travel!

 

Nagyon köszönöm a segítségét!

 

Elküldtem a levelemet.

Előzmény: Hunameca Travel (12299)
Akoka25 Creative Commons License 2020.04.03 0 0 12300

Nagyon az az érzésem, hogy a "kedvenc utazási irodám ügyintézője" vagy Te Moncika7!

Előzmény: moncika7 (12298)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!