Ezeket az adatokat a HAHU tölti is, és könnyen össze lehet keverni az X300 és az X308-as XJR-eket, amikor kiválasztják a listából a hirdetés feladásakor.
Amúgy nem rossz ár érte. Képek alapján jónak tűnik.
Se az évjáratot, se a klímát, se a teljesítményt, se a hengerelrendezést, se a váltót és se a gumi méretét nem találta el, bár tudnám ilyenkor mit vár... :D
A ködlámpák közül a bal első (vezető oldali) érdekelne esetleg. Az enyém is működik, csak hiányzik a hátsó műanyag kupak róla és be tud ázni. Ha megvan még, privátban itt meg tudjuk beszélni: orosigyorgy@gmail.com
Pár év kihagyás után újra itt, és végre megszületett az elhatározás (na meg persze az anyagiak is... remélem...), hogy az XJ40-be ismét életet lehelek. Végigbogarásztam ez elmúlt év hozzászólásait (sajnos többre nagyon nincs idő). Ennek tükrében, ha vannak valakinek linkek egy csokorban összegyűjtve szerelési útmutatókról, alkatrész beszerzési forrásokról, azoktól kérem, hogy segítsenek ki vele. Vásárolok továbbá XJ40 bontott alkatrészeket is, akinek van valami, írjon rám bátran, hátha pont az kell, amitől más meg szeretne szabadulni :)
Mindenesetre most kicsit jól érzem magam, hogy találtam valami célt az idei évnek :)
Sziasztok! Van néhány alkatrészem, 1996 Jaguár XJ6-hoz. Első ablakok, ködlámpák, ablakemelő motor. Olcsón adom, nekem nem kell! Zsolt, Budapest és környéke f9dekor@freemail.hu
Köszönöm, bár most nem igazán van komplett autóra pénzem, meg kicsit sokallom is 400e-ért ha nem indul. Pedig a leírtak alapján pont olyan mint az enyém.
Ha nem gond, és írsz részletek, tallonban tartom.
Olcsóbbért volt már törött balkormányos, annak idején meg is vettem volna, de nem akart engedni az árból.
Mostanra már vettem egy csomó alkatrészt külön, nem biztos, hogy megéri egy komplett autót venni. Majd, ha kicsit jobban állok, talán ismét elkezdek nézelődni alkatrészautó után. Most inkább csak külön vennék egy-két apróságot.
A szigethalmi Tescoval szemben van egy autókereskedők. Van bent egy x308. 3.2es sport, fekete díszlécekkel. Valami miatt nem indul. Jobbkormányos. Úgy tudom 400000re tartják, de szerintem alkuképes. Ha gondolod szerzek telefonszámot.
Ezeknél elvileg a motorszámból kiderül a gyártás időpontja.
A 0008181043 az 2000. 08. 18. 10:43-kor készült. És azt hiszem ez volt az első, ami már nem a NIKASIL motorral készült. Már V8-ban persze, mert hat hengeresben nem gyártották.
Üdv. Mindenkinek ! Sajnos félre rendeltünk egy S type első felső bal lengőkart gyári eredetiben. Szívesen eladnánk valami baráti vagy utángyártott árban. XF-be is jó
Lassan de bizonytalanul:) Le nem állt, de nagyon kevés időm maradt rá, mióta megszületett a lányom. Talán kap idén egy nagyobb lendületet a project, de ez még nagyon bizonytalan, emiatt nem is írok róla a blogban.
Ez nem csak valszeg az XJ40-es utódja, ez egy, hogy pontosak legyünk, az X300 feltöltött változata, az X306. Én a gyártási évet egy kicsit megpiszkálnám, hogy stimmel-e a VIN számmal, mert '94 végén már volt ez a típus, de akkor még nem volt kesztyűtartó benne. (Mint például az én '95 eleji X300-asomban sincs.) Ez azonban olyan sokat nem jelent, mert később árultak hozzá gyári kesztűtartó beépítő készletet, de egy bontott darabból is átrakható.
Az évjárat és a ccm alapján ez valszeg még az xj40-es közvetlen utódja, az X300-as.
ABS hibalámpát gyújtó autót nem szabad megvenni, az ABS computer drága, sokszor ez az eladás oka. Ezt a típust sokan barkácsolták, célszerű a márkaképviselettől adatot kérni az alvázszám alapján, mert a gyári nyilvántartásból elég érdekes dolgok tudnak kiderülni, pl totálkár. Nem mondom, hogy ez épp ilyen, egyszerűen csak óvatosság. Ebben a típusban már immobiliser is van, tehát két működőképes kulcs és rádiókód is kell a sikeres vásárláshoz.
Jó de erre a regadó még 350, az átiratás 220 és ott is vagyunk a milliónál. Kint 1milliótól indul az alja, de szerintem 2 alatt nem érdemes venni. Elég sok típusspecifikus alkatrésze van és nem is gyártottak belőle túl sokat (~6000). Ha valami nagy gebasz van vele és nem taknyoltatni akarunk simán kijönnek az autó vételáránál magasabb számlák. Már csak abba is érdemes belegondolni, hogy egy nyárigumi garnitúra 320ezer.. :D
Valamiért ennek a típusnak nincs nagy ára, kivéve a nagyon megkímélt daraboknak, de arra meg elég kicsi nálunk a kereset. A mobile.de-n jóval komolyabb áron árulják őket, de azok feltételezem nem is a magyar piacra jellemző lelakott darabok.
Ráadásul ezt szerintem kereskedő árulja, aki nem akarja sokáig árulni, és tudják, hogy nem egy keresett típus, ezért nyomott áron adják.
Viszont, ha nincs rendben, a vételár többszörösét lehet rákölteni pillanatok alatt. Akkor végül is érthető ez az ár.
Hangsúlyozom, hogy mindezt úgy írom, hogy nem tudom az említett autó milyen állapotban van. Ha nagyjából rendben van, nagyon jó vétel lehet, képek alapján nem tűnik nagyon lelakottnak, bár a képek nagyon csalóak lehetnek néha.
Ezzel a felnivel sokat biztos nem ment latyakos időben az tuti,viszont az üléseknek ennyi kilóméternél nem szabadna így kikopnia. 3-4 éve volt fent egy ilyen turquoise színű xjr vaterán 1.5, később 1.2-ért, de azon volt fényszórómosó.