Egy kérdéssel/kéréssel fordulok hozzátok. Ki tud-e valaki segíteni egy repedésmentes Csoda első villával? Fontos lenne. Az alábbi rajzon láthatók a méretek, 1-2 mm eltérés előfordulhat.
A villaszárak felső tövénél, a muffhatáron repedhet meg.
Az alábbi link támpontot adhat, és ez esetben a második betű H 1968-at jelöl. Bár nekem ellentmondás, hogy ez forrasztott (muffos) váz, mégis R az első betű, és nem T. Mindenesetre ez a hivatalos dokumentáció.
Kerékpár típus meghatározásában kérném a segítségeteket. Vázszám alapján nem tudom pontosan belőni. Esélyes, hogy Túra, de mégis "R" az első betűje. Illetve a hajtómű mintája is megkavart (szvsz utólag cserélhették).
Nem tudom, érkezett-e már válasz, de ez inkább TP lesz, csak a beütés nem sikerült tökéletesen. Az évszámot a második betű jelzi, így ez 1976. Csepel Tura, Mátra, Velence lehet leginkább, semmiképp nem prototípus.
bocs, ha nem szokás, tegnap ellopták a fekete favoritomat a belvárosban, muffok réz színűek - ha esetleg valaki látókörébe kerül, az nekem 15.000 forintot megérne. Fotó privátban, ha van itt ilyen vagy kirakom, csak nem biztos, hogy ildomos itt.
Szia. Megkérdezném,., hogy a képen látható kerékpár alsó törött táblája , miből van alumíniumból, vagy rézből? ha emlékszel még rá, illetve, ha megvan még neked. Köszönöm az infót előre is , helló , Cajonga, ja , és Köszönöm ha hat év után válaszolsz erre a levélre,. Köszönöm!
Szép napot kívánok, arról érdeklődöm , hogy az évente megrendezésre kerülő Gödöllői Kastélytúra időpontját nem tudja-e véletlenül valaki ( szeptemberre augusztus 9-ig kell megkérnem a szabit)? Szíves segítséget előre is köszönöm Tisztelettel Zoltán
Szuper képek, de én amolyan használati útmutató félére gondoltam. Úgy emlékszem valamikor volt rá utalás, hogy mellékelt a gyár az agyakhoz. Kenés, üzemeltetés, karbantartás, ilyesmi lehetett benne gondolom.
Sajnos a beillesztgetés itt elég kaotikusan sikerült, és a képek elnevezése (kormegjelöléssel) is vszleg elveszik, de az alábbi számú bejegyzéseken elvileg megtalálod őket:
Lepper hátsó váltó, Sachs Huret első... nem tudom, mi eredeti belőle. 27", 10 sebesség. Capriolo nem lehet 1996-nál előbbi, aztán fene tudja, de elvileg a 90-es évek végén már nagybátyámnál rohadt.
És van rajta egy német, 1996-os rendőrségi ellenőrzési matrica.
a legrégebbi szakmai fórumként itt tenném közzé hogy, eladósorba került egy aprólékosan restaurált
1941-es ffi Csoda kerékpár.
Álljon itt pár kép, de a gépet érdemes inkább személyesen megnézni és további kérdéseket feltenni a Speedbikeban, 1188 Budapest, Pestimre Nemes utca 2.
Azért kértem segitséget mert a veterános világ nerőben más mint a mai új kerékpárok világa és árszabása. A veterán világban komoly szakik vannak komoly tudással, amihez én nem érek fel. Lehet ez neked ujdonság, vagy meglep. Sajnálom hogy tényleges tanacs helyett tőled csak ilyen hangnemet kaptam, de lehet ezzel palastolod hozzánemértésed. Mindig az a leghangosabb aki paladtol valamit. Mondjuk a szerelők szakmai csoportjában is ilyen kellemes stílusod van...na de a stílus maga az ember. Aki segített annak köszönöm!
"Tudom mennyi most egy kemping... sőt az összes csepel bringa árát... csepel márkaboltos lévén... :-)"
Ha te csepel márkaboltos vagy, akkor miért kértél segítséget a beárazáshoz??? A kempingekből több százezret/ milliót legyártottak, értéktelen hulladékok! Hozzám is került jó pár, egyikre sem költöttem egy fillért sem, inkább kidpbtam vagy el ajándékoztam :DDDDD
Jó 30 évvel ezelőtt Németországba mentem egy időre dolgozni. Tudtam, hogy ott járhatok biciklivel is dolgozni. Vettem itthon egy új Csepel Camping biciklit és kivittem, hiszen ott csak egy hónappal később kaptam fizetést. Na ez volt életem egyik legrosszabb beruházása! Akkoriban Németországban a használt kemping bicikliket ingyen is odaadták...
Nagyon köszönöm! Fekve tárolták, de attól még a gumik tényleg öregszenek, bár ugye meglepő hogy sok sok régi kemping gumi a tüdőszínű pl, milyen állapotban van pedig használják. A zsír igencsak besűrűlt, ez is adott. Megmondom őszintén, aki használatra veszi az barbár, annak nem is adom el, semmi esetre sem. Gyűjteményi darab, ott van méltó helyen. Vagy tényleg megy licitre vagy e-bayre. Tudom mennyi most egy kemping... sőt az összes csepel bringa árát... csepel márkaboltos lévén... :-) Nagyon köszönöm a segítséged és a hozzászólást. Szép napot! Zoli
Ha a használati értéket nézzük: Egy új Csepel Camping most 95 ezer forint. V-fékkel, alacsonyabb átlépési magassággal, nem ékes hajtókar rögzítéssel, alu felnivel.
Ezen, ha így laposan állt a kerekein 20 évet, akkor külső-belső gumikat kell cserélni, kb. 10 ezer forint.
Nem tudom, akkoriban milyen minőségű kenőanyagokat használtak, de a szerves vegyületek idővel átalakulnak. Én használatba vétel előtt átzsíroznám.
Az egy év garancia már biztos lejárt, csak a papír van meg mutatóba.
Ha valaki használni szeretné, szerintem 65-75 ezernél többet nem ér (gumik, nincs garancia, foglalkozni kell vele stb).
Más a helyzet, ha mint múzeumi tárgyat nézzük. Ahhoz még túl fiatal. Még vagy 30 évig tartogatni kell megfelelő körülmények között.
Fel kell pumpálni kb félig, és nem a kerekein állva tárolni. 50 évesen talán már lesz értéke.
Fel kell rakni aukciós oldalra, és a piac majd beárazza.