A prió helyett érdemes lehet privilege passot venni. Egy évre 249 euró, prió és ülőhely (bármelyik) van hozzá. Az ilyen pesti áraknál (10e ft+ prió, ülőhely az első sorokban is 10e ft+) kb. 2 oda-visszaút kihozza ezt az árat, ha amúgy mindkettőt mindkét irányba megvennénk (30 euróval számolva 8 tétel = 240 euró). Aki 2-nél többet utazik, már jobban jön ki a privilege passal. A foglaláshoz utólag is hozzátehető, tehát ha lejár, akkor nem kell rögtön újat venni, ráér az első olyan út előtt mondjuk 10 nappal (hogy meg lehessen a drágább ülőhelyből foglalni), amiben már nincs privilege pass. Az ár utasonként értendő, nyilvan 2-4 főre az 500-1000 euró miatt a pénztárcába kell nyúlni. Email címmel működik, bár nem tudom biztosra, de lehet, hogy mindegyik utasnak lehet kell hogy legyen wizz regisztrációja azzal az emaillel. A privilege hozzáadása után a másik fiókban is megjelenik a foglalás. Emiatt az utas neve nem is módosítható, ha a privilege passal hozzá lett adva a foglaláshoz.
A héten engem a prioval szo..rakoztat. Nizzába első alkalommal amikor néztem utanként 12400ért akarta adni, utána egy nap dátummodosítás miatt már 18700 lett, ma reggel ugyan arra a dátumra az odaút 8700, visszaút 21000 lenne, két percel ezelőtt meg 21250 volt mindkettőre...
Érdemes a reptéren is megkérdezni a jegyeladást, (prio vagy feladott) sokszor jóval olcsóbb ott mint online a wizz oldalán. Van mikor 2-3 ezerrel, de van hogy a fele.
Nyilván nem az utazás napján. Máltáról hazafelé szerettem volna priot a két kézi miatt. Kifelé nem kellett, viszont csak a reptéren jutott eszembe. 11eFt volt az appban, a beszállítókapunál a srácnál 4500-ért megvettem, 15 perc múlva az alkalmazásban már láttam is a gépen ülve. Vissza kell érnie és ott teszi rá.
Pár irányt megnéztem, úgy látom, tavalyhoz képest normalizálódott a helyzet, emlékeim szerint akkor volt 20+ ezer/járat is a 20 kg-os feladott, most "csak" 13 e. A prio is sokfelé 3100-3200/járat.
Mozog a csomag ára is bőszen. Ráadásul van benne nem logikusnak tűnő dolog is, nyaraló járatokon általában nagyon drága a prioval együtt (bár tulajdonképpen mindre), de most a Debrecen-Antalaya járatra 6-7 ezer. Már eleve olcsón hirdették meg, nem a kis igény miatt csökkent az ár.
A csomag is dinamikus árazású, de ez általában csak felfelé megy, főleg nyári járatokon, ahol nem csak az ölőhelyet, de a csomagteret is el lehet maradéktalanul adni. Valószínűleg az általad kiszemelt járat megkezdettt telítődni és az algoritmus tudja, hogy ez ezen az áron is el fog menni.
Néhány hete vettem nyár közepére a családnak jegyet, a 20 kg-os feladott csomag gyakorlatilag majdnem annyiba került, mint maguknek a jegyeknek darabja.
Elfogadták a szállást, az oda-vissza szállítást a reptér-szálloda, ma vissza a reptérre.
Nagyon sok utazáson vannak túl, de ilyen esetük még nem volt, nekem se!
Próbálom tájékoztatni Őket , a lehetőségekről, hogy amikor haza érnek intézkedhessenek a 600 €/fő ügyében. Dolgozó emberek, még nem tudható mik lesznek a következmények?!
Hogy ne járhatna: az ellátási kötelezettség minden esetben fennáll, a kártalanítási azonban csak akkor, ha nem vis maior eset okozta a késést.
Viszont: a technikai meghibásodás nem vis maior. Ráadásul: miért kell az utasoknak egy napig várniuk a másik gépre? Budapest a Wizz Air bázisa, elvárható lenne, hogy legyen tartalék gép és személyzet is. Szóval jó eséllyel jár az a pénz is.
Male-ból indultak hazafelé, Abu Dhabi átszállással. Az a gép sem indult, így elszállásolták az utasokat 5*-os Hilton resortba, egy üdülő szigete, most Dubai-ban rekedtek, szintén 5*-os szálloda. Időtöltés a szálloda medencéjében, mert a hőmérséklet 40°C fölött, fehér embernek nehezen elviselhető az utcai sétálás.
„A légitársaság azon érintett utasok számára, akik ezt igényelték, szállást biztosított, illetve felajánlotta számukra az ingyenes átfoglalást, a 100 százalékos készpénz-visszatérítést vagy az eredeti viteldíj 120 százalékának WIZZ-kreditben való jóváírását” – tették hozzá a válaszban.
Bezzeg a rendeletet elfelejtik megemliteni, hogy az utasok termeszetesen a 600€-ra is jogosultak. Mert a tajekoztatasi kotelezettseg is elo van irva.
Csak Nekem ujdonsag,hogy a feladott poggyasz ara is valtozik folyamatosan?Tavaly osszel vettem jegyet iden augusztusra egy poggyasszal,de kellene megegy. Meglepve tapasztalom hogy az akkor 6ooo ft-s poggyasz most eppen 27000 ft. 1 honapja figyelem,volt 14,17,20 most mar 27ezer.
Ez is un. dinamikus arazasu,tehat csokkenhet is az ára?
O.k. hogy a repülőtéren dolgozol, de ettől még a május 28 ai Budapest - Napoli menetrendet nem tudod. Mondjuk nem is kell tudnod, nincs ezzel semmi baj, csak letszives ne kritizáld azt ( engem) aki tudja.
Május 21 én kedden volt W4 Napoli - Budapest járat.
A kérdés úgy szólt, hogy május 28 an kedden menetrend szerint van e Napoli - Budapest W4 járat ? Nos nincs!!!! Semmilyen W4 vagy W6 járat nincs május 28 an kedden.
Már elnézést de ez egy szabadidő fórum, nem kívánok számomra vadidegen ismeretlen embereknek magyarázkodni. A véleményemet mondtam el. Magyarázkodni munkahelyen vagy otthon lehet, ha hülyeséget csinálunk, de nem egy fórumon.