Keresés

Részletes keresés

SlimJim80 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 1093

Hello

 

B-bn lakok, valaki be tudná tenni a mai meghívót?

 

Köszi!

Pumuckly Creative Commons License 2010.02.01 0 0 1092
Bejegyezve: 2008/04/15
A cég jegyzett tőkéje ötszázezer Ft.

Remélem a felelősség biztosításuk azért ettől lényegesen több lesz.
Előzmény: Üngü (1091)
Üngü Creative Commons License 2010.02.01 0 0 1091
Sziasztok!

A rádiót hallgatva hallottam Róluk és kértem árajánlatot!

Remélem, hogy nem csak nekem tetszik!

Ez szerintem egy versenyképes ár és szolgáltatás!

BUDAPEST, XI. BARTÓK ÚT 98-102. TÁRSASHÁZ KÖZÖS KÉPVISELETI
FELADATAINAK ELLÁTÁSÁHOZ

1. AZ AJÁNLATTEVŐ CÉGBEJEGYZÉSI ADATAI

neve és címe:
telefon:
mobil ( 0-24 ):
honlap:
e-mail:
Társasági forma:

BET & ROB KFT.
1067 Budapest, Csengery u. 64.

06 1 302-3257
06 70 338 67 23
www.kozoskepviselo.hu
info@kozoskepviselo.hu
Kft. (korlátolt felelősségű társaság)
Cégcsoportunk 2003 óta foglalkozik ingatlanok, és társasházak kezelésével.

Társasházi közös képviseleti tevékenységünk során teljes körű pénzügyi, jogi, műszaki hátteret biztosítunk az általunk kezelt társasházak részére.

A nagyobb könyvelési feladatokat nagy tapasztalattal rendelkező könyvelőcég
végzi , napra készséget cégünk garantálják a tulajdonosok számára.
4. TÁRSASHÁZKEZELÉS, KÖZÖS KÉPVISELET
Cégcsoportunk több mint 6 éve folytat társasház kezelési tevékenységet.
Az évek során nagy tapasztalatot szereztünk a különböző típusú társasházi épületek (hagyományos belvárosi társasház, panelos, luxus társasház, lakóparki) üzemeltetésében és kezelésében, felújítási munkáinak bonyolításában és általános karbantartásában.
TeŹvékenységünket képzett szakemberek, és magas szintű számítástechnikai háttér is segíti, cégünk rugalmasságát és gyorsaságát főállású motoros futár is segíti.
Szakmai tapasztalataink, felkészültségünk és a cég tőkeereje lehetővé teszi további társasházak közös képviselői feladatainak vállalását.
A BET & ROB közös képviselet egész Budapest területén kezel társasházakat, a kezelési feladatoŹkat teljes értékűen tudja ellátni minden társasház részére az iroda centralizáltsága miatt.


Irodánk címe: 1067 Budapest Csengery u. 64.
I. Közös képviseleti feladatok:

• a Társasház közgyűléseinek határozatait előkészítse és végrehajtása gondoskodva arról, hogy azok megfeleljenek a jogszabályoknak és a társasház okiratainak betartásával (Alapító-okirat, SZMSZ)
• a Társasház közgyűléseit szükség szerint összehívja, legalább évenŹte egyszer , igény és a társasház érdekeinek megfelelően többször is ha szükséges. Az éves elszámolásról, költségvetés megállapításáról szóló közgyűlést évente legkésőbb május 31-ig kell, megtartjuk
• a közgyűlést összehívni, ha azt a tulajdoni hányad 1/10-ével rendelkező tulajdonostársak a napirend és az ok megjelölésével írásban kérik
• a közgyűlést a közgyűlésre szóló meghívónak valamennyi tulajdonostárshoz kellő időben történő eljuttatása.
• Kiértesíteni és beszedni a tulajdonostársakat terhelő közös költséghez való hozzájárulás összegét (közös költség, fűtési és melegvízdíj, célbefizetés, stb.) és érvényesíteni a társasház ezzel kapcsoŹlatos követeléseit.
II. Kezelési feladatok:
• a társasház kezelési tervének elkészítése
• éves költségvetés és elszámolás készítése
• közüzemi szerződéskötések felügyelete
• meglévő megbízási szerződések felülvizsgálata, költségek optimalizálása
• kapcsolattartás a Tulajdonosokkal, Számvizsgáló Bizottsággal
• tulajdonosi nyilvántartások vezetése, lakó névsor, elérhetőség levelezési cím, stb.
• főmérők, (mellékmérők) adatainak begyűjtése, nyilvántartása folyamatos értékelése
• pályázatok elkészítése, lebonyolítása
• közös területek bérbeadás útján történő hasznosítása, szerződések karbantartása
• épület takarításának megszervezése, ellenőrzése
• szelektív hulladékgyűjtés bevezetése (igény és lehetőség szerint)
• A társasház biztosítását a biztosítóknál általánosan szokásos árindexálás (értékkövetés) miatt évenként növekvő biztosítási díjat felülvizsgálja cégünk, esetleg újra kötve optimalizálja a költségeket, azonos feltételek mellett, alacsonyabb áron.





III. Műszaki feladatok:

• tulajdonostársak által bejelentett hibák legrövidebb
időn alatt > maximum 24-48 óra < belül megszüntetése, azok átvétele.
• 0-24 gyorsszolgálat ellátása megbízható partner cégekkel hét mindennapján
• a nagyobb munkálatok (igény és lehetőség szerint) Önökkel együtt történő ellenőrzése, műszaki-átvétele.
• tervszerű, ütemszerű karbantartási, felújítási munkák lebonyolítása; műszaki adatok, tervek őrzése; számla helyességének ellenőrzése.
• kivitelezők pályáztatása, szerződéskötés, elvégzett munkák átvétele, külön megállapodás alapján műszaki ellenőri feladatok ellátása.

IV. Könyvelési, számviteli feladatok:

• teljes analitikus, számítógépes könyvelés
• kintlévőségek behajtása, fizetési meghagyások kezdeményezése, jelzálogjog bejegyeztetés.
• adóbevallások, adó- és járulékbefizetések
• adatszolgáltatás és kapcsolattartás a tulajdonosokkal, Számvizsgáló Bizottsággal
A könyvelési feladatokat szakképzett könyvelő látja el, a banki tranzakciók On-line OTP, CIB, ERSTE terminálon keresztül történnek. Az esetleges közös költség és fűtési díj tartozások behajtásával egy évben négy alkalommal /negyed évente/ elkészített adóslista alapján külön elszámolást küldünk a tulajdonosoknak.
A társasházak kezelését teljes felelősséggel a Számvizsgáló Bizottság ellenőrzése melŹlett végezzük.

Az épületek rendszeres karbantartási, javítási, felújítási feladatait szerződött szakválŹlalkozók végzik. A hétvégi és az éjszakai időpontokban szerződött gyorsszolgálat áll rendelkezésére társasházkezelésünknek, akik mielőbb elvégzik a hibaelhárítást.
Az Önök által közölt információk, adatok birtokában az alábbi előzetes ajánlatot tudjuk

Az alábbiakban részletezett tevékenységünket 650 FT/ALBETÉT/HÓ+ÁFA
( ami 450 albetét esetén 292.500Ft+ÁFA) áron tudjuk vállalni, amely könyveléssel együtt a teljes körű közös képviselet, ellátását foglalja magába.

Budapest, 2010 február 1.
HVava Creative Commons License 2010.02.01 0 0 1090
Igen, ezzel mi is egyetértünk.

Az éves elszámolást mi sem támogatjuk, mert még csak kalkulálni sem tud az ember, hogy kb. mennyit tegyen félre év végére vagy mennyi fog visszajárni ennyire változó összegű fűtésszámlák után...

Az áram esetén megoldható az éves elszámolás, mert ott (leegyszerűsítve) az ember leolvassa az órát, felszorozza az egységárral, és megkapja, hogy mennyit kellene fizetnie, de a gáz esetén ki fogja megmondani az egységárat, amikor eddigis állandóan változott?
Előzmény: Begi1982 (1087)
Üngü Creative Commons License 2010.02.01 0 0 1089
Sajnos a Fridrich Úr is bajban van a számokkal!
De lehet, h én vagyok gyenge matekból.
93.863.496 Ft nak a 7%+ Áfaja =8.213.056 Ft. Ez nekem 1 millióval több, mint amit ő maximumként megjelölt! (7.292.166 Ft.) És ez 1435 Ft/ albetét.

De ha kikötjük, hogy több bevétel mellett is csak ezt a maximum 7.292.166.Ft-ot kapja meg egy évben, úgy már jobban hangzik!

Porta szolgálat 1 fő 24 órában 9,800,000, Ft- ért szintén 0 felelősséggel? Ez nekem nagyon sok és nagyban hasonlít a mostani 0 felelősségű 2 fős őrségre, csak sokkal jobban megkéri az árát!

Őrszolgálatnak 0 felelősséggel semmi értelme, ahogyan 9,800,000,Ft.-ért egy portásnak sincs. Ehhez képest a két őr 13 millióért nem is rossz! :-)
Ennél még az inmanagement második ajánlata is jobb!

Most is azt mondom, hogy nem kell ilyen programokat megszavaznunk! Válasszunk egy versenyképes képviseletet és kész! A többi szolgáltatást versenyeztetni kell!

Csak a képviseleten, gondnokon, takarításon, őrségen lehet spórolni, a lehető legjobb szolgáltatást megkeresni versenyképes áron!




Előzmény: lujza85 (1088)
lujza85 Creative Commons License 2010.02.01 0 0 1088

Nagyon jó lenne, ha végre lehetne más szolgáltatóval is szerződni.

 

Fridrich Úr ajánlata nekem szimpatikus, a munkámból kifolyólag egész nap Közös Képviselőkkel beszélek, és tapasztalatból mondom, hogy, ha van saját lakása az adott épületben, akkor sokkal jobban a szívén viseli a dolgokat. A jelenlegi képviseletet le kell váltani.

Begi1982 Creative Commons License 2010.02.01 0 0 1087
Remélem, hogy szó esik. Erre várok 1 éve:). Mondjuk ez a legkevesebb.

Kk: Nekem is tetszett Friedrich úr ajánlata, de ez az év végén elszámolunk dolog nem.
1, Nem szeretem ha nem nálam van a saját pénzem.
2, Ha valaki fizet x-et, de fogyaszt 2x-et, akkor ez okozhat gondot elszámolásnál.
Előzmény: HVava (1086)
HVava Creative Commons License 2010.02.01 0 0 1086
Sziasztok!
Mostantól bejöhet végre más kábeltévé- és internetszolgáltató is a házba a Comunique mellett? Jó lenne, ha holnap erről is szó esne!
szancsiii Creative Commons License 2010.02.01 0 0 1085
Én is Friedrich úrra szavazok, már a múltkori gyűlésen is ott volt, nagyon intelligens, és teljesen átlátható tervet írt le nekünk. Amikor megláttam a postaládában a levelét, már tudtam, hogy van remény. :) Mindenki olvassa el amit írt, megéri, nem kell minden hónapban felesleges díjbekérőket fizetni, hanem csak a közös költséget ami kiegészül és a másik, hogy annyira intelligens Friedrich úr, hogy még azt is beelírta a tervbe, hogy hogyan tudnánk csökkenteni a költségeket! én csak azért, hogy rá szavazzak, ott leszek holnap és remélem sokan lesznek még, akik elolvasták a tervet, és azt fogják mondani, hogy VÉGRE!!!!! már a leveleen lehetett érezni,h nincs mellébeszélés, ésszerű érvek vannak világos tervezettel!
Előzmény: agavve (1077)
agavve Creative Commons License 2010.01.31 0 0 1084

Kedves  n887!

Így van, senki sem akar bután dönteni... én sem. Nekem a cégekkel két fenntartásom van: 1. nincsenek tisztában a viszonyokkal a házban 2. a fix díjazás abszolút nem ösztönzi őket a világon semmire, így megint csöbörből vödörbe kerülhetünk.  Viszont az való igaz, hogy a legfontosabb, hogy a mostani kk-t mindenképp leváltsuk és minél egységesebben válasszunk újat az elaldatlan lakások miatti O.Cs. fölény miatt. Ez tényleg fontosabb az egyéni preferenciánál is.  :-) 

Előzmény: n887 (1079)
sz_v Creative Commons License 2010.01.31 0 0 1083
Egyet kell, hogy értsek a korábban szólókkal, a legfontosabb az in-management leváltása. Erről mindenképp külön szavazást kell indítani.
Szerintem árban óriási különbségek nem lesznek (Friedrich úr is pár száz forinttal kér kevesebbet csak), ezért ami fontos lenne:
- kompetens, számolni tudó közösképviselet. Jól nyomonkövethető elszámolásokkal. Én egy internetes felületet preferálnék a jelenlegi papíros mellett (nem helyette).
- biztonsági szolgálat lecserélése
- takarítók lecserélése

A kamerás rendszer kiépítését mindenképp támogatnám. Valahogy el kell érni, hogy akik belépnek a ház területére, azok este is biztonságban érezhessék magukat. Ne legyenek a ház előtt/házban támadások, lopások, stb.
A takarítás színvonala kritikán aluli, a garázsban talán 1 éve nem is takarítottak.

A próbaidő kiváló ötlet, de erre van jogi lehetőségünk?
Sztyepanakert Creative Commons License 2010.01.30 0 0 1082
Kedves lakótársak!
Tudja valaki, hogy a gázkazánok hol helyezkednek el. Mondjuk a C lépcsőházban, a 8. emeleten vagy a tetőn vagy hol?
Üngü Creative Commons License 2010.01.30 0 0 1081
Sziasztok!

Néhány gondolat a szavazásról...

A legfontosabb lenne a közös képviselet megválasztása, ahol igen is döntő szempont az ár és a színvonal! ( Fizethetünk többet, de ha nem kapunk érte többletszolgáltatást, akkor felesleges.)

Az árajánlatokban szereplő többi szolgáltatással ( porta, őrség ) lehet, hogy nem is kellene most foglalkozni. Ugyan úgy, ahogyan a közös képviseletek elkezdtek "versengeni" értünk, ugyan ezt kell tenni a többi szolgáltatással is. Megpályáztatni, 4-5 hónapos próbaidős szerződést kötni, ha megfelel maradhat, ha nem mehet! Nem kell most minden hülyeséget megszavaznunk.

Jöjjenek el a közös képviseletek, mutatkozzanak be, és döntsük el, hogy melyik legyen.
A következő lépés a pályáztatás lenne, ahol az SZVB. felelőssége a legjobb ajánlat kiválasztása. Hangsúlyozom a PRÓBAIDŐS SZERZŐDÉST, hogy ne betonozzuk be magunkat, hanem élhessünk a változtatás jogával!

Itt a lehetőség, hogy éljünk a jogainkkal a lehúzások ellen! Hátrányunk, hogy sokan vagyunk és nagyon nehéz lesz egységes álláspontot képviselnünk, de próbáljuk meg!
Gondolom senkinek nem mindegy, hogy mennyit fizet, különösen annak nem, aki veszi a fáradtságot és eljön a gyűlésre.

Üdv.
Üngü
deniboly Creative Commons License 2010.01.30 0 0 1080
Elképzelhető, hogy igazad van nem is célom ezzel vitatkozni most, mert ismerem az ajánlatokat elég részletesen.

DE:

mindehhez az első lépés az In-Management leválasztása lenne.

És azt gondolom, azzal, hogy a lakóközzösség elkezdi az előtt levő ajánlatok boncolgatását, kivesézését, a kampányolását, egy dolgot fog elérni: egy esetleges egy idejű szavazáson magabiztosan nyer a jelenlegi közös képviselet.

Úgyhogy ha már, akkor az ügyrendi javaslatom az lenne, hogy első körben a jelenlegi képviselet leváltását döntse el a közgyűlés, és csak az után kezdjen el szavazni a jövőbeni jelöltekről. Az el nem adott lakások miatt így sem lesz egyszerű választani...









Előzmény: n887 (1079)
n887 Creative Commons License 2010.01.29 0 0 1079

Tisztelt Lakók!

 

Ugye senki nem gondolja komolyan, hogy a D épületben lakó embert akarja közösképviselőnek????Aki olvasta papírját, remélem felmérte a helyzetet.

A mostani közösk. is magas volt, ő még többett akar szedn,i amibe beletartozna persze a fűtés meg minden.Év végén meg elszámolunk...Ezt köszi, már Nagy és Társánál sem vált be.Addig azért ne legyen már a pénzem "valahol", amit el sem használok esetleg. Elvileg a mostaniak is azért szedtek magasabb összeget, hogy ledolgozzuk az adóságot....

Azért mert valaki itt lakik, még nem kell bután dönten és megszavazni.....

Begi1982 Creative Commons License 2010.01.29 0 0 1078
D lépcsőházban sincs takaritás már egy ideje. Bár lehet egyről beszélünk.
Illetékesek: Most akkor nem is lesz, mig nem választunk új közös képviselőt? Azaz márciusig szutyokban kell bemenni a lakásba?

Más: Kedves dohányosok!
Tudom hogy nehéz megállni, de legyetek szivesek a csikkeket nem a lépcsőházban eldobni, illetve a ház közös területein nem rágyújtani!
Kösöznöm!
Előzmény: n887 (1072)
agavve Creative Commons License 2010.01.29 0 0 1077
Én Friedrich úrra voksolok biztosan, bízom benne, hogy olyasvalaki, aki maga is a házban lakástulajdonos, SZVB tag, megtalálható, "előszedhető" :-) , tapasztalata van társasház kezelésben, nagyobb odafigyeléssel intézi az ügyeket és valószínűbb, hogy a lakók érdekeit fogja szem előtt tartani. Amíg korrekten intéződnek az ügyek, az se érdekel, mennyit kaszál rajta, eddig is épp eleget nyúltak le tőlünk a semmiért cserébe.
judrit Creative Commons License 2010.01.29 0 0 1076

Tisztelt Tulajdonosok!

 

Megtettük ajánlatunkat az Önök társasházának közös képviseletére. Erről egy rövid értesítőt elhelyeztünk a kapukban, a lifteknél. A Számvizsgáló Bizottság megkapta a teljes árajánlatot, de ha szükségesnek tartják itt a fórumon keddig igyekszünk bővebb felvilágosítást adni képviseleti tevékenységünkről.

 

Látogassák meg honlapunkat!

 

http://www.judrit.hu

 

Üdvözlettel,

 

Judrit Kft.

deniboly Creative Commons License 2010.01.29 0 0 1075
Nekem ha nem is drámai összeggel, (kb. 1000 Ft) de kevesebb lett a saját számolásom alapján...

Ebből következően ezt még akár számolási hibának is betudhatnám, de az egységár torzulást nem tudom és nem is akarom...
Előzmény: sz_v (1074)
sz_v Creative Commons License 2010.01.29 0 0 1074
"Másrészt pedig ha még ez nem lenne elég, a 3 hónapra kiállított díjbekérőt, az utolsó hónap egységáraival számolták..."

Ebben nem vagyok biztos, én ugyanis összeadtam-kivontam és a megjelölt hátralék (novemberi és decemberi fűtés+melegvíz) és a novemberre eső rész díjának különbözete megegyezett azzal, amit a decemberben átvett díjbekérőn írtak a régi egységárakkal.

Szóval engem egyedül a hatásfokkal kapcsolatos eltérés zavar.
Érdekes, hogy a kifüggesztésre került konkurens ajánlatok óta az in-management is módosította a tervezetét és kisebb közösköltséget javasol, mint ami a lakógyűléses felhíváson volt, sőt még az ideinél is (a tegnap előtt postaládákba bedobott kimutatáson, tervezeten).
Előzmény: deniboly (1073)
deniboly Creative Commons License 2010.01.28 0 0 1073
Megnéztük. természetesen többszörös átb@szás van benne...Egyrészt valóban, az egységárakat a "biztonság" kedvéért jó 20%-al megemelték az előző hónaphoz képest. (Gy.k. magasabb lett az egységár, mint októberben...) Másrészt pedig ha még ez nem lenne elég, a 3 hónapra kiállított díjbekérőt, az utolsó hónap egységáraival számolták...

Kellene ez ellen tenni valamit, azon kívül, hogy nyilván nem fogom kifizetni az utolsó djíbekérőt, amíg nem adnak értelmes magyarázatot minderre...





Előzmény: sz_v (1062)
n887 Creative Commons License 2010.01.28 0 0 1072

sziasztok!

 

Csak egy kósza kérdés:A Ti lépcsőházatokban vagy folyosótokon takarítanak rendesen?Mert a folyosónkon pontosan 3 hete nem járt takarító!Azért nem szeretnék  olyan munkáért fizetni, amit nem is végeznek el!!!!!!!!!!!! Egyébként az őrök már körbe sem járnak, legalább a látszatott fenntarthatnák......

kacsa0101 Creative Commons License 2010.01.28 0 0 1071

Kedves Lakótársak!

 

 Valaki tudna nekem abba segíteni, hogy kinek kell szólni amiatt hogy kattog a radiátor? Eddig csak 5ösön vagy 0son tudtuk használni, közte végig beremegve kattogott, de ma reggel már letekerve is kattogot. Valakinél esetleg nem merült fel ilyen probléma?Irjátok meg kinek szóljunk ez ügyben!

Sztyepanakert Creative Commons License 2010.01.26 0 0 1070

LSD 1059!

Előzmény: zukkero (1069)
zukkero Creative Commons License 2010.01.25 0 0 1069
sziasztok!

mikor lesz a lakógyűlés? elkeveredett a levél...

üdv mindenkinek! :)
adr1enn Creative Commons License 2010.01.21 0 0 1068

Én az E ép-ben vettem lakást. Az én meghívómban nincs benne, hogy mennyi tartozása van a háznak, csak egy 2010-es költségtervezetet mellékeltek. Közös költség 232 Ft/m2, tároló 163 Ft/m2, beálló 3992 Ft/db havonta. Ha a képviselt tulajdoni hányad nem haladja meg az 50%-ot, a megismételt közgyűlést ugyanaznap fél órával (!) később, 18.30-kor tartják meg!

 

szvbmandarin Creative Commons License 2010.01.20 0 0 1067
A ház sorsáért tevékenyen aggódó lakók több közös képviseletet is felkerestek, leinformáltak. Ezek bemutatkozási lehetőségét kértük felvenni a napirendi pontok közé.
Azt az infót kaptuk, hogy a KK még a közgyűlés előtt postázni fogja a 2009-es elszámolást és a javított tervezetet.
Lakói tartozások tekintetében viszonylag jól áll a ház. A meghívóból kiderül, hogy kinek és mennyivel tartozik a ház. Ehhez azonban hozzátartozik még, hogy a gázdíjat utólag fizetjük csak be a díjbekérők alapján, ami nem terheli a 2009-es évet. Valamint a társasházi számla év végi egyenlegét is le kell vonni ebből. Néhány 2009-es számla sem érkezett meg, mint pl. a D épület teljes áramfogyasztása.
Előzmény: Sztyepanakert (1065)
Sztyepanakert Creative Commons License 2010.01.20 0 0 1066
Ja, és még valami!
A közgyűlésről és a 2010. évi költségvetésről szóló levélbe miért nem tudtak belecsempészni egy kis kimutatást, hogy mostanság hogy állunk a fizetni valóinkkal, tartozásainkkal? Hányan és mennyivel tartoznak a közös költséggel, illetve a ház kiknek és mennyivel...stb? Ezek a fontos dolgok is majd elsikkadnak ott a zűrzavarban!
Sztyepanakert Creative Commons License 2010.01.20 0 0 1065
Hát ez az! Tisztelt SZVB!
Most megint az Olimpia, a Nanett vagy az InManagement hív meg hozzájuk közel álló társasház üzemeltető cégeket vagy netalántán megkérdeznek bennünket is? Jó lenne előre tudni legalább, hogy kiket? Illetve aki ismer korrekt KK-t, javasolja illetve hívja meg! Jó lenne előre tájékozódni, mert ott a zűrzavarban majd megint ránk eröltetnek valakit.
Előzmény: sz_v (1062)
Begi1982 Creative Commons License 2010.01.20 0 0 1064
Nem is beszélve a közös képviseletről?

Tényleg egy kérdés: A lépcsőházban nem végeznek garanciális javitásokat? Vagy az mikor lesz elvégezve? Náunk a folyosó olyan, mintha "lebombázták" volna. Tele van repedésekkel a fal.
Előzmény: Begi1982 (1063)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!