nekem az a fura, hogy a két texasi pályára már nem először szerveznek össze nagyobb versenyeket
F1 futam is ment Austinban, Fort Worth meg oválon fogadta a Nascart ugyanazon a hétvégén
most meg ugyanez, csak a motorosokkal
nyilván ha bármelyik másik széria USA-ba megy, nehéz kikerülni egy 36 futamos Nascart, de azt, hogy Texasban is legyenek egyszerre elég érdekes
két pálya kocsival kb. 3 órára van
Vagy ennyire nincs átfedés a nézők között?
Nascarban a Trackhouse versenyzők Chastain és Suarez pénteken kint voltak Austinban, ott arról elmélkedtek lehetne közös Nascar/Motogp hétvége is akár.
Kíváncsi leszek a főfutamra, de jelenleg ezzel a Ducati-val meglepődnék ha nyerni tudna, eddig messze jobban megy mint bármelyik 2023-s Ducati, de nem hiszem hogy elég lenne.
Továbbra is szükséges hozzá fogadókészség. Ha az arabok nem akarnak gp futamot Kataron kívül akkor nincs mit tenni - btw ha már arról beszélünk hogy mennyire kiaknázatlan a GP, akkor talán pont nem ott kéne nyújtani a naptárat ahol csak pár befőttesüveg lézeng a lelátókon hanem ott ahol nézők is vannak.
Az amerikákkal meg nem tudsz mit csinálni, a két helyszín eddig kötésben volt, Austint önmagában úgyse tudod semmihez hozzácsapni. Maximum az ázsiai túra elejére, de így hasraütésre akkor még lehet hogy túl meleg van Texasban, a végén Valencia előtt meg valószínűleg az F1-hez lenne túl közel amit gondolom nem feltétlen szeretnének a helyi promóterek.
Tudom, hogy nem szereted őket, megjegyzem annyira én sem :) Utálom, hogy a pénzeikkel mindent megvesznek, a fél világ az övék, de... Pont ez az, hogy ha már itt vannak, akkor aknázzuk ki a dolgokat és igen, ez egy több éves folyamat lenne, hogy felkészítsük a pályákat, hogy alkalmasak legyenek és viszonylag közel több helyszín egymás után.
Mondjuk az argentin versenyt el is felejtettem, de azért 2 versenyért is picit fura, hogy átutazzák a fél világot. Az év végi ázsiai túra az tök jól meg van csinálva, az tetszik.