Nem is értem hogy, közük nincs tempóban a többi GTP autóhoz (legalábbis az elején nem volt). Mintha itthoni idő szerint éjjel egy körül már körhátrányban is jártak volna.
Nagyjából 8 órával a cél előtt már szinte mindenkinek voltak kisebb-nagyobb gondjai, talán csak a Ganassi-féle Cadillac-eknek nem.
Most épp Tandy pördült meg és kellett cserélni a Porsche hátulját, ami nem ment egyszerűen, kapásból bukott is 3 kört, pedig eddig az élmezőnyben ment.
Meglepő, de eddig még csak egy BMW és egy Porsche pottyant ki az esélyesek közül, de még ők is versenyben.
A #7-es Porsche-nak aksi poblémái voltak, de csak kb. 25 percet töltött a garázsban, a #25-ös BMW-nek viszont a hibrid rendszert kell átszerelni, kb. 3 órán keresztül de ők is még pályán.
ezzel kapcsolatban...láttam egy videót talán az USA-ban történt, hogy 2 nő egy Teslaval beállt tankolni benzin kúthoz. Másik autóból vedeózták őket és mikor mar nem bírtak nézni, hogy a két lotyó mindenáron benzint akar tankolni egy teslába, ami végül is sikerült az ablakmosó tartályba, akkor mentek oda és magyarázták el nekik ne szopassák már magukat és másokat tovább. :)
Aztán, hogy ez mennyire volt valóságos vagy megrendezet pasz.
A hibridek érkezésével olyan őj dolgokkal is meg kell barátkozni, mint a "virtuális üzemanyag tartály", "maximálisan felhasználható energia" és társai.
Ebben a RACER videóban minden elmagyaráznak, de tényleg figelni kell hogy megértse az ember... márha amolyan laikus és nem szakértője a témának :)
Egyébként Pruett GTP 101 videószériáját nagyon ajánlom, bemutatta az összes GTP autót, külön a motorjaikat, az üzemanyagot, a hibrid rendszert, az új fékrendszert minden lényeges komponenst, amit ezekről az autókról első körben tudni érdemes. Fantasztikus munka. És rengeteg tanulnivaló.
A fenti linkelt videóhoz pedig csak egy kedvcsináló felütés: a DPi autókhoz képest az üzemanyagtartály mérete 78 literről 110 literre nőtt, de az üzemanyag sosem fog kifogyni. Az igazi mérce a 920 megajoule energiát tároló virtuális üzemanyag tartály. Egy stint alatt ennyi energiát lehet max. felhasználni. Hosszabb pit stopok, minimum megállási idő, soha el nem fogyó folyékony üzemanyag, komoly büntetések ha valaki túllépi a max. energiafelhasználást. Kész agyrém az egész :))