Keresés

Részletes keresés

NewmanHaas Creative Commons License 2023.01.29 0 0 9473

Ehhez képest a GTP sima liba😁

NewmanHaas Creative Commons License 2023.01.29 0 0 9472

Bakker milyen LMP2-es befutó volt!!!

spedway Creative Commons License 2023.01.29 0 0 9471

Húú elég kemény utolsó óra elé nézünk az utolsó kettő alapján! :)

Generic Jingle Creative Commons License 2023.01.29 0 0 9470

Ja, az adblocker volt a ludas. Köszi!

Előzmény: F1mre (9466)
toto92 Creative Commons License 2023.01.29 0 0 9469

Ja hogy úgy hogy mostanra szétzilálódott a mezőny :/

Előzmény: toto92 (9468)
toto92 Creative Commons License 2023.01.29 0 0 9468

Nem is értem hogy, közük nincs tempóban a többi GTP autóhoz (legalábbis az elején nem volt). Mintha itthoni idő szerint éjjel egy körül már körhátrányban is jártak volna.

Előzmény: NewmanHaas (9467)
NewmanHaas Creative Commons License 2023.01.29 0 0 9467

A Bömbi egész jól tartja magát a 4. helyen.

Előzmény: spedway (9461)
F1mre Creative Commons License 2023.01.29 0 0 9466
Előzmény: Generic Jingle (9465)
Generic Jingle Creative Commons License 2023.01.29 0 0 9465

Azon belül? Nekem csak belső kamerákat ajánl fel...

Előzmény: spedway (9463)
spedway Creative Commons License 2023.01.29 0 0 9464

Vagy itt a Peacock: 

https://youtu.be/0XrafH-kWfM

spedway Creative Commons License 2023.01.29 0 0 9463
Előzmény: Generic Jingle (9462)
Generic Jingle Creative Commons License 2023.01.29 0 0 9462

Hol nézitek?

spedway Creative Commons License 2023.01.29 0 0 9461

GTP sorrend.. Shankék voltak kinn nagyon sokszor, mert szerelniük kellett (valami olajjal összefüggő dolog) de sárga alatt megoldották ügyesen. 

 

 

A GTD Pro és sima GTD mezőny vegyesen, még itt is 9-en körön belül. 

Mercik erősek, az #57-es azzal az autóval megy, ami két napja van Daytonában és egyetlen kört sem mentek vele.

A #23-as Aston nemrég pottyant vissza bal hátsó felfüggesztés probléma miatt.

 

spedway Creative Commons License 2023.01.29 0 0 9460

Nagyjából 8 órával a cél előtt már szinte mindenkinek voltak kisebb-nagyobb gondjai, talán csak a Ganassi-féle Cadillac-eknek nem. 

Most épp Tandy pördült meg és kellett cserélni a Porsche hátulját, ami nem ment egyszerűen, kapásból bukott is 3 kört, pedig eddig az élmezőnyben ment. 

spedway Creative Commons License 2023.01.29 0 0 9459

Meglepő, de eddig még csak egy BMW és egy Porsche pottyant ki az esélyesek közül, de még ők is versenyben. 

A #7-es Porsche-nak aksi poblémái voltak, de csak kb. 25 percet töltött a garázsban, a #25-ös BMW-nek viszont a hibrid rendszert kell átszerelni, kb. 3 órán keresztül de ők is még pályán.

És még bárki nyerhet! :)

toto92 Creative Commons License 2023.01.28 0 0 9458

Köszi! Így már egy fokkal jobb :)

NewmanHaas Creative Commons License 2023.01.28 0 0 9457

Igen, nálam is megy már egy ideje.

Előzmény: F1mre (9456)
F1mre Creative Commons License 2023.01.28 0 0 9456

Most elkezdték mutatni a közvetítést. 

Előzmény: toto92 (9455)
toto92 Creative Commons License 2023.01.28 0 1 9455

Előzmény: F1racingteam (9454)
F1racingteam Creative Commons License 2023.01.28 0 0 9454

A közvetítés nem, csak az autókban lévő kamerák.

Előzmény: toto92 (9453)
toto92 Creative Commons License 2023.01.28 0 0 9453

Megy valakinek a közvetítés az imsa.com-on?

nicko Creative Commons License 2023.01.28 -11 0 9452

ezzel kapcsolatban...láttam egy videót talán az USA-ban történt, hogy 2 nő egy Teslaval beállt tankolni benzin kúthoz. Másik autóból vedeózták őket és mikor mar nem bírtak nézni, hogy a két lotyó mindenáron benzint akar tankolni egy teslába, ami végül is sikerült az ablakmosó tartályba, akkor mentek oda és magyarázták el nekik ne szopassák már magukat és másokat tovább. :) 

Aztán, hogy ez mennyire volt valóságos vagy megrendezet pasz.

Előzmény: spedway (9451)
spedway Creative Commons License 2023.01.28 0 0 9451

A hibridek érkezésével olyan őj dolgokkal is meg kell barátkozni, mint a "virtuális üzemanyag tartály", "maximálisan felhasználható energia" és társai. 

 

Ebben a RACER videóban minden elmagyaráznak, de tényleg figelni kell hogy megértse az ember... márha amolyan laikus és nem szakértője a témának :)

 

IMSA GTP 101: Maximum Stint Energy and Virtual Fuel Tank

 

Egyébként Pruett GTP 101 videószériáját nagyon ajánlom, bemutatta az összes GTP autót, külön a motorjaikat, az üzemanyagot, a hibrid rendszert, az új fékrendszert minden lényeges komponenst, amit ezekről az autókról első körben tudni érdemes. Fantasztikus munka. És rengeteg tanulnivaló. 

 

A fenti linkelt videóhoz pedig csak egy kedvcsináló felütés: a DPi autókhoz képest az üzemanyagtartály mérete 78 literről 110 literre nőtt, de az üzemanyag sosem fog kifogyni. Az igazi mérce a 920 megajoule energiát tároló virtuális üzemanyag tartály. Egy stint alatt ennyi energiát lehet max. felhasználni. Hosszabb pit stopok, minimum megállási idő, soha el nem fogyó folyékony üzemanyag, komoly büntetések ha valaki túllépi a max. energiafelhasználást. Kész agyrém az egész :))

spedway Creative Commons License 2023.01.27 0 0 9450

Én is úgy tudom hogy igen.

Előzmény: toto92 (9448)
JarnoTrulli Creative Commons License 2023.01.27 0 0 9449

nem akarlak félrevezetni de valahol mintha azt olvastam volna hogy igen

Előzmény: toto92 (9448)
toto92 Creative Commons License 2023.01.27 0 0 9448

Az imsa-tv-n idén is lehet majd nézni a Daytonai 24 órásat?

Igor Castillo de Muerte Creative Commons License 2023.01.25 0 0 9447

...szerintem az amcsik most is köbcentiből oldják meg azt, amit mások technikából:)

De ez nem baj, sőt!

 

Előzmény: NewmanHaas (9446)
NewmanHaas Creative Commons License 2023.01.25 0 0 9446
NewmanHaas Creative Commons License 2023.01.24 0 0 9445
nicko Creative Commons License 2023.01.12 -11 0 9444
Előzmény: nicko (9440)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!