Hát igen.. a körváltós, 4T gépek még kevesebbet,
08-1,1 l, terheléssel, csuklótól függően.
A 125-ös,(supercub), állítólag 1,5-2,2 l/100km.
Oszt az 10 paci, 10 Nm. 110 kg.
Oszt sebességre megy annyit mint egy YBR 125.
Hátrány:(Egyedül az üléspozició nem tetszik,
No, meg egy gallonos ,3,75 l tartály)
Most Néztem, a Bennelli két tetszetős, de A2 kat.
- Bennelli TRK 251:
25 ló, 21 Nm, 150 kg, 17 l tartály.
(Jó kerekek,(17") magas hasmagasság, könnyebb földútra)
Ideális Kárpát medencében, Balkánon,
mint kisebb kanyarvadász, fürge túragép.
83 cm ülés, tetszik a gyári UBS is.
Kétszemélyre..? -I(Z) s.
Viszont Lazán 3,5-4,2 l eszik. (csukló és terheléstől függ)
Sebesség 100-110 utazó max 120-130.
(Majdnem mint egy Kle 500, csak 20 km/h kevesebb,
a speed, s persze bő literrel eszik kevesebbet,
ja, meg nem 180 kg körüli...)
Hátrány: sokan mondják a hibákat,
Pl: nyúlós, "pókhálós" láncot,
Valamint egy év múlva a kipuff könyök,
s alul rozsdásodik, akksi cserés, etc)
-Benneli Imperiale 400:
20 ló, 29 Nm, 200 kg. 12 l tartály.
Nagy kerék,(küllő, brr) jó hasmagasság,
könnyebb födút.
Súly miatt óvatosan.
Viszont ez is 4 l/100 km a fogyi.
78 cm ülő magasság.
Két személyre.. is.
(Hátrány)
Nehéz, nyugodt túragép, ezzel nem
lehet kanyarvadászkodni...
Valahogy leginkább egy öreg, es mz,
vagy inkább egy öreg jawa 350,
avagy 250-est idéz.
Nem városi, s nem munkábajárós kat.
viszont szépen el lehet menni túrázni.
(300 km ajánlott tankolni, Balkánon, ismeretlen terepen)
Utazója 90-110 km/h, max 120-130 km/h.
-S végül a saját kis KTM Duke 125:
15 ló, 12,5 Nm, 153 kg,
teli tankkal,ami 13,5 l,olajjal,1,4l.
(Száraz súly 138 kg, máshol 134 kg írnak.)
81 cm magasság ülés, jó hasmagasság,
a gumi miatt nem jó földutakra, tapasztalat.
Van Ubs, fogyi 2,6-2,7 l/100 km.
Seb. 85-95 km/h motorikusan,
max 110 km/h Velem, túracuccal.
Jó túragép, kicsi fogyi, város,
túrázásra jó egy személyre.
Persze, nem 20-25 km/h
állandó "pöszörgést" értem
a szegedi Belvároson át.
Most éjszaka, hajnalban nem ment az alvás,
így elgondolkodtam épp ezeken a modelleken...
"Hasonlítgattam",
-ha csak túrázni kellene egy motor,
akkor elgondolkodtató,
sőt két személyre a Bennelik.
Trk valódi könnyű túragépnek(+ülésmag is) tűnik,
csak ne hallana az ember annyi rosszat róla...
400-as "tatás" inkább"jawás"feeling, -végül is elmegy,
bár a küllőket a mopedjeim után megutáltam.
( kérdés még: nem ültem rá, majd egyszer Carimpex)
-Viszont munkába, igen ritka egyedüli túrákra,
"Pöszörgésre," Supercub nem volna rossz,
de hosszabb távra, útra kényelmetlen Nekem.
(Kis tank kapacitás sem vonzó..)
De mivel egyedül vagyok, városba,
s városon kívül megyek,
S Bő 90 km/h képes vok túrázni,
Akár Balkán is szóba jöhet a kis ktmmel,...
(Főleg 2,7l/ 100 km fogyival majd 500 km hatótáv!)
Marad, s továbbra is ideál.
Persze, ülésmagasság is.
S még mennyi mindenben jó...
Befutó a kis fekete, bocsánat kis fehérló.
Igazi "Haflingi kisló".. ;) :)