(Csodálatos, hogy egy szál basszus morog + a dob csörömpöl, és persze közben az énekes csaj hangja (meg a többieké is, persze) hasít rendesen, aztán mégis micsoda zene lesz belőle...)
A zene eleje még nagyon spanyolos, aztán átvált a szöveg franciára, amitől hirtelen nagyon franciás lesz, mintha csak egy Requin Chagrin vagy Alizée szám lenne. Magnifique.
(Cuki idők voltak ezek a kilencvenes évek, valami ütődött az emtívítől kitalálta, hogy márpedig akusztikusan milyen szép és jó lesz minden és akkor teljesen járványszerűen mindenki vadul pengetni kezdte a gitárját és tök minden zenekar ugyanúgy szólt, csengett-bongott az egész. Aztán ez is elmúlt, hogy jé, hát fel sem ismertem így akusztikusan, milyen érdekes is ,-) )
Azt mondja ma a győri (használt)autókereskedő, mikor kiderült, hogy van egy picike médiawave-es "múltam": na de amikor Big Lucky Carter és Zerkula János zenélt együtt Véneken, az volt ám a móka!
Szerintem totális nonszensz, 20 másodperces zenerészletek egymás után és önbevallásos alapon aztán be kell írni, hogy mennyire lettem boldog meg éber az adott zenétől... Tiszta siralmas röhej, már bocsánat ;-(((
(Nem túl bonyolult, de azért kellemes, igényes zene. Argentin, tehát van benne tangó, de néha egészen meglepően balkáni vagy akár elektronikus is tud lenni. Juana Aguirre pedig pont olyan énekesnő, amilyen egy argentin énekesnőnek lennie kell. Kérdés, hogy Lola Aguirre a Perotá Chingó-ból a tesója vagy csak simán névrokonok.)
Én amúgy beleragadtam mehikóba, de majd kiheverem ezt is ;-) Múlt szombaton (meg vasárnap) volt egy nagy fiesta Mehikó Cityben, ott volt a Los Autenticos Decadentes, meg Julieta Venegas is, de most sajnos nem énekeltek együtt. De azért jó lett az egész, bár mindenki veszettül öregszik ;-)))