A Danuvia gyártmányok barátainak legnagyobb és legrégebbi netes találkahelye, legyen az motor, óra, kitűző vagy lakat :)
Tanácsok, túrák, börzehírek, csevegő, alkatrészek, pénteki csajok...
50-60 kozott ne menj vele, mert ott rezeg be a kaszni, es szetrazza a hatsodat :-D Vagy 40-45, vagy 65-70, szerintem. Es 85 korul mar egesz kisimul a jarasa ;-)
T5 es szaguldas? Ahhoz sok reszelot el kell koptatnod a mindenfele nyilasokban, es nagyon korrektul kell osszerakni - egy szerdai motort :-)
Rendes vagy frundsberg szaki, hogy üzleti érdekeidet alárendelve elsősorban az én boldogságomra gondolsz, de nyugodtan tedd félre nekem azt a hengerfejet... :-)))))))
Tényleg igaz, hogy még nem motoroztam Danuviával, de nincsenek illúzióim, kb. egy jóállapotú 3 sebességes Simson teljesítményét várom tőle, kissé durvább megfogalmazásban (A Simo szerintem az exszocialista világ egyik legfinomabb kétkerekűje volt és kár, hogy nagymotorban nem tuttak a nyomába érni...).
Mindent arra kell használni amire való, én a 175-ös Cz-t 50-60-al használtam, amikor kb. 15 éve egy pár évig vizsgáztatva volt, egyszer hajszoltam csak 70 közelébe... (nem is evett 2,7-nél többet) A Danuviától sem kívánok többet 50-60-nál... A speed használatra majd ott lesz a T5-H... :-)))))))))
Mielőtt így bevásárolsz Danuviából próbálj már ki egyet, hogy milyen. Nem akarok csalódást okozni de mint motor elég nagy szutyok. Persze nem is azért szeretjük mert japán színvonalon van.
Ez a blokkfedél kitörés nem szerelési hiba következménye? Mintha Dénagylajos valami ilyesmit mondott volna...
A sporthengerfejre ragassz egy cetlit a nevemmel, ha legközelebb Bp-en vagyok, beugrok érte.
Alkatrészügyben meg olyan vagyok mint Dénagylajos: minden kell ami új... :-)))
Lehet, hogy borul a Danuviás stratégiám. A hiányos, ámde forgalmis motor tulaja felől érdeklődtem a falujában, a polgármester azt mondja, hogy olyan emberke, aki időnként levelet ír neki, mit kellene máshogy csinálnia... :-( Innentől kezdve kezdek aggódni, hogy nemhogy a blokkot nem fogja eladni, de lehet még az adásvételit sem fogja alákanyarítani... (nem tőle vettem)
A 61-es, amit a két hete néztem az papirilag OK-és, de már újabb blokk van benne, ami ugyan benne van a forgalmiban is, de hát ugye...
Holnap megyek megnézni újra, remélem a szaki elő tudja varázsolni a régi blokkot, kipufogót, teleszkópokat, hátsó lámpát, stb. Ehhez lenne akkor alkatrésznek a (majdnem) komplett 61-es motorom, aminek sajna nincs dokumentje.
Bonyolult az élet - főleg ha azzá tesszük...
:-))))))))))
Az biza ki lesz törve mert ez is az egyik típushibája volt. Nekem az egyiken meg van hegesztve. Mondjuk biztosan tudnék olyat találni ami még használható.
Tehát CsA kolegának ha jól rémlik akkor egy váltótengely kéne meg kilóméteróra és a 2 új embléma elvtársi áron. Sporthengerfej is kéne? Mert van azis 4ezerért szépen le is van gyöngyözve és még a menet is jó benne. Nekem van 2db egyik fent figyel a motoron, de igyis melegszik.
Igy fenykep nelkul nehez... Nem lehet, hogy egy kikonnyitest nezel, ami azert van, hogy csokulccsal is hozza lehessen ferni a blokkrogzito csavarhoz? Probald fel a deknit a blokkra, es meglatod, az iv mennyire van egyvonalban a blokktarto csavar furataval.
A legutóbbi képet nézve jutott eszembe a kérdés.
A Danuviám (egy szőlőskerti pajtából került elő darabokban...) bal oldali motorházfedele alján, a berugó és sebességváltó tengely alatt, ki van törve vagy kopva a szegély. Gondoltam veszek a börzén egy ilyet. Megnéztem 3-4 -et, de mindegyik hasonlóan nézett ki.
Mi lehet ez ? Öntési hiba vagy (ez is egy) gyenge pont ?
Mi a véleményetek ?
Ja-ja, ez engem is meglepett, hogy nincs Danuviájuk... Én tavaly nyáron voltam az ex-barátnőmmel...(mostmár a feleségem).
Bár nem mintha kritizálni lehetne az öreget, le a kalappal az előtt, amit létrehozott...
Üdv:
CsA
Én mondjuk debreceni vagyok, nekem kicsit messze lenne...
Átmásolom a hozzászólásodat a Pannonia topic-ba is, ott vannak Pécs környékiek, hátha nekik érdekes lehet...
Üdv:
CsA
Házat örököltünk, s a rendrakás során Danuvia alkatrészeket találtunk, akit érdekel írjon a bigarpi@freemail.hu ra, vagy telefon 20 490 8146,
v. 72/448-743-on. Eredeti állapotban vannak, piros szín, benzintank,sárvédők, fényszóró, 1 lengéscsillapító, mindez Pécsett található
Jaja,ha vkinek lenne fotója ilyen spéci hengerfejről+Zsolnai zománcos emblémákrók,esetleg eladó is lenne azt szzivesen látnánk itt!:))
Volt-é valaki az utóbbi év(ek)ben a Sóczó muzeumban? Kíváncsi lenné vajon lett-e végül kiállítva Danuvia is, vagy a magyar motor részleg 125ös kateg. végetér a D-csepelnél? Kár lenne egy ekkora technológiai-látvány-esztétikai-müszaki csodát nem kitenni:)))
Hello frundsberg!
Tévedés, nem maradt le semmi! Ezért kár volt 3x betenni a hozzászólást...
:-)))))))))))
Csak kutyafuttában volt börzelátogatás - ezért nem telefonáltam - mert igazából a barátom névnapja miatt jöttünk Bp-re. De mivel Debrecenből eljönni nem kevés della, ezért a börzével lett összekapcsolva. Kicsit elhúzódott emiatt a Zoltán nap... :-)))))
Néztelek az árusok között, de ezek szerint most nem áruultál...
A csemetét is elhoztuk a börzére, igaz még egyenlőre biztonságos pocakban. (Hogy szokja a légkört.) Bár egy köcsög majdnem hasbavágta a feleségemet a kocsija ajtajával... egy hajszálon múlott
Vettem egy gyári új hátsó lánckereket Danuviára, meg egyet Pannoniára.
Az embléma érdekel, mivel Te általában majdnem ingyen szoktál vásárolni, én is biztos sporttársi áron hozzájutok Nálad :-))))))))))))
Valami egyéb új cuccod nem került mostanság?
Szeretnék egy sport(nagy)hengerfejet is, az se baj ha nem új, csak jó a gyertyamenete!
Írj e-mailt!
Üdv:
CsA
Ennek a "Jön valaki a Camponába" c. kérdésenek amit CsA kollega tett fel szerintem lemaradt a folytatása "mert én nem".
Miért nem jöttél? Vettem új Danuvia tankemblémát, aranyszínűt! Gyönyörű és vadi új. Olyan mint ha tűzzománcos lenne. Eddig csak az alu színűről meg a rózsaszínesről tudtam...
Ja és van 2 db plusszban....
Ennek a "Jön valaki a Camponába" c. kérdésenek amit CsA kollega tett fel szerintem lemaradt a folytatása "mert én nem".
Miért nem jöttél? Vettem új Danuvia tankemblémát, aranyszínűt! Gyönyörű és vadi új. Olyan mint ha tűzzománcos lenne. Eddig csak az alu színűről meg a rózsaszínesről tudtam...
Ja és van 2 db plusszban...
Ennek a "Jön valaki a Camponába" c. kérdésenek amit CsA kollega tett fel szerintem lemaradt a folytatása "mert én nem".
Miért nem jöttél? Vettem új Danuvia tankemblémát, aranyszínűt! Gyönyörű és vadi új. Olyan mint ha tűzzománcos lenne. Eddig csak az alu színűről meg a rózsaszínesről tudtam...
Azta mekkora pörgés van itt a topikon!!
Még egy pár kép aztán csinálhatunk mi is egy Dancsis könyvet:)
Az a baj ezekkel a becsomagolt Danuviákkal, hogy túl jók:)))Egy használt gép sose lesz már ilyen.
Kb olyan mint amikor Gyomaendrődön a Sóczó múzeumból kijőve egy szegedi rádiós hozzám jött egy kis veteránhangért kuncsorogni, mert a múzeumban csak szobatiszta olajmentes gépek állnak... A rádióhallgatóknak ez nem nagy élmény.
Tök muris volt ahogy a az interjú után az akkor (~1999ben) még kissé csörgős gép hangját vette fel áhítattal:))
No hálistennek megvan, a gyerek rakta el a mosópor közé!!
De becsomagoltam elötte, így nem lett granulátumos.
Escort ár pedig péntekig(na jó vasárnapig) átmegy.
Régebben Olimpus Camédia 840L volt(1,3 Mpix), most pedig NIKON COOLPIX 2100 (2,1 Mpix) van.
Hálás jószág. De biztosan nem csak piros X-eket tud, mint alább a linkelésnél:))))
Szóval kérném a képet.
A képek nagyon jók, nekem mindig is tetszett a szürke is, leszámítva a feketét meg a meggybordót.
Anyai nagyapám szürkével nyomult, apai nagyapám pedig pirossal. Nekem meg most fekete van, meg egy lehasznált bordó amit Taunus73 kollegával csereberéltünk. (Apropó megvan már a 120as óra? Meg az Escort alkatrészárak?)
Szóval a képeken felbuzdulva most tekertem is egy 15km-t a enyémmel, nagyon szépen megy leszámítva, hogy most ebben a 13 fokban is melegszik pedig sport hengerfej van rajta és nem is bejáratós.
Most éppen a kupplung már annyira sír, hogy muszály lesz kicserélnem. Pedig a versenyblokkhoz volt félretéve az az új kupplung, de mindegy majd lesz másik.