Akkor az a nagy beharangozott útátadás Füzesabony körforgalom és Maklár széle közt egy nagy humbi volt Nyitraival meg a többiekkel együtt. A semminek hatalmas sikerré való avanzsálása, mivel a régi út egy szakaszának felújítása volt , Egernek az autópálya perifériájába való bekötéséhez semmi köze nem volt a dumák ellenében sem.
Nos, most véletlenül belefutottam egy régi írásba, 2011 februári, ha jól látom.
E szerint akkortájban bizony ez egy valós terv volt.
Beidézem ide, mert egy ilyen régi szöveg már bármikor eltűnhet a netről
"A több ütemben építendő út Füzesabony és Maklár közötti 2,6 kilométere már rendelkezik a szükséges dokumentumokkal. Ennek a szakasznak a kivitelezése a tervek szerint ez év második felében elkezdődik, és az év végére be is fejeződik. A 251. számú út a terv szerint a 3. számú főút és Maklár között a meglévő út nyomvonalán, kétszer egy sávos, óránként 90 kilométeres sebességre tervezett főútként épül ki. Az útszakaszon új csomópontot nem alakítanak ki, a 3. számú főútnál meglévő körforgalmi csomópont pedig változatlan marad.
A Maklárt és Andornaktályát elkerülő 10 kilométer hosszú, óránként 110 kilométeres sebességre tervezett, ugyancsak kétszer egy sávos főútszakasz az első 2,6 kilométer után 300 méterrel kiválik a meglévő útból, és új nyomvonalon halad. Ez a szakasz távlatban része lehet az Eger városát az M3 autópályával összekötő M25 autóútnak, így az elkerülő út bizonyos részeit annak fél pályájaként tervezik meg. A tervezést a szabályszerű közbeszerzéssel kiválasztott Uvaterv Zrt. végzi. A beruházások előkészítése a tervek szerint 2012-ben fejeződik be."
,,Eger Megyei Jogú Város vasútállomás intermodális átszállókapcsolatainak fejlesztése és P+R parkolók kialakítása"
Támogatás: 6 Milliárd Forint.
Aztán van még:
,,Az Eger Déli Iparterület fejlesztésével összefüggő közigazgatási hatósági ügyek nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségű üggyé nyilvánításáról"
És még:
M25 Eger gyorsforgalmi úti bekötése (M3Eger szakasz megvalósítása), 2×2 sávos autóút építésének, a 2502. jelű út átkötésének és a 252. számú főút rekonstrukciója kiépítésének előkészítése.
Azért elég morcosak lennének a következő utasok, akik eggyel "nagyobb" km kategóriába esnek, azért, mert épp most elkezdte zavarni a Baktai úton lévőket az a cca. 100 busz /nap.
Nos nekem már az eléggé érthetetlen, hogy mi köze a jegyárnak ahhoz, hogy egy településen belül merre kanyarog egy helyközi járat. Ennek szerintem nem lenne szabad számítani.
Mi lenne, ha végre megcsinálnák a Csokonai úthoz hasonlóan a Baktai utat is?
Vagy ha a közel 1 éve kiásott gödröt befejeznék, vagy a fél éve kiásott árkot, stb, vagy eltakarítanák maguk után a sarat a munkások, miután betemették a vízelvezető árkokba fektetett csöveket?
Én optimistán arra gondolok, hogy csak a tél, a hideg miatt hagyták abba-félbe, és ha jön a tavasz, akkor folytatják.
Azért elég morcosak lennének a következő utasok, akik eggyel "nagyobb" km kategóriába esnek, azért, mert épp most elkezdte zavarni a Baktai úton lévőket az a cca. 100 busz /nap.
10 km bérletszelvénnyel közlekedők: 9 580 Ft --> 11 900 Ft / hó ( ez évente 27 840 Ft plusz kiadás, egy főnek)
15 km 11 900 --> 14 200 ( 27 600 Ft/év)
20 km 14 200 --> 17 800 (43 200 Ft/év)
25 km 17 800 --> 21 400 ( 43 200 Ft/év)
30 km 21 400 --> 24 900 (42 000 Ft/év)
Diákbérletnél ugye ez fele ennyi.
Mi lenne, ha végre megcsinálnák a Csokonai úthoz hasonlóan a Baktai utat is?
Vagy ha a közel 1 éve kiásott gödröt befejeznék, vagy a fél éve kiásott árkot, stb, vagy eltakarítanák maguk után a sarat a munkások, miután betemették a vízelvezető árkokba fektetett csöveket?
Valóban, az ember azt hinné, hogy a "CAFÉ DOBOS" elnevezéstől nincs lejjebb, de ha belegondolunk tényleg előfordulhat, hogy valami egészen más funkciója lesz az épületnek. Nem tudom a város vezetésének van-e egyáltalán szándéka-akarata-joga-pénze a megmentésére.
Somlói!!!! Isteni finom volt, az óta sem ettem olyan jót sehol. A Bagdad fagyi eszembe sem jutott, padig szerettük, csak nem mindig engedhettük meg magunknak.
Semmi sem a régi már. Egy jó képviselőfánkot, vagy eckler fánkot sem lehet már sehol enni. Pesten is csak egy helyet ismerek. Bagdad fagyi volt a kedvencem még, meg a Somlói. A privatizáció idején sajnos nem volt elég pénze Csöpi néniéknek, hogy ők nyerjék a pályázatot. (további találgatásokba nem mennék bele). De sajnálattal vettem tudomásul, hogy a Senator Házban is változott a Somlói galuska. Már az sem olyan, mint évekkel ezelőtt.