Én csak annyit tudok mondani erről a társaságról, hogy aki teheti kerülje el őket jó messzire, mert épp holnap készülök bemenni kiverni a balhét. Már nem is tudom, hányadik alkalommal szórakoznak velem, de most nem állok meg a fogyasztóvédelemig az biztos. Szemetek!!!
Sziasztok! A napokban kaptam egy levelet a fibernettől, érdekelne a véleményetek. Visszaolvastam a fórumban, hát eléggé meginogtam ami a szándékaimat illeti.
Jelenleg a gts datanetnél vagyok internettel, 4Mbit le és kb 160kbit/s feltöltéssel, havi kb 4100Ft összegért, a szolgáltatás elég stabil, nagyon ritka a kiesés, talán egész hűségidő alatt egyszer volt pár óra nethiány. Emellett van digitv, 2 beltérivel, 3 készülékkel, ez is havi kb 4100 az egész, 2 alap és egy mini csomaggal. Egyiknél sincs már hűségidő, és így összesen 8200Ft-ot fizetünk.
A digi előtt fibernetesek voltunk, de kiköttettük mert egyre magasabbak lettek az árak, hónapról hónapra. A héten jött a levél a fibernettől:
10 éves jubileumi ajánlatukon belül ha most ujra előfizetek tv és/vagy internet szoláltatásukra akkor a következő havidíjakkal kapom ezt tőlük: Kábel TV alap csomag: 1850 Ft/hó Kábel TV családi csomag: 2690 Ft/hó
2.5 M-ás "KNET 1" internet csomag (2560kbps/1024kbps, garantált 256kbps/64kbps) kábeltévé előfizetéssel 2100 Ft, kábeltévé nélkül 2400Ft
10M-ás "KNET 2" internet csomag (10240kbps/1024kbps, garantált 768kbps/192kbps) kábeltévé előfizetéssel 4990 Ft, kábeltévé nélkül 5990Ft Az ajánlatuk 2009.06.04-től visszavonásig érvényes, bruttó árak, és 2011.08.31-ig tartó hűségidőhöz kötöttek.
Szerintetek érdemes ennyi pénzért belevágni?
A családi csomagra és a 10Mbit-es csomagra gondoltam, így lenne össz 7680Ft
Igazából a tv csatornák nem olyan fontosak számunkra mert ha nem tudunk megegyezni és hiányoznának bizonyos csatornák a családnak akkor marad a digi és csak a 10Mbit-es internetre fizetnék elő, 5990Ft-ért. A jelenlegi 4100 Ft-os és 4Mbites helyett, jó alternatívának tűnik. A fórumot olvasgatva fogalmazódott meg bennem egy olyan gondolat hogy a szerződés aláírása előtt egy kis kiegészítést íratnék velük, miszerint ha a hűségidő lejártával a díjak megnőnének (ami ezek szerint 100%) akkor a hűségidő lejártának időpontjában, fel is mondom velük a szerződést.
Jövőre szép lesz... A SportKlub+ amúgy is nézhetetlen, de jövőre a SportKlubon - valószínűleg - se spanyol (Sport1 megszerezte!), se német foci... Mit fognak adni??? Még a magyar bajnokikat is elbukták...
világos:) csak itt tényleg figyelni kell. Egy adalék a problémádhoz: én is KIT-re váltottam. Kijött a levél, hogy ettől meg ettől a naptól kezdve az új díjat számlázzák. Ezt már csekkes fizetésre kértem, a korábbi az banki átutalás volt. Azt le is tiltottam, mondván akkor várom a csekket. erre a bankom jelez, hogy még a régi díjat akarják a kártyáról leszedni, persze az újat meg nem számlázzák. Na nem baj, nekem papírom van róla, szóval lehet perelni:)))
Annak azért örülök, hogy más elővigyázatosabb és így legalább nem tudnak ilyen tisztességtelen eszközökkel extra-profithoz jutni! A beírásomnak ez volt az egyik célja, hogy figyelmeztessek másokat erre a veszélyre. A másik, hogy kiadjam a mérgem:-)
sajnos meg, ez nem is kérdés ennél a cégnél. Én már naptárba írtam, hogy mikor jár le a hűségem, és előtte 30nappal írásban fel is mondom az egészet és kész. Ezt itt csak így lehet csinálni.
Megjött az ehavi számla a fibernettől. TV + Net. + Telefon ~29 000Ft, az eddig megszokott ~15 000 Ft helyett. Felhívtuk és elmagyarázták, hogy ez így működik: hűségnyilatkozat lejár, ügyfél nem figyel, ők nem értesítenek, a díj a duplájára...
Mire felmondom, belecsúszok egy újabb előfizetői hónapba...
Több éves, céges előfizetői vagyunk, soha nem volt csúszásunk, késésünk. Az eddigi hibáikat - nem kevés - toleranciával viseltük.
Ismét egy szép példa, hogy hogyan is becsülik meg a tisztességesen fizető magyar vállalkozót!!!!
Májusban sportünnep a SportKlub és SportKlub+ csatornákon!
Vicces! Mától meg jégkorong lázban ég a sport szeretők egy jó része. Mert a MAgyar Válogatott ott van az A csoportos VB-n. Valamennyi meccset közvetíti a SPORT 1.
Amit persze a Fibernet előfizetők nem láthatnak a drága kábelszolgáltatójuk jóvoltából.
Ezúton tájékoztatjuk, hogy 2009. április 28-án, Kecskemét településen eszközbővítési munkálatok elvégzése szükséges.
Ennek következtében 2009. április 28-án,
hajnali 00.00 óra és délután 16.00 óra között,
az internet- és telefon szolgáltatás nem lesz elérhető.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy
a szolgáltatás-kiesés nem lesz folyamatos.
A munka befejezését követően a szolgáltatások zavartalanul működnek, azonban előfordulhat, hogy az internet kapcsolat nem áll automatikusan helyre. Ebben az esetben kérjük, hogy a kábelmodemet újraindítani szíveskedjen.
A korábban előforduló sávszélesség-ingadozási problémák megszűnése lesz tapasztalható.
Esetleges kérdéseivel, észrevételeivel forduljon Ügyfélszolgálati Irodánk munkatársaihoz a 1280-as telefonszámon.
Közeledik a Jégkorong VB, ahol 75 év után előszőr a magyar válogatott a legfelsőbb osztályban játszik. Magyar szemmel nézve sporttörténeti esemény !
A mérkőzéseket a magyar szurkolók egyenes adásban nézhetik, hiszen a Sport 1 TV valamennyi mérkőzésünket közvetíti. Pontosabban : a magyar szurkolók, kivéve a Fibernet előfizetőket, egyenes adásban nézhetik.
A Sport 1 az a csatorna, amit Önök nemrég kivettek a kínálatukból. Nem lenne itt egy kítűnő alkalom, mégis visszatenni a Sport 1-et ?
Csoda történt: megtalálta a Fibernet, hogy melyik az a két átutalás, ami megérkezett hozzuk, de nem könyvelték le. Nem kellett mást tenni, csak bemenni az ügyfélszolgálatra, és eltölteni ott másfél órát. Vegyük csak sorra a Fibernet által elkövetett hibákat/mulasztásokat:
1) Nem könyvelték le a 2008 februári utalásomat. 2) Nem könyvelték le a 2008 májusi utalásomat. 3) Nincs ellenőrzés a rendszerükben, hogy minden beérkezett utalást lekönyveltek-e. 4) Az ügyfélszolgálaton tett 2008 májusi látogatásom alkalmával az ügyfélszolgálatos nem vette a fáradtságot, hogy megkeresse melyik hónapot nem könyvelték le. Helyette az ügyet a központba továbbította nekem pedig a pofámba hazudta, hogy ezt az egyeztetést nem tudja megtenni. 5) A központban sem keresték meg a mulasztást. 6) Az ügyfélszolgálaton tett 2008 szeptemberi látogatásom alkalmával sem nem vette a fáradtságot az ügyfélszolgálatos, hogy megkeresse melyik hónapokat nem könyvelték le. Helyette az ügyet ismét a központba továbbította, nekem ugyanúgy a pofámba hazudtak. 7) A központban ekkor sem keresték meg a hiány okát. 8) A 2009 januárban küldött faxomra sem reagáltak semmit. 9) Eladják a nemlétező tarzozásomat egy behajtócégnek anélkül, hogy meggyóződnének arról, hogy esetleg nem a Fibernet tévedett. 10) Mindez tipikus hibának mondható, hiszen a szomszéd pultnál levő ügyfél is hajszálra ugyanezzel a problémával küzködött.
A megoldás tulajdonképpen pofon egyszerű volt: meg kellett keresni 2 le nem könyvelt átutalást. Egyszerű művelet : össze kellett hasonlítani két oszlopot: az egyik az én utalásaimat tartalmazta, a másik a lekönyvelt tételeket. Csakhogy erre senki sem volt hajlandó 12 hónap alatt. Mindez nekem 13-14 órányi utánajárásba került (munkaidőben, hiszen csak akkor dolgoznak) valamint egy maroknyi ősz hajszálba.
Hát csak azt tudom mondani, hogy ezek után a Fibernet áraira és sorozatos súlyos mulasztásaira való tekintettel csak a mazochistáknak és az acélideggel megáldott burzsuly emertársaimnak ajánlom.
Gyerekek, a Fibernet eladta a tőlem származó nemlétező tartozását egy behajtócégnek. Miután minden számlámat rendben kifizettem, ezt 3 alkalommal igazoltam az ügyfélszolgálaton illetve fax-on a központban most mehetek a bíróságra az igazamat vádlottként bizonygatni. Részletek:
Az előzményekről mindössze annyit, hogy nálunk Fibernet a kábeltv+internet szolgáltató, az előfizetési díjakat banki átutalással szoktam kifizetni.
A kálváriám pont egy évvel ezelőtt 2008 márciusában kezdődött. Annak rendje és módja szerint megérkezett a Fibernet-től a számla (kábeltv + internet), ami meglepetésemre egy havi hátralékot mutatott. Nosza mondom, biztosan elfelejtettem átutalni. Nem baj, legközelebb dupla havidíjat utalok. Így is történt, áprilisban kétszeres összeggel gyarapítottam a Fibernet vagyonát. Ekkor még azt hittem, hogy a probléma megoldva.
De nem ám, mert a májusi számla megint egy havi hátralékot mutat. Erre felhúztam a szemöldökömet, hogy ez meg hogy lehet? Most rendeztem a tartozásom. Irány az Internet, azon belül is a házibank, lássuk csak, hogy mi történt az elmúlt pár hónap során köztem és a Fibernet között. Hát az történt, hogy 2007 januárjáig visszamenőleg egyetlen hónapot sem találtam, amikor a fizetési kötelezettségemnek nem tettem volna eleget. Tehát momentán éppen egy havi túlfizetésem van, nem hátralékom. Hogy az összeg előtt szereplő előjel értelmezése véletlenül se legyen félreérthető vastag betűkkel fenyegetnek, hogy ha tartozásomat nem rendezem 30 napon belül, akkor levágják a kábelt.
Nincs más mit tenni, hát kinyomtattam 2007 januárjáig visszamenőleg az összes bankszámlakivonatot és nyakamba vettem a várost felkeresni a Fibernet budapesti ügyfélszolgálatát. Másfél óra alatt vitt el oda a BKV, de én türelmesen kapaszkodtam a villamoson, mert ha levágják a kábelt az fáj nekem. Előadom panaszom az ügyintézőnek abban a biztos tudatban, hogy most akkor megkeresik, hogy melyik az a két átutalás, amit a Fibernet nem könyvelt le. Nem egy bonyolult művelet, hiszen januárban még a Fibernet szerint sem volt tartozásom, tehát mindössze a most elmúlt 4 hónapot kell végignézni. De nem, mert az ügyfélszolgálaton erre nincs lehetőség, ezt csak a "központban" tudják megtenni. Ott kéne hagyjam tehát a bankszámlakivonataimat. Ez nem tetszik, hiszen akkor bárki kedvére csemegézhet, hogy mennyi a fizetésem, hol mennyiért szoktam vásárolni, milyen megtakarításaim, hiteleim vannak. De ezekkel az aggodalmaimmal a Fibernet nem tud mit kezdeni. Végül betettük az egészet egy nagy borítékba, hogy csak a központban férjenek, hozza az adatokhoz.
Ezek után kíváncsian vártam, hogy rendezik a problémát. Eltelt egy hónap, majd kettő, végül a negyedik hónap után meg kellett állapítanom, hogy a probléma nemhogy megoldódott volna, hanem fokozódott. Az állítólagos tartozásom nem tűnt el csak az összeg változott, volt olyan hónap, amikor állítólag 4 havidíjjal tartoztam. Gondolom, mondanom sem kell: én pedig fizettem becsülettel minden hónap 5. napján.
Szeptemberben tehát újabb kirándulás következett az ügyfélszolgálatra, ahol ismét átadtam a banki kivonatokat. Mellékeltem egy táblázatot is, az utalások dátumáról, összegéről, közleményéről csak a Fibernet kedvéért, hogy ne kelljen 21 számlakivonatot végignyálaznia, ha éppen nincsen rá kedve. Immár rutinosan adtam át a papírokat az ügyintézőnek, aki megnyugtatott, hogy az előző csomag biztosan elveszett valahol (?!?), de most már minden rendben lesz.
Hát nem lett. 2009. januárjában már nem az ügyfélszolgálatot kerestem meg, hátha ők a hunyók, hanem a másik hivatalos utat próbáltam ki: faxon mentek az adatok a megfelelő levél, táblázat kíséretében egyenesen a központba. Mellékesen megemlítettem, hogy idegrendszerem megkímélése érdekében amennyiben a könyvelésüket nem teszik rendbe a szolgáltatást felmondom. A faxra az ÁSZF szerint 30 napon belül kellett volna reagáljanak, de 75 nap után sem történt semmi.
Mellesleg megpróbálkoztam megkeresni egy illetékest a "központban", a Krisztina körúton, de ott csak a biztonsági őrig jutottam, aki nem engedett fel. A történetemre csak annyit mondott, hogy ezt naponta 20-25 alkalommal kell végighallgatnia különböző ügyfelektől. Vagyis az esetem nem egyedi!
Mindezek után behajtócéget küldtek a nyakamra. Egyszerűen nem találok szavakat. De talán nem is kell keresgélni őket. A történtek magukért beszélnek...
Kösz a spam-et, de egy bélyeg nagyságú maszat bámulása helyett jobb megoldás a Fibernettel felmondani a szerződést. Szerencsére már akkor is van alternatíva, ha a Fibernet mellett más kábelszolgáltató nincs a közelben. A tányéros szolgáltatók az ország egész területén elérhetőek. De van aki IPTV-t is választhat.
Én már váltottam. Felét sem fizetem mint eddig a Fibernetnek, és Sport1-em is van.
A nagy rakás sz.r a Fiber...kb 2 hete kicserélték a sport1 et sportklub+ -ra...eléggé zavar de ha legalább ez van akkor egy levelet küldhettek volna h csere lesz,de semmi...nem tudja valaki hogy mi a helyzet a sport1gyel??? válaszokat előre is köszi!
2009-03-13 15:44 A Fibernet területén is nézhető a Hír Televízió
A Hír Televízió ezúton tájékoztatja a Fibernet Zrt. szolgáltatási területén élő nézőit, hogy mai nappal a két cég aláírta a műsorszolgáltatási szerződést, így adásunk az összes Fibernet területen zavartalan és folyamatos lesz.
hírTV
http://www.fibernet.hu/index.php?hir=228
Örömmel értesítjük Tisztelt Előfizetőnket, hogy a hírTV továbbra is a szokott módon elérhető a FiberNet kábeltelevíziós hálózatán. Ma sikeresen lezárult a hírTV 2011-ig tartó elosztásáról folytatott üzleti tárgyalás-sorozat.
Előfizetőink a csatornát az eddig megszokott csomagban és a helyen találhatják meg.
Bízunk abban, hogy Előfizetőink megnyugvással fogadják a csatorna zavartalan továbbításáról szóló hírt.
Ez a rohadt cég mindent megengedhet magának??? Remélem hamarosan óriásit buknak! Öszintén kívánom minden kecskmeétinek, hogy minél gyorsabban építse ki a hálózatát a konkurens kábelszolgáltató.