Keresés

Részletes keresés

Aladár46 Creative Commons License 2023.10.25 0 0 56588

47-es új nyomvonala: a sötétzöld lett a befutó:

 

Előzmény: nikkinév (56582)
Aladár46 Creative Commons License 2023.10.25 0 0 56587

Kiírták a 47-es főút 2x2 sávosításának tervezését:

 

https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:648344-2023:TEXT:HU:HTML

 

 

Előzmény: dimelo (56581)
20-as vonal Creative Commons License 2023.10.24 0 0 56586

Rajt van a térképen,de néhány hiányosság még van:Nics rajt a nagyszentpáli csomópont a hozzá tartozó bekötőúttal,hiányzik a reptéri bekötőút,valamint a régi útról le kell venni a kisárgítást,mivel az 8314 számú mellékútként szerepel a terveken.

Előzmény: Gyurma73 (56578)
dimelo Creative Commons License 2023.10.23 0 1 56585

Amikor eldőlt, hogy az M44-t bekötik az A11-be okafogyott lett ahiárközeii nyomvonal.

Előzmény: Landsmann_ (56583)
dimelo Creative Commons License 2023.10.23 0 2 56584

A 83. úton már most is nagyobb az agglomerációs ingázás miatt.

Előzmény: nikkinév (56582)
Landsmann_ Creative Commons License 2023.10.22 0 0 56583

Legalább a körforgalmak helyszínéből kiderült, hogy a zöld nyomvonal a befutó. (sejthető volt, de azért ez már konkrétabb)

Előzmény: dimelo (56581)
nikkinév Creative Commons License 2023.10.22 0 1 56582

akkor most lehet tippelni , melyik úton lesz magasabb a forgalom 

a a 67 -esen   Kaposvár és az M7-es között 

vagy a 83-ason Pápa és Győr között 

Előzmény: Troll Heyerdahl (56571)
dimelo Creative Commons License 2023.10.22 0 0 56581

Most írják ki a tervezési közbeszerzést, aminek határideje majd a kiírásból derül ki.

SSC-n posztolgatnak 13 körforgalomról. négysávosításról.

Előzmény: Landsmann_ (56580)
Landsmann_ Creative Commons License 2023.10.21 0 0 56580

De szokás szerint egy nyomorult térképvázlatot most sem voltak képesek prezentálni. 

Előzmény: dimelo (56579)
dimelo Creative Commons License 2023.10.21 0 0 56579

https://www.beol.hu/helyi-gazdasag/2023/10/a-jovo-heten-kiirhatjak-a-kozbeszerzest-az-m47-es-bekescsaba-korosladany-szakaszanak-tervezesere

 

Lázár János a projektzáró eseményt megelőzően egyeztetett a választókerület, köztük több észak-békési település polgármesterével. Ennek kapcsán elmondta, több ott fekvő helység számára közelebb esik az M4-es, mint az M44-es. Az M4-es első legfontosabb etapja, Törökszentmiklósig elkészült, a következő szakasz Kisújszállásig ér majd, aminek a kivitelezése zajlik, onnan Karcag, Püspökladány, majd Berettyóújfalu következik. Az M4-es is el fog készülni az M35-ig.

Mint elmondta, a következő öt évet arra szentelik, hogy az M4-est elvigyék Berettyóújfaluba, az M44-es elkészüljön Békéscsaba és az M5-ös között, az M47-es építése elkezdődjön, majd 2020-as évekre összekösse Békéscsabát Debrecennel.

Kiemelte, nem a kivitelezés a sok idő, hanem a szakszerű tervezés. Egy kiviteli terv elkészítése 2-3 évet vesz igénybe, és szintén időigényes a területek kisajátítása.

 

Ilyen amikor "MekkElek" bársonyszékhez jut..

 

és még ezeket is tudta überelni:

 

Ha egy órán belüli időre szorítható az ingázás, a fiatalok, a munkavállalók nem fognak elköltözni,

Gyurma73 Creative Commons License 2023.10.20 -1 0 56578

vajon a térképen mikor lesz rajta? és mikor lesz átszámozva a régi út.

Előzmény: 20-as vonal (56576)
rm40 Creative Commons License 2023.10.20 0 0 56577
20-as vonal Creative Commons License 2023.10.18 0 2 56576

https://magyarepitok.hu/utepites/2023/10/reszletes-fotogaleriaban-mutatjuk-be-a-dunantul-uj-negysavos-utjat

 

Szombaton átadták,még nem volt módom letesztelni,de addig is pár kép....

dimelo Creative Commons License 2023.10.12 0 0 56575

Megerősítésed után meg is találtam.

 

Köszi a segítségedet!

Előzmény: Aladár46 (56574)
Aladár46 Creative Commons License 2023.10.11 0 0 56574

Szívesen. :)

 

Mindegyikben szerepel a naptári nap módosítás. Ha nem találod, akkor szívesen kimásolom.

Előzmény: dimelo (56573)
dimelo Creative Commons License 2023.10.11 0 0 56573

Köszi Aladár!

Tegnap délután én is letöltettem.

 

Van egy nyugtalanító ellentmondás a kiírásban:

II.2.1)Elnevezés: Karcag keleti elkerülő út tervezése.

II.2.7) A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama

Munkanapokban kifejezett időtartam: 546 

A teljesítési határidő a szerződés hatályba lépésétől számított tervezetten 546 nap.

A fentiekben megjelölt munkanapokban kifejezett időtartam naptári napokban értendő  

 

Ez utóbbi mondat csak a Karcag elkerülő kiírásában olvasható.

 

Minisztériumi "bikkfanyelv"?   

 

Előzmény: Aladár46 (56572)
Aladár46 Creative Commons License 2023.10.10 0 0 56572

dimelo, kiírták az M4-es "továbbtervezését": :)

 

Rövid meghatározás:

„M4 Karcag térségét érintő nyomvonal módosítás, Karcag keleti elkerülő és 32. számú főút négynyomúsításának tervezése”

1. rész: Karcag keleti elkerülő út (3401 j. út - M4 közötti szakasz) engedélyezési terveinek elkészítése és az építési engedélyek megszerzése, valamint a kiviteli tervdokumentáció elkészítése
2. rész: M4 Kisújszállás (Kelet) - Püspökladány közötti szakaszon, a Karcag térségét érintő rész-szakasz vonatkozásában az engedélyezési tervek elkészítése és az építési engedélyek megszerzése
3. rész: 32. számú főút M3 autópálya - Jászberény közötti szakasz négynyomúsításának engedélyezési tervek elkészítése és az építési engedélyek megszerzése, valamint a kiviteli tervdokumentáció elkészítése

Munkanapokban kifejezett időtartam: 1 rész: 546 + 2. rész: 427 + 3. rész: 966
A fentiekben megjelölt munkanapokban kifejezett időtartam naptári napokban értendő.

 

https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:609341-2023:TEXT:HU:HTML

Előzmény: dimelo (56570)
Troll Heyerdahl Creative Commons License 2023.10.09 0 1 56571

forgalom alapján elég sok helyen nem indokolt a 2x2 sáv.

21 es.67 es úton biztos nem.

Ahova meg kevés a 2 sáv az M1,M7 Fehérvárig.

 

Előzmény: dimelo (56566)
dimelo Creative Commons License 2023.10.09 0 0 56570

Bocs, Neked írtam, csak új ablakban.

Nagyon utálom a propaganda-hülyítést, ezt a hírt pedig annak tartom.

Amikor egy projekt "előkészítési"fázisban van, akár 10-20 évig is elnyújtható.

 

Előzmény: Landsmann_ (56568)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2023.10.09 0 0 56569

No meg néhány szakasznak igazán csak rendszerben, (országhatron kívül és belül) még meg nem épített szakaszokkal együtt lesz igazán értelme

Előzmény: Landsmann_ (56568)
Landsmann_ Creative Commons License 2023.10.08 0 0 56568

Ezt nekem írtad? Nem olvasom az SSC-t, így nem tudom ott miről van szó. Én nem értek ilyen mértékben az útépítéshez, de ugye mindig arról volt szó, hogy utat, vasutat nem a jelenlegi igényeknek, hanem a jövőnek építenek, hogy a megépített kapacitást 5-10 év múlva ne kelljen bővíteni. 

Előzmény: dimelo (56566)
20-as vonal Creative Commons License 2023.10.08 0 1 56567

Itt még nem volt:83-as főút átadása 14.-én, szombaton lesz. 

dimelo Creative Commons License 2023.10.04 0 1 56566

Már napok óta várom a reakciódat az SSC-n megjelent négysávos 47 előkészítéstő  l (by Lázár)

Forgalom alapján nem indokolt a 2x2 sáv:

Total  j egység teherszemél kisteher busz  közepes nehéz  pót nyerges

4791  5491  478  3224   812    61 2     96     84    64    2o3    Békés

6404  7179  491  4694   918    86 6     85     88    64    253   Útvonal

 

Épült már elég szellempálya     

Landsmann_ Creative Commons License 2023.10.03 0 0 56565

A 33-ason az a felüljáró a vasút fölött nem lett egy kicsit meredek? Télen érdekes lesz rajta a közlekedés.

Landsmann_ Creative Commons License 2023.09.29 0 0 56564

Mintha a 33-as főút Kismacs melleti része sem az előzetes tervek szerint épült volna meg. Nincs körforgalom, van felüljáró. 

rm40 Creative Commons License 2023.09.29 0 0 56563
Landsmann_ Creative Commons License 2023.09.20 0 0 56562

Valószínűleg a másik utcában is van hurok, így a rendszer úgy ítéli meg, hogy oda több szabad kell, mert egyébként dugót fog okozni a feltorlódott járművek mennyisége. 

Előzmény: hbe (56561)
hbe Creative Commons License 2023.09.20 0 0 56561

Én azt nem értem, hogy nem mindig ugyanúgy van hasonló időben.

 

Itt elég jelentős a kanyarodó forgalom, viszont maga a Bécsi út zsilipel. Csak azt nem értem, hogy ha hurkos érzékelőn alapul, akkor lehet, hogy két hurok van? Ha csak az elsőn vannak, akkor kihagyja az egyik ciklust, ha meg a hátsón is vannak, akkor nem? A legtöbb helyen ha ráállsz a hurokra, akkor a következő ciklusba berakja a zöldedet. Itt meg biztos, hogy nem. Állt előttem az autó, amikor pirosra odaértem. Az utána következőben nem adott, kihagyta, aztán mikor már vagy tíz autó állt mögöttünk, akkor adta meg, de nem is fért át rajta mindenki.

Előzmény: Landsmann_ (56560)
Landsmann_ Creative Commons License 2023.09.20 0 0 56560

Van ilyen. Többször tapasztalom Debrecenben az M35-ről lehajtva és Hortobágy felé kanyarodva, hogy a keresztirányú forgalomnak kétszer ad zöldet, míg nekem egyszer. Van érzékelő az aszfaltban, nyilvánvalóan automatikusan szabályozza a forgalmat. Nem mindig tapasztalom. Durvább eset volt szintén Debrecenben a Dechatlon felől az Auchan irányába jobbra kanyarodáskor a harmadik ciklusra adott zöldet. Szóval van ilyen szabályozás. Gondolom van ahol óra szerinti programozás van, meg van ahol az aszfaltba épített érzékelők szabályozzák a forgalmat. Ez utóbbinál is van érzékelő.

Előzmény: hbe (56558)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2023.09.19 0 0 56559

De amúgy miért lenne kizárt, nagyon kicsi kanyarodó irányú forgalom esetében?

+ a hurok is meg tud hibásodni, vagy csak pont mögé áll az autó?

Előzmény: hbe (56558)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!