El kellene felejteni azt a hülyeséget, hogy "ha hiszel magadban, akkor bármi megtörténhet". A tehetség is számít, Alaphilippe nem véletlenül kétszeres világbajnok, Tour de France 5., Milan - San Remo és Fleche Wallon-győztes, nyert mindhárom GT-n szakaszt, stb.
"Úgy éreztem, ma jó a formám. Őrült és gyors szakasz volt. Próbáltam követni az ösztöneimet az etap elején. Tudtam, hogy az első kitörési kísérlet nem lesz a megfelelő. erős csoport, de lehet, hogy ez a csoport egy kicsit túl nagy volt, többször is próbálkoztam, de hiábavaló volt az együttműködés is, ez kár, mert a lábam határozottan jó. "
Ati kapott lehetőséget, csak nem tudott éni vele, mert nem elég erőszakos, és fejben - ilyen téren - gyenge. Ha nem hiszel magadban, mert még nem sikerült, akkor nem is fog sikerülni - és pont ezért nem hiszel magadban.
Így van, a kulcs a "hittem magamban" volt. Én is örülök, mert 17x pénz volt rajta:)
Amúgy nagyon okosan csinálta, mert elvitte magával az utolsó falig a 11 kilóval nehezebb embert, aki kellett ahhoz, hogy pihenjen néha a szélárnyékban. Amikor a 45-ös kapu környékén már nagyon fáradt volt az olasz, akkor vajon milyen összeget ajánlhatott fel neki, ha még megy vele? Az látszott, hogy iszonyatosan erős, mert lefelé is, felfelé is sokkal gyorsabb volt, illetve vezetni is többet vezetett a francia.
Itt átkötnék Erikre - mit is akart volna ő a Girón? A hazai versenyen sem volt a fasorban sem, öt nap alatt kapott "dombokon" 12 percet. Más szint sajnos, mint amit itt követelnek.
Ati:
Bármit is mondtok, erős, de fogalmatlan. Nem azt mondom, hogy ha ma elmegy a franciával, akkor szakaszt nyer, hanem azt, hogy nem tudja, mikor kell és lehet menni. Amikor a szökésben 40-en vagytok, akkor csak az első 10 pozíció a vállalható, mert valaki tovább fog menni, és mire 25 méterrel hátrébb reagálsz, már van 15 másodpercük. Ráadásul az ilyen "falas" szakaszokon biztosan kihullik a 40-ből 25-30, mert nem bírják a meredeket.
Amikor ma elindult a meredeken, akkor már 1+ perc fölött volt az elmenés, azt nem lehet összezárni, csak ha UFO vagy. Hihetetlen, de nincs tapasztalata a szökésekben, pontosabban megkopott a tudása, hisz a rózsaszín is szökésből jött. Egyszerűen nem tudja, mikor és kivel lehet/kell menni, mert 3 éve ül a pelotonban, és csak akkor megy, ha valakiért kell menni.
Róluk nem tudok nyilatkozni, nem ismerem őket annyira. De Ati kapott esélyt, azt nem mondom, hogy sokat de kapott és még kap is, jövőhétnél nagyobb esélye viszont sosem lesz és nem is kell annál nagyobb. Szabadon mehet, akár még meg is kaphatja maga mellé Affini és/vagy Tratnik, hogy a sík részeken ő tudjon pihenni. Ennél több nem kell.
A vasárnap gyilkos lesz, 222 km és benne a Mortirolo könnyebbik oldala. Ilyen hosszú szakaszon biztos nem fog az UAE kontrollálni de szerintem senki..... megint el fog menni egy nagy szökés és abból valakik hazaérnek. Ati-nak bent kell lenni a szökésben és kiválasztani a 3-4 legjobb hegyimenőt és rájuk rakni a kereket, nem tudom elképzelni, hogy azt a szakaszt ne egy jó hegyimenő nyerje (nem lenézve Alaphilippe, Narvaez és társait de ők ott nem fognak labfába rúgni). Szóval a feladat adott, egyszerűbb, mint a mai, mert ma kb. bárki odaérhetett a szökésből (mindenkire még nem lehet ugrani) de vasárnap jóval szűkebb rétegnek lesz csak esélye, velük kell menni.
Be kell vallanom, ma megkönnyeztem, annyian leírták már, és tényleg néha úgy közlekedik a mezőnyben, mint egy fejetlen kakas.
A tavalyi horrorbukása(i) után nem hittem volna, hogy végigbír már egy ilyen szökést. Maestri előtt is le a kalappal, biztosan tudta, hogy az utolsó emelkedőn otthagyja majd Julian, de ment és forgott végig, nagyon szép pillanat volt, kár, hogy nem mutatták, amikor Julian odament hozzá a végén
Nem hiszem, hogy bárki hitt volna a 2 emberen kívül, hogy hazaérhetnek
Ati a hátsó csoportban ragadt.....ott sokkal többen vannak de nincs egyetértés még elöttük a kisebb csoport megy el. Ha nem állnak össze akkor ez a hajó elmegy.
Most bekerült a g2-be egy csapattársával, de teljesen máshol teker, mint ő, nem is értem, a csapattársak miért nem egymás mögött mennek, egymást segítve, támogatva?
Nekem ez eddig nem tűnt fel, olyan mintha nem is lenne ott a csapattársa (talán Affini?)
Ha ezen a Girón sem tud semmi maradandót alkotni, akkor kb. 5 év múlva lesz megint lehetősége, szóval meg kell halnia minden szakaszon. Nincs más választása.