Bagnaia bukása egy daráló volt, sokat nem tudott tenni. Aztán ami jött azt majd megírják hogy mi volt. Acosta nagyon flow-ban van, nagyon össze állnak neki a csillagok, Martin detto.
MMarquez kezd hasonlóan mozogni mint a legjobb éveiben, már mentett is úgy mint akkor, és már lassan úgy is csatáz, ...megint az élről bukott, de ha végleg összeérik ezzel a motorral, ami már nem lehet messze akkor nehéz lesz ellene.
Én is csak úgy gondoltam ha idén végre tartani tudja ezt a formát hosszútávon. Ha év végén dobogós lenne (vagy aközelben), akkor szerintem felvinnék, egy top10 nem lesz elég. Bár AEspa is egész sokáig eljutott kb nulla eredménnyel :D
A jövő évi pilótakeringőhöz pedig egy lábjegyzet, mert nem ez fogja felforgatni a piacot, de Roberts nagyon bekezdett idén a Moto2-ben, ha ezt a formát tartani tudja, biztos vagyok benne hogy jövőre felviszik a Trackhouse-hoz.
Amúgy a cikk még azt is fejtegeti hogy ha így meg tovább, bajban lehet a Superbike, mert miközben egyre drágább versenyképes motort építeni, az utcai (pláne az efféle drága és nem túl praktikus) modellek iránt csökken a kereslet, az álmoskönyvek pedig nem sok jót szoktak írni arról amikor ez a két folyamat valahol egyszerre van jelen.
Az lehet a ráció a Bimotára váltásban, hogy a Kawasaki is elindulna a Ducati (és a Yamaha) után, azaz valami kisszériás speckó gépet csinálna utcára amiből lehet WSBK motort homologizáltatni. Ez viszont nem illik a megfizethető, praktikus, megbízható motorok brandbe amit (többek közt) a Kawasaki képvisel, de Bimota felirattal már el lehet adni (amire ha a végére odabiggyesztik a Kawasakit akkor az elég a marketinges osztálynak is).
Miután a Bimota amúgy Kawasaki tulajdon, ez részben GasGas-szerű átcímkézés lesz, én még arra tudok gondolni hogy a Kawasaki nem akar/tud annyi pénzt tolni a projektbe mint eddig, viszont azt se szeretnék ha a KRT olyan vergődést adna elő mint a Honda, úgyhogy inkább átbrandelik Bimotává, ha azzal küzdenek éppencsak a top10-ért az máshogy mutat mintha Kawasakiként tennék ugyanezt.