Tegnap megejtettem a váltóolaj cserét az xj8-on. Mit ne mondjak, esedékes volt! Ha valakinek van kérdése, most még friss az élmény 😊! Tömény szopás tud lenni, főleg ha régen volt cserélve!
Van valakinek beszerelve car media interface nevű kütyü? Nekem a csomagtartóban van,gondolom dvd-t kötöttek rá,én tolatókamerát kötnék rá,de nem találok bekapcsológombot.
Csak nem az Árpa Attila féle s2-es? Olvastam a blogodat a felújításról. Szerintem itthon tuti nem fogják megadni az árát. Érdemes lenne egy német kereskedésbe eljuttatni, mert nekem az a tapasztalatom, hogy lusták eljönni ide a potenciális vevőjelöltek, viszont a középnémet régióba már szívesebben látogat el akár egy Svájci, svéd, Benelux, vagy francia honpolgár, és persze a németek. Ha a magyar piacot nézed, a nepperek 500-600 ezres ajánlatokkal fognak bombázni, a komoly érdeklődő viszont ritka, mint a fehér holló.
Hát, ha olyan állapotú, mint ahogy a kép sugallja, akkor lehet, hogy nem Magyarországon, hanem inkább nyugat-Európában, pl.: Németországban kellene próbálkozni az eladással. A Mobile.de alapján be lehet lőni nagyjából a kinti árakat.
Magyarországon talán a Jaguar klub segítségével lehet olyan vevőt találni, aki megbecsüli a jó karban tartott autókat, és nagyjából meg is fizeti. Kérdés, hogy valaki keres-e épp ilyen autót.
Először is gratulálok az új autóhoz. Mindig jó érzéssel tölt el, amikor egy klasszikus autó megmenekül az enyészettől. A gàzpedál egyébként a sima xj-ben is állati kemény. Vicces amikor az elektromos gàzpedálős merciből átülök! 😀 Emelkedik az eleje, mint a motorcsónak orra!
Az xjr fantasztikus egy autó. Már már skizofrén. Egyszerre elegáns, és sportos. Sunnyog a forgalombam alapjáraton, de ha odalépsz neki leszakad az ég.. :D A pedál meg olyannyira kemény, hogy amikor másik kocsiból ülök át én se nyomom a gázt, hanem csak kúszik a kocsi, mire kapcsolok, hogy ennek oda kell taposni.
Az xjr-ekben a gázpedál szerintem alapból keményre van hangolva. Ha tényleg bácsié volt és nem használta az jó is meg nem is. A vízcsövekre vigyázz, ennyi idősen szokták megadni magukat, ha ennyit állt akkor még nagyobb a kockázat. A többi gumi alkatrészre ez ugyanígy igaz. Meg gondolom ha nem használta olajcsere se nagyon volt benne.. :D Fotókat küldhetnél még a kocsiról. : )
Az a műanyag ház az a tempomat, és az nekem is el van törve és gyorskötözővel összekötve.. :) Szerintem szériahiba, a melegtől repedhet el, de azt kizártnak tartom, hogy ott bármi is megszoruljon, hiszen ha befog a tempomat, akkor is oldania kell gázadásra. Az, hogy leáll a motor elég érdekes, nekem ilyet még soha nem csinált. Eladót nem kérdezted erről? Szerintem ez még nagyon is az ő hatásköre, főleg ha nem szólt erről a hibáról.
-persze az csak úgy megy ha élő kötelezője van......na most azért is lett kivonva,hogy ne kelljen fizetni....
-2 óra alatt megoldották.....
-öröm bódógság.....elindulunk....egészen a falu határig amikor is ledadog gázra nem reagál...
kútra még üresben begurulok.....
-a gázbowden ahova becsatlakozik ott egy müa.ház van .....na az eltörve oszt gyorskötözővel összetákolva......egyem a lelkét a nagyon vidékszerelőnek....
valamikor nem mükszik a gáz csak alapjárat van
valamikor meg megakadva mintha szívatón lenne
kicsit basztergáltam oszt úgy ahogy jó lett....(még 6x állt le a legszarabb helyeken; vasutí átjáró előtt 40 m.....autópálya......
persze közben telefon lemerült táblák alapján próbáltam feljutni a pályára -elcsesztem+120km
- ócska negyed rendű tanyaútón persze 80 -al fácánt sikerült elcsapnom a jobb elejével.
szólt olyat szegény......
Kocsinak nem lett baja csak piros lett....csirke ....kampo
Azért hazahozott....leállítottam hogy a kapukulcsot lehozzam....
mimor beinditottam megint nincs gáz csak alapjárat....(emelkedő a kocsibeállónk)
Gratula az autóhoz! Bármi kérdésed van szívesen válaszolok. Én az xjr-be 10w40-es Castrolt öntök évente, mondjuk az néha 2000km-es futásteljesítményt jelent, mivel hobbyautó. Szerintem a sűrű cserére helyezd a hangsúlyt ne a márkára. Kompresszorban én még nem cseréltettem olajat, de lassan aktuálissá válik. Elvileg nem olcsó mulatság. Amúgy az autó elég megbízható, egyik típushiba a leömlők elrepedése. A szilentek sem bírják sokáig itthon.
milyen olaj a hozzávaló(ez ugye sor6 nem a nikasil v8)bár az asszony celicája is nikasilos,kérdeztem castrolban van e hozzá külön olaj....-néztek rám mint hülyére...
pedig tudásom szerintem a nikasil halála a kén,ami a benzinben volt most már kevesebb.....
asszem a molnál van a kénmentes(többért)azt szoktam tankolni
olajban vajh van e eltérés kéntartalomban...?
milyen olaj kell a kompresszorba,és abban hol és,hogy van az olajcsere
Legyen szerencséd vele. Reméljük nincs valami "csontváz" ez a gyanúsan jó ár mögött. XJR-ek jó állapotban nem ennyiért szoktak lenni. De hátha vannak csodák.
valóban szép, és az ár is több mint jó, ha az állapot tényleg olyan mint a képeken. Tölti igen, de ha valakinek van egy ilyen autója és nem kereskedő akkor én nem hiszem el, hogy nem ismeri az autót. aztán bármi lehetséges