sziasztok! mazda2 14 diselem van valakinek esetleg egy kézi/vagy gépkönyve lenne eladó érdekelne,még valami akinek van ilyen megtudná mondani milyen intervallumban kell cserélni vezérmű szíjat? előre is köszi
Tudnátok javasolni alkatrész beszerzést, ami nem a gyári listaáron értékesít, hanem kedvezőbben?
Mazda3 motortartót keresek (olajos, jobb oldali) amit nem nagyon gyártanak után, ami van az meg hitvány. Gyárit vennék, de kicsit sokallom a 48e magyar Forintot rá... Bocs.
Nekem 5 éve egy 2000 évj. DITD Premacym van. Vétel után vezm szíj, és az összes szűrő cseréje illetve ismerős szerelőnél átnézetés. Pont azért vettem ezt, mert az adagoló hyagyományos, csak a gázpedál elekto,és böszme nagy a raktere.Idáig a kuplung munkahengert kellett karmantyúzni, ill egy hátsó lengéscsillapító felfogató rozsdált el, amit a haverral "gyári méretre" meghegesztettünk.Az ülésfoglaltság jelző már a vételkor hibás volt, ezt lehet pótolni egy kütyüvel 15-20 E ft.Egy bontott ir jelző kart vettem még 5 E ft. Még kellene 2 h lengéscsillapító ill az ABS gép nem mükxik kb 2 éve de ettől még megy a gép.Nagyjából tudtam, hogy vétel után még költeni kell rá és ez bele is kalkuláltam. 5 éve a Premacyk 1200 E ft körül voltak az olcsóbbak. Sztem nézz körül külföldön is , ennyiért regadóval együtt megbízható , szervizelt és jó állapotút lehet venni. A fogyasztást megpakolva sem tudtam 6 l fölé vinni.
Amint láthatod én inkább diesel párti vagyok, de az asszonynak a 20-on éves Peu D 205-ös helyett egy osztrák Swiftet vettünk , mer ott már 99-ben raktak bele légzsákot és egyebeket, amit itthon nem fizetett meg a pógár.
Ha jót akarsz magadnak benzinest vegyél ne dizelt, a jobb fogyasztáson kivül semmi más nem szol a dizel mellett, Lomhább, több a meghibásodás lehetősége ami drágábban javítható, több és nagyobb mértékű óra visszatekerések fordulnak elő a dizelnél.
A rozsdásodás nem tipusbaj sajna hanem márkagond az azonos korosztályba tartozó mazdáknál is előfordal hamarbb a korához képest.
Fő tipusbaj amúgy a dizelnél, szakad a vezérműszíj adagoló tönkremegy.
Ismerősnek 2.0i GT 130Le benzines van és edig semmi gondja a fogyasztása meg 7.5-8.5 között van budapesten belűl.
323F-n nem lehet kikapcsolni az anyos légzsákot ezért oda gyerek ülés sem rakható. Súly érzékelő van az ülésben azt nem tudod kijátszani, de ha jól emlékszem matrica is van a bal oldalt a B-oszlopra felragasztva, hogy gyerekülés nem.
Apa lettem és olyan dolog érdekel, ami korábban soha:
323F kocsinkon az anyós légzsák hogy kapcsolható ki?
Elolvastam a kezelésit, ha gyári Mazda gyerekülést használok, azt "érzi" a kocsi és folyamatosan világít a légzsák lámpa. Ilyenkor kiiktatja az anyós légzsákot. Nem villog, mintha hiba lenne, világít.
Feltételezem, valami trükk lehet benne (mágnes? rövidzár?)
Persze nem akarok gyári Mazda gyerekülést, így is van 3 féle gyerekülésünk...
2003as 6osba Aux :)..
bekotes a net szerint 1-13osszekotve a 3-5-7 (R-L-S), de megsem muxik.
Nem Bose hangrendszer csak sima CDs, de gyari navis.
Tudnatok tanacsot adni?
A gyari navi dvd egyseg helyett epitenek be 1Dines normal fejet a kesztyutartoba... az itt szereplo csatlakozok labkiosztasa kellene, az LCD monitor es a hang bekotesehez.
A hasznaltauto.hu-n nemrég láttam olyan példányokat (nem tudom hogy ez milyen felszereltséghez tartozik), ahol a hűtőrács helyett egy színrefujt elem van, és van hátul egy kis szárny is.
Kérdésem, hogy a normál hűtőrácsot ki lehet cserélni utólag ilyenre, illetve szárny szerelhető fel utólag is?
Most ugyanis nem találtam ilyen felszereltségű 3-ast.
Végülis pont ilyet keresnék, csak a fent felsorolt kiegészítésekkel:
email beírása majd alatta a felhasználó név majd kiirt kod leírása majd tovább és a jelszó megadás tovább félpercen belül ott volt a igazoló mail ott az aktiváló linkre rá klik és ennyi
szerintem nézd meg a spamek között hátha a renszer neked oda rakta az igazoló mailt
Csavar az lehet kapni de ami neked kel azok a csuszkák az sajnos csak nyereggel egyben kapható nincs külön cikszám rá. Amúgy a csuszkák teljesen beáltak, mert ha kijönn a nyeregből akkor simán visszarakhatóak takarítás után.
Amúgy porvédő kaphat garnitura kapható gyáriban itthon 6219 ft+áfa a szervíz ára és LEY4-26-46ZB a cikszáma a szettnek. A fenti képen az 1-6 jelőlt dolgok vannak a készlettben ami egy oldalra való.
A csuszkával egy dolog probálható meg esetleg, hogy másik Mazdáé méretileg egyezik-e vagy sem ez a másik tipus az RX-8 lenne, mivel annak is a hátsó nyerge úgyan ilyen csuszka megoldású és a csuszkához a nyerget rögzítő csavarok úgyan azok cikkszámilag is mint az MPV-nél.
Itthon 3693 Ft+áfa/db áron kapható a Mazdánál és FE15-26-695 a cikkszáma.
Szeretném megkérdezni hogy hol a fenébe lehetne beszerezni MPV-hez (2.0 DI 2003-as évj. 136LE) a hátsó féknyeregben található két hosszú csavart, és a védőgumikat hozzá? Itt Ausztriában nem találok, a Mazda Austria meg azt mondja hogy csak komplett féknyereggel együtt tudnak adni oldalanként 500€-ért. (Az egész autó piaci értéke 5000€...) Nem óhajtanánk ennyit rákölteni, mert amennyire rozsdásodik max még 1-2 évig csusszanhat át a műszaki vizsgán.
Nem hiszem el hogy 2db darab "80Ft-os" csavar és 2db "10Ft-os" porvédőgumit csak egy 150000Ft-os alkatrésszel együtt tudok megvenni. Nagy szégyen lenne ha ez így lenne.
Próbáltam magyarban is, de az Unixnál nem tudtak segíteni, azt mondták megkérdezik a magyar Mazdakereskedést és felhívnak. Persze sosem hívtak vissza...