A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
El is vitték, jó helyre került, szerintem boldog lesz vele. Mondtam is a srácnak, ha nekem első motorom Bmw lehetett volna... De legalább az utolsó az lett :-)
Amikor nem gyárit rendeltek, mindig figyeljetek arra, hogy egy csomó ilyen csati belső átmérője szűkebb, mint a gyárié. Az összekötőnél ez majdnem mindegy, de a nyomóágban nem.
Igen, most már nekem is letisztult a kép, az kell valóban. De végül is nem sokkal drágábban ebayen megtaláltam amit linkeltél abból csak a nekem szükséges párt, úgyhogy végül azt rendeltem meg. Ezt zöld_i is dícsérte, meg a képek alapján is jobban néz ki a modositott gyárinál sztem.
Most, hogy leszedtem a nagy 30literes tankot pont beszélgetésbe elegyedtem a szomszédommal aki történetesen fényező. Hát meg is beszéltük, hogy húsvét után kijavítja és újfényezi nekem az egész tankot. :) Érett már ez régóta bennem, mert a terepen kapott jópár ágat, és a korábbi tulaj esése utáni gletteléses javítás is teljesen lekopott már. Szóval jelenleg eléggé viharvert, de most szépülni fog egy kicsit! Aztán vigyázni fogok rá, ha neadjisten megint terepre tévednék, felrakom a bagster tankbőrt..
Véleményem szerint neked az kell, amit az utolsó képeden kijelöltél.
Szinte biztos, hogy amit most lehet rendelni, az már a módosított, fém belsejű, nem törékeny, de menj biztosra kérdezd meg a Wallist rendelés előtt!
Az ebay-es linket csak azért küldtem, mert ott szerepelt a három csati egyszerre és a méretek is láthatóak azon.
(Amikor eltört annak idején a gyorscsatlakozóm, akkora "szerencsém" volt, hogy a bolt polcán akadt két darab és nem kellett megrendelni, várakozni. Pedig ha rendeltem volna, az már fém lett volna az apa oldalon, de ezt csak később tudtam meg.)
Szia, tegnap este megnéztem pár Advrider/UKGSer posztot meg néhány youtube videót, igy már jobban értem miről szól ez. Ami jó hir hogy az erős rugó miatt alapból nyitott állásban marad elvileg, szóval kisebb az esélye hogy "zárva" marad, illetve akkor is lehet tovább motorozni ha jól értem. Egyelőre azt csinálom amit Kelemen Úr javasolt, ignorálom a hibajelzést és megyek :) Május végefelé van szerviz időpontom, majd ott jelzem ezt is, aztán ha akarják cserélik gariban. 2025 májusig él a normál jótállás, és van még két extra év, bár állitólag az erre pont nem érvényes. 2800 km van jelenleg a motorban, de ha ez folyamatosan visszatérő probléma lesz akkor majd én is nekiállok tisztogatni. Illetve szerzek majd egy GS911 vagy hasonló hibakód kiolvasót/törlőt.
És ha azok az anyák nem lazulnak meg minimális erővel, akkor azonnal a csavarlazítóhoz nyúlsz, mert a minimálisnál nem sokkal nagyobb erő kell, hogy letörjenek. Onnan meg igazán izgalmassá válik a dolog.
Leveszed a tankot, a menetirány szerinti jobb belső oldalán van egy szép nagy tányér, felfogatva kb 10db csavarral, 8-as kulcs kell rájuk, azokat letekered, ki tudod buktatni a komplett üza pumpa szereléket. A szintjelző is ott fog kalimpálni, azzal kell vigyázni. Nem tudo., mikor volt szerelve a tied, ha még gyári, akkor spec bilincsekkel lesz minden cső feltéve, ahelyett legyen másik
A tankban lévőkhöz hogy férek hozzá? Most kimotoroztam a benyát a tankból a maradékot leeresztettem. Holnap szabin leszek, megpróbálok nekifutni.. kell valamire odafigyelni, hogy ne csesszem el?
Bocs, nem néztem a fórumot mostanság, de tcaoe megválaszolta, valóban az 1150adv a tank alatt össze van kötve a egy plusz csővel.
Ez a fotód honnan van amúgy? Nézem a bmwalkatresz24-en, mert ezt az átmenő csövet és a gyári csatiját is cserélném, de nem vagyok biztos h a képek alapján, hogy mi lehet az ami nekem kell.
Van a 8x13 benzincső aminek métere 24e ft
van még a tank alján, meg szűrőnél is ilyen 8x13-as:
De ha minden igaz akkor ez a kisebb átmérőjű cső meg a gyorscsatija ezen a képen, csak elég fura mérettel van rajzolva:
Csütörtökön hoztam el a motort utánfutóval, de sajnos még pár hétig nem tudom használni eü okok miatt. Az persze nem fordulhatott elő, hogy nem próbálom ki, amikor átvettem (ott bontották ki a dobozt), de részletesebb beszámolót 2x200 méter után még nem írnék :)
Szia! Kelemen János volt olyan rendes hogy soron kivül ránézett. A kipuffban lévő szelep mozgatómotorja dobta a hibakódot, de nincs baja egyébként. Szóval kinullázta és mehet a húsvéti túra. Köszönöm ismét a felajánlást!
Nekem megfelel , a GT gyárijánál , sokkal hangosabb . De elég ritkán használom . Az enyémhez , adtak relét , és azt a gyári duda csatlakozójáról kapcsolja .
Szia, Gödön lakom. Köszönöm a lehetőséget előre is. Reggel felhivom a Wallist, hátha legalább annyi szabad kapacitásuk van hogy a hibakódot kiolvassák. Ha esetleg nem járok sikerrel akkor jelentkeznék majd.
Sziasztok, segitséget kérnék. Majd két hete vásároltam egy használt GS 1250-est, 2022 május óta összesen 2300 km volt benne, szóval elég sokat állt. Március 15-én mentem vele 270 km-t, ma úgy 130-at. Mikor hazaértem leállitottam a motort amig a kaput kinyitottam, de amikor újra beinditottam felugrott a sárga check engine üzenet. Természetesen reggel hivom a szervizt, de mivel csütörtökön mennék egy négynapos külföldi túrára nem lenne baj ha valaki már látott volna ilyet és tudna valami megnyugtatót mondani :) köszönöm!
Tudom, hogy tele van R 1150 R-el a piac, ami szinte ugyanaz, de mégse, mert szerintem ennek van jobb motorja. Persze 2 személlyel más lenne a helyzet, de arra nem ezt szokták venni. Boxer belépőnek szerintem kiváló!