Sziasztok! Valamikor még én indítottam ezt a topikot, örömmel látom hogy még él!
Anno a Dax replikával kezdtem, majd Suzuki rv 90 re cseréltem, és egy 125ccm kínai négyütemű blokkal volt napi használatban évekig mint segédmotor. Úgy 6 éve pihen a sufniban mert vidékre járok dolgozni, most gondoltam rá, hogy újra használni kezdjem.
Viszont legalizálni szeretném a gépet, hogy a gyereket is magam mögé ültethessem amikor suliba viszem meg hasonlók. Az eredeti német forgalmiban nem szerepel motorszám. Szerintetek van esély rá hogy sikerüljön a honosítása? Egy eredetvizsgán kibukna, hogy más, bár külsőre nagyon hasonló motorblokk van benne? Vagy ha nem szerepel a forgalmiban motorszám tojnak rá?
Balaton kör 476km -ből......nagyon szép túra volt ,köszönet atis.nak a navigációért.....este félholtan estem az ágyba, élményektől ,és a 33c-foktól rongyá fáradva....beszéljenek a képek. üdv zs
ha már a Balaton déli partján jártok ,nézzetek be a FULL-GAS kft szalonjába!!!!!
Hartai--gyürgencs halsütöde.....idén már harmadszor.....sikerült is benyomnunk egy 0.5 kg-os Harcsa filét rántva ,kovi ubival.....hazafelé csak bóbiskoltunk a sok kajától.....üdv zs
Szia Zsolti! Valahol régen találkoztam olyannal hogy Honda Monkey 72ccm hengerszettre 50-es van írva! Te találkoztál ilyennel? Szeretnék az én motoromra CF50 venni egy új 72ccm-es hengerszettet! Hol szoktál te rendelni, és melyik gyártó jobb szerinted? Üdv
Az Acerbis születésnapi kihívása: 50. cég, belső égési rekord kísérlettel.............üdv zs
Az olasz tank-, ruházat- és terepalkatrész-gyártó, az Acerbis bemutatta legújabb piacmegállító projektjét 50. évfordulója alkalmából. Az Antonio Sironi projektmenedzser vezette csapat megpróbálja felállítani az új Guinness-rekordot a leghosszabb, belső égésű motorral megtett távolságra, tankolás nélkül.
A projekt már csaknem két éve folyik, de az Acerbis azt állítja, hogy készen állnak a kísérletre, június 10-től kezdődően. A fejlődésüket online követheti majd a weboldalán és a közösségi média csatornáin keresztül .
A három versenyző, Mauritzio Vettor (olasz újságíró), Alicia Sornosa (spanyol kalandor) és Andrea Rastrelli (olasz terepversenyző) az észak-olaszországi Albinóból indul útnak, és abban reménykednek, hogy egy tank üzemanyaggal elérik a norvégiai Nordkapp-ot. Legalább 4300 km-t céloznak meg elérni, 400 km-rel felülmúlva a korábbi rekordot, de Antonio szerint 5000 km lehetséges.
Az Acerbis csapata egy 125 köbcentis Honda Monkey Bike-ot választott a kihíváshoz, köszönhetően annak egyszerű formájának és 188 mpg-es üzemanyag-fogyasztásának. A projekt elindításához a Monkey Bike-ot eredeti formájában az Acerbis műszaki osztályára vitték 3D szkennelésre.
A csapat ezután a potenciális tartálytérfogatokat a kerékpár körül helyezte el, hogy kiszámítsa, hány literes kapacitásra van szükségük a rekord eléréséhez. Ezt követően elvitték az ötletet az agyagrészlegükhöz, hogy elkészítsék a tartály kezdeti tervét, és kiszámítsák a befogadható térfogatot.
A megnövelt tömegre és a jármű dinamikájának végső változtatására tekintettel egy 114 literes tartállyal rendelkező prototípus készült, amelyet 1,9 km-es körön teszteltek. A tesztkör 304 körig tartott.
Kiváló, racionális kis 125 -cm3 motorka........ csoda ,hogy még Európában gyártanak ilyen minőségű ,városi motorkát.......nekem nagyon bejött........üdv zs
Tolna-Paks-BölcskeMadocsa-Dunaföldvár Marcipán cukrászda-Már megint-Tass -kunsági öntöző csatorna-DDömsöd végállomással.......A 61-es ,és 65 -ös Főútvonal ,kiválló állapotban van....öröm rajta a motorozás.... Az 51-es-t inkább kerüljük ki,ha lehet...