És nem irtam, hogy bármi tiltott, csak nem értem az ilyen kanyargós pályát miért erőltetik , én azt hittem, de lehet tévedek ezek a sorozatok az oválról szólnak.
Tisztázzuk, a road a kanyargós pálya mint a hungaroring ugye? Na én ezeket nem szeretem a NASCAR 3 nagy kategóriájába amit ugye a többség néz és adja az aréna, . Indyt ritkán nézek arra nem is emlékszem betartják e azt, hol a pálya széle. Szintén tisztázzuk ezt ugy értem mint pl a forma1 , motogp stb, ahol a pálya "széle vonal van" ott szépen tessék fordulni, ne, elhagyni a pályát.
azt kell tisztázni, hogy roadon menni nem tiltott, mert adott a road vonalvezetés, megfelel a biztonsági előírásoknak, teljesen "legális" amit csinálnak, hiszen az is egy hivatalos pálya. (pálya a pályában)
ugyanilyen Európában a Lausitzring (ahol meg pont a road amit használnak), vagy Japánban Motegi. Pl. ahol megy a Motogp japán nagydíja sok éve, ott ment anno az Indycar oválversenyeket.
vagy Nascarban a ROVAL is ugyanez a Charlotte oválján.
Én egyedül Indyvel vagyok úgy, hogy ott nekem egyszerűen semmi road esemény nem tetszik, tökmindegy milyen széria megy ott.
Az nem érdekel a NASCAR mit enged meg.... nekem rossz nézni engem idegesit én ahhoz vagyok szokva, ha van pálya széle azt autóval, motorral BETARTJUK és a pályán megyünk, nem arra amerre épp megtetszik az iv. Ez magánvélemény igen tudom az más világ az amerika stb, de nekem nem tetszik ez van. Én nem szeretném ha itt is az lenne mint az indybe, hogy szép fokozatosan egyre több road.
Igen irtam is én a kettőt se értettem, lehet csak nekem europainak fura, hogy összevissza mennek nem a pályán stb,, engem tökre idegesit a látvány is, nem értem minek road ebbe a versenybe.
(Jövőre állítólag Indy megint az oválon lesz) Ezt hogy érted? Teljesen? Ahhoz nem értek, alkalom szerüen nézem, ha az aréna nekem kényelmes időbe ismétli,
Az évi 2 road, ami sokáig volt, már túl kevés, annyit nehéz komolyan venni...
Miért a nascar nem az oválról szól? Én azt a kettő roadot se értettem soha, hogy miért van,
ha ettől förmedvény Indy roadtól megszabadulnának, felőlem jöhetne még 1 road is...ennyi év után is képtelen vagyok megbarátkozni ezzel. Legyen ott F1, Indycar (Indycar állórajttal is ment sok éve), Nascar...egyszerűen nem erre a pályára való.
Nekem a mostani mennyiség pont jó, több már ne legyen, 1-2-vel kevesebb még elmegy. (Jövőre állítólag Indy megint az oválon lesz) Az évi 2 road, ami sokáig volt, már túl kevés, annyit nehéz komolyan venni...
Én inkább azt várom, hogy Atlantában újra lehessen szélárnyék nélkül menni (állítólag csak addig marad ilyen, amíg nem kopik be az aszfalt)
Elliottnak tényleg lesz esélye holnap, Bowmannak már csak minimális... neki még Daytonában is csak a kvali megy igazán.
Érdekes, hogy Van Gisbergen mellett Kostecki is egyből a mezőny első felébe kvalizott (bár autócsere miatt hátulról kell indulnia), lehet, tényleg ennyit számít, hogy hasonló technikával mennek a Supercarsban. Hozzátéve azért, hogy a többi ringer gyengébb autóban ül (kivéve Kobayashit, akinek még teljesen új ez a stílus)
Arra lehetett számítani, hogy Zane Smith megkapja az egyik ülést, de Gilly ezek szerint eleget bizonyított. Ha Almirola is marad még egy évet, akkor Zane-nek csak a Wood Brothersnél vagy Xfinityben jut hely.
Jordan Anderson a tavalyi talladegai balesete óta először ül autóba, Daytonában az Xfinity futamra nevezett be, és Larry Mac lesz a versenymérnöke (most tudtam meg, hogy amúgy ő Anderson apósa) :-D
Jó kis befejezés volt, izgalmas csatával a végén (bár tudni lehetett, hogy itt nehéz előzni). Buescher duplázásra abszolút nem számítottam... Tavaly Harvick is pont ezen a két futamon szerezte az utolsó győzelmeit (lehet, hogy a karrierje során is), igaz, a richmondit már totál elfelejtettem :-D