Jó kis kocsi igaz drága hozzá az alkatrész de azért húz mint a meszes van benne erő az tuti. De van egy két betegsége.
1. kis sebesegi fokozatba a motor rángat induláskor de ha beindul akkor nagyon megy.
2. kicsit nehezen veszi a lükvercet néha többször is rá kell kuplungolni hogy be vegye.
ezeken kívül nem vettem észre mást. Esetleg még talán ráférne egy futó mű beállítás vagy egy első lengő villa csere mert nagy sebeseg felett 110 km/h felett remeg az eleje de 140 km/h után nagyjából megszűnik. ez a páján vetemm észre. De minden össze vetve jó kis kocsi lehet hogy inkább meg tartom és nem cserélem le németből hozok hozzá donort és rendbe rakom szépen utánna járok vele.
Amúgy nem tudja valaki ez a típus motorja vezérműje szijas vagy láncos e, meg hogy kb. menyibe kerül lecserélni?
Köszi sziasztok.
Köszi szépen.
Amúgy nem tudud véletlenül hogy a Mazdának a diesel mototja tényleg kopogós. Mer azt hallottam hogy van gyárilag egy ilyen betegsége a motornak igaz azt is mondták, hogy orvosolható, de nagyon sokba kerül ami a Mazdanál nem meglepő mert ugyan is ennél minden nagyon drága. Azt tudom mert nekem most jelenleg egy 99.-es 323 1.5i benzines sedan áll a garázsba amit fel kell majd újítani és leműszakiztatni mert lassan két éve nincs rajta a magas lízing miatt.
Ha sok pénzed van vegyél dizelt ha nincs sok akkor benzinest. A dizelnél javítatáskor sokszor többszörösen visszafizeted a fogyasztáson megsporolt összeget.
Amúgy a 323 és 626 2.0 DITD motorral van szerelve ami egyforma. Mindkettőből a 2.0i benzines a jó, habár a 323-ból itthon nem igazán fogsz 2.0i eladót találni, mert az én juni elején behozott példányommal együt sincs 10db az országban. :D
Sziasztok.
Tudnátok nekem segíteni. Engem az érdekelne, hogy milyen
megbízható a Mazdának a dieseles motorja. Van olyan jó mint a
benzines? Meg megvételnél mire kell oda figyelni. De enkem
leginkább a 2000. és a 2002. közötti Mazda 323 2.0 TiDC és a
Mazda 626 2.0 TiDC motorja érdekelne.
Előre is köszönöm az infót.
Sziasztok.
Pillangószelepház és alapjárati állítómotor kitakarit majd alapjárat beállít első lépcsőben ha nem változik ezek hatására akkor lehet tovább lépni.
Mért kéne pörögnije?
Évekkel ezelőtt Lett a Mazda Klubnak olyan saját oldala ahol van fórum ott vannak az emberek, meg a tipusklubok saját oldalán találgató fórumokon. Ja és a harmadik hely meg a facebook ahol gyülnek a Mazdások már. Itt az indexen igazából már csak az RX-esk és a 6-os tulajok mozognak a tipus topikban.
Szia! Sajnos én segíteni nem tudok, de nekem is van egy ilyen autóm amihez jól jönne időnként egy hozzáértő szaki. ) Én az elapjárattal kinlódok hetekóta. Vagyis hogy még semmit nem tettem az érdekében hogy ne pörögjön 1500-on alapjáraton.
Sziasztok, nnnnavvvégre, hogy indapassosan is meg tudtam érkezni ide.
Régen írtam és régen jártam erre, remélem még itt vagytok, a korábbi segítők :)
Ma megadta magát a 626 GE-m (2.0 benzin).
Remélem nem túl nagy a baj,c sak szeretném, ha megnyugtatnátok, hogy ez egy viszonylag könnyen orvosolható baj.
Egy váltásnál, minden előjel nélkül bentmaradt a kuplung.
Annyi lendületem volt, hogy kisutca, leparkoltam. Haza is vontattak.
A motor jár, sebességbe már nem tudtam rakni az autót, a fék és kormányszervó működik.
Ahogy a pedált kézzel ki-be mozgattuk, hallottam valami szuszogó hangot és egy kis permetes tócsa jelent meg, kb az akkumulátor alatt az aszfalton. A hang olyan volt, mint amikor mondjuk egy flakonon van egy tűszúrásnyi luk, és ott kiszuszog a levegő és fröcsköl a folyadék.
Ez mi lehet, mennyire nehezen szerelhető szerelő által (mennyit fog vele p*cs*lni) és mekkora tétel lesz ez, vajh?
Úgy látom, hogy vmi fékfolyadékos balhé lehet, mert csúszós a tócsa, és mintha a fékfoly. szint is lejjebb ment volna.
Az lehet, hogy a fékfoly. jár valami kuplungos dugattyúrendszerben is ?
Ugyanitt tudtok-e jól dolgozó, hozzáértő & elfogadható/baráti áras, (és nem kell, hogy gyors legyen) szerelőt, Pesten (prefer: viszonylag nem a város szélén, mert oda is el kell vontatódnom valahogy..) ?
Arra gondoltam, hogy szeretném egy kicsit koncentrálni a Mazda 3 tulajdonosokat, rajongókat. Ahol tudnánk egymásnak segíteni, képeket posztolni, találkozókat szervezni stb. Ezért elindítottam egy Facebook-oldalt, ha van kedvetek, akkor csatlakozzatok hozzá!
Van egy 626 os mazdám 2.0 bezines és olyan problémám van vele ,hogy hiába nyomom a gázt nem akar felpörögni. Nem tudjátok mi okozhatja a problémát? Eéőre is köszi
Nekem most járt le a műszaki engedélyem, és én a Mazda-wallishoz vittem be az autómat, csak ajánlani tudom őket! Szeptember 30-ig ingyenes átvizsgálás,és ha találnak valami hibát akkor azt 50% kedvezménnyel meg is csinálják! Nagyon meg vagyok elégedve velük.Remélem tudtam Nektek segíteni a személyes tapasztalatommal!
Keresek 1998-2002 közötti 323, vagy 626-hoz a képszerint a rádió feletti digitális óra + külsőhőfok kijelzőhöz csatlakozót és bekötési segítséget kérnék. Van valakinek infója ilyen kijelzőről? Utólag akarnám bekötni egy másik típusú mazdába. Sajnos nem tudom, hogy melyik vezetéknek mi a funkciója, melyik viszi a jelet és melyik a feszültséget...stb.
Sziasztok! Lenne egy kérdésem a 626-os 2,0 mazdával kapcsolatosan.
Mennyit eszik ez a szekér szerintetek? Mire figyeljek a vásárlásnál? Nekem idáig csak német autóim voltak. Szeretnék venni egy ilyen masinát ami 94-es évjáratú.
Megvan, de már tartalékautó lett belőle, újabban MX-5-tel járok. Kb. fele annyit eszik :D Viszont simán átment a 626 műszakin, pár hete. Idén 20 éves. Jó, közben a felét kicseréltem már... :) De pont ezért tartom meg, még sokáig jó lesz egynek, főleg, ha szállítani kell valami nagyobbat. Nem régen beletolattak egy parkolóban, és végighúzták a jobb oldalát, most le kell fényeztetnem valahol. Legalább most már mindkét oldala le lesz akkor :) Gyári fényezés lassan már csak a hátsó ajtón marad, meg a tetőn.
Szegény Hondát el is felejtettem már. Nyugodjék békében. Mi baja lett?